Keresés

Részletes keresés

Scott Creative Commons License 2003.05.07 0 0 269
Annyit áruljatok el nekem, hogy ki milyen tokot vett hozzá, mert én az MM-ben nem igazán találtam olyat, ami megfelelő lett volna ?
zizi Creative Commons License 2003.05.07 0 0 268
Tegnapelőtt én is vettem egyet (sajnos mostanában nincs igazában időm komolyabban foglalkozni vele, de amit eddig ökörködtem vele, az alapján nagyon tetszik :-)) az Extreme BT-nel (ár: lásd depo.hu), garanciális, egyetlen szépséghiba: csak német nyelvű utasítás van mellékelve.
Scott Creative Commons License 2003.05.07 0 0 267
Az első képem :
Naplemente

hehe.... persze full Auto módban. Még kezdő vagyok... :))

LudvigB Creative Commons License 2003.05.07 0 0 266
ERROR 18

Én két hete kaptam egy gépet amerikából,annak is az északi részéről.Nekem is csak 250 dolcsivolt,sajna a garira rá van biggyesztve hogy onli usa and canada.Az error 18-at kezdetektől fogva csinálja,nem tudom mire vélni.Próbáltam megfigyelni mi idézheti elő,de még nem találtam meg az öszzefüggést semmivel.A hibajelzés kikapcsolás után jelenik meg a display-en csipogó hang kiséretében.Néha magától kikapcsol a gép,de ezt még csak 500-ból 4-5ször csinálta.Minden esetre bekapcsolás után minden rendben működik.Aggasztó a dolog de nekem még működik minden.Szóval nem a forráshelytől függ ez a hibajelenség,nem hiszem hogy a Walmart beszálítója egyezik a magyar beszálítókkal.A gépem sorozat száma 6322014433.Szerintem valami ártatlan szoftver hiba lehet,hiszen újra indítás után minden OK.A vadonat új processzor programozásában lehet valami gixer,amit talán egy késöbbi verzióval orvosolni lehet a későbiekben.Számomra még az is elképzelhető hogy a számítógép kábelen kerezstül fel lehet malyd tölteni.Manapság már minden lehetséges.Éppen a napokban "ütöttem ki" egy Panasonic GD35-öst,valahogy ezt is így tudnám elképzelni.Szóval ne féljetek az error 18-tól.