Ok,lécci majd nézd már meg a géped pontos tipusát.Biztos h nem lett cserélve a villája?Tehát gyárilag a hegesztett, nem levehetős lámpatartóval jött ki?
a 223/200-asokba ütötték be a vázszámot 1979 után, az elsőlámpán belüli fényvezetésről nem tudok nyilatkozni, fejből nem tudom, hogy az enyém 23, vagy 23A.
Bocs,csak nem tudtam 1x-re leírni, közben rohangásztam ki nézni a cuccot:)
"az első lámpabúrában a kapcs mögött van egy kis mélyesztés az óra ablaka felé...de nem mindegyikben.Ez gondolom a fény vezetése a lámpából...de melyik tipusra jemllemző?"---erre tudsz mondani vmit?
Akkor a tiéd is A-tipus?És mégis újabb villás?Ez hogy a bánatba lehet?
Akkor mitől A?Hiszen ezen tipus csak a kerékben, első sárvédőben és villában tért el a /200-tól...
Van 15-ért egy dobozka hiányos A kompletten,de ezért fölösleges megvenni,meg nincs is rá most lóvém:)
Már csak annális inkább h egyszerűbb egy táblát keríteni rá,mert a vázon nem találtam beütve számot!Ez hogy lehet?Esetleg 1 évjárattól ütötték be csak?
Rendben, szívesen.Remélem az index velem lesz ebben... Véglegesen festve sosem volt, a vázat és a felniket festettem be, a kerekek fűzése előtt.Volt egy kis plexi is előre, de az is lemaradt végül.Pár dolgot még akartam csinálni, de közben használtam, nem sok idő jutott a szétszedéssel járó "nagy" műveletekre.Majd a következő munkámban megvalósítom, ami itt kimaradt.
Ha egyszerre teszed fel a kérdéseket, egyszerre tudnék is válaszolni... :)
Az enyém 78-as, 23-as, az m8-as menetű elsővillával, kerekeket életemben nem mértem, a szocialista ipar ilyen szórást mindenütt bőven megengedett... :)
Akármelyiket belerakhatod, nekem a vékonyabbra se volt panaszom, az én 75-ösömön is már ez a lecsapottvégű dob volt.
Van 1 kupac cucc is hozzá,nem tom mi való tipus szerint hozzá.
Most mit csináljak?
kerítsek 1 223/200 táblát v egészítsem ki?
Ami nincs meg:első villa,első sárvédő,kormánykapcsoló---úgy 1.blikkre.
Tehát vagy tudok ajánlani akár cserébe is 23A villát és első sárvédőt,v esetleg egy /200 táblát?
Kerekem van mind a 2 féle garnitúra,a keskenyebb és a szélesebb is.
Aztán még ami fontos: az első lámpabúrában a kapcs mögött van egy kis mélyesztés az óra ablaka felé...de nem mindegyikben.Ez gondolom a fény vezetése a lámpából...de melyik tipusra jemllemző?
Debrecen környékén "lakik", él még most is, Mustangok nem halnak korán... Most így, a tavasz elején eszembe jut, persze, nagyon jókat mentem vele.Annyi volt azóta, hogy a nem kevés km. miatt kellett bele egy +0,25-ös dugó, de fúrni nem kellett, kapott egy frissítő hónolást, a többi rendben.Főleg azért állítják meg általában, hogy megnézzék, mi az.A színházi büfé előtt kisebb csoport szokott összegyűlni, amikor ott parkol a gazdája...
Ma meg akartam csinálni a stihl gyujtás egység tartó konzolját.Aluból terveztem,réz csavarokkal a mágneshatás miatt.De hiába a szép terv,nem lett jó.Mást kell kitalálni.
Nameg ugye, abszolút nem is erre lett kitalálva eredetileg. Sőt, ha a gyári első villát nézem, abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán bármilyen használatra tervezték :-) Najó, persze vicc, imádom a mustangomat, de a simson villa felszerelését már nagyon várom.
Jó pár éve már, hogy én is építettem magamnak egy kis enduro gépet (nem krosszt), olyat, ami nekem tetszett és megfelelt a céloknak, amire kellett.Öt évig használtam kb., aztán eladtam, még megvan most is, úgy tudom. A kuplung nem nagyon szerette a nagyobb teljesítményt, de más komoly gond nem volt vele.A kuplunggal is csak az, hogy gyorsabban fogyott, mint az alapmodellnél.Korábban azt hiszem, képet is tettem fel, de már nem tudom, mikor. Nagyon szerettem, sokat kibír, menni pedig úgy megy, ahogyan "megtanítod" menni. Esetleg teszek fel új képet, pusztán ötleteknek is jó, ha valakit érdekel.
Én nem akarok nagyképűnek tűnni, nem is azért mondom, de szerintem a Mustang endurósitást a maximumig vittem, ennél tovább már csak nagyon drága, és nagyon bonyolult tuningok vannak. Terepen el lehet bohóckodni vele, de tapasztalatból mondom, miután időt, pénzt és szeretetet öltél egy iylen motorba, nem lesz szíved csapatni vele.
Én eddig a Simsont és a Verhovinát is gyárira csináltam meg, Mustangot nem sűrűn látni a kiállításokon, és tuti siker lenne, és szívesen megcsinálnám, és híve is vagyok ennek. :D
Azonban én már annyira szeretnék nyüstölni egy motort földutakon, terepen! :P A kihívásokat meg szeretem! :D ...meg nincs endurora pénzem, szal marad a Mustang! :D