Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Tegnap "útba esik jövet-menet" benéztem kicsit Kalocsára és környékére. Elvileg 1 új Credo van még Kecskeméten, a többit már megkapták. KLF-031 is lent van már, LKN-917-tel együtt kalocsai lett, bent pihentek a telepen, LKN-915 pedig fajszi. 912 és 916-tal találkoztam még, ők dolgoztak is tegnap. Néhány kép közülük:
Állítólag márciusban jön még 2 Credo és ősszel még 6. Tényleg így van? Elvileg mindet Kalocsa kapja, a távolsági kocsikon kívül csak Credo lesz. Ha ez valóban így lesz, akkor örvendetes. A korábbi gyakorlattal szemben, miszerint "kapunk 5 autót, adjunk minden telephelynek belőle egyet" szemlélet megváltozott. Dicséretesnek tartom. A régebbi kocsikban megjelenő kijelzőkért pedig újabb pirospont. Csak így tovább.
LKN-915 és ACH-131 is fajszi kocsik. Nem ismerem a kalocsai fordákat, de elképzelhetőnek tartom, hogy a két kocsi váltja egymást. Az is lehet, hogy nem és neked van igazad.
Ha már Hetény: Jövőhéten állítólag megy Heténybe a KXH-604 és jön be a BPF-026,a KNL-244-et még nem tudni de annak is nagyon nagy az esélye hogy menni fog és jön be a BOP-308 :-( De a 244 egyik vezére már nagyon örülne ha kivinnék :-) A BPF-051 sorsa még kérdéses de lehet hogy ő sem sokáig Hetényi,de erről egyenlőre többet nem mondanék mert lehet hogy nem lesz belőle semmi!!! :)
Hogy mi van itt gyerekek... :D Már Ballószög KLY-jén is kijelző vicsorgott, helyi vezér ismerősnek igaza volt, már csak Hunydáj úr a régi darab, többiek teli ötletekkel, tervekkel! Őszinte tiszteletem nekik!:)
Ellenben az ország talán legleprább busza a 308. Teli mocsokkal, szeméttel, kosszal, szétszaggatott üléstámlákkal, leszaggatott függönnyel... Akár valami világháborús állapot. Nyilván legnagyobb részben a nonkultúrált hetényi majmok miatt van ez így-de akkor legalább a vezérek csinálnának valamit vele. Szűk két éve, mióta Heténybe került szerintem még nem volt ki- és letakarítva! :S
Nálatok jól gondolkodik a főnökség! Kalocsán az összes laprugós 266 lecserélik Credóra? Hány db. 266 van Kalocsán? Hány db színes korlátos 266 van a cégnél, azok felújított buszok?
Ez a busz legtöbb esetben Tiszaalpár-Kiskunfélegyháza között van, csak a sofőrnek **********-elvonási tünetei voltak, ezért bejött Kecskemétre. És az egyik fordában pont van egy Kalocsa. :)
Mondd csak, mennyien voltak a Budapest-Baja buszon, és volt-e ülőhelyed?
Igen, ők a Kunság Volán legújabb beszerzései :-) Elvileg 10 darab jött és mindegyik Kalocsára kerül, szóval arrafelé hatalmas változások várható/történtek, elsősorban 266, de akár 260-t is válthatnak az új buszok.
Tegnap éppen Budapestről jöttem haza Bajára, és Kalocsán a buszállomáson láttam 5 Credo-t. Nagyon újnak néztek ki (új fajta homlokfal), és az első ajtó mögötti első ablakban zöldessárga LED-es kijelző is volt. A festés még csillogó volt rajtuk, kb 2-ben még az ülésekről sem volt leszedve a nylon borítás...
Szóval a kérdésem az lenne, hogy jól gondolom-e, hogy ezek már az új Credok, melyek a Volán-tender keretében jöttek? Hány darab fog jutni/jutott ezekből Kalocsa környékére, és milyen típusokat fognak kiváltani (gondolom régi 260, 266-osokat)?
De, hogy ne csak üres kézzel jöjjek:
Ő egy délutáni Kalocsa-Kecskemét gyorsjárat volt, hát nem mondom ennél fullosabb járgánnyal is el lehetne képzelni a dolgot:)