Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11015

Megtörtént a szerződésmódosítás, írtak is róla.

Előzmény: marky-511 (11014)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11014

Egyébként a korábbi közbeszerzés nem tiltotta a magaspadlós kialakítást? Van valakinek linkje hozzá?

 

Én nem vagyok ellene a magasabb kialakításnak, de akkor bizony szerződést kell módosítani.

Előzmény: Econell99 (11012)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.15 0 1 11013

Illetve kissé szűkös az utastér.

Előzmény: Econell99 (11012)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.15 0 3 11012

Na, ma volt szerencsém Reform barátunkhoz 12-esen.

Szerintem maga a busz nagyon korrekt, jó az összeszerelés, a belső dizájn nagyon barátságos (különösen tetszett a laminált padló hatású pvc).

Korrekt, de nem helyi járatra. Pont a hátsó ajtónál ültem fent, ami nagyon szűk, és elég meredek. A magaspadlós részen az emelkedő padló problémát okozhat csúcsidőben.

Igazából az Omnibusz véleményét tudom ismételni: a helyközi változatnak nagyobb jövőt jósolok. Annak viszont tökéletes.

hajdubus Creative Commons License 2018.12.14 0 1 11011

Ma az egyik halápi fordán volt, a hétvégén pedig a tervek szerint a Vincelléren lesz.

Előzmény: Econell99 (11010)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.13 0 1 11010

Ma láttam a Reformot a Segner térnél a Kishatár utca felé menni 14:53-kor. De nem volt sok időm megszemlélni sajnos.

Tapasztalatot nem tudtok mondani, mert én nagyon ritkán használom a 42-43-47 csoportot. (Csak alkalmanként, ha az Auchanba megyek, vagy a Stop-shopba, ami 2-3 havonta van kb. :D).

 

Akinek van utazási "élélménye", az ne tartsa magában.

LMG-140 Creative Commons License 2018.12.13 -1 2 11009
marky-511 Creative Commons License 2018.12.12 0 1 11008

Ez olyan, mint a külön zöld a Széchenyi utca végén a 40-es busznak :D

 

Egyébként már biztos, hogy a 42-43-47 "buszcsalád" járatait fogja vinni.

Előzmény: Econell99 (11006)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 11007

Lemaradt az, hogy 13-asra gondoltam.

Előzmény: Econell99 (11006)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.12 0 1 11006

Isten látja lelkem, hogy pont erre akartam rákérdezni én is az imént. :D

Ez most az összes 4-essel kezdődő viszonylatra vonatkozott vajon, vagy csak fingjuk nincs arról (még mindig), hogy milyen járatok vannak.

Amúgy meg tegyék be reggel az egyik "diákexpresszre". Ahogy hallom mostanában rendszeresen marad ki egy a 4 buszból.

Előzmény: marky-511 (11003)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 11005

Az érdekes lesz.

De ez azt is jelenti, hogy a 47-esen is meg fog fordulni. Az egy "kicsit" égő, hogy a Dehíren ennyi információt se mondtak.

 

Én valami kevésbé kihasználtabb viszonylattal próbálkoznék elsőre, mondjuk 11-es. A belváros egy részét az is átszeli, így látnák elegen. A 43-ason reggelente nagy tömeg szokott lenni, a busz belseje (pláne hátulja) nem úgy néz ki elsőre, mint amit erre terveztek, de a puding próbája az evés.

Előzmény: gabesz919_II (11004)
gabesz919_II Creative Commons License 2018.12.12 0 2 11004

A Magyar buszok című topikban írtak szerint a 42-es és a 43-as viszonylaton fog közlekedni.

Előzmény: marky-511 (11003)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.12 0 2 11003
marky-511 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 11002

Holnaptól elvileg már utasokat is szállítani fog.

Előzmény: ARC187V (10999)
norbertos Creative Commons License 2018.12.12 0 2 11001
Előzmény: ARC187V (10999)
S6tech Creative Commons License 2018.12.11 0 0 11000

Igazából szerintem a 45-öst kilehetne váltani a 37-sel 

 

37: Nagyállomás - Piac utca - Kossuth uzca - Haláp

37A: Nagyállomás - Piac utca - Kossuth utca - Kéknyelű utca

 

Az István útra pedig 2 új korjaratot tennék

Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - Nyugati utca - István út - Vincellér utca - Derék utca - Kishegyesi út - Segner tér - Nyugati utca - Széchenyi utca - Piac utca - Nagyállomás 

Ennek lenne egy elleniranyu párja 

Ami előbb a Nagyállomás stb. Majd Kishegyesi - Derék utca - Vincellér utca - István út - Segner tér és ugyanúgy Nagyállomásig

 

A 25 25Y-t hagynám de  ritkulna. Az új járat miatt, a Veres Péter felől pedig a kieső járatok helyett szintén a Nagyállomásig vinnék párat a Kossuth utca - Piac utca érintésével.

 

 

ARC187V Creative Commons License 2018.12.11 0 0 10999

A REFORM buszról mi hír van?mert nem nagyon hallani hogy beinditoták volna a városban.

marky-511 Creative Commons License 2018.12.07 0 0 10998

Igazad van, de sajnos pont azért nem fogják meglépni, mert a DKV (és előtte a HV is) halál komolyan elvárta volna, hogy az utas leszálljon a "végállomáson", de legalább új jegyet kezeljen. Ha valóban körjárat lenne, ők is jeleznék hogy más úton közlekedik. És ha a 22/22Y/24/24Y közlekedhet körjáratként akkor a 25/25Y/125/125Y is megtehetné.

Más kérdés, hogy a 125/125Y-t elfelejteném, és a 45-öst járatnám helyette egész nap, ha kell, útvonal korrekcióval.

Előzmény: S6tech (10997)
S6tech Creative Commons License 2018.12.06 0 1 10997

A 26Y-nél tényleg nem volt lényeg, hogy az Auguszta után milyen jelzéssel jön de a 125Y-nel más, én úgy gondolom hogyha mondjuk valaki a színháztol szertne menni a Vámospércsi út (forduló) megalloig és pont lekesi a 125-st akkor egy órát kell várnia a következőre, holott időközben jön egy 25Y ami igaz kerülővel picit (ami majd 125Y lesz) de ugyanúgy elmehet vele a Vámospércsi út megalloig  és lehet inkább bevallalna a kerülot mintsemhogy várjon egy órát a hidegben a következő 125-re. Ezért tartanam jó ötletnek ha a Vincellértol már 125Y-ként indulna. 

Előzmény: marky-511 (10996)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.05 0 1 10996

A Honvéd utcai javaslatot adom, tényleg észszerűbb, ha nem a két buszmegálló, hanem az egy villamosmegálló lenne átnevezve. Az Eötvös utca tökéletes lenne mindkét irányban.

 

A 25/25Y "végállomás" dolga is régi probléma, de sajnos ugyanez van a józsai viszonylatokkal is. A 22/22Y/24/24Y viszonylatokon lehetséges, hogy egy jeggyel egy teljes kört (majdnem egy órát) utazzon valaki, az előbbiekkel nem. Ez sajnos a Volánnál is így volt, és érvényes a 18/18Y-re is, hiába közlekednek visszafelé más útvonalon. De mondhatnám a 15-öst is. Ha valaki jeggyel utazna az Alma utcáig, annak elvileg a Széna téren ismét lyukasztani kell. Ha jól emlékszem, a 28-assal is ez volt a víztoronynál.

 

A 125/125Y ugyanúgy "félviszonylat", mint anno a 26Y volt. Az is sima 26-osként közlekedett az Augusztától. Rossz szokás, de mivel a Veres Péter utca végállomás, így nem körbeutazható az egész viszonylat (más dolog hogy senki nem szól az emberre, hogy szálljon le), felesleges nekik a Vincellértől jelezni, hogy más útvonalon közlekedik, mivel a Vincellér utca - Veres Péter utca közötti szakasz (azaz külső és belső végállomás között) nem tér el a sima 25Y-től.

Én sem értek vele egyet.

Előzmény: S6tech (10994)
Adambence Creative Commons License 2018.12.05 0 0 10995

Én azt a következetes rendszert követném: 

 

1. az az utca amin a megálló található / keresztutca 

Példa: Egyetem sugárút / Füredi út (-> 10-es buszoknak) megfordítva is értelmes lenne: Füredi út / Egyetem sugárút (-> 21-es busznak); 

 

2. tér, bevásárlóközpont, nagyobb objektum neve (utca neve, ahol a megálló található)

Példa: Segner tér (Nyugati utca) esetleg Segner tér (Hatvan utca) ; Malompark (Füredi út) vagy Malompark (Egyetem sugárút)

Kálvin tér (Piac utca); Kálvin tér (Rákóczi utca)

 

Ha minden megálló így lenne elnevezve, sokkal egyértelműbb lenne minden, rögtön megadja a megálló pozícióját. Biztos nehéz lenne megszokni, illetve magyarázatot követelne (akár plakátok formájában).

S6tech Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10994

Én a Hatvan utca 57-et inkább Hatvan utca/Segner tér megallonak nevezném el, ezzel is jelezve hogy ez a legközelebbi megallo a Segner térhez. Én a Piac utcán található villamos megallot nevezném át Szent Anna utcáról Piac utcára  hisz a buszmegallo is az Vagy pedig mindkettőt atneveznem Piac utca/Szent Anna utcára. Illetve én a villamos vonalán lévő Honvéd utca megallot nevezném Eötvös utcára át mint a szemben lévő párja. Valamint én a 25 25Y esetében nem nevezném végállomásnak a Veres Péter utcát, nagyon megtéveszto annak aki nem jár arra sűrűn, simán lehetne korjarat, mint a 22/24. Illetve én a 125Y-t a Vincellér felől kozlekedtetnm ezzel a jelzéssel hogyha esetleg valaki vállalja hogy körbe megy a Budai Nagy Antal és Veres Péter utcákon  akkor ne kelljen már egy órát várnia a következő 125-re, mivel a laikus nem biztos hogy fogja tudni hogy az a 25Y majd 125Y lesz. 

Előzmény: marky-511 (10988)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10993

Erről sajnos nem tudok, de belegondolva nem lehetetlen. A vonal nagy része már ki volt építve.

Előzmény: paca664 (10990)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.04 0 1 10992

Hivatalosan azért, mert az ellenőrök nem tudták ellenőrízni, mikor jár(t) le.

Gyakorlatilag balfék volt, aki eltervezte, mert szó szerint 30 napra adták ki. Tehát aki október 1-jén vette meg, annak október 31-én járt le. Utána kapcsoltak, hogy nem úgy kéne értelmezni a 30 napot.

Előzmény: ben_93 (10991)
ben_93 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10991

Üdvözletem! Azt lehet tudni,hogy a dkv-nál miért került kivezetésre a 30 napos bérlet? Tapasztalataim szerint Miskolcon jól működik nagyjából 10 éve már.

paca664 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10990

Sziasztok!

 

Jól idézem-e gyerekkori emlékeimet, miszerint a 4A troli vezetékeit annak idején kevesebb, mint 1 hónap alatt szerelték fel? Köszönöm. 

marky-511 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10989

Közben megtaláltam, remélem még aktív.

 

http://www.derke.hu/quiz/megallonevek

Előzmény: marky-511 (10988)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.04 0 0 10988

Legyél TE a DKV hangja!

 

Ez egy jó kezdeményezés (jelentkezni azért nem fogok rá :P )

 

Annak külön örülök, hogy a hír szerint angolul is be lesznek mondva a megállók.

 

Ha viszont itt tartunk, nem ártana újragondolni 1-2 megállónevet. Korábban a DERKE oldalán is lehetett javaslatot tenni; nem tudom, működik-e még. 

Amit kapásból fel futnék hozni, az a Hatvan utca 57, ami lehetne Csap utca. Korábban kevertem, a fenti megálló Vendég utca. Ha félnek, hogy összekeverik a Csapó utcával, akkor Szepességi utca.

Illetve ott van még két megálló, amit nagyon könnyű összekeverni két, máshol található megállóval. Az egyik a Szent Anna utca, ami lehetne Sumen utca; a másik a Honvéd utca, ami Thaly Kálmán / Ibolya utca néven nem lenne megtévesztő. 

Econell99 Creative Commons License 2018.11.25 -1 2 10987

https://m.facebook.com/balzskatransportphotos/photos/a.2302555266643195/2325391147692940/?type=3

 

Ha nem megy a link, akkor keresd a Budapest tömegközlekedése képekben nevű oldalt, ott van.

Előzmény: S6tech (10986)
S6tech Creative Commons License 2018.11.24 0 0 10986

Betudod linkelni a fotot? 

Előzmény: Econell99 (10985)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!