Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3501
nem akarlak zaklatni de mennyi az a pohártartó és az mp3-as cd tár kábelel(ha van hozzá)?
Előzmény: gergelytds (3500)
gergelytds Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3500

Itt is a bizonyosság, hogy a német szerelők nem tudnak javítani, csak alkatrészeket cserélni. Az viszont szokatlan, hogy átbasszák az embert. De nem lehetetlen.

Előzmény: barpi_66 (3498)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3499

az ékszíjat nem tudod te feszíteni mert automata feszítős.

lehet hogy a feszítőd van meghalva ezért nyikoroghat és zöröghet igen csak hangosan.

Előzmény: barpi_66 (3498)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3498
Ma sikerült beszélni a szerviz főnökével. Nem voltak nyitva, de miattam (vagy a hanyagságuk miatt) kinyitott, és megnézte az autót. Állította, hogy cseréltek az autóba olajat, és a szűrőt. Mivel többem mondtátok, hogy a diesel autókban megfesti az olajat, elhittem neki. Majd veszek, a héten újat aztán lecserélem magam. Az olajszivárgásra azt mondta, rendel tömítést és megoldjuk. A törött szervo olaj tartáj felfogatását azonnal javította, ez kb 2 órát vett igénybe, mert ahelyett, hogy adott volna egy újat, inkább hegesztette, csiszolgatta, meg kínlódott vele, mert nem bírta becsavarni a helyére. Tehát ezek úgy néz, ki rendben vannak. DE! A fütyülős hangra szerintem hülyeséget mondott. Az tuti, hogy az ékszíj adja a hangot, Ő elkezdte fújogatni valami olaj spray-el, de sok értelme nem volt. Ezeket mondta sorban: Öreg autóknál ez a hang, normális, (10 éves, szerintem ez egy BMW esetében még kamaszkor) ki van száradva az ékszíj, befújja, és majd elmúlik, ki kellene majd cserélni. Mondtam neki, akkor essen neki, hozzon egy újat tegye be, és itt se vagyok. Erre azt mondta, hogy ezzel az a baj, hogy a csere után, előjöhetnek újabb hibák. Szerintem ez volt az a pont, amikor mindketten eldöntöttük munkakapcsolatot elfeleljük egymás között. Nem vitatkoztam vele, nem érdekelt, szerintem egy ékszíjat még én is ki tudok cserélni, bár első körben feszítenék rajta. Szerintetek belefoghatok, vagy inkább vigyem másik szervizbe megcsináltatni? Hogy hétfőn mit kap az a szerelő aki az autómat csinálta azt nem tudom, de elképzelésem van. De, megérdemli!
blackbird00 Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3497
Barpi 66!!


Hát elég durva!! A helyedben visszamennék, és beleverném a szerelő fejét a munkájába:(((( Ja, és a pénzt is visszakérném, plusz kifizettetném a törött részt, és a csere munkadíját. Szvsz ne csináltass ott még egyszer semmit. Részvétem!
Előzmény: barpi_66 (3490)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3496

igy mindent összeadva az jön le hogy kiszedték a porlasztócsúcsokat és megbontották az adagolódat!viszont az adagoló nem kapott uj tömítést ezért szivárog belőle az olaj.

 kaptál mindenhova új résolajcsöveket mert a régit nem tudják ujra visszarakni mert el van öregedve és darabokban jön le.

az akksi azért volt lemerülve mert nem indult miután belevegősödött a rendszer a bontogatástól.

ha azt akarod hogy tiszta maradjon az olaj a csere után akkor használj motoröblítőt vagy cseréld le az olajat 2ezer kilóméterenként egymás után 3szor, 4szer.

ezután tiszta lesz addig míg időben cseréled a jó minőségű olajat.

azt ne várd hogy olyan tiszta legyen mint a benzinesé de nem lesz olyan mint a szurok.

én dieselen 7500 kilóméterenként legkésőbb cseréltem az olajat.

ez az ára a tisztaságnak.

amit ott eltört az pedig a szervóolajtartály felfogatása.

a tartálynak kutya baja csak egy tartót kell cserélni.

 

Előzmény: 525tds tuoring (3495)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3495
biztosra veszem hogy az adagolódat piszkálták vagy a fedelét vették le egy másik autohoz.
Előzmény: 525tds tuoring (3494)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.23 0 0 3494

az nem az olajszűrő hanem a szervóolaj tartály!!!

a szűrő az a jobb oldali ami belelóg a képbe!!!

Előzmény: barpi_66 (3490)
525tédé Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3493
Gektds
A szűk lyukat szeretjük :)))
Előzmény: GekTDS (3489)
525tédé Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3492
Hidd el.Megfesti.Alapból ha az olajcsere a legnagyobb körültekintéssel történik,tehát nemcsak üzemmelegre zötykölik az autót helyben,mert az hogy a vízhőfok mutatója középen áll egy dolog.Ahhoz,hogy a motorolaj is üzemi hőfokon legyen több kell.Oda bíz rendes autózás kell,mire az olajtermosztát szelepe kinyit,és kering az olaj a hűtőben is.Ha gondolod megnézed itt a képeket. 525
Itt látható szerintem,mennyire lett "kimosva" a motor.S mégis 10 perc járatás után már feketés színű az olaj. =mert az olajhűtőt nem szedtem ki csövestől,és mostam el 80x=
Vegyük a te bő 250ekm-et futott mocidat.Ha keresztre feszülsz sem tudod elérni,hogy tisztább legyen.
Zweites:Ismervén a kinti szervizek munkametódusát.Kocsi bevisz,majd másnap mehetsz érte vagy hasonkó.Szóval nem fogja ott neked senkiisten rendesen fölmelegíteni a rendszert,és pepecselni-billenteni-várni a kocsid,hogy maradéktalanul kifollyon a vére.
Ami kifolyt-kifolyt míg kivette a szűrőt aztán heló.Új olaj bele és haladjon.
A kinti munkaórát nem centben mérik..
Előzmény: barpi_66 (3490)
BMWFUN Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3491
Ez de durva. Bakker. azért vigyázz, ha visszamész, hogy a Kékfénybe ne kerülj bele!
Előzmény: barpi_66 (3490)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3490
Most volt itt az egyik ismerősöm, megnézte az autót, neki is diesel autója van, mondta, hogy megfesti az olajat, de nem ennyire. Ebben az autóban nem lett olaj cserélve, max utántöltve. Aztán addig nézegetődtünk, amíg ezt meg nem láttuk: (kép) A barom állat letörte az olajszűrőmet, ezek után szerintem a szűrő sem lett cserélve!

Előzmény: gondolatbetyar (3484)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3489
A kis luk:
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3488
A nagy luk:
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3487
Na itt a probléma:
hogy megy be a baloldali a jobboldali helyett?


Talán így sikerül:
blackbird00 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3486
ÓÓóó......szia Árpi:))))

Remélem meggyógyultál.

Ja, gondolom nem egyszerű, de csak az olajszűrő hozzáférése lehet gázos, de inkább elhiszem amit mondasz:)))

Egyébként meg én is most a hétvégén cserélem az olajat meg a szűrőt, meg a gyertyákat.
Előzmény: 525tédé (3482)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3485
Hát ezért kényszerülök itthon mindent magamnak csinálni. A bódéhoz nem értek úgyhogy az sajna trágya. Egyenlőre.
Előzmény: barpi_66 (3483)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3484
6 euro literenként okés
dízel autó pedig 15 perc helyben járással is feketére festi az olajat
ha csak akkor csöpög az olaj, ha nyomás van a csőben, akkor álló autóból nem fog csöpögni, csak menet közben, azt meg elfújja a menetszél, viszont a motortér olajos lesz

Előzmény: barpi_66 (3483)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3483
Köszönöm a válaszaidat.
Az a gond, hogy már kifizettem az egészet. Közel 60eFt-ot a semmiért. Most ha nem csinálják meg gariba, akkor veszek olajat, és kicserélem magam. Egy másik topikba tettem fel képeket, milyen az én 100km-ert futott olajam színe. Beteszem ide is. Ezért fizettem 6€ literenként. A másik, hogy korábban esküszön, hogy nem volt olajcsöpögésem! Látszott volna a garázs padlózatán. Most meg hirtelen lett, sőt, még a "javítás" után is.
Előzmény: GekTDS (3477)
525tédé Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3482
blackbird
Gabi,ez e36.Ha leejtessz egy műszerészcsavarhúzót a motortérben,nem esik le....
Van ott ám szűkösség
Előzmény: blackbird00 (3480)
525tédé Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3481
barpi 66
Szerintem ne fogj neki az olajcserének.Jobban jársz,ha valami ATU,Pitstop vagy sima frei werkstatt.Több okból.
1: A diesel olaj igensok kormot tartalmaz,ergo kiba koszos leszel
2: Nem kell visszacipelned a fáradtolajat a vásárlás helyére
3: Nem jelent fel a szomszéd wegen umweltverschmutzung
4: Megspórolsz esetleg a saját cserével 2-3 sör árát,megér annyit?
blackbird00 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3480
Barpi66!


Az olajcsere nem nagy ügy. Az olajszűrőd ott figyel a felső képen a 3472-es hozzászólásodban. Az a nagy bödön, a soklapos letekerhető fejjel. A könnyebbség kedvéért itt is jól látszik. A szűrő kivétele egyértelmű, le kell tekerni a tetőt, és kicserélni a belsejét. Az olaj leengedéséhez nem kell semmi, csak egy lábos, megfelelő űrtartalommal. A leeresztő csavart kitekered, az olaj meg kifolyik, persze ezt meleg motornál. Akna nem kell, simán hozzá lehet férni a csavarhoz. Ha kifolyt, csavar vissza, új szűrő be, olajat felülről betöltöd, és kész.
Előzmény: barpi_66 (3473)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3479
Na most elfoglalom a topikot.

A héten adagolót cseréltem. Volt pár meglepetés, de végül minden nagyszerűen sikerült. A kiszerelékor derült ki hogy az eredeti adagoló "vastag nyakú, amit bontottam meg vékony. Fasza. Miután telesírtam két csomag papírzsebkendőt, elmentem az esztergályoshoz és csináltunk egy közgyűrűt. Képek folyt köv.
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3478
Ja! Tennél egy képet a motortérről komplett? nem vagyok képbe 325 motortérben.
Továbbá úgy tűnik hogy hiányzik egy tartó láb az olajszűrőház meg a szívósor közé, de lehet hogy a tiéden nem is volt olyan.

Előzmény: barpi_66 (3476)
GekTDS Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3477
A képen amin a kezed is látszik és bekarikáztad hogy ott csöpög az az elektromos csatlakozás az adagoló fedélen. Éppen szivároghat alóla az olaj. Azt a csatit nincs értelme leszerelni. csak komlett az adagoló fedelet esetleg.

Ha lecserélték a résolajcsöveket akkor fellevegősödik az egész rendszer és kell párat tekerni a mocin hogy kilégtelenedjen. Ezért merülhetett le, meg azért mert gyujtáson hagyták. Az adagoló adja ijenkor a nyöszörgő hangot. Baja nem hiszem hogy lesz tőle.
Könnyű innen tanácsot adni, de ha okés a nyelvtudás akkor lehet hogy nagy pofát nyitnék én is. Nem fizetném ki csak az olajcserét. A gázolaj szivárgást olyan helyen nézetném meg ahol sok ilyet javítanak, mert kinéz neked egy tömítés garnitúra csere.
a résolajcsöveket meg dugják föl maguknak.
Bilincs meg valóban nincs. Legfeljebb egy, ahol visszacsorog a tankba a fölösleg de az meg biztos még gyári rászorítós.

Előzmény: barpi_66 (3476)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3476
Nem vettem sértésnek, mondtam is, hogy nem értek hozzá.
Én nem látok ott bilincseket sehol. :( a felső képen van 2db de több nincs.

Előzmény: Rumcice (3474)
Rumcice Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3475
Az is lehet, hogy letört valamelyik csöcs, amire a résolajcsövet dugják, és onnan folyik, asszem volt már itt valami ilyen.
Előzmény: barpi_66 (3472)
Rumcice Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3474

Ne vedd sértésnek, de ha nem tudod, hol az olajszűrő, és nem is találtad meg, amíg ezeket a fényképeket készítetted, akkor szerintem ne vágj bele otthon a javításokba. :)

 

Azt nem is nagyon fogod szemmel megtalálni, honnan folyik a gázolaj. Végigköveted a gázolaj csöveket, és az összes bilincsen megpróbálsz húzni. Valamelyik laza lesz, onnan jön a gázolaj.

Előzmény: barpi_66 (3473)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3473
Én is azt hittem, hogy itt ezek a dolgok másak, de sajnos nem. Szerintem a tulaj, nem is tud ezekről. De holnap felnyitom a szemét. Csinálnám én magam, de eddig soha nem érdekelt a szerelés. Mondjuk most sem, de rákényszerülök. A gondom:
1 Nem tudom hol az olajszűrő. :( (lehet savazni, de ez van)
2 Nem tudom a csere helye módját.
3.Aknás garázs hiányában szerintem nem is tudnám megcsinálni.

Nincs valakinek esetleg, vagy nem tudtok valahol a net-en hozzáférhető szerelési/javítási kézikönyvet?

Előzmény: blackbird00 (3471)
barpi_66 Creative Commons License 2009.05.22 0 0 3472
Köszi a tanácsot, megnéztem mindent de nem lehet látni, honnan gyűlik itt össze az olaj. (1,2,kép)12
Előzmény: Rumcice (3470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!