Azt hallottam, hogy ha a klímával minden ok (tehát jó a kompresszor, rendesen fel van töltve gázzal, stb...), de mégsem hűt megfelelően, akkor állítani kell az expanziós szelepen (feltéve, ha állítható...). Havernak ilyen problémája volt és miután állítottak rajta, -11 fokos levegőt mértek neki a szellőzőjében, alapjáraton! Igaz, hogy az egy régi merga, de az elv ugyanaz és persze azóta jó.
Tudtok esetleg erről valami bővebb infót, mert nekem is az a bajom, hogy minden tuti, de valahogy mégsem elég hideg levegőt fúj Inkább hűvös, mint hideg.
Ráadásul az enyém még régigázos, ami hatékonyabban hűt. Vagyis kellene hűtenien... :)
Biztosan van köztetek klímás szaki, kár, hogy tagadjátok, felesleges...., nincs értelme.... :))))))))
Köszi az infót a Xedos 6 kupéról, meg köszi a képeket is! Érdekes, annyival nem néz ki jobban, a Honda Legendnél sokkal sportosabb a 2ajtós a 4ajtósnál. Mindenesetre jó tudni, hogy elvileg létezik ilyen, ha megnyerem a lottóötöst, és belevágok a facelift-es Xedos6-ok gyártásába (a "New Civic" és "New Beetle" mintájára "New Xedos"), akkor lesz belőle kupé is, azt megígérhetem! :)
Pedig ilyen van Magyarországon is, ráadásul volt egy-két klubtalin is :) 23-án tatabányai bográcsozásra jön valaki? :) Ha igen, a mazdaklub fórumon írja be magát.
az az igazság, hogy egy kulcstartó elegendő motiváció arra, hogy lustaságom ellenére ebben a dögmelegben a laptopot egy félórára a hasamra pakoljam, és túrjam a google-t coupe kép után. a másik PC-men van a kép, a fehér X6 kupéról, amit korábban lementettem megkeresem majd, azt most nem találtam a neten, de itt egy másik:
Helyzetjelentes. :) Ket honap vesszofutast kovetoen elkeszult a "szarvasutotte" autom, szebb lett, mint elotte. A pontos vegosszeget meg nem tudom, csak azt, hogy a(z utangyartott) szelvedo (szimpla uveg, meg csak nem is szinezett, nincs szines napellenzoiv) 35k volt extra kedvezmenyekkel, az indexem pedig tegnap jott meg hasonloan kedvezmenyesen, 22e-ert (eredeti, mivel csak ez van, bontott sehol sem volt). Ez az egy volt Ausztriaban, ha nincs ilyen szerencsem, heteket kellett volna ra varni.
A tetot, a tetoablak feluletet, a bal sarvedo elemet, lokharito bal elejet javitani es fenyezni kellett, de ha mar csinaltak, akkor a motorhaztetomet is kijavitottak, ujrafenyeztek, eltuntettek a gesztenyek utotte horpadasokat. Szebb lett, mint valaha. A tetoablakomnal mechanikusan szerencsere csak a szelterelo egy apro muanyag bizbasza szallt el, egyelore ki lett veve, nemtom hol fogok olyat szerkalni hozza... anelkul is mukodik. :)
A javitasokra, fenyezesre, szelvedo beepitesre elozetesen 150-180 nettot mondtak, nem tudom mennyire tudtak ezt tartani. Szoval legalabb 230-240e-be fajt a mulatsag, ez az autom ertekenek harmada-negyede. :( Es ezt a kart nem teriti meg senki.
Van egy eladó fékpofa szettem. Jurid gyártmány, a száma a Unix-nál: 32580/4, a Jurid száma: 362239J. A mérete: 200 x 25.
A jelenlegi Unix ára: 6292 Ft
Két éve vettem a 323 BG-mhez, de soha nem raktam fel, azóta az autót is eladtam. Szóval a pofák vadonatújak. Hogy mely típushoz jók még, arról sajnos fogalmam sincs.
2000 Ft-ért szívesen megválok tőle. Az email-címem publikus, arra írjatok, ha érdekel Benneteket!
hlp, pls, esp, abs, stb. Több három betűs most hirtelen nem jut eszembe.
De segítség az kellene ! Egy barátomnak RX 8 kormányműre lenne szüksége. Ha valaki tud egyet, vagy van bontós ismerős, köszönök szépen minden segítséget !
nos, pont erre gondoltam! ízlés kérdése, hogy kinek mi jön be, mi feltűnő a forgalomban...én speciel a mai opeleken, toyotákon, vw-eken stb "látok át", a a GE 626 sztem teljesen jó dizájn, a feneke meg simán kirí a tömegből. ahogy a volvo a kockaságával és a 2m2-es fényszóróival.
Jólvan, adhatsz :)) , de nagyon kicsiket (pl kisebb csavarok, alátétek, stb), nem vállalnak, mert azokkal sok a macera. És előtte neked kell előkészíteni a felületet, mert állítólag csak akkor lesz igazán szép. Ők is lesavazzák, de az a tapasztalat, hogy ha magad csinálod, az a tuti.