320 km alatt a teli tankból eljutottam a tartalék zónába. Ez napi többszöri 2-3-4 km-es utakból jött össze. Előtte kb 10 literes fogyasztásom volt, amit a jellemzően rövid utaknak és a télnek tudtam be. Gyertyacsere volt 25e km-rel ezelőtt.
Az ELM327 alapjáraton 1,3 liter/órát jelez már majdbnem meleg motornál.
Köszi Atta, a leírásod segítségével kicseréltem az első szondát. Fogyasztás még mindig 2× de csak rövid 2-3 km-es szakaszokon használtam. Kérdésem, hogy ki kell-e "kormolni" valami nagyobb sebességgel és hosszabb távon?
Illetve mit kellene még csinálnom, hogy a fogyasztás kisebb legyen?
Nem feltétlen kell komplett szett. Meg kell nézni a fogaskerekek állapotát. Ha azok jók akkor nálam tudsz rendelni gyári láncot jutányos áron, ha a közelben vagy meg is csinálom ha kell.
Egy 2000 res évjáratú almerába (n15) jó egy 1995 ös évjáratú almera abs jeladója? Autodata programban rákerestem, ott ellenállásban különböznek, ez nem tudom , hogy számit-e valamit?
Szia! Nekem nem állt le soha, de erőtlen volt alacsony fordulaton, meg rángatott, bár nem úgy, mintha le akarna fulladni, hanem mintha huplis úton mennék. Meg a fordulatszámmérőm remegett.
Van egy Primeram wp12-es. 2.0 motorral.Svájci papírokkal. Svájcban. Alkatrésznek eladnám jutányos áron ha valakit érdekel, esetleg hibák kijavításaután forgalombais helyezheti az illető.
Hibái:
-Generátor "nyöszörög"
-Hátsófék cserés
-Jobb első lámpa tompítottja nem ég /xenon/
-Ráz a kormány
-Kipufogó valahol kifúj-hátul a lökhárító meg van nyomva de nincs törve csak a festék pattog
-körbe parkolási karcok
A pozitívumok:
-Beépített Navi
-USB AUX SDD kártya bemenet a rádióba
-Gyári mélynyomó
-Téli/nyári kerekek /nyári alufelnin/
-Elektromos tükrök
-6-os kézi váltó
-Tempomat
Nagyon jó utazó autó. Fogyasztása városban 8,5-9 liter /lábfüggő/. Hosszútávon 7,5.
Indul probléma nélkül. Nekünk nincs rá szükségünk és itt kint nem éri meg javíttani.
Nem fogod hallani a láncot, max induláskor egy kicsit, mert azért feszítve van. A szelepfedél levétele és visszarakása 15 perc, és akkor rá lehet nézni a láncra. Jeladó hibánál gyakoribb a láncnyúlás, mint a szenzor hibája.
Van egy kis gondom. Harmadjára kapok check engine hibát, amit szervízben vezérműtengely jeladónak véltek. Azt próbálták is egyszer kicserélni, de a csere alkatrésszel be sem indult. Menet közben nem érezném, hogy rángatna, persze kicsit erőtlen, de ezt betudtam annak, hogy 1,2 tonna a kocsi. Viszont ami jobban zavaró az az, hogy néha lefullad, és így eléggé zavaró. Másik szerelő azt mondta, hogy vagy a jeladó, vagy a vezérlés váltó jeladó(vagy mi az??). Továbbra is gyanakszom, hogy lánc probléma, de nem hallom csattogni. Ha esetleg láncos lenne, akkor milyen lánc-készletet ajánlotok? A sima is jó a VVT-s motorhoz?
Neten nézegetve a Zimmermann szimpatikusnak tűnik, nekem fontos lenne, hogy kevésbé rozsdásodjon (ne csak a felület, hanem pl. a szélei sem), azon meg van valami bevonat. (coat Z)
A fékproblémára visszatérve tegnap ránéztünk és úgy tűnik, hogy tárcsacsere lesz. Csatolok két képet, remélem látható mire gondolok, az egyik első féktárcsa egy része ki van fényesedve.Azt esetleg tudjátok hogy ez mitől alakul ki ez? Egyébként a tárcsák elég rozsdásak.
Köszi a segítséget, rámértem, nem mért ellenállást (biztonság kedvéért rámértem az elsöre is, ott 1500 at mért), úgyhogy tényleg a jeladó volt a hibás.