Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.08 0 0 270
Pedig attól, hogy hidegen széttaposod, korábban nem jutsz oda sehova, csak a fogyid több másfél literrel :)))))))))
Előzmény: ckerti (269)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 269

Ez nem csoda, egyszerű fizika. Hideg motor, rövid táv, sok megállás-elindulás, nehéz láb :-)

 

A 110 lovas Yeti már nem lehet rossz.

Az ár is elég jó.

Lesz ez még elérhetőbb is.

Remélem.

Előzmény: _Brazil_ (267)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 268
Nézegettem éppen ma a hahu-n... ;) Van olyan kereskedő aki már 5.5-ért hírdet 110 lovas TDI-t, igaz az alapváltozatot, de mivel az is teljesen elfogadható, nem tűnik rossz vételnek.
Előzmény: ckerti (265)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 267
Csodálatos, hogy milyen fogyasztást bírsz produkálni... :) Barátom, aki megvette tőlem az Octaviát, hétköznapokon szintén elég rövid, pár km-es utakat megy, és itt Bp-en nem megy följebb a fogyasztása 8 liternél, és ugyebár ugynarról az 1.6-os motorról beszélünk.
Előzmény: ckerti (266)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 266
Nekem így 10-11...
Előzmény: oca (263)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 265

Mivel az autó praktikus, a legtöbb családnak -ahol az apa nem 190 cm magas- elég a belső tér, belül jól variálható, nem kelt az emberekben irigységet, hiszen "csak egy Skoda" és az 1,2 TSI ára sem borzasztó, nem csodálkozom.

A 2,0 TDI 4x4 a maga mezőnyében jó áron van, és állítólag nagyon jó is.

 

Ha valakinek elég nagy első kocsinak, akkor jó választás lehet, igazi mindenes.

 

Szerinntem bejön ez a modell a Skodának, különöösen ha ebből is lesz Clever meg Business felszereltség.

 

Meg nekem egy Ckerti Edition :-)

Előzmény: _Brazil_ (264)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 264
Ez az értékesített mennyiség egészen jó.
Előzmény: ckerti (262)
oca Creative Commons License 2010.02.07 0 0 263
Először a 2,0 TDI Experience 4x4-et kezdték gyártani. Az 1,2 TSi csak kb. egy hónappal késöbb! Elméletileg nekem is jobban tetszene a 2,0TDI:)
De már ez is az anyagi tűrőképességem felső határa volt.(2 évig még a bankot is támogathatom anyagilag:)
De egyre jobban tetszik ez az 1,2TSI:)) (mondjuk most a hóban, kipróbáltam volna egy összkerekest)
Még mindig nagyon rövid utakon járok, 2-3 km, aztán hosszú állás, megint 1-2km és így 8l körül fogyaszt...
Előzmény: ckerti (262)
ckerti Creative Commons License 2010.02.06 0 0 262

Autó Motorban olvastam, hogy eddig 198-an vettetek Yetit Mo.-n, vagy 1,2 TSI-t elsőkerékhajtással, vagy 2,0 TDI Experience 4x4-et :-)

Én az utóbbt választanám :-)))

Előzmény: oca (261)
oca Creative Commons License 2010.02.06 0 0 261
Eddig jól! Jót tesz, hogy magasra van emelve!:))
Még a mellékutcák nálunk mindig jegesek!
Előzmény: ckerti (260)
ckerti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 260

Oca!

 

Hogy bírja a havat a Yeti?

Kicsit azért irigykedem :-)

ckerti Creative Commons License 2010.01.26 0 0 259

Hát nem egy népautó, én még nem is láttam az utakon, pedig figyelem.

 

Ja, egyszer láttam a mosonmagyaróvári tesztautót Győrben, de az nem ér :-)

Előzmény: oca (258)
oca Creative Commons License 2010.01.24 0 0 258
Én eddig kétszer találkoztam az úton másik Yeti-vel, az egyiket ismerem mert azzal a kereskedő jár, ahol vettem az enyémet, a másik meg cseh rendszámú volt...
Előzmény: _Brazil_ (257)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.23 0 0 257
Ma először láttam Yetit az úton. Sokkal klasszabb jelenség, mint a szalonban. Még mindig mondogatom, hogy a koncepió jobban tetszett, ez igaz is, de ez az autó jó így ahogy van. El bírnám viselni saját tulajdonban :)
ckerti Creative Commons License 2010.01.22 0 0 256

Kösz Joe, nekem ez nem megy fejből, csak a lóerő és a nyomaték.

Előzmény: joemaster (255)
joemaster Creative Commons License 2010.01.22 0 0 255
1595 ccm, 148 Nm 3800-nál, 102 LE 5600-nál.
8 szelep.

- változó hosszúságú szívócső (2 fokozat)
- EU4
- másodlagos levegő rendszer
- kipufogógáz visszavezetés
Előzmény: NeomatiK (254)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.22 0 0 254
Ennek a motornak milyen főbb paraméterei vannak?
Előzmény: ckerti (248)
joemaster Creative Commons License 2010.01.22 0 0 253
Azér' van, hogy kopjon...

Tudom, ezt nekem is sokszor el kell mondani, pedig tudom, hogy ez lenne a helyes gondolkodásmód. :-)

Előzmény: ckerti (248)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.22 0 0 252
Sajnos az ilyen helyek közelébe sem tudok (akarok egyáltalán? :) kerülni, de azért azt el kell ismerni, hogy tehetségem lenne hozzá... ;)
Előzmény: ckerti (251)
ckerti Creative Commons License 2010.01.22 0 0 251

Nem is csodálkozom, fizetek, mint a katonatiszt. :-)

 

Brazil!

Véletlenül nem dolgoztál a BKV-nak is? :-)

Előzmény: NeomatiK (250)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.22 0 0 250
Így nem csoda a 10 lityi.
Előzmény: ckerti (248)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.22 0 0 249
Szerintem a nem használt autó kerül a legtöbbe...

Egyszerű módszert tudok neked az átlagfogyid csökkentésére. Minden nap a rövid útjaid helyett menj még Győr körül valami országúton 80-100 km-t 80-as tempóval, csodálatos átlagfogasztásokat fogsz mérni :)))))))))))) És ezért a remek ötletért nem is kérek semmilyen sikerdíjat ;))))))))))
Előzmény: ckerti (248)
ckerti Creative Commons License 2010.01.22 0 0 248

Octavia II, 1,6 MPI "RS Ckerti EDITION". :-)

 

A város Győr, a tipikus napi használat 4 km reggel, napközben 4x4-5 km, délután 4 km.

 

Éjszaka garázsban alszik, nappal az utcán pihen és vár.

 

Egyre többet gondolok arra, hogy ehhez a használathoz egy motor, vagy nagyrobogó passzolna a legjobban, ha már a kerékpározást kizártam.

Legalább fél évre megoldanám vele a kocsikopást.

Előzmény: NeomatiK (245)
oca Creative Commons License 2010.01.21 0 0 247
Én nem akarok hozzányúlni amíg nem kell!:)
A Yeti, különösen hogy van egy nekem nagyon tetszik!
Számomra ideális családi autó akkor lenne, ha az utastér a hátsó részen hosszra legalább akkora lenni mint a Roomsterben, és egy 60-70 literrel nagyobb lenne a csomagtere!
(Előtte volt Berlingom, ahol azért van rendesen hely a hátsó sorban (3 embernek), ill. a csomagtere a kalaptartó alatt több mint 600l:))

Mivel azonban hátul a gyerkőcök utaznak ill. ritka az olyan méretű utasom mint Én ezért teljesen jó a hátsó sor is!

A 1,2 TSI-vel nagyon ki vagyok egyenlőre békülve. Ez az eddigi legerősebb autóm, és ezt érzem is benne.:) A fogyasztás szerintem 5-6000km után tud rendesen beállni, amikor bejáródik...
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.21 0 0 246
Szerintem borítékolható hogy a Skodában belül jobbak a felhasznált anyagok és a formavilág is gusztusosabb. De hátha a Duster összekapja magát a Loganhoz képest ebben a versenyszámban.
Előzmény: ckerti (232)
NeomatiK Creative Commons License 2010.01.21 0 0 245
Melyik motorral fogyaszt városban 10 litert?
Előzmény: ckerti (237)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.21 0 0 244
Én pedig nem tudok egyetlen ellenérvet sem felhozni......
Előzmény: joemaster (241)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.21 0 0 243
Azt írtam, hogy a párom találja nagynak. Neki most Wagonja van, és nem is szeretne sokkal nagyobb autót, de kevésbé paraktikusat és/vagy kockábbat se :)
Szerintem a Yeti nem rossz méret, hátul talán pict kicsi, de ez a része engem az autóknak tökéletesen nem érdekel.
Előzmény: ckerti (242)
ckerti Creative Commons License 2010.01.21 0 0 242

Ha már őszinteség, bevallom, hogy én sem chippeltetném meg a kocsimat, ahogy látom, gariidőben több belőle a gond, mint a haszon.

 

Az 1,6 MPI után a 140 lovas CR dízel egy darabig biztos elég lenne :-)

 

Érdekes, hogy a Yetit nagynak találjátok, van ismerősöm aki szerint éppenhogy kissebb, mint amit vártak és az ár alapján elvártak.

 

Joe!

Én is csak viccből írtam az 1,2 TSI csippelését.

Előzmény: _Brazil_ (240)
joemaster Creative Commons License 2010.01.21 0 0 241
Az 1.2-esen chip-tuningolni, háááát, én nem merném...
Előzmény: ckerti (239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!