Egy jelenségre szeretnék magyarázatot. Üzemmeleg hőfok elérése előtt indítás után a motor aljából-elejéből valami kattogó relé szerű hangot hallok nem ütemszerűen.Próbáltam beazonosítani a hangforrást de nem lelem. Összefügghet ez a kiegészítő fűtéssel alul a kályhával. Nyáron ez a kattogás nem volt meg.
Olyannal találkozott már vki, hogy a fedélzeti computer nem mutat fogyasztás adatokat? Csak csíkokat rajzol. Állítólag a legutóbbi szerviz óta. Az a fajta kijelző van benne, ami mutatja az üza szintet, és a vízhőfokot.
Szia. Tour/Passengerben volt 7 személyes, de azok L1H1-ek. Hogy dti vagy cdti az évjárattól függ Opelnél, de mindegyik ugyan az a motor. A 2,5 motorkódja a G9U, de az alapja a G9T, ami a totalcar 20 motor amit ne vegyünk meg cikkében szerepel. Ettől függetlenül az 1,9 sztem gyenge a 2 tonnához. Én is családi használatra vettem, ezért kimondottan Tour vagy Pasenger kivitelt kerestem, mert bővebben van extrázva, és teljes kárpitos. A középső üléssor középső ülésén az ülőlap és a háttámla találkozásánál van egy köracél, gondolom az az isofix rögzítési pont. Sajnos megbízhatóságra nem tudok írni semmit, mert még csak 500 km-t mentem vele.
Sziasztok.ismét Renault trafic 19dci problémám volna.a multkori probléma megoldodott most ujjabb jött.Két hete kezdödött hogy az istennek sem akart beindulni fél ora mulva nem tom mit csináltam vele csak beindult,ezt két napig birta,aztán egy hétig.Tegnap megint kezdte.Kötelet akasztottam rá hogy csak haza huzatom valahogy.Az érdekes hogy vontatás közben ráengedtem a kuplungot és egyböl beindult.Azota többször is inditöttam semmi baja.De meddig megint.Ha gépre rakatom az kiirja mi a probléma?Elöre is köszi
Héten szert tettem egy Vivaro Tour 2,5 CDTI-re. Eddig nagyon tetszik, de pár dolgot majd cserélnem kell rajta, amin teljesen normális egy 9 éves autónál. Majd szerelési útmutatóra lenne szükségem, hogy ne kelljen mindig a TIS-t megnyitnom.
Miért a t4 talán 4*4 volt? Esetleg volt minta is a gumikon azon? Gondolom ez sem azért nem ment el, mert annyival alacsonyabb és felült? Mitől lett volna a t4 jobb, mint ez.
Azt elfelejtettem az elöbb leirni mikor raktam be a másik légtömegméröt kettö darab vezeték szabályosan szét volt rohadva töbe a csatlakozoba kicseéltem be is indult szépen csak tovább ugy történt ahogy leirtam köszi a tippet holnap megnézem,csak az idegesit hogy akkor miért nem indult be.Vagy csak szivatott mert nem otthon a kapu elött voltam.
Nekem a legtomegmero csatlakozojanak a gumitomitesebol kellett egy hanangot levagni. Mert nem ugy pattant be a helyere a csatlakozo. Jelzem ez csak nekem!
Sziasztok,segitséget kérnék.2 honapja trafic 19dci tulaja vagyok.Eddig nem volt vele semmi bajom,ment mint az állat,most egy hete kb semmi,nem akar gyorsulni 2000 alatt, kicseréltem a légtömegméröt jo lett beindult visszatért a régi erö de nem sokáig vagy 15 km mentem vele leállitottam álltam vagy fél órát és az istennek sem akart beindulni mit ami nem kap anyagot piszgálgattam vagy fél órát mozgattam minde csatlakozot erre beindult ment szépen.Itthon járattam alapjáraton ugyan ugy végig mozgattam minden csatlakozot és járt tovább.Még a hangja sem változott gondoltam valami csatl. hiba lehetett.
A hosszú trafic szerintem egy picit sárosabb helyen is megadja magát, ott ahol a rövid T4 elmegy, ez ás...Defekt szerelése előtt a pótkereket vegyük ki , mert ha emeljük az elejét, és nem sík a talaj, hátul a pótkerék kiemelésénél jelentős szerepet játszik a fizikai erő ( amivel a vonóhorgot emeljük az ég felé).
Az a 2 csavar ami pótkereket tartja..elég erős, de 10 perces anyázás után TŐBŐL szakad..., törik... a gyártás minősége egyenletes, mert mind a kettő egyforma helyen tört.
ESP szépen működik, nem kapar ki, szépen lassan dagassza a sarat.
Ablaktörlőmotor kuka. Nekem is ilyesmi gondom volt nemrégiben, kompletten cseréltem és megjavult! Nem kapzsi bontósok, alkatrésznepperek 10e Ft-ért adnak. A baj a szerelésével van, esőcsatornát le kell szedni hozzá. Hajrá! :)
Téli gumi vásárlás előtt állok.Sajnos a keret csak használtra elég ezért is kérdezném,hogy mi az a profilmélység amit még nyugodtan megvehetek és lehetőleg még pár telet kihúz és nem az árokban kötök ki vele?Van jelentősége,hogy 205-öst vagy 215-öst veszek?
Opel vivaro 2005-oson felmondta a szolgalatot az ablaktorlo! Eddig ha szakasosrakapcsotam nem ment egyáltalán, most meg sehol nem tudom kikapcsolni csak ha atvaltok szakaszokat de akkor viszont ott áll meg ahol van éppen! Kapcsolot ma csereltem probabol de nem az a baja! Akkor mi lehet a baja?