MA szétbányásztam tényleg a balos kerékdobban van meg is találtam, de ami van nekem az keskenyebb csatis nem jó a régi helyett :S Lehet marad a forrasztás XD
Nekem se ment,csak ha lehúztam a csatit,és itt olvastam róla,hogy ezt kell csinálni,mert ez egy tipus hiba,és idővel elcsúszik az ellenállás a bitron vezérlőbe. Igen amugy mind1 hogy melyiket vágod el a 2 szálból. Amugy bal oldali kerékjáratnál van a bitron. Írd be googléba,meglátod milyen.
Kellene nekem 4db lemezfelni az s2-es kombira.( vagy egyforma??) Van -e valakinek elfekvőben? Az OMV gázolajjal teljesen megbolondult az autó. Nem akar fogyni az üzemanyag, és megy mint a veszedelem. Hétvégén hosszabban megyek vele, majd megírom az eredményt.
Valószínű a ventivel van a baj, mert nem kapcsol be.Felmegy 90 fokig, kinyomja a felesleget, mert ugye nyomás van.Ha lehúzom a barna csatit akkor úgy megy ahogy írtad.Van egy másik bitronom, nem tudom jó-e az enyémbe, holnap ráfekszem a témára sztem :D Ha leveszem a kereket meg a sárvédőívet akkor ott kell lennie ugye?
Amúgy a barnába forrasztottad az ellenállást?Mindegy melyik szálba?
Ha lehúzott csatival megyek nem megy fel 90 ig a vízem, de tutti nem hengerfejes, haver azt mondta hidegen is kifújná akkor a vizemet.
Kiegyenlítő tartály kupak csere sem oldotta meg a dolgot :S
Ha a csatlakozót lehúzod (barna színűt) és ha elindulnak a ventillátorok,akkor jó minden,csak a bitron van elcsúszva. Először lassú üzemódba kell mennie 5-10 másodperc múlva meg gyorsba ha lehúztad.
Ha működik,akkor vágd el a csatlakozó egyik drótját,és forrassz be kb 150 ohm ellenállást. Így kapcsolnia kell. Én is most csináltam meg az enyémet 3 hete,nagyon babán megy. :) Zsugor csövet használj,mert mégis jobb,mint ha szigszallaggal lenne összemocskolva. De ha nem akarod hogy látszódjon,akkor a bitronnál forrassz.
Ha nem tetszik ez a 50 forintos megoldás ( ha veszed az ellenállást) ,akkor Bitron vásárlás.
Ilyen ellenállást rádiókból,dvd lejátszók,alaplapokból tudsz szerezni,de a színre figyelj,nem azért csíkos mert jól néz így ki. :) :)
A hűtőventid akkor sem megy amikor lehúzod a barna csatit és gyújtásra teszed? Ha ilyenkor megy, akkor nem a ventinél lesz a bibi, hanem a bitron vezérlődnél, ami a barna csati jelét veszi és vezérli a ventiket. Talán a bal kerék dobban lakik. Még nem lokalizáltam pontosan , de valószínűleg nekem is meg kell ismerkednem vele nemsokára :)
Nekem a hűtőventi (Valeo) kommutátora annyira bemaródott és ferdére koptak a kefék is hogy már nem is érintkeztek rendesen. (hol ment/hol nem de többnyire az utóbbi)
Elvileg szétszedni nem lehet mert rá vannak préselve a lemezfülek (vagy valami ilyesmi volt, már nem emlékszem) de mivel ez nem amerika így persze megoldottam. (kefék/kommutátor rendbe szedve, működik rendesen azóta is)
10-12 ezerért lehet kapni kimondottan lámpa polírozó készletet, de ha nem vagy lusta utána járni a pasztáknak és a korongoknak, gyanítom, hogy ennek az árnak a töredékéért be tudod szerezni. A polírozásról meg annyit, hogy ha az uv tönkretette a műanyagot polírozás után ugyanúgy vagy még jobban meg fog mattulni. Nem kell hozzá egy év.(passat lámpával így volt)
Na srácok a hűtőventillátor még mindig nem kapcsol, új gombával sem hiába melegítettük.Rövidre zártam a csatiját, valüszínű nem kap áramot, holnap kiderül miért nyomja ki a vizet rendeltem hozzá egy új kiegyenlítő sapkát az okosok szerint az lesz a baj.
Sziasztok ! Peu 406 bontódik...2.0 HDI DW10ATED 1999 -ből. Már a felvarrt!! S2 !!! Sok sok alkatész vár még gazdára. Bármi szükséged van keress bizalommal .Ez a szín !!!! - Műszerfal légzsákszettel ---- 30e Ft! - Oldalajtók 3000 Ft / db !! - Kormány 10e Ft - Kormányoszlop-- 8000 Ft - Lágzsákvezérlők szettben 15e Ft - Kerekek, üres kasztni, futóművel 15000 Ft!! - Motorháztető 28 e Ft !!!!!
EGYben minden valakinek termszetesen jutányos áron tongue emoticon !!! Üdv . Legjobb , ha emailben vagy telon kerestek . xcheesexx@gmail.com vagy 06304611639