Én is felraktam ezt a frissítést. Nekem az előző kiadás volt fent. Semmi nem változott, legalábbis pozitív irányba. Telepítés után rögtön 2x fagyott le.
iPod csatlakozóról eddig lejátszotta a zenéket automatikusan, ha az iphone-nal össze volt csatlakoztatva beindítás előtt. Most file hiba üzenetet ír ki. Szét kell húzni majd vissza, akkor ok. BT kihangosító ok. Viszont semmivel sem lett gyorsabb a rendszer. Ugyanolyan tetű lassan bootol indítás után mint eddig és persze van, véletlenszerűen amikor sokkal tovább tart neki, hosszú percekig szórakozik...
Nekem ennyi elég is volt a francia autókból. Ja, most volt 100e km-nél kuplung- és lendkerék csere. Br. 700e Ft volt. Igazságügyi szakértőt kellett hívni, az enyém volt neki 15. ilyen autó. Év végén el is búcsúzom a csoporttól, megyek vissza a németekhez.
Az lenne a kérdésem,h-2013.05 c4 gp-om van navydrive -miként tudom előhozni a rejtett funkciókat a kijelzőn?A neten lévő setup után 1,2,3 gomb egyszerre való megnyomása után pittyen de nem történik semmi.Egyszer sikerült,de nem tudom hogyan még jó,h felírtam a firmware verzió számot meg minden egyebet,de most nem tudom elővarázsolni.
A navigáció hangja is magyar lett. A női hang nekem nem jött be. Kár hogy itt nem lehet az összes hangfájl közül választani, mint teszem azt az iGO esetében. Itt ha magyar a menü, akkor a hang is magyar. A férfihang valamivel jobb. Viszont az angol férfihang nagyon szépen szólt.
Azóta motor indításnál ismét volt újraindulás, de most sokkal gyorsabban végrehajtódik, mint korábban. Mintha néhány menü átrendeződött volna, de lehet hogy csak korábban nem figyeltem meg eléggé.
Frissítés sikeresen elvégezve (19 perc). Ami számomra újdonság a magyar nyelvű menü (eddig nem volt, az angolt használtam, azzal sem volt bajom), és megjelent egy új séma, a grafikus. Nagyon szépen megtervezett, látványos, de maradok a kerek műszereknél. Ami számomra eddig idegesítő volt, hogy szinte minden motor leállítás után a rendszer újra indult, és ez elég sokáig tartott. Ez mintha most nem lenne, de még nem mentem vele sokat. Mást így hirtelen nem látok, bár mindent nem néztem át.
Én a sebességben nem tapasztaltam változást, ellenben a tolatókamera képe lényegesen jobb lett szürkületi viszonyok között. A sötét garázsba betolatva is elég a tolató és hátsó lámpák fénye ahhoz, hogy színes képet adjon - korábban csak zajos (szemcsés), fekete-fehér képet láttam. Önmagában csak ezért már megéri a frissítés. :-)
Én frissítettem a P308-at és a C4PII-n is, tényleg mintha valamivel gyorsabb lenne, de ezen kívül semmi mást nem vettem észre. Frissítettem a térképet is 2017_1-re.
A C4PII-n a bluetooth telefonhívás továbbra is vacak, a hívó fél alig hall. Próbáltam mindenféle cheat code-t, de ezek sem változtatnak semmit. :( De úgy egyébként minden oké.
A telepítés után nem tapasztaltál semmilyen rendellenességet? Gondolok a navigáció, a rádió, a kihangosító, a médiatár működésére? A fórumokon ezzel kapcsolatban olvastam negatív véleményeket. persze lehet hogy azok a nem megfelelő verzió telepítésével függhettek össze.
Köszönöm az információt. Azt tegyük hozzá, ha valaki belekezd, a 25 perces telepítési idő végig járjon a motor! Ellenkező esetben a kocsi energiakímélő rendszere beindul, és megszakad a telepítés. Annak pedig az egység működőképességére katasztrofális következménye lenne.
Citroen logo. Én nem vettem észre semmit, csak hogy valamivel gyorsabb. De ezt olvastam is valahol, hogy kevésbé terheli a processzort és hamarabb bootol. Valószínűleg csak optimalizáltak. Ezen kívül nem tudok mást. A telepítés kb. 25 perc.
Bekapcsolás után melyik embléma jelenik meg, a Citroen vagy a Peugeot? Egyébként lehet tudni mi lett benne más, mint a korábbiakban? Milyen hibákat javítottak?
yMi egy nap alatt be is járattuk :) Az első 500 km alatt nem forgattuk fel talán 2e felé sem, várost lényegében kihagytuk, gyorsítások is csal kihúzatás nélkül. Utána már kicsit bátrabban, de a nagy szélsőségket még 1000 km-en át kerültük. Estére, mire hazaértünk a kocsival, már jutott egy kis alkalom egy kis sebességtornászásra is (bár még ekkor is inkább fokozatos gyorsítással). Szóval a bejáratás napján (vásárlás utáni első nap) kb 1800 km-el az órában bejáratott kocsival álltunk be a garázsba :D
Kb 2 hét múlva megkapjuk az új grand picassonkat. Kérdésem az lenne hogy mi a helyes bejáratasi modszer? Sok tanácsot kaptam de mind kulonbozott és már megvagyok kavarva rendesen. Azt magamtól is tudom hogy nem taposom pár ezer km-ig. Dízel kocsirol van szó.
Na szuper, a hütö is lyukas (köfelverödes) 70e Ft egy uj. Raadasul ezekben mar uj 1234yf hütöközeg van ami sokkal dragabb mint a regi (+35e Ft), szoval aki igy jar az munkadijal olyan 130e Ft-ra szamitson.