Keresés

Részletes keresés

xantia99 Creative Commons License 2009.05.08 0 0 780
Egy kis "kedvcsináló"! A süritőkerék 95mm átmérőjü volt,mielőtt szétrobbant.Bentmaradt a házban,de repeszek százait találtunk még 30 méterre is!

A turbinakerék átmérője kb 1.5 centivel volt nagyobb mielőtt ki nem repült a helyéről.10 métert repült,mielőtt megállt!
Előzmény: xantia99 (779)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.08 0 0 779
http://langor.addel.hu/products.php?prcategory=12035

Itt találsz minden méretben.Vagy a Danfoss-nál kell érdeklődni.

http://heating.danfoss.com/xxListx/0_MNU17379075_SIT54.html

Az mit jelent hogy "nagy fordulaton szorul a turbó"? Én nem győzöm elégszer elmondani hogy mennyire veszélyes dolog ez a "gázturbina-épités" házilag.Itt óriási veszélyek vannak,mert az erők is óriásiak.100 ezres fordulaszámok és 6-800 fokos hőmérsékletek uralkodnak.Elég hogy csak egyszer legyen baj...

Félreértés ne essék,én nem akarok senkit lebeszélni semmiről,sőt még okoskodni sem akarok,csak én már láttam turbót szétrobbanni,és csak az égieknek köszönhető hogy senkinek semmi baja nem lett.Annyira gyorsan történik minden,hogy esély sincsen a menekülésre.

KIKIK! Ha a turbód szar,akkor ujíttasd fel,vagy szerezz másikat.Én komolyan mondom hogy ez nem játék!!!
Előzmény: kikik (777)
xplod Creative Commons License 2009.05.07 0 0 778

Az AC pumpanak  állandó nyomást kell tartania!

 

A mennyiséggel szabályzod a beáramló üzemanyag mennyiségét igy szabályzod a fordulatot !

Ha nincs meg az állandó nyomásod nem fog normálisan porlasztani a fúvókád és "hugyozni fog" ami nem jó!

Előzmény: kikik (777)
kikik Creative Commons License 2009.05.07 0 0 777
szia hol lehet kapni 1-el nagyobb fuvokát? meg tudod mondani , meg találtam a hibát , miért nem müködik a szerkezetem ,nagy fordulaton szorult a turbom . lenne egy pár kérdésem: lehet hülyén hangzik : miért kell szabályozni a nyomást?te hogy szabályzod a turbina fordulatát? gázos turbinát gondolom hogy egy gáz csappal. ahogy irtad a furatokat el forgattam igy sokkkkal stabilabb lett a láng a tüzteremben.
Előzmény: xantia99 (774)
xplod Creative Commons License 2009.05.07 0 0 776

Sajnos nem tudok segíteni.

 

Vedd meg ,csináld meg ,ügye srác vagy biztos!

Előzmény: braniac (775)
braniac Creative Commons License 2009.05.07 0 0 775
oké!

De akkor te honnan vetted a turbina kereket. Én láttam egy oldalt ahol 160chf ért árulnak 3 féle méretben. Ha tudsz nekem segíteni ez ügyben akkor azt megköszönném. egyébként hogy vagy:-))
Előzmény: xplod (702)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 774
Csak lassan,de biztosan...Kitartás! Én is belekezdtem az uj tüztérbe,de bár ne tettem volna! Nem haladok az istennek se! Majd rozsdamentesből csinálom...persze...Itthon megmunkálni egyszerü szerszámokkal a savállót nem egyszerű dolog! Lehet hogy nem is kéne saválló...De biztatom magam!

Szóval kitartás,amikor beindul a gép,kárpótol mindenért! És kérdezz nyugodtan.
Előzmény: ][CE (773)
][CE Creative Commons License 2009.05.05 0 0 773
Ohh... még sok flexelés, fúrás, heggesztés van hátra. De jó munkához idő kell. :D Amikor van időm, meg kedvem, akkor egy kicsit mindig haladok vele.
Előzmény: xantia99 (772)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 772
Akkor lassan beindul a masina?
Előzmény: ][CE (771)
][CE Creative Commons License 2009.05.05 0 0 771
Tesztelve. Az étolajat spriccelve, a lakkbenzint meg már szépen porlasztva nyomja a danfoss fúvókán keresztül ez az AC pumpa. Az a kis szelep pedig kinyit, ha eléri az üzemi nyomást. Ez gondolom a 3,5 bar környéke.
xplod Creative Commons License 2009.05.05 0 0 770

Valószinűsítem ha a rendszer eléri a nyomást akkor  ez a rugo elmozdul a nagy nyomás hatására és kinyit a visszafolyó ág!Utána meg vissza zár,gondolom hogy legyen áramlás.

 

Előzmény: xantia99 (769)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 769
Az lesz valszinű,mert ott egy kicsi rugót lehet látni,egy mégkissebb golyóval.
Előzmény: xplod (768)
xplod Creative Commons License 2009.05.05 0 0 768

Szia

 

A  fél hold alakú bevágás ,szerintem az a visszafolyó ág!

Én ugylátom

 

Előzmény: xantia99 (766)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 767
Ez pedig az ami fent van a masinán.Ebből két cső látszik csak,egy be,egy ki. Akkor ez a tankon kivüli verzió,ami nektek van,az a tankon belüli.Ami látszik a szivattyuk szivórészénél furat,az valszinű biztonsági szelep lesz.A tankon kivüli verzióban is van biztosan,csak ott eltakarja a szivócső.

OK! Bocsi fiuk a képzavarért,de már tiszta,nektek bele kell tenni a szivattyút az üzemanyagba,mert nincs konkrét szivócső,és a biztonsági szelep miatt.Nem volna kellemes,ha üzem közben spriccelné a kerót!
Azt lenne jó tudni hogy mekkora nyomáson nyit az a szelep,mert akkor tudnánk mi a max amit bir.
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 766
A szivattyú mechanikát nem birom szétszedni,mert nagyon pici torx fogja 4 db.De ebben(a váltosatosság kedvéért)görgők vannak.Ha szét birom szedni,akkor felteszem a képeket.
A képeken látszik hogy mennyire egy "egyszerű" szerkezet,csak ne kerülne egy 20-asba!
xantia99 Creative Commons License 2009.05.05 0 0 765
Kis türelem...mindjárt jönnek a képek!
Előzmény: xplod (764)
xplod Creative Commons License 2009.05.05 0 0 764

Igen ez a térkiszoritásos verzió:)))

Lehet válogatni

A másik AC -m ben ,az is lapátos de nem olyan sűrün vannak a lapátok mint az előzőben amit látatok.Eléggé sok tipusu van!

Előzmény: ][CE (763)
][CE Creative Commons License 2009.05.04 0 0 763
Tessék, itt van a 3. versenyző. :)))
3
Előzmény: xplod (760)
xplod Creative Commons License 2009.05.04 0 0 762

Mivel ez benzines autoban volt és  étolajjal probáltam ki az kb 4 szer sűrübb mint a benzin így szerintem biztos tudja a 3 bart ahogy érzékeltem.

Elég nehezen tudtam lefogni a kiáramló olajat a cső végén.És amikor felkapta az olajat leesett a fordulatszám ,tehát nagyon sűrű neki az étolaj :DDD

Előzmény: xantia99 (761)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 761
Akkor azt a szivattyút mérd le mennyit tud,mert lehet hogy az "átemelő"!Azt karbis motoroknál használják,ahol nem kell nagy nyomás,annyi a dolga hogy eljuttassa az anyagot a tankból a karbiba.Az enyémen nincs ilyen furat,ha lenne biztosan észre vettem volna,mert kábelkötegelővel van felfogatva a vázra.Be egy cső-ki egy cső-tápfesz.

Sajna nagyon sok fajta szivattyú létezik,ez látszik a hozzászólásokból,hárman irtunk és három fajta kapásból.Ami általános mostanság,az 3-3.5 bar üzemi nyomást kell hogy produkáljon,benzin vagy dizel egyaránt. A szomszédomnak volt ilyen autója amiben átemelő szivattyú volt,az belenyomta a karbiba a benzint,egy másik csövön pedig visszafojt a tankba a felesleg.Nem volt nehéz lefejni...

Holnap lefotózom a szétbontott pumpát,és teszek fel képeket.Abban nincs turbina.
Előzmény: xplod (760)
xplod Creative Commons License 2009.05.04 0 0 760

Ahogy néztem mind a 2 AC n ahol felszivja a cumot  a nagy cső mellett van egy kis furat ,olyan mintha visszafolyó csonk lenne.Az egyik  amikor probáltam ezen a visszafolyo csonkon spriccelte a cuccot és a felső részen semmit

lehet el van tömődve.

Szeritnem pont e végett van ,ha feltölti a rendszerrt és leterheli akkor is legyen áramlás a pumpába és mindig hideg üzemanyagot szállítson.

Nos lefotoztam itt van lehet látni a kis lapátokat és attol jobbra a kis furatot ami szerintem visszafolyó.

 

Előzmény: xantia99 (759)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 759
Ugy látszik ahány szivattyú,annyi féle megoldás.Az enyém görgős.
Nem kell beletenni az üzemanyagba,igaz van tankba szerelhető,nekem is a kocsiban ilyen van,de van tankon kivüli is.A benne lévő folyadék hűti,ami benzin,gázolaj,vagy éppen kerozin.Ha a szivattyú dolgozik,akkor áramlik benne a folyadék,mert alul beszivja,a tetején pedig nyomja,és közben az egész belső szerkezetét átjárja az anyag.A baj akkor lehet,ha nagyon le van fojtva,és nem áramlik benne a folyadék,vagy akkor,ha üresen jár.Se kenés,se hűtés.
Én már nyirtam ki egy ilyen pumpát pont a fojtás miatt.Itt van szétszedve,ha valakit érdekel a belseje,nagyon szivesen lefotózom.
xplod Creative Commons License 2009.05.04 0 0 758

Igen ezzel próbálom ki,majd meglátjuk mit tud!

De előtte összerakom az injektort és kipróbálom üresen mennyit nyom.

Egyébként a benne lévő folyadék édes kevés neki ,mert ennek üzemanyagban kell állnia és úgy hűti.Ez a tankba szerelhető változat.

Előzmény: xantia99 (756)
][CE Creative Commons License 2009.05.04 0 0 757
Szevasz, meghozta ide a postás nekem is a másik AC pumpát elvileg 3,5bar nyomást tud. Bár még mukahelyemen vagyok, mert ide rendeltem, de rátettem 12V-ot, belenéztem és itt a szívó csonknál kicsit látszik a belselye, én egy fogaskerék részét látom benne, azt hiszem ezt nevezik bolygókeréknek, mert úgy is mozog!
Előzmény: xplod (755)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.04 0 0 756
Szia!

El vagy veszve! Már régen nem irtál,csak én és kikik tartjuk a frontot.
Persze én könnyen vagyok,nem melózok,csak ülök itt a gép előtt.De inkább melóznék...

A szivattyút üresen ne járasd sokáig,mert az ugy van tervezve hogy a benne lévő folyadék hűti.Üresen 2 perc,és elfüstöl.A tápegységét is jó nagyra méretezd,mert az enyém képes 20 ampert felvenni amikor dolgozik.

Nekem is erőlködik az olajtól(nekem kenőolajat nyom),de hát nem erre tervezték,ezért használok szintetikust,mert az sokkal higabb mint a többi.
Ez lesz a pumpád a kicsikéhez?
Előzmény: xplod (755)
xplod Creative Commons License 2009.05.04 0 0 755

Sziasztok.

Szereztem autoból AC pumpát elektrommosat.

Elég nehéz befogni a nyílást amikor nyomja az olajat,étolaj volt a tesztnél és szerintem azért nem nyomta olyan intenzitással a cumot.3 szor sűrübb az étolaj mint a kerozin vagy benzin.Belenéztem a szívó nyilásba olyan lapátok vannak benne mint a turbinában sok kis aprocska ,üresen visit mint a diszno:)

Itt egy kép róla.

xantia99 Creative Commons License 2009.05.03 0 0 754
Szia!

Csak óvatosan a fuvókákkal! Nehogy egyből betegyél egy 7.5 GPH-sat,mert az már lehet hogy sok lenne! Csak fokozatosan.Keresd meg az alapjáratot egyenlőre,ha méred a légnyomást a turbónál (kéne hogy mérd) akkor az 0.2-0.3 bar körül van.

A fütyülés normális hang,azt a turbó adja ki,nem a tüztér.Majd 1 bar körül már nem fütyül,hanem vonyit és ordit olyan hangosan hogy el sem hinnéd! (fülvédőt szerezz!!!)

A buhogás a tüztérből jön,ez is normális,azért van mert a láng a tüzcsőben "nem találja a helyét".Ha majd emelkedik a fordulat,és több levegő jut be a tűztérbe,akkor majd "beáll",és nem buhog.

Valószinü hogy kicsi a fúvóka,és nem kap eleget a masina,azért nem indul be.Ha tudsz emelni a nyomáson,akkor emeld,ha nem,akkor nagyobb fuvóka kell. Próbáld ki egy picit nagyobbal,mondjuk 1 GPH-sal.

Tipp: keverd a gázolajat benzinnel 1:1-ben,nekem igy megy.

Előzmény: kikik (753)
kikik Creative Commons License 2009.05.03 0 0 753
szia lehetséges hogy kevés az üzem anyag? mostmár nem tudok másra gondolni.
Előzmény: xantia99 (750)
kikik Creative Commons License 2009.05.03 0 0 752
jah és elkezd ilyen buhogo hangja lenni,
kikik Creative Commons License 2009.05.03 0 0 751
szia nem szabályzom a nyomást, még egyenlöre, Ekerle szivatyum van , van 2-3 dannfoss rsn 60 , olyajszivatyum. ma meg probálok másik porlasztoval kisérletezni. ha jo a tüzcsövem , fütyülös hangnak kell lenni-e?  mert valami hasonlo hangja van, lomb szivot probálok valahonnan venni. azzal inditani, ez a komressoros inditás nem jön be , ahogy mondtad.
Előzmény: xantia99 (750)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!