0 445 010 012 ez a nagynyomasu 0 440 020 005 ez az eloszivatyu szama.
szoval a nagynyomasu es az eloszivatyu koze az a zold tomites kellene. eddig sajna masik fajtat adtak hozza, rosszul irja az bosch is hozza.
csatolok kepet is. tudom nem egy nagy vmi, de pont racsopog a szijra a gazolaj es sajna kinyirja a szijat :-(, aminek legutobb trener lett a vege. a balos kene, a jobbos az sajna nem jo, olyan van mar ketto. elore is koszonom
Figyelmeztetés mindenkinek aki nagyáruházakba jár vásárolni!
Ami velem megtörtént az nagyon tanulságos történet, érdemes minden ismerősötökkel megosztani. E hónapban egy nagyon furfangos csalás áldozata lettem, míg vásároltam a Praktikerben.
Egyszerűen csak egy szerszámért tértem be, ami egy traumatikus élménnyel zárult Ne legyél naív, nehogy azt gondold, hogy ezek a dolgok mindig mással történnek meg, bármikor bárhol veled is megtörténhet!
A következő történt: Nyugodtan pakolásztam be a vásárolt holmit a csomagtartóba, ekkor két fiatal lány kb 19 -20 körüliek lehettek, odajöttek az autóhoz és elkezdték tisztítani a szélvédőt. Míg ezt csinálták, a hatalmas melleik majd kiestek a pólójukból. Egyszerűen képtelen voltam levenni róluk a szemem. Miután végeztem a bepakolással, borravalót akartam adni, mire ők nem fogadták el, hanem megkértek, hogy vigyem el őket a Metróba.
Természetesen beleegyeztem. Erre ők gyorsan beültek a hátsó ülésre. Ahogy elindultunk, vadul egymásnak estek, csókolóztak, ölelték, fogdosták egymást. Egyszer csak az egyik előremászott az első ülésre, és orálisan kezdett foglalkozni velem, közben a másik meg ellopta a pénztárcám!
Nekem így lopták el a pénztárcám ebben a hónapban másodikán, negyedikén, kilencedikén, kétszer tizenkettedikén, majd tizennegyedikén,
És valószínűleg el fogják lopni ezen a hétvégén is, miután veszek magamnak egy újabb pénztárcát...
Sziasztok! Van egy 97-es 325tds-m és hidegen 1-2 napos állás után nehezen indul, most vettem új akumlátort, be van téve egy golyos szelep az adagoló elé hogy ne ejtse vissza az üzemanyagot. Üzemanyag szürőt még nem cseréltem. Melegen probléma nélkül indul. Előre is köszönöm a segítséget.
Köszönöm szépen! Holnap délután megpróbálom. Ezek szerint, ha valamelyik rossz, akkor azt kompletten kell cserélni. Tehát nem a csapágyat, hanem magát a komplett görgőt? Ha jól látom, akkor egy M8-as csavart kell kitekernem, majd vagy a régit, vagy az új görgőt visszatéve betekernem, aztán ékszíj vissza, és kész? Azt hiszem, ezt be merem vállalni. Még egyszer köszönöm!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CC51&mospid=47440&btnr=11_1467&hg=11&fg=18 középtájon van egy feszítőpatron ha ott a patron alját felfelé feszíted (autó bal oldalán állva hosszú vasrúddal betámadod) akkor ki tudod lazítani a 13-as vezetőgörgőt, majd ha kivetted, akkor a feszítőgörgőt is 11-es ha kiveszed kézben megpörgetheted egyenként
Köszönöm szépen a tanácsodat. Vannak szerszámaim persze, ezzel nem is lesz majd gond. Ha egyszer látom, hogy kell, vagy elmondja valaki részletesen, akkor azt meg tudom csinálni. Nekem nem hirtelen gázadáskor, hanem alapjáraton az indítást követően, kb 20mp elteltével kezdődik, nem hangos, és inkább olyan, mint a madár csipogás. Ütemes hang. Az ékszíjat megnéztem, jó állapotban van, repedés, vagy egyéb szemmel látható hiba nincs rajta. Én azért akartam leszedni, hogy utána egyesével megforgatva a „tárcsákat” esetleg rájöhettem volna, melyik csipog. Vagy van erre más lehetőség?
Nem rossz. Csak az a baj, hogy ilyen nincs gyáriban. Megkérdeztem nálam okosabbat és ez egy professional RDS kazettás rádió átalakításával született. Van egy közös ismerősünk, aki (ha eleget iszik) lehet, hogy szívesen elbíbelődne ilyesmivel. (persze csak miután megcsináltuk a távirányítós központi zárat a gófkocsiban...)
az ékszíj az hirtelen gázadáskor, indításkor nyikoroghatna, sokkal valószínűbb, hogy ékszíjfeszítő vagy ékszíjvezető csapágy vagy generátorcsapágy, vagy viszko a hibás a szíjat nem kell leszednv, ahhoz hogy lásd, hogy jó-e, illetve ha leszedted sem látsz többet elég, ha egy hosszabb szakaszon megcsavarod, hogy lásd a bordákat. ha vannak rajta repedések, megérett a cserére, de nem hinném, hogy az visít:) 22-es kulcs a viszko és a lapát leszedéséhez, ez fordított menetes, 17-es vagy 19-es dugókulcs, hogy kilazítsd az ékszíjvezető görgőt, hosszú csavarhúzó(tényleg hosszú, kb 30 centi) bár egy vasdarab is megteszi amivel feszíted az ékszíjfeszítőpatront, hogy kilazuljon a szíj vannak szerszámaid?
Köszönöm, az együttérzést, és a tanácsokat. Ezek szerint az sem lehet jó megoldás ha veszek új ékszíjat? Lehet, hogy ezért nem adott a főnök se, és ezért mondta, hogy a csere után, egyéb problémák adódhatnak. Mi a szíj levételének a helyes menete? Leszedném és megnézném mi nyikorog. Tudna valaki segíteni? Sajnos nem kaptam az autóhoz szerelési/javítási kézikönyvet. :(
Örülök, hogy sikerült megoldani nagyjából a gondot. A nyikorgás lehet valamelyik feszítő görgő is. Ha lent van a szíj, meg kell nézni kézzel mindegyiket, hogy nem kóvályog e, és nincs e darabos futása. A feszítőt is ellenőrizni kell.