Namégeccer elmondom. Nem tudjuk mi van beledugva a gépedbe. Ez egy kék doboz. Akármi lehet.
CH340? CH341? Prilofic? FTDI? FT232? Milyen chip van benne és melyik verzió? Amíg ezt nem tudod tök fölösleges az erőlködésed. A hozzávaló drivert kell letöltened (valamelyiket ami működni fog), a próbálgatással csak az időd megy.
Ez a maradék kis hajam is kezd elhullni... Nem tudnátok véletlen valami linket ahol van driver? Egyszerűen 2db sikerült találni de rossz... DCSD Status LED-nek érzékelik a gépek, próbáltam win7es laptopon most win10-en szerencsétlenkedek az asztali gépemen. Lehet én vagyok a farok hozzá ezt nem vitatom, de ha tudna valaki segíteni megköszönném :)))
Igen, kínai cuccoknál rendszeres. Valószínűleh CH430 vagy CH431 chip esetleg prolific. Keresni kell hozzá a neten megfelelő drivert amivel hajlandó is működni. Nem biztos, hogy a legújabb lesz az, nekem van olyan amit a Windows csak a 7 évvel ezelőttivel kezel - az újak nem találják. Időbe fog telni és ha megtaláltad akkor jól tedd el, mert egy sima frissítés is elkúrhatja, akkor újra vissza kell downgradelni.
Tegnap megjött a 2. diagnosztikai kábel is. Késő estig birkóztam vele mert egyszerűen a laptop nem hajlandó felismerni a kábelt... adtak egy mini disc-et hozzá de batik rendesen feltelepedni róla az usb driver.... Esetleg nektek volt már ilyen?
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy hol tudok emberi áron vásárolni a GTV 2.0TS-hez egy új vezérlés módosítót? Régen nézegettem, 42-48eFT között találtam is, de fogalmam sincsen hol, nem találom... amiket most találok mind minimum 54eFT, ennyire felment volna az ára? Csak nem :)))
A kábeleket a hibakód olvasásához megrendeltem, de nem volt egy helyen a kettő és sajnos még csak az egyik jött meg a kék :)
Ha véletlenül csak dextron III van kéznél ne aggódj, az is jó lesz bele. Úgyis az egészet le kell cserélned. Valószínűlegy egy liter a feltöltési mennyiség tehát azzal számolj, hogy két literre lesz szükséged. A fele úgyis elfolyt, a maradékot kijáratod belőle a motort beindítva és a kormányt forgatva. (Az autó eleje felbakolva hog yne terheld az üres kormányművet.)
Utána a cső cseréje, majd feltöltöd teljesen amennyit elnyel. Újra elkezded járatni és kinyomatod belőle megint. Ezzel nagyjából meg is szabadultál a régi hidraulikaolajtól.
Feltöltés, járatás, kormányforgatás végállásokig közben mindig utántöltés...... ameddig el nem csendesedik és már nem nyüsszög. Ekkor egy fecskendővel beállítod a szintet és kész is.
elhamarkodtam "szerencsére" csak a hűtőspirál-tartály" közötti cső lyukadt ki, el van törve a rögzítő fül és hozzáért a kormányműhöz ami szép lassan kidörzsölte :(