Shoma Ha úszkál,ott több gond is lehet.Ismered már a listát gondolom,mit kell nézni. Amugy hátsó toronyszilent nem vészes,10e/db alatt van. Nekem épp Meyle HD kerül majd be.(igen,meyle.nem trw vagy lemförder)
Elreped és kifúj. Eszembe jutott még a főtengely-szíjtárcsa. A TD-TDS-eken is van ilyen, de azzal szinte sosincs gond. Bezzeg az újjabb motorokon jó ha 50.000 Km-t kibírnak.
Az a bibi, hogy cikkszám szerint is különböző a jeladós rész, független az aljától. Ettől függetlenül nem tartom elképzelhetetlennek, hogy nem ugyan az?!
Újabb fejlemény porlasztócsúcs ügyben: egy ismerő az állította hogy elvileg szét lehet szedni az újabb (TDS) jeladós csúcsot és lehet belőle készíteni M21 td-re.
Merthogy egyébként nem jó, mert rövid.
Ez igaz lehet?
Most már fennt van az elektronikus adagolóm legalább ideiglenesen. Majd döntök afelől hogy kuka lesz vagy tovább maradhat. DE. Akkor is fájdalomküszöbön túl van a 70eFt a jeladóért.
Azt nem. Ahhoz az elektromos adagolóval 4l-t kellene fogyasztania...
Jó lenne már látni egyet élőben, mert így távolról nehéz elképzelni (az autó is vagy 60km-re van tőlem, tds csúcsot meg persze sosem láttam).
Urak! A 17-es mamusszal egyre inkább éleződik a helyzet hácccsó toronycsapágy-kopogás szempontjából.....cserélnem kéne,tegnap Németországban Veszprémből hazafelé 180-nál irgalmatlanul úszkált a hátulja kanyarban,eddig ilyen nem vót!!!! Mennyibe kerül?
Hosszú sz@rakodás után végre megoldódott a rángatás problémám. Csináltattam egy adagolófedél felújítást (50 pénz), be lett műszeresen állítva, azóta hibátlan alapjárat, rángatásmentes járás, és semmi füst. Fogyasztást még nem mértem de a pillanatnyi mérő alapján az is kevesebb. Öröm boldogság:-)
Üdv Urak Némi termosztátprobléma után ismét kvartyogok Rumcice Én akkor is erősebb vagyok,nekem nem kellet márkaszervizbe mennem egykis termobaj miatt :) Viszont mióta fölhívtál,csúszik a kuplungom.Megátkoztál? :DDDDDDDDDDD Danidoki Mákod van,megvan a 20as hídja.
alámész ozt csavarok kicsavarása után leereszted, visszacsavarod és feltöltöd, de elötte az alábbiakkal kerülj tisztában: - mikori évjárat, mert nem mind 1 milyen olaj volt benne, - meg kell tudni sperres-e vagy nm, mert más való bele.
Az szokta a bibit okozni, hogy a lecsapódó olajpára szépen elkokszosodik és beállítja a szelepek tengelyeit. Ajánlatos alaposan kipucolni, állítólag sokat segít.
Cikkszámváltozással állítólag modifikálták, mint ahogy a kipufogócsonkot is. E60-nál általában 100-120.000 km között szipkázza be a motor a szelepeket kisebb-nagyobb rendet rakva odabent. Nekem is van több ügyfelem, akinek ki van herélve és állítólag semmi különbséget nem érzékeltek (hacsak nem a pénztárcájukon)
Nagyon megoszló véleményeket olvastam a szelepek kiiktatásáról. Nálad mi az infó? Komoly szerepe van, vagy csak környezetvédelmi okokból dobták bele?
Vannak, akik már jóideje mozognak nélküle, de semmi változást nem észlelnek, max nem pánikolnak a leszakadástól. Persze a tuti megoldás a szívósorcsere...