Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2009.05.19 0 0 3411
Itt még nem. De később... anál inkább  :((
Előzmény: BMWFUN (3410)
BMWFUN Creative Commons License 2009.05.19 0 0 3410
Ennél nem játszik az, mint a 39-nél, hogy szeret leszakadni a szívósorban a kis szelep?
Mert az is kb 100k...
Előzmény: gergelytds (3409)
gergelytds Creative Commons License 2009.05.19 0 0 3409

Jó motor az mind, de fokozottan igaz rá, ami amúgy minden autóra: csak az előélet számít! Tehát, ha normális gazdája és hozzáértő szerelője volt, a világból kimegy. Ha nem, megkeseríti az életedet. Amúgy, amivel ezeknél a motoroknál számolhatsz:

  1. Turbo                                  250.000 Ft
  2. Kipufogócsonk                    100.000 Ft
  3. Befecskendező fejek            35.000 Ft/db

 

Előzmény: IRoby (3408)
IRoby Creative Commons License 2009.05.19 0 0 3408
azaz, pontosan!


Más:
E38/730dezső a 187 lóval az megbízható motor? Arra gondolok, hogy még nincs felhúzva, talán jobb...
Előzmény: gergelytds (3407)
gergelytds Creative Commons License 2009.05.19 0 0 3407

Hű de csend van itt...

 

"Az igazi autók hátsókerékhajtásúak és láncos vezérlésűek! Itt van mindjárt a Skoda 120L."

 

mex86 Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3406
adagolófej
Előzmény: Zsola796tds (3403)
danidoki Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3405
Ment a válasz is. ;)
Előzmény: civis e34 (3404)
civis e34 Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3404

Köszi!

 

Küldtem mailt.

Előzmény: danidoki (3401)
Zsola796tds Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3403

Üdv az uraknak!

 

525tédé

 köszönöm a tanácsot. a fék zörgése megszünt,kicseréltem a feszítő rugókat és a gumi bigyókat ami a javítókészletben volt.

Na de újjabb "nem normális"jelenséget észleltem : autópálya,tempomat 3500-as fordulat kb 1órán át. tempomat kikapcsolás után fordulat szám csökken gurulok a lehajtó felé újból gázt szeretnék adni a gázpedál nem reágál !!! visszakapcsolok és utána minden rendben működik.ezt már másodszor játszotta el.

Mi lehet? adagoló ? Kontakt hiba? gázolaj?

 

 

 

danidoki Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3402
525tédé,

a számom én küldöm Neked. Azt meg tudtad nézni, hogy a hátsó lengőkart TE végül az ezüsthöz,ami volt kidobtad-e? Ha netalán vezetőoldali díszléc ajtóra középsőd van, az is érdekelne. Nekem a belsejében elkezdett dolgozni a rozsda, s eláll, ami nem szép.
danidoki Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3401
CivisGyula,

Gratulálok a kp-i zár műtéthez! Akkor annyit eltaláltam, h utólagosan hebrákolt dolog zavarhat be :-)) A másik tippem, h szorul a pálca, nem jött be...

jmos Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3400
GekTDS:
Szerintem jó ez mindenbe.


Az ötlet jó, de nem úgy volt, hogy a 2.4 (M21) és a 2.5 (M51) nem kompatibilis?
A 40 emészthetőnek tűnik, de ha csak TDS-be jó, akkor nem lennék vele kisegítve.
Előzmény: GekTDS (3399)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3399
Ez az 525TD/TDS- be biztos jó, mert egy Omegához vették, az meg ugye...
Szóval ha az omega ment az én jeladósommal akkor az én TDS-em biztos menne ezzel.

Szerintem jó ez mindenbe.
Előzmény: jmos (3397)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3398
Gyanítom hogy igen.A bosch indiai gyárában készül ez is. Csak olcsóbb mint a "márkanév" alatt futóak. A cikkszám alapján opel alaktrészboltban, vagy bárhol ahol hozzáférnek a GM raktárához.
Előzmény: zozizi67 (3396)
jmos Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3397
GekTDS:
Itt van ni az olcsó jeladós por.csúcs. most vették, én meg lekaptam a dobozát hogy lássátok. 39e áfával.


Ez most nekem?
GM? Nohát...
Épp most gondolkodtam mi legyen, de ennyit még adnék érte, ha már a gázpedált átműtöttük bowdenesről.
Amúgy kérdeztem a cápásokat, lehangoló: cápa lendkerék kellene nekem a fordulatszámmérőhöz és TCU is...
Az sem egy egyszerű eset :-(
Előzmény: GekTDS (3393)
zozizi67 Creative Commons License 2009.05.18 0 0 3396

Üdv!

Ez jó 318 TDS-be is?? Hol lehet ennyiért venni??

Előzmény: GekTDS (3393)
civis e34 Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3395

Működik végre az a ki..szott kp-i záram!

Nem kis szopás volt, szét kellett szedni az RM és GM modúl csatlakozóit, bele kellett rakni vezetékeket és előre fűzni, mert a riasztó beszerelésnél a vezető ajtórol vette le a nyitás zárás jelet a szerelő.

Ez nem tetszet a GM-nek!

Telefonos segítséget köszönöm Haász Zsolti bácsinak:)

Jó az öreg a Haásznál:))))

KEKEtds Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3394

Ööö..gazdinfós lennék, ott nem említették, h. a dízel hf-eket nyomáspróbázni kell! :)

Ellenben elvileg üresen szokták síkolni (majd akkor utána nyomáspróbázni), nem?

 

Előzmény: 525tds tuoring (3391)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3393
Itt van ni az olcsó jeladós por.csúcs. most vették, én meg lekaptam a dobozát hogy lássátok. 39e áfával.
gergelytds Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3392
Pohártartót újat tudok rendelni, de kiba... drága. Sajnos olyan fejegységem nincs, Ipod interface is csak az újjabbakhoz létezett, MP3-as CD-tárat viszont tudok.
Előzmény: 525tds tuoring (3384)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3391

na most azt nem tudom hogy csak szórakozol-e vagy tényleg nem tudod?!:DDDDD

nyomáspróba nélkül vissza ne tedd!!!!!

és szelepek nélkül csinálják a nyomáspróbát mert akkor kétszer fogsz költeni és dolgozni mint én.

Előzmény: KEKEtds (3390)
KEKEtds Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3390
Olyat is kell? Hogy csinálják? Arra már rájöttem az előző hozzászólásból, h. a repedés miatt kell! :) Mindenképp szükséges?
Előzmény: 525tds tuoring (3388)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.17 0 0 3389

az enyém le volt nyomáspróbázva de mint utólag kiderült a szelep alatt volt megrepedve.

ugyhogy ha van rá mód akkor szelepek nélkül nyomáspróbázák.

Előzmény: 525tds tuoring (3388)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3388

nyomáspróba?

 

Előzmény: KEKEtds (3387)
KEKEtds Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3387
Ja, és köszi a tippeket! Remélem a HF visszatehető síkolás után, és nem lesz repedt...bár jó jel, h. nem csörgött a telefon! :)
Előzmény: 525tds tuoring (3382)
KEKEtds Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3386
Kipuffét el is felejtettem! Gumikarikák: jó ötlet! :) Vezérlést nem bántjuk, ha nincs baja.(Váratlan +költség már ez is...)  Még élőben nem láttam lóg-e, sajna csak telefonon beszéltünk. Holnap ha lesz időm rákukkantok, meg úgyis azt mondta kapok egy listát, mi kell még :)
Előzmény: 525tds tuoring (3382)
KEKEtds Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3385
Azokat veszek! :) Köszi!
Előzmény: gergelytds (3381)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3384

gergelytds!

 

szereznél nekem pohártartót E39-be?

meg ha van valami fejegységed amire köthetnék egy Ipod-ot vagy valami.

Előzmény: gergelytds (3381)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3383

mondjuk a vezérlést cserélném ha már ennyire szét van kapva.

hihetetlen külömbség van az uj és a(z) (el)kopott és (el)nyúlt vezérlés között.

Előzmény: 525tds tuoring (3382)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.16 0 0 3382

ez is alapvető de azért leírom én is.:szivósor és kipufogosor tömítés.

az első dekli tömítése elvágható az olajpumpa előtt így nem kell hozzá levenni az olajpumpát így az olajteknőt sem.

tömítő pasztát használj de csak sarkok találkozásánál.

főleg ahol a hengerfej találkozik az első deklivel és a blokkal.fent és lent két sarok.

a fékrásegítő szivattyúra tegyél új gumikarikát mert ott lehet folyni fog az olaj a régivel.termosztáthoz uj gumikarika mindenféle képpen kell.ja és féktisztítót használj mindenhez mielőtt a pasztát kened.

ennyi jut hirtelen eszembe arról mikor Vojnó úrral dolgoztunk.

Előzmény: KEKEtds (3379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!