Érdemes megnézni a régebbi videóit is. ;) Ez egy állat. :) Mondjuk ha én is így teli lennék lével, több időm lenne gyakorolni. (Azt nem mondom, hogy ugyanilyen ügyes lennék:) ) Övé volt a DC, de szerencsés módon még kiszállt belőle a válság előtt, elég vastagon.
Az OUT szelep egy bagyon hasznos dolog.Ha vasból lenne,mehetne a járdába a beton közé.Mivel alumínium,azért kiválóan alkalmas aladin cartársunk alukohójába,hogy ujjászülessen mint ékszijtárcsa :DDDDD Egy rendesen karbantartott,javított motortérbe nem kell ilyen lom.
Láncszett,vezető,feszítő mindenestől 80-90e ft.Célszerű egyszerre cserélni. Én nem cserélném hf levétel nélkül.(de én köztudottan mazochista vagyok) A csattogás lehet harkály is.Lehet beköltözött míg nem figyeltél oda. Vojnó Cartárs járt így egyszer jó 2éve.
beirom hátha valakinek volt már ilyen:alapjáraton és fordulaton is néha néha pattanik valami a motorba.egy ilyen halkabb de jól hallható éles csettenés.belülről nem hallom de ha kinyitom a motorháztetőt és felpörgetem akkor pattanik fél percenként kb.lánc csinál ilyet?ismeri valaki a problémát?
más:lánccsere megtörténhet h.f. leszedés nélkül?mennyi a láncszett abból a márkából amit itt egyik kolega irt?csak a felsőt kell cserélne vagy mindkettőt?feszitőt azt kell azt tudom meg vezetőket is meg amelyik lánckerék szar.egyszer bontottam egy ilyet annak valami kw van irva a láncára de nincs valami szar állapotban 290 ezernél.
Régi váltó le,másik fel,olaj komplett csere,szűrö csere.semmi más nem történt(BMW szervízben csinálták)mindkettő e34 tds 1 év eltés van a két váltó között.Elpanaszoltam a problémám a szervízben azt mondták ránéznek software-esen.Ja még lényeg,hogy kipróbálás után vettem meg a váltót abban a tds-ben tökéletes volt.köszi
Üdv! Hírek: nekem is van egy golyós szelep az üz.csőbe építve, úgy néz ki az szivatott...
Ez a szerelés hoszabb, mint a Dallas, már 20 nap... És nem ez a bosszantó, hanem, h. hátra van még a jobbos hídházszilent csere. Bezzeg volt ott egy hét is, míg Alphával intéztük a HF tömítést...max sztem összesen 5-6 napot dolgozhatott rajta :S
váltóvezérlő is lett cserélve? Máshoz nem nyúltak az autóban? ha csutkára stimmelt a csatlakozás és tdsből volt, akkor érdekes. Pld. egy 520i és 525i wandlere eltérő méretű. Érezhető a különbség, ha mondjuk 525 citromja (és váltója) felkerül a 20asra. Detto ugyanaz a tünet, amit leírtál.
Elöször is szeretném megköszönni az eddigi segítséget, de most ujjab kérdésem lenne. Lassan egy hónapja nyuzok egy 325 tds-t, a kérdésem: Elinduláskor, néha vissza váltásnál fura "csatano fémes hangot hallok kardán környékéről, de nagyon ritkán viszont ami jobban zavar nagyob hirtelen gázadásnál rázkodás érezhető az utastérben mintha nem központod lenne a kardán tengely.
Szerintetek cseréljek hardi tárcsát, kardánt vagy mit???
A gyári lánc nem szines.Az iwis láncaiba raknak elvileg más színű szemet.(a gyári is iwis :) ) Vojnó tényleg látja az egy szem odábbrakást,még pia nálkül is :DDD Melegen nem szabad pöccre indulnia,tekernie kell párat.