ja, érdekesség. A motultól nekem is meseszép lett a váltó. Aztán láncszettcsere után meg olyan, mintha öreganyám fakanalával kevergetném a szilvalekvárt, még puhább..kuplung nélkül meg tiszta dsg :D
Nekem a Motul 5100-at kajolgatta. Most BelRay 10w-50 van benne. Ez kicsit combos, mert 16e egy 4 literes flakon, de ettől valami meseszépen jár a váltó, még az atomnagy bp-i dugókban is.
Hali! Ugyanez a tipus van nekem is. Actevo 10w40 volt benne tobbszor, most meg harmadszorra is Castrol Power1 10w50 van benne a globalis felmelegedesre hivatkozva:) Egyik szerviz Shell 10w40et tett bele, azzal se volt gond. Az elso castrol felig, a masodik fullszintetikus. Nagy nyari melegben, orbitalis dugoban sokaig tokolve mintha kicsivel jobb lenne a Power1. Nekem bajom nem volt az Actevoval. Mondanam, hogy jobb volt a Castrol mint a shell, de lehet csak azert tennem, mert anno castrolt akartam :) En ezek kozul most azt raknam bele amelyiket jo aron kapom, illetve Power1et ha nincs nagy elteres az arban.
Ja, ma hoztam a gepet 36ezres szervizrol, meg minden franko a gepen :) Bekerultek vegre ZoldI fain gyertyai is, amit a multkor ugy lattak, hogy nem kell meg berakni mert nem jott el az ideje. tnx Man!:) Es igen, ha szarozik a valtotok, nezzetek meg, hogy nem-e kilazultak a labtarto csavarjai :)
A Castrol Actevoval tobbunknek akadozott, kemenyebb lett a valtoja nagy melegben, varosban (orszagutan mar nem, miutan visszahult az olaj). Most Zoldi tanacsara majd Motul5100 kerul bele. Dragabb, de allitolag ez lesz a tuti. ;-)
megkérdezhetem ha komolyan érdekel, de nem érdemes szerintem jó gumi az M1 Sportec, de nagyon gyorsan kopik, ez volt az egyetlen gondja és nem tavalyi, hanem szerintem 2007-es, jó esetben(2008), mert akkortól már volt M3 és ezzel leálltak
tudom hogy szubjektív dolog ez is, mint sok minden más, na de ha nincs viszonyítási alapom (csak a gyári szar megkeményedett szétrepedezett vágott vacak) akkor muszáj valami támpontot találnom. sok sok véleményt elolvasva, ráadásul hasonló véleményeket egymástól függetlenül olvasva jobban tudok dönteni, mint ha a 3 közül találomra kiválasztanék egyet. a mostani szar gumival is élvezem a motorozás minden pillanatát! de az évek rutinját nem tudom megvenni, és ha van egy jó gumi, ártani biztos nem fog egy váratlan gázos szituban...
ha érdekel, nálam is vannak ezek, email me Z6 60e Roadsmart 63e Road 2 67-68e (ez épp jön) mind1 nagyjából, mindegyiknek van előnye, hátrány nem sok, mindegyik többet tud egy átlagos motorosnál, sőt még egy jól képzettnél is :)