Valami újat talált ki a koda, ilyen még nem volt. A topic nyitásakor még nem jelent meg az autó, de az autós újságírók már tesztelték és elismerően nyilatkoztak róla. Ide várom az első tesztvezetések tapasztalatait és a majdani új autó tulajdonosok észrevételeit is!
Nagyon nem lehet más, 1.6 BFQ, ugyanilyen van O2-ben is. Az ilyen 3-4 km-es utak télen valóban nem tesznek jót a fogyasztásnak, na és akkor meg mi van, kell és kész, ti is használjátok, én is használom, más is használja, mert szükség van rá. Meg egyébként is hagy szóljak már be ;)
Természetesen lehet 8 literrel járni O2-vel városban. Én pl. ha megyek 5 km-t, simán lemegy addigra az indulástól megtett útra vonatkozó átlagfogyasztásom és ha mennék még vele 10-15 km-t, akkor biztosan a valóságban is megállna 8-nál.
Nem hitetlenkedek, elhiszem, hogy meg tudsz vele eletetni ennyit. :) Csak azt mondtam, hogy ugyanezzel a motorral városi körülmények kötött is el lehet járni, viszonlag rövid utakon 8 literrel, igaz O1-ről és nem O2-ről van szó, de ez nagyjából elhanyagolható különbség.
Ha a papírforma igaz a kis 1.2TSI-vel, akkor az nem mozog rosszabbul, csak talán valamennyivel jobban mint az 1.6MPI Octavia, az nagyjából normális embernek normális közlekedésre elég. Ahogy nézem lassan 4 alá is bekerül egy-egy nagyon keveset futott autó, nem kell sokat várni...
Hidd el, már lassan elfelejti az autó, hogy 3000 felett is tud pörögni... A 7végén kiviszem az autópálya elkerülőre (itt nem havazik, csak 10 órája szakad az eső) és megyek pár kört.
Azért ti elég jól nyomjátok annak a szegény MPI-nek :))) Nekem most 6.7-et bírt megkajálni az éhes disznó, igaz most többet városozok. Ilyenkor azért örülök, hogy mégis a korszerűtlen PDTDI-t vettem a TSI helyett. (az Octaviánkban az átlag 5.6 a számítógép szerint, de az hosszabb utakon jár most mint az S2, viszont olajos DSG ami némileg még növeli is az étvágyat, de ez az átlagérték nagyon kellemes)
Csak viccnek írtam, valójában nem taposom, hiszen hosszú időre kell nekem ez a kocsi.
Lehet, hogy a fogyasztásom sem éri el a 10 litert (a 11-et csak néha), de az biztos, hogy büntetés ez a fajta a használat a kocsinak és a gazdának is.
A motorozás viszont a párom szerint veszélyes és ebben szövetségesre lelt az apámmal, a nagymamával, de szerintem a szomszéd is megverne, ha motort vennék :-)))
Nézegettem éppen ma a hahu-n... ;) Van olyan kereskedő aki már 5.5-ért hírdet 110 lovas TDI-t, igaz az alapváltozatot, de mivel az is teljesen elfogadható, nem tűnik rossz vételnek.
Csodálatos, hogy milyen fogyasztást bírsz produkálni... :) Barátom, aki megvette tőlem az Octaviát, hétköznapokon szintén elég rövid, pár km-es utakat megy, és itt Bp-en nem megy följebb a fogyasztása 8 liternél, és ugyebár ugynarról az 1.6-os motorról beszélünk.
Mivel az autó praktikus, a legtöbb családnak -ahol az apa nem 190 cm magas- elég a belső tér, belül jól variálható, nem kelt az emberekben irigységet, hiszen "csak egy Skoda" és az 1,2 TSI ára sem borzasztó, nem csodálkozom.
A 2,0 TDI 4x4 a maga mezőnyében jó áron van, és állítólag nagyon jó is.
Ha valakinek elég nagy első kocsinak, akkor jó választás lehet, igazi mindenes.
Szerinntem bejön ez a modell a Skodának, különöösen ha ebből is lesz Clever meg Business felszereltség.
Először a 2,0 TDI Experience 4x4-et kezdték gyártani. Az 1,2 TSi csak kb. egy hónappal késöbb! Elméletileg nekem is jobban tetszene a 2,0TDI:) De már ez is az anyagi tűrőképességem felső határa volt.(2 évig még a bankot is támogathatom anyagilag:) De egyre jobban tetszik ez az 1,2TSI:)) (mondjuk most a hóban, kipróbáltam volna egy összkerekest) Még mindig nagyon rövid utakon járok, 2-3 km, aztán hosszú állás, megint 1-2km és így 8l körül fogyaszt...
Én eddig kétszer találkoztam az úton másik Yeti-vel, az egyiket ismerem mert azzal a kereskedő jár, ahol vettem az enyémet, a másik meg cseh rendszámú volt...
Ma először láttam Yetit az úton. Sokkal klasszabb jelenség, mint a szalonban. Még mindig mondogatom, hogy a koncepió jobban tetszett, ez igaz is, de ez az autó jó így ahogy van. El bírnám viselni saját tulajdonban :)