Jó motor az mind, de fokozottan igaz rá, ami amúgy minden autóra: csak az előélet számít! Tehát, ha normális gazdája és hozzáértő szerelője volt, a világból kimegy. Ha nem, megkeseríti az életedet. Amúgy, amivel ezeknél a motoroknál számolhatsz:
köszönöm a tanácsot. a fék zörgése megszünt,kicseréltem a feszítő rugókat és a gumi bigyókat ami a javítókészletben volt.
Na de újjabb "nem normális"jelenséget észleltem : autópálya,tempomat 3500-as fordulat kb 1órán át. tempomat kikapcsolás után fordulat szám csökken gurulok a lehajtó felé újból gázt szeretnék adni a gázpedál nem reágál !!! visszakapcsolok és utána minden rendben működik.ezt már másodszor játszotta el.
a számom én küldöm Neked. Azt meg tudtad nézni, hogy a hátsó lengőkart TE végül az ezüsthöz,ami volt kidobtad-e? Ha netalán vezetőoldali díszléc ajtóra középsőd van, az is érdekelne. Nekem a belsejében elkezdett dolgozni a rozsda, s eláll, ami nem szép.
Gratulálok a kp-i zár műtéthez! Akkor annyit eltaláltam, h utólagosan hebrákolt dolog zavarhat be :-)) A másik tippem, h szorul a pálca, nem jött be...
Az ötlet jó, de nem úgy volt, hogy a 2.4 (M21) és a 2.5 (M51) nem kompatibilis? A 40 emészthetőnek tűnik, de ha csak TDS-be jó, akkor nem lennék vele kisegítve.
Ez az 525TD/TDS- be biztos jó, mert egy Omegához vették, az meg ugye... Szóval ha az omega ment az én jeladósommal akkor az én TDS-em biztos menne ezzel.
Gyanítom hogy igen.A bosch indiai gyárában készül ez is. Csak olcsóbb mint a "márkanév" alatt futóak. A cikkszám alapján opel alaktrészboltban, vagy bárhol ahol hozzáférnek a GM raktárához.
GekTDS: Itt van ni az olcsó jeladós por.csúcs. most vették, én meg lekaptam a dobozát hogy lássátok. 39e áfával.
Ez most nekem? GM? Nohát... Épp most gondolkodtam mi legyen, de ennyit még adnék érte, ha már a gázpedált átműtöttük bowdenesről. Amúgy kérdeztem a cápásokat, lehangoló: cápa lendkerék kellene nekem a fordulatszámmérőhöz és TCU is... Az sem egy egyszerű eset :-(
Nem kis szopás volt, szét kellett szedni az RM és GM modúl csatlakozóit, bele kellett rakni vezetékeket és előre fűzni, mert a riasztó beszerelésnél a vezető ajtórol vette le a nyitás zárás jelet a szerelő.
Ez nem tetszet a GM-nek!
Telefonos segítséget köszönöm Haász Zsolti bácsinak:)
Pohártartót újat tudok rendelni, de kiba... drága. Sajnos olyan fejegységem nincs, Ipod interface is csak az újjabbakhoz létezett, MP3-as CD-tárat viszont tudok.
Kipuffét el is felejtettem! Gumikarikák: jó ötlet! :) Vezérlést nem bántjuk, ha nincs baja.(Váratlan +költség már ez is...) Még élőben nem láttam lóg-e, sajna csak telefonon beszéltünk. Holnap ha lesz időm rákukkantok, meg úgyis azt mondta kapok egy listát, mi kell még :)
ez is alapvető de azért leírom én is.:szivósor és kipufogosor tömítés.
az első dekli tömítése elvágható az olajpumpa előtt így nem kell hozzá levenni az olajpumpát így az olajteknőt sem.
tömítő pasztát használj de csak sarkok találkozásánál.
főleg ahol a hengerfej találkozik az első deklivel és a blokkal.fent és lent két sarok.
a fékrásegítő szivattyúra tegyél új gumikarikát mert ott lehet folyni fog az olaj a régivel.termosztáthoz uj gumikarika mindenféle képpen kell.ja és féktisztítót használj mindenhez mielőtt a pasztát kened.
ennyi jut hirtelen eszembe arról mikor Vojnó úrral dolgoztunk.