Üdvözlök, minden fórum lakót. Új vagyok itt a Lacetti fórumon.
Van egy 2005-ös 1.6-os Lacettink, amivel teljesen meg vagyunk elégedve.
Eddig nem is volt vele semmi komolyabb probléma. Kopó alkatrészeken kívül, amiket cseréltünk is rajta.
Viszont pár napja világít a check engine lámpája. A kérdésem az lenne, hogy az ECU által tárolt hibát ki lehet e villogtatni a Lacettinél és ha igen, akkor mely lábakat kell rövidre zárni az OBD csatin vagy máshol?
Illetve van egy ELM327-es Bluetooth-os OBD-s műszerem, ez ismerheti e a Lacettit és ha igen, milyen szoftverrel.
U.i.: Próbáltam regisztrálni a http://www.lacettiklub.hu/-on, de az adatok megadása és okézása után nem történik semmi. Erre van valami trükk?
Feleslegesen barkácsolod az autód. Vissza olvasva tudhatnád, hogy az EGR elektronikussan döglik meg, ekkor cserélni kell mert az elektronikus hibán a tisztittás nem segit. A fojtószelep tisztitás sem csak ugy megy, mint hogy csak házilag kipucolom, útánna gyári scan100-al kalibrálni kell. Barkácsolás helyet normális szerelöt kel keresni, akinek van Lacetti tapasztalata, megfelellő müszere hozzá.
2 hónapja megadta magát az EGR, rángat nem indul stb.. kitakarítva. Tegnap újra.. ma megint kitakarítottam, pöccre indul alapjárat fix. De..
Kb 1 hete csinálja azt hogy fehér füsttel indul az első indítás. Tudom tudom, hogy biztos csak a lecsapódott gőz meg stb.. de délután 2kor, 28 fokban, EGR szelep takarítás után is?? Ezért ez már fura. Vizem nem fogy. Ugyan ott áll ahol hónapokkal ezelőtt. Olajom fogyott kb 1 liter fel év (7ezer km) alatt. Kicsit taknyolok a tömítéseknél ez jövőhéten lesz orvosolva, valamint a folytószelepet is kitakaríttatom, biztos ami biztos. Hivatásos autószerelő ment vele pár kört, hallgatta a motort, szerinte teljesen rendben van. Mégis minél többet olvasom a netet annál jobban fosok hogy hengerfejes a kicsike.. holnap belekukkantok az olajbetöltőbe hogy nem e habos. Sok zavaró dolog van ebben a motorban. Pl a sok rángatás,(50nél ötödikben láb le óvatosan a gázról hogy guruljak erre beránt és utána kezd gurulni) ezt lehet hogy az EGR okozza, hetente 1-2x nehézkes beindítás (talán a vezérműtengely jeladó) most egy hete a fehér füst jelenség.. ez a sok dolog talán a hengerfej miatt van, esetleg a sok apró hiba miatt avagy én reagálom túl.. szerintetek?
Nekem is csak pici felületi rozsda volt, semmi komoly. Sebi a telefonba mondta, hogy tuti belülről erősen rohad... A lakatos le se akarta bontani, ott kellett győzködni.
Eladóvá vált egy szett téli gumi, amelyet az alábbi képeken láthattok (az állvány nem képezi az áru részét). Árat nem írok ide, de ha valaki érdeklődne irántuk, azok a legnépszerűbb hazai aukciós és apróhirdetés oldalakon megtalálják a hirdetést, de természetesen privát e-mailben is szívesen válaszolok a kérdéseitekre. /Toyo S943 Snowprox XL 185/65 R15 91T/
Nekem nem volt ennyire látványos, de amikor megvettem Sebitől a javitó elemeket, a lakatos alig akarta levenni, majd amikor lekerült a küszöb, látszott, hogy belülről teljesen ki volt rohadva és mindkettőt fullban cseréltük. Kapott alváz és üregvédelmet, most legalább 5 évet megint birjon ki
Kattints a nick nevére, ott megtalálod az elérhetőségét. Kaposvárra kell menned, ha szeretnéd, hogy ki cserélje és beállítsa, de így is olcsóbb lesz mint a márkaszerviz.