Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gergelytds Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3651
Hát, ez húúúbazdmeg... Aggyá' fizikát!!!   :)))
Előzmény: DEVIL V8 (3648)
BMWFUN Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3650
Érdemes megnézni a régebbi videóit is. ;)
Ez egy állat. :)
Mondjuk ha én is így teli lennék lével, több időm lenne gyakorolni. (Azt nem mondom, hogy ugyanilyen ügyes lennék:) ) Övé volt a DC, de szerencsés módon még kiszállt belőle a válság előtt, elég vastagon.

On
Előzmény: DEVIL V8 (3648)
525tédé Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3649
Devil,míg írtad,addig pont ezt néztem :):)
Előzmény: DEVIL V8 (3648)
DEVIL V8 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3648
Árpi!
Kérdezd Sanyit! Neki is ez a véleménye???? :DD

Gergely!
Ezt neked! (meg minden rallye fun-nak)
http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo
Előzmény: 525tédé (3639)
BMWFUN Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3647
Igen, te az olajcseréhez is kiveszed a motort. :D
Persze elismerem az alaposságodat a fényképek alapján. ;)
Előzmény: 525tédé (3643)
KEKEtds Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3646
Te nagyon kipihented magad! Megérdemelnéd a Gondolatbetyár2 nicket! :DDD
Előzmény: 525tédé (3644)
wfeco3 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3645
hogy járt vojnó?
Előzmény: 525tédé (3643)
525tédé Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3644
Az OUT szelep egy bagyon hasznos dolog.Ha vasból lenne,mehetne a járdába a beton közé.Mivel alumínium,azért kiválóan alkalmas aladin cartársunk alukohójába,hogy ujjászülessen mint ékszijtárcsa :DDDDD
Egy rendesen karbantartott,javított motortérbe nem kell ilyen lom.
Előzmény: wfeco3 (3642)
525tédé Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3643
Láncszett,vezető,feszítő mindenestől 80-90e ft.Célszerű egyszerre cserélni.
Én nem cserélném hf levétel nélkül.(de én köztudottan mazochista vagyok)
A csattogás lehet harkály is.Lehet beköltözött míg nem figyeltél oda. Vojnó Cartárs járt így egyszer jó 2éve.
Előzmény: wfeco3 (3641)
wfeco3 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3642
OUT szelep egyenlő visszacsapó a gázolajcsövön???
Előzmény: 525tédé (3634)
wfeco3 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 3641

beirom hátha valakinek volt már ilyen:alapjáraton és fordulaton is néha néha pattanik valami a motorba.egy ilyen halkabb de jól hallható éles csettenés.belülről nem hallom de ha kinyitom a motorháztetőt és felpörgetem akkor pattanik fél percenként kb.lánc csinál ilyet?ismeri valaki a problémát?

 

más:lánccsere megtörténhet h.f. leszedés nélkül?mennyi a láncszett abból a márkából amit itt egyik kolega irt?csak a felsőt kell cserélne vagy mindkettőt?feszitőt azt kell azt tudom meg vezetőket is meg amelyik lánckerék szar.egyszer bontottam egy ilyet annak valami kw van irva a láncára de nincs valami szar állapotban 290 ezernél.

 

lehet műszaki hibára gyanakodni?

gondolatbetyar Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3640
már én reparáltam meg:)
Előzmény: 525tédé (3639)
525tédé Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3639
gondolatbetyár
Persze hogy jó.Egy tisztességes diesel touringba mindig jó.Aki mást mond,az csak képen látott tds-t
:)
Előzmény: gondolatbetyar (3636)
vitom Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3638

danidoki!Még valami !mikor az adagolóval szívtam a 94es fej már nem volt jó a 93masra(SDK-HDK)nem lehet hogy a váltóvezérlö is másabb?

vitom Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3637
Régi váltó le,másik fel,olaj komplett csere,szűrö csere.semmi más nem történt(BMW szervízben csinálták)mindkettő e34 tds 1 év eltés van a két váltó között.Elpanaszoltam a problémám a szervízben azt mondták ránéznek software-esen.Ja még lényeg,hogy kipróbálás után vettem meg a váltót abban a tds-ben tökéletes volt.köszi
Előzmény: danidoki (3630)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3636
hétvégén 80,2 liter gázolajat tankoltam(első kattanásig)
akkor ugye valószínűleg még jó a segédpumpa a tankban?:D
KEKEtds Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3635

Párba lesz, de a bal már ki lett cserélve múlt 7en! :)

A tömítés az ára alapján arany & platina is :)

Kell az a szelep? Nem gyári cucc igaz?

Előzmény: 525tédé (3634)
525tédé Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3634
Keke

Hídházszilentet csak párba cserélj.
OUTszelep monnyon le.(sokadjára)
A hf tömítést miből gyártattad??Platina? arany??
Előzmény: KEKEtds (3633)
KEKEtds Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3633

Üdv! Hírek: nekem is van egy golyós szelep az üz.csőbe építve, úgy néz ki az szivatott...

Ez a szerelés hoszabb, mint a Dallas, már 20 nap... És nem ez a bosszantó, hanem, h. hátra van még a jobbos hídházszilent csere. Bezzeg volt ott egy hét is, míg Alphával intéztük a HF tömítést...max sztem összesen 5-6 napot dolgozhatott rajta :S

De legalább olcsó...

Előzmény: KEKEtds (3627)
jmos Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3632
Vojnó
Az hogy nem jó mit jelent?
Nem kalapálja a lábad poros úton való fékezéskor?
Világít a műszerfalon a lámpája?
...

Nem olvasták ki?


Nem olvasták :-(
Nem kifejezetten BMW-s a srác, bár ügyes.

A lényeg, hogy a lámpa világít.
Hogy működik-e? Régebben nem működött, szerintem soha nem működött.

A jeladók adnak jelet, táp, test van. A rajz amit küldtetek állítólag nem teljesen egyezik a rendszerrel.
Előzmény: Vojnó (3571)
DonIsu Creative Commons License 2009.06.02 0 0 3631

Szasztok!

 

Kellene nékem 324d-hez ('86) olajteknő.

Ha vkinek van, kérem jelezze:

donisu2 kukaac gmail pont com

 

Kössz!

danidoki Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3630
vitom,

váltóvezérlő is lett cserélve? Máshoz nem nyúltak az autóban? ha csutkára stimmelt a csatlakozás és tdsből volt, akkor érdekes. Pld. egy 520i és 525i wandlere eltérő méretű. Érezhető a különbség, ha mondjuk 525 citromja (és váltója) felkerül a 20asra. Detto ugyanaz a tünet, amit leírtál.
Vojnó Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3629
még mielött, bármit... :o)
bal motortartó bakot is nzd meg, bár akor már mindkettőt.

ULTRAMEGASZOPÁS helyen van :oDDDD
Előzmény: Pali 325 tds (3628)
Pali 325 tds Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3628

Sziasztok!

 

Elöször is szeretném megköszönni az eddigi segítséget, de most ujjab kérdésem lenne. Lassan egy hónapja nyuzok egy 325 tds-t, a kérdésem: Elinduláskor, néha vissza váltásnál fura "csatano fémes hangot hallok kardán környékéről, de nagyon ritkán viszont ami jobban zavar nagyob hirtelen gázadásnál rázkodás érezhető az utastérben mintha nem központod lenne a kardán tengely.

Szerintetek cseréljek hardi tárcsát, kardánt vagy mit???

 

Sagítséget köszönöm.

KEKEtds Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3627

Ahha!

De azért 8-10mp-ig gondolom nem teljesen természetes dolog az indítózás melegen! :) (Főleg, úgy hogy eddig nem csinálta) 

Na mind1, holnap már tuti lesznek fejlemények! Jó lenne már visszakapni! :(

Lehet az elállított előtöltés miatt van a szívás?

Előzmény: 525tédé (3625)
525tédé Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3626
Ja,és újabb képek a mazochista szakkörből :)
tds
Előzmény: 525tédé (3625)
525tédé Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3625
A gyári lánc nem szines.Az iwis láncaiba raknak elvileg más színű szemet.(a gyári is iwis :) )
Vojnó tényleg látja az egy szem odábbrakást,még pia nálkül is :DDD
Melegen nem szabad pöccre indulnia,tekernie kell párat.
Előzmény: 525tds tuoring (3623)
KEKEtds Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3624
Fogalmam sincs! Ez az ábra segít?
Előzmény: Vojnó (3622)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3623

emlékszel hogy a jelnél a láncszem is más színű.

így könnyű észrevenni szemre.:DDD

Előzmény: Vojnó (3622)
Vojnó Creative Commons License 2009.06.01 0 0 3622
Gondolom ezt ismerik:
Előzmény: KEKEtds (3621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!