Szakértők véleményt kérném az alábbi problémára. Indítás után a motornak (2007-es 9HX 1.6 HDi) van egy kicsi egyenetlen járása, mintha fulladni akarna, van egy kis füstje is. A ford.szám mérőn egy kb. 2mm ingadozásban jelentkezik. Erre vonatkozó hibakód nincs (egy P1351 előizzító relé hiba van, de arra most nincs is szükség). Ha bemelegedett semmi probléma nincs, alapjárat egyenletes, rendesen húz. Amire gyanakodtam , hogy üzemanyagot vagy levegőt nem kap rendesen. Üzemanyag oldal rendben, viszont az indítás utáni élő levegő adatokról az alábbi linken van néhány kép és 1 video.
Ami szerintem a probléma, hogy a hideg motornál nagyon magas az EGR értékei. Így amikor tiszta levegőre volna szüksége, sok füstöt szív vissza magára. Lehet, hogy az EGR korom lerakódás miatt nem zár le rendesen?
Már folyamatban van a rendberakás.🙂
Új hővédő lemez,az összes tömítés ahol folyik az olaj,új vezérlés és az összes szűrő
ki lesz cserélve....elvileg jövőhéten kész is lesz.
Klímafeltöltés és panoráma tető (beszorult) lesz vissza.
Óvár-Győr környékén nem tudsz/tudtok aki a tetőt megjavítani?
...a turbó melletti hővédőlemez is nagyon " szabadjára van eresztve "... és egy motor takarítás is megérett , aminek a hátterében egyéb probléma/ák lehet...
Sziasztok!
Új vettem egy idősebb hölgytől egy 307 sw 1.6hdi (9hy) ami eddig jó is csak jött a pofára esés!
Az autón kb 1hónapos friss műszaki van,de most vettem észre,hogy nincs rajra a légszűrőház szívó csöve!Nem ezen kellenne lennie a légtömeg mérőnek?
A kérdésem.
1.Hogy mehetett át így műszakin?
2.Az autó jól megy és hibát sem jelez,hogy lehet ez?
Normál esetben nem kéne elszökni a gáznak. 2002-es thaliámban 2016-ban ment el a gáz, de látszott, hogy a szelepnél enged. A 2005-ösnek semmi baja, ma is jól hűt 😁😁😁
A vízhűtőt meg lehetett annyira billenteni,hogy hozzáférni a klímahűtőhöz? Csak azért mert már nem sokból tart azt a 3 csővet lehúzni róla ha már a tetejénél kivetted a két rögzítőket.
Nekem RHR motor van, kb. 10cm döntöttem meg a vízhűtőt, és szépen kiemeltem felfelé a klímahűtőt, vissza is szintén óvatosan....
Én is előtte állok a klímahűtő cserének,már a k.hűtő is megvan (nissen) csak hozzá kéne kezdeni :))
Csak hát torlódnak a javítani valóim.A tgk-is műszakis volt gép is pót is ,közben dolgozni is vele.A GKI-im is lejár ,előttem a vizsga :))
A vízhűtőt meg lehetett annyira billenteni,hogy hozzáférni a klímahűtőhöz? Csak azért mert már nem sokból tart azt a 3 csővet lehúzni róla ha már a tetejénél kivetted a két rögzítőket.
Volt még gáz a rendszerben? Vagy csak annyi,hogy már nem volt érdemes visszafejteni? Az én gépemnél még van gáz,mert még valamennyire hűt,még a napokban a volt kánikulában is kellemes idő volt az oroszlánban.
Szia! Köszi! Úgy tudom (lehet rosszul) a biztosíték közös az első elektromos ablakokkal, azok pedig működnek.
Ma kikaptam a kapcsolót, teljesen tiszta. Multival megnézegettem, van jel a lábakon. Jól látom, hogy különböző ellenállások jelenhetnek meg a lábakon a 2-2 funkció esetén? Az tönkremehet?
A mozgató motor elöl vagy hátul van vajon? Külföldi fórumon olvastam olyanról, akinek ott lifegett a csatlakozó.
Diaggal kideríthető lenne a baj oka? Vagy megbontsam a tetőt belülről?
Régebben volt olyan,hogy az éppen lejáró műszakis járműnek 30 nappal meg hosszabbították a forgalmi érvényességét. 42 év tapasztalatában, nincs tudomásom arról,hogy jármű kapjon 30 napos műsz.engedélyt,főleg ha lejárt a műszakija. Az NKH-nál adnak felvilágosítást.
Igen frissen, egészen pontosan ma vásárolt (elhozott) 2007/08-as 307 SW-nél a panorámatető a hatodik elhúzásra megadta magát, nyitott pozícióban.
Nem záródik be, gombnyomásra nem reagál, nem hallok semmilyen motorhangot. Előtte nem volt hallható semmilyen reccsenés vagy egyéb, a tető a sínben van amennyire látom zárt helyzetben.
Van erre bármilyen gyógymód, tipp, trükk, ajánlott csere alkatrész?
Esetleg valami kapcsoló amiről nem tudok és megnyomtam? Kézikönyv nem ír ilyesmit.
(Kereskedésből vettem, de ott működött többedik próbára is, nem tudom a szavatosság ebben az esetben mennyire játszik)