Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NeomatiK Creative Commons License 2010.02.16 0 0 284
Azon gondolkoztam, ha a Jedi-t dzsedáj-nak ejtik, akkor a Yeti-t Jetáj-nak? :D
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 283

Oca!

Nem érdekel a Columbus navi?

Találtam egy Columbus beszerzési forrást 12 hónap garival, 180 eFt-ért a legfrisebb V6 térképpel, antennával, természetesen aktiváló kóddal.

 

Másik forrásból 160 eFt gari és antenna nélkül, de kóddal.

 

Itthon a legolcsóbb forrás (igaz az állítólag új készülék) 210 eFt.

Arra nem tudom, hogyan van garancia, mert nem a márkaszervizről beszélek :-)

 

kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 282
Ezt a másfél tonna feletti tömeghez elég ez a kis motor? Nekem így láthatatlanban is komoly fentartásaim vannak vele szemben.
Előzmény: oca (263)
ckerti Creative Commons License 2010.02.12 0 0 281

Ekkor jön Fábry vicce:

Mi az a 3 mondat, ami a leggyakrabban elhangzik egy kocsmai verekedés előtt?

.

.

.

.

.

.

Mi van? Mi van? Mi van?

 

:-)

Előzmény: _Brazil_ (280)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.12 0 0 280
Nagyon nem lehet más, 1.6 BFQ, ugyanilyen van O2-ben is. Az ilyen 3-4 km-es utak télen valóban nem tesznek jót a fogyasztásnak, na és akkor meg mi van, kell és kész, ti is használjátok, én is használom, más is használja, mert szükség van rá.
Meg egyébként is hagy szóljak már be ;)
Előzmény: ckerti (279)
ckerti Creative Commons License 2010.02.12 0 0 279

Nem tudom, az OI mennyiben más, mint az OII fogyasztás tekintetében, feltételezem, valóban minimális az eltérés.

 

Csak arra utaltam, hogy -bár nem taposom neki eszetlenül-, ez a fajta a használat a legrosszabb, ami autóval történhet.

Eltekintve a hardcore terepezéstől, de szerintem az arra épített autók azt élvezik :-))

Előzmény: _Brazil_ (276)
joemaster Creative Commons License 2010.02.12 0 0 278
Mindezt úgy, hogy hamar felváltok, 3000 fölé nem is pörgetem, hiszen hideg a motor.
Előzmény: joemaster (277)
joemaster Creative Commons License 2010.02.12 0 0 277
Természetesen lehet 8 literrel járni O2-vel városban. Én pl. ha megyek 5 km-t, simán lemegy addigra az indulástól megtett útra vonatkozó átlagfogyasztásom és ha mennék még vele 10-15 km-t, akkor biztosan a valóságban is megállna 8-nál.

Csakhogy nem megyek annyit.
Előzmény: _Brazil_ (276)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.12 0 0 276
Nem hitetlenkedek, elhiszem, hogy meg tudsz vele eletetni ennyit. :) Csak azt mondtam, hogy ugyanezzel a motorral városi körülmények kötött is el lehet járni, viszonlag rövid utakon 8 literrel, igaz O1-ről és nem O2-ről van szó, de ez nagyjából elhanyagolható különbség.

Ha a papírforma igaz a kis 1.2TSI-vel, akkor az nem mozog rosszabbul, csak talán valamennyivel jobban mint az 1.6MPI Octavia, az nagyjából normális embernek normális közlekedésre elég. Ahogy nézem lassan 4 alá is bekerül egy-egy nagyon keveset futott autó, nem kell sokat várni...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/yeti/skoda_yeti_1.2_tsi_active_tesztauto-3574289
Előzmény: ckerti (275)
ckerti Creative Commons License 2010.02.11 0 0 275

Annyira hitetlenkedsz, hogy most már kénytelen leszek megmérni a fogyit pedig nem szoktam.

Tankolok ah kell és használom amikor szükségem van rá.

Nem tiprom, de szeretek dinamikusan haladni, utálom a tötymörgőket.

Persze nem a városi 3-4 kilométereken akarok csúcsokat döntenmi, enem ezek a gyorsasági szakaszaim, arra ott vannak az anyóshoz tett utazások.

 

Néha elszabadulok egyedül a Szarvaskő-Eger közti útra, ott lehet kanyarogni és az még az MPI-vel is élvezetes.

Előzmény: _Brazil_ (273)
joemaster Creative Commons License 2010.02.11 0 0 274
Hidd el, már lassan elfelejti az autó, hogy 3000 felett is tud pörögni...
A 7végén kiviszem az autópálya elkerülőre (itt nem havazik, csak 10 órája szakad az eső) és megyek pár kört.
Előzmény: _Brazil_ (273)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.10 0 0 273
Azért ti elég jól nyomjátok annak a szegény MPI-nek :)))
Nekem most 6.7-et bírt megkajálni az éhes disznó, igaz most többet városozok. Ilyenkor azért örülök, hogy mégis a korszerűtlen PDTDI-t vettem a TSI helyett. (az Octaviánkban az átlag 5.6 a számítógép szerint, de az hosszabb utakon jár most mint az S2, viszont olajos DSG ami némileg még növeli is az étvágyat, de ez az átlagérték nagyon kellemes)
Előzmény: joemaster (272)
joemaster Creative Commons License 2010.02.10 0 0 272
Nekem is 11 körül fogyaszt...
Előzmény: _Brazil_ (267)
ckerti Creative Commons License 2010.02.08 0 0 271

Csak viccnek írtam, valójában nem taposom, hiszen hosszú időre kell nekem ez a kocsi.

 

Lehet, hogy a fogyasztásom sem éri el a 10 litert (a 11-et csak néha), de az biztos, hogy büntetés ez a fajta a használat a kocsinak és a gazdának is.

A motorozás viszont a párom szerint veszélyes és ebben szövetségesre lelt az apámmal, a nagymamával, de szerintem a szomszéd is megverne, ha motort vennék :-)))

Előzmény: _Brazil_ (270)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.08 0 0 270
Pedig attól, hogy hidegen széttaposod, korábban nem jutsz oda sehova, csak a fogyid több másfél literrel :)))))))))
Előzmény: ckerti (269)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 269

Ez nem csoda, egyszerű fizika. Hideg motor, rövid táv, sok megállás-elindulás, nehéz láb :-)

 

A 110 lovas Yeti már nem lehet rossz.

Az ár is elég jó.

Lesz ez még elérhetőbb is.

Remélem.

Előzmény: _Brazil_ (267)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 268
Nézegettem éppen ma a hahu-n... ;) Van olyan kereskedő aki már 5.5-ért hírdet 110 lovas TDI-t, igaz az alapváltozatot, de mivel az is teljesen elfogadható, nem tűnik rossz vételnek.
Előzmény: ckerti (265)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 267
Csodálatos, hogy milyen fogyasztást bírsz produkálni... :) Barátom, aki megvette tőlem az Octaviát, hétköznapokon szintén elég rövid, pár km-es utakat megy, és itt Bp-en nem megy följebb a fogyasztása 8 liternél, és ugyebár ugynarról az 1.6-os motorról beszélünk.
Előzmény: ckerti (266)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 266
Nekem így 10-11...
Előzmény: oca (263)
ckerti Creative Commons License 2010.02.07 0 0 265

Mivel az autó praktikus, a legtöbb családnak -ahol az apa nem 190 cm magas- elég a belső tér, belül jól variálható, nem kelt az emberekben irigységet, hiszen "csak egy Skoda" és az 1,2 TSI ára sem borzasztó, nem csodálkozom.

A 2,0 TDI 4x4 a maga mezőnyében jó áron van, és állítólag nagyon jó is.

 

Ha valakinek elég nagy első kocsinak, akkor jó választás lehet, igazi mindenes.

 

Szerinntem bejön ez a modell a Skodának, különöösen ha ebből is lesz Clever meg Business felszereltség.

 

Meg nekem egy Ckerti Edition :-)

Előzmény: _Brazil_ (264)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.07 0 0 264
Ez az értékesített mennyiség egészen jó.
Előzmény: ckerti (262)
oca Creative Commons License 2010.02.07 0 0 263
Először a 2,0 TDI Experience 4x4-et kezdték gyártani. Az 1,2 TSi csak kb. egy hónappal késöbb! Elméletileg nekem is jobban tetszene a 2,0TDI:)
De már ez is az anyagi tűrőképességem felső határa volt.(2 évig még a bankot is támogathatom anyagilag:)
De egyre jobban tetszik ez az 1,2TSI:)) (mondjuk most a hóban, kipróbáltam volna egy összkerekest)
Még mindig nagyon rövid utakon járok, 2-3 km, aztán hosszú állás, megint 1-2km és így 8l körül fogyaszt...
Előzmény: ckerti (262)
ckerti Creative Commons License 2010.02.06 0 0 262

Autó Motorban olvastam, hogy eddig 198-an vettetek Yetit Mo.-n, vagy 1,2 TSI-t elsőkerékhajtással, vagy 2,0 TDI Experience 4x4-et :-)

Én az utóbbt választanám :-)))

Előzmény: oca (261)
oca Creative Commons License 2010.02.06 0 0 261
Eddig jól! Jót tesz, hogy magasra van emelve!:))
Még a mellékutcák nálunk mindig jegesek!
Előzmény: ckerti (260)
ckerti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 260

Oca!

 

Hogy bírja a havat a Yeti?

Kicsit azért irigykedem :-)

ckerti Creative Commons License 2010.01.26 0 0 259

Hát nem egy népautó, én még nem is láttam az utakon, pedig figyelem.

 

Ja, egyszer láttam a mosonmagyaróvári tesztautót Győrben, de az nem ér :-)

Előzmény: oca (258)
oca Creative Commons License 2010.01.24 0 0 258
Én eddig kétszer találkoztam az úton másik Yeti-vel, az egyiket ismerem mert azzal a kereskedő jár, ahol vettem az enyémet, a másik meg cseh rendszámú volt...
Előzmény: _Brazil_ (257)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.01.23 0 0 257
Ma először láttam Yetit az úton. Sokkal klasszabb jelenség, mint a szalonban. Még mindig mondogatom, hogy a koncepió jobban tetszett, ez igaz is, de ez az autó jó így ahogy van. El bírnám viselni saját tulajdonban :)
ckerti Creative Commons License 2010.01.22 0 0 256

Kösz Joe, nekem ez nem megy fejből, csak a lóerő és a nyomaték.

Előzmény: joemaster (255)
joemaster Creative Commons License 2010.01.22 0 0 255
1595 ccm, 148 Nm 3800-nál, 102 LE 5600-nál.
8 szelep.

- változó hosszúságú szívócső (2 fokozat)
- EU4
- másodlagos levegő rendszer
- kipufogógáz visszavezetés
Előzmény: NeomatiK (254)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!