Jóbarátomék csinálják ezt a céget, veterán autókat restaurálnak, lakatolnak, mikor mit, érdemes szétnézni, pl. nemrég egy Pontiac GTO tetején egy-az-egyben legyártották.
De van motoros téma is:
http://flamingarage.hu/projects.html?proj=13
'40-es évek beli Cushman robogó (asszem 300 köbcenti körüli oldalszelepelt négyütemű lapul az ülés alatt :-) )
Hű, azé' ennyire nem kellenek a fékdobok! :) Standerből kétvéle lehetséges:hajlott, vagy törött, jó nincs. Lánctányér szerintem van, sőt 99%-ban biztos vagyok benne. Km meghajtó is Na kipufogó... éppen van, csak az a baj, hogy foglaltak :S Fékkar konzol, ezt meg majd megnézem.
Jó, igen, ez tényleg így van, nem vagyok autótéren ennyire jártas, amúgy sem vagyok autópárti, ha egyszer lesz kocsim, akkor max. valami veterán, szar időben szaladgálásra. (Van egy 1982-es 1.6-os benzines(!!!) Passatunk, leadott rendszámmal, ha lenne pénzem, megcsinálnám, a blokkját át kéne nézni, meg a hátsó fél méterrel kezdeni valamit, ugyanis ennyire lóg ki a wartburgnak 25 éve épített, majd 20 éve elfalazott, és 5 éve újra félig kibontott garázsól (féltető), és már az a része 6 éve esőn-fagyban kint áll...)
Ja, a főoldalra nem írod ki, mikor frissítesz? Nem kekeckedésként, hanem tanácsként mondom, mert elsőre nem lehet észre venni a frissítést, és a türelmetlenebbek tovább kattintanak. Régen mikor honlapoztam, kaptam az e-maileket, hogy miért nem frissítek, közbe frissítettem, csak nem vették észre, attól kezdve minden változást írtam ki. Fontos, hogy a honlap készítője a látogatókkal kedves legyen, azokkal, hát úgymond "kapcsolatot ápoljon, közvetve". Jó ez így leírva elég hülyén hangzik, és inkább az Irigy Hónalj Mirigy Show-ba való, de "hogy is akarjam magának kifejezni".
Szóval, ha kiírod, akkor az szerintem nem válik hátrányodra! :D
Ezt nem jól tudod! A hotrodozás a 30-as években alakult ki, amiről te beszélsz, az inkább a street rod (csilli-villi), eredetileg meg állítólag az első hot rodokat szeszcsempészetre használták a szesztilalom alatt. Pontosabban fogtak egy ótvaros kisteherautót, belevarrták az akkor beszerezhető legnagyobb motort (persze ami bele is fért), feltuningolták (utálom ezt a szót), féklámpát kikötötték és mentek szeszcsempészni. Amikor jött a rendőr, nyilván nem volt könnyű dolga az üldözésben, és féklámpa nem lévén, a kanyarokban szépen elszállt, míg a szeszcsempészeink vígan mehettek tovább :-) Nyilván nem nevezték ezeket először hot rodnak, ez a név később alakult ki. A rat rod, mint név meg később alakult ki. Wikipedia is aszongya, hogy a rat rod a hot rod egy alfaja. Az tény, hogy a rat rodra jellemzőbb a rozsda és a kopottság, de azért nem ennyire egyértelmű a határvonal. A rat rodok többnyire ültetettek is, a hot rodokat többnyire inkább csak choppolják, tuningolják, de egyikre sem jellenző a csillogás, króm csak itt-ott van hot rodon is, a street rodokat szokták nagyon csilli-villire csinálni. Az a baj, hogy amik az american hot rod műsorban és hasonlókban vannak, azok már nem a tradícionális hot rodok, tehát nem is hot rodok szerintem. Ez is olyan, mint hogy amit most R'n'B-nek hívnak (Rhytm & Blues), annak semmi köze az eredeti stílushoz. Mintahogy a hooligans-nek, mint "rock and roll" zenekarnak sincs semmi köze Bill Haley-hez, Jerry Lee Lewis-hoz, Carl Perkinshez meg a többiekhez....
Csak kár, hogy a hot rod ott kezdődik, hogy (autónál) mnimum 60 éves, koszos, rozsdás, jobb esetben matt fekete, és van benne egy 300 lóerős V8 :-))) Motornál meg szerintem minimum egy V2.
Lehet, hogy nekem is szét kéne néznem a másik oldalon! xD De amúgy szerintem ott sincs, na majd elválik! :D Azért az elég furi, hogy itt sz*rakodok egy hülye lánccal. xD
Egyszer szívattak meg engem ezzel a patentszemmel. Egyszer egy simsont vettem, valamiért le kellett szedne a láncot róla, másfél órán át kerestem rajta a patentszemet (birka türelmű vagyok, ezért megengedhetem magamnak, hogy Jawám legyen :) ), mire rájöttem, hogy a másik oldalról van felrakva, tehát a biztosító lemezke a kerék felől van. Hogy én azután mit össze nem szidtam a srácot, akitől vettem... :)
Előző kommentem nem fejeztem be, tehát: az alumínium tórusz? fogalmam sincs... :)
A szívócső reszeletlen, egy oda nem illő karcolás nincs rajta, szerintetek legyen szívem megreszelni?
A váz szétszedve teljesen, a hátsó lánckerék elég ramaty, de egyelőre jó lesz. Kezdem festeni (a vázat :D ). A tank állapota nagyon jó! Belülről tényleg kimoshatták valami trutyival, és normálisan le van festve a belseje, nincs szétrohadva! :D
Nem találtam patentszemet, csak egy olyat, ami kisebb a többinél, így nem csesztettem, hanem trükkösen kivettem egybe a láncot, persze majd szétszedem, ez fura, itt nincs patentszem?
Ja, amúgy a tankra rápróbáltam egy régi, kisebb Verhovina tanksapkát, és tökéletes hozzá! :D Persze, nem hagyom így, de elég vicces! :D
Na ismét heló mindenki! tegnap összeraktam a hátsó kereket. 4x kellett visszaszednem, mert kihagytam a seeger gyűrűt, mert fejjel lefele tettem fel a km kihajtást, mert a biztosítólemezét fordítva tettem fel.a fékkel is megjártam. a libafog elkopott és ma reggel erős csípéssel d ráhegesztettem. tudom nem a legjobb ötlet de mit tettem volna! A kipufogó csonkból 15 centit levágtam így is még 4 centi van a dobba. meg is bájlingoltam! Kész csoda ahogy megy, sokkal halkabb mint volt.a láncot is faszául tudom feszíteni. Nagyon oké lett már csak a tank és sárvédők festése marad és nekem így jó lesz a gép. Munkába járáshoz pont megfelelő. Ma ahogy motoroztam, sokan megnéztek és nézték micsoda szörny-szülött lehetett ez, de láttam rajtuk, hogy inkább csodálkoztak, mintsem szörnyülködtek volna. Jóleső érzés volt! főleg a májamnak! ja még annyit hogy 1:40 keverékkel nagyon stabilan megy a motor az üzemi hőmérséklet elérése után! Mindenkinek ajánlom!