létezik egyáltalán Citröen Berlingo jobb oldali visszapillantó tükörből sima normális nem nagyítós változat? eddig se boltban se bontóban nem találtam :(. Számomra rentettő rossz a jobb oldali nagyítós tükör, akkora holtteret csinál hogy egy kamion meg tud bújni benne és félek hogy egyszer baj lesz ebből. Vettem kiegészítő tükröt átmenetileg (hivatalosan nem lehet egyébként ilyet rendőr szólt már érte), ami némileg segít, de jó lenne egy normális tükör.
1. találgatás, valószínűleg sok pénzért, mert Murphy nem alszik és a lehetséges legutolsó dolog lesz az oka, amit kicserélsz. :-P
2. diag és meg kell nézni mi okozza a hibajelenséget. (mondjuk még ezzel is bele lehet futni szép sz..ba, mesélhetnék, pont most csináltunk egy kintről hozott autót, amit feltehetően a kereskedő jól "megokosított" eladás előtt, de még mindig több az esély, mint a találgatással.
elégedett Berlingó (1.4 2006) tulajként kacérkodom a gondolattal, hogy újabbra cserélem. Anyagilag most megengedhetek magamnak gazdagabb felszereltséget, ezért üvegtetős úgy 1,8-2,5 millióért hirdetett használt példányokat nézegetek.
Csak a motor tekintetében vagyok bizonytalan, milyet érdemes és milyet nem?
A 75 lóerőseket kizárom, (kicsit már unom, hogy az érdi emelkedőn letolnak a külsőben a kamionok... (-: ), de ha jól tévedek a gazdagabb felszereltségüekben 90+-os motorok vannak.
Használat szempontjából megfelelne a benzines, de abból viszonylag kevés van és a fogyasztás is jelentősebb. Ahogy néztem árban mindegy hogy benzin vagy dízel.
Ahogy nézem a dízelek közt is sokféle van. Úgy is hirdetnek egyes példányokat, hogy részecskeszűrő és kettős tömegű nélküli kivitel? Az gyárilag így van? Melyik az? Érdemes ezzel foglalkozni?
Az is érdekelne, hogy mikor esedékes ezeknél az első nagyszervíz (vezérlés) és mikor kell a dízeles dolgokat cserélni?
Hátsóhíd para van az újabb Berlingóknál is? Ha igen hány kilométernél?
Más egyéb berlingo specialitás, amit érdemes figyelni?
Az mindegy ugye, hogy Berlingo vagy Peugeot Partner?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy másnak előfordult e már ilyen (2000 évjáratnál 1.9D motorral) nem minden beindításnál úgy beindul a motor mintha kiakarna ugrani a helyéről... Mind3 motortató bak cserélve lett első próbaként. De a hiba még mindig megvan :( Pár hónapja az adagolóval volt egy kis szervizelgetés, leszerelés-felrakás. Létezne h akkor a vezérlésnél vagy adagolónál valamit nem jól lett beállítva, összerakva?
Hangosan majdhogynem kiszakadva a helyéről indul be, kb felrobbanna. Ha valaki tudna valamit ez ügybe segíteni azt megköszönném!
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Citroen Berlingo 2.0hdi üzemanyag tankban lévő szivattyún milyen méretű csövek vannak a két hajlékony cső érdekel. Azt szeretném cserélni lehet azt cserèlni? Köszönöm a segítséget!
Van a páromnak egy 2008-as 1,4 benzines Berlingo Multispace autója, ami nem indul. A gyújtást, ha ráadom, nem indul el az AC pumpa egy pillanatra sem. Az önindító szépen forog, akksi jó.
Az lenne a kérdésem, hogy hol találom ebben az autóban az üzemanyag szivattyút, mert az ülés alatt nincs szerelőnyílás?
Lehet, hogy le kell venni a tankot ahhoz, hogy hozzáférjek?
A pirosnál már régen túl meleg. Valószínűleg forr is. Thermosztát ragad, vagy koszos a hűtő. Normál esetben a közép tájon kell lennie a mutatónak. Ha 100- nál nem hűt eléggé, akkor valószínűleg koszos, esetleg bogaras a hűtő eleje. Nézz bele a ventillátoroknál!
Bajonet táras, tehát visszafelé kell 1/4 fordulat, úgy jön ki. Ha néha világít a piros visszajelző, pedig elég a víz, akkor régebben olaj került a hűtővízbe, és koszos az érzékelő. Egyébként gumi tömítése van.
Koszonom a reszletes korrekt valaszt. Markat es tipust szerettem volna megtudni de igy mar teljesen tiszta. NGK valaki mas is javasolta csak melyik tipusa megy az 1,6 benzinesbe de igy mar akkor tudom. Koszi!
Az eredeti gyertya a francia EYQUEM RFN58HZ volt, három éve ugyanilyennel pótoltam (1200 Ft/db). Nem vált be, egy szerelő azt mondta, hogy csak NGK gyertyát szabad venni.
A vadonatúj EYQUEM gyertyákat kicseréltem NGK LFR6B más néven NGK6677 (1520 Ft/db) gyertyákra, azóta tökéletes.
Amennyiben tényleg a kinyomócsapágy szól, akkor igen.
"Munkaban csereje mennyi ido kb, illetve milyen alkatresz erdemes bekerakni? "
Egy napba belefér, ha nincs valami szívás. (nem jó az alkatrész, stb.)
Kapásból azt mondanám, hogy Valeo, de már az sem ilyen egyértelmű, mert van típus, amihez normálisat ad, de van, amihez az origin vagy mittomén milyen jelű cucc van, az meg kóreai Valeo.
:-(
Sajnos a baj az, hogy a többi sem jobb igazán.
Mi mostanában kipróbáltuk több gépben a National (angol) márkát és meglepően jók a tapasztalatok vele.
Sajnos van egy-két olyan típus, amihez az ő kuplungjuk sem túl jó, de ezt már ránézésre tudjuk és akkor mást teszünk bele.
Benyomott kuplungnál a nyelestengely megáll, tehát az nem adhat hangot.
A kinyomócsapágy viszont pörög, kb. az marad a listán.
(nagyon extrém hibák még képbe jöhetnének, pl. hogy kicsit lóg a támcsapágy, emiatt kuplungozásnál elmozdul a főtengely oldalra és beleér valami, valamibe, de ez azért elég ritka eset.)
Plane mikor mar bemelegedett a motor kinyomom a kuplungot futyul plane az auto mellett allva vagy lehuzott ablaknal hallhato. ..felengedem a pedalt elhallgat. .
Kinyomocsapagy, nyelestengely vagy mi lehetseges? Km igaz nem sok szerintem de a kuplung korul tuti minden a gyari meg mert 5 eves kora ota nalam az auto.
Valtoban volt olajcsere kb 2 eve. .
Ki mit tanacsol illetve javitasa kb mennyibe kerulhet?
Szép estét adott egy 1.6 hdi citroen berlingo. Menet közben kapkod sebesség független néha motorhiba majd stop és leáll. olyan mintha valaki elszipolyozná tőle a gázolajat és megtorpan na ez elézés közben nem vidám valaki valami ötlet egr szelep ok.