Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aati Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27696
a kipufogon e leomlot is ertem

ezek az ertekek kapasbol rosszabbak, de az biztos, hogy hondahoz sokkal tobb helyen-olcsobban-egyszerubben kapsz tuning cuccokat

a 626 meg csaladi auto, de halad ha akar:)



Előzmény: Törölt nick (27693)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27695
Oké :))
Előzmény: aati (27692)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27694
Az enyém is 4500 körül kezd igazán húzni, aztán úgy 6500-ig... 3000-től csak kellemes, de nagy erőt nem érzek.
Előzmény: Törölt nick (27688)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27693

Kipufogót mindenképp kell csináltatni az accordon, mert a hátsó dob szét van rohadva.

Asszem a hivatalos gyorsulása 8,9 az accordnak, hivatalos vége meg 210.

Előzmény: aati (27687)
aati Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27692
egyszer gyere Szhelyre, utanakotlek az enyemnek es meglesz:D
Előzmény: Törölt nick (27690)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27691
Ja a fekete accordé? az biztos!
Előzmény: NeomatiK (27685)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27690
Egyszer látnám azt a gyári gyorsulást az enyémen :)
Előzmény: aati (27687)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27689

Van a csomagtartóban 4 db alufelni.-) 4 db nyári gumival.

Nem automata.

Előzmény: NeomatiK (27685)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27688

Itt is átprogramozás, meg egy-két apróság. Állítólag lemért teljesítménynövelésről van szó. Honda klubosok mondták.

Egyébként úgy 4500-5000 fordulatnál jött meg az ereje az accordnak. A mazdának a tulaját meg nem érem el, nem veszi a telefont.-(

Előzmény: Törölt nick (27684)
aati Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27687
Szerinted mit mondok?:)
Az 626V6 gyari gyorsulasa 8.5, 164LE. Szivora chip rarak 10%-ot, jo esetben. Ha kipurendszert is csinalsz, az meg talan tobbet er mint a chip. A legjobb a 2 egyutt.
Az enyem kanyarban is stabil, most kulonosen, sot felemetesen.;)

Honda hogy al katalogusadatugyileg?




Előzmény: Törölt nick (27679)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27686

Hát, őszintén? A kupé jobban teccik... :)))))       (Valyon miért nem csodálkozom ezen ..... ? :))

 

De ha arra kerülne a sor hogy megveszed, csak úgy lehetne róla szó, ha minden mazdatalálkozóra elhozod és nem pártolsz át a hondásokhoz!!!! :)))))))))))

Előzmény: Törölt nick (27676)
NeomatiK Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27685

"Ja és mit elehet az accordból kihozni"

 

Na de költeni is kell ehhez rendesen :)) Az alsó képen a 4 KF felni gumival valószínű meg is haladhatja a kinézett  626-os árát.

Amúgy szép az az Accord. Nem automata váltós?

Előzmény: Törölt nick (27676)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27684
Hát, a 626 egy családi autó, az Accord meg egy sportos coupé. Futóműve tényleg jobb egyébként a Hondának, egy haveromnak volt ilyen, érezhetően stabilabb volt. A 100ezres tuning nem tudom, hogy mi lehet, chiptuning? Mert a 2.5-ösből meg 190 lovat lehet gyártani állítólag, átprogramozással.
Előzmény: Törölt nick (27679)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27683

elöl Mcpherson, háromszög lengőkarral (+ toronymerevítő alul(!)-felül a V6-ban), kanyarstabilizátorral

hátul duplakaros független lengőkar, stabilizátorral.

 

a kettős keresztlengőkar a 90-es évek közepén jött be, az X6, meg a 626 még 90-es évek elején fejlesztett típus, akkor még elég drága dolog volt a kettős keresztlengőkar, nem is építették be mindenhova). viszont ha igaz, sokkal fullosabb úttartást biztosít

Előzmény: Törölt nick (27681)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27682

Azt azért tudni kell, hogy jó pörgősek a honda motorok, de alul sokkal nyomatékszegényebbek, mint egy V6 motor. Legjobb tudomásom szerint a V6 egyenletesebben adja le a nyomatékát (alul azért az is gyengébb), igaz, a hondánál pont ezért brutálisabb lehet az érzés, amikor megjön az ereje.

 

szerintem nem jobb, vagy rosszabb a Honda vagy Mazda motorja, hanem inkább más... persze mindezt látatlanban okoskodom :D

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (27679)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27681
Sztem a Xedosod is kb hasonló futóművel rendelkezik, mint a 626. Sőt sztem a 323-asom is, ránézésre úgy állnak a pálcikák.:)
Előzmény: Medve_V6 (27680)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27680
nem is tudtam, hogy az accordban már elöl hátul kettős keresztlengőkar van. Az azért jobb úttartást biztosít, mint a McPherson (bár nem tudnám konkrétumokkal alátámasztani, hogy miért) illetve a Mazda akkori hátsó futóműve (független, dupla lengőkaros)
Előzmény: Törölt nick (27676)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27679

Az első kép amilyen most, az alatta lévők közül a 3-ik és az utolsó jön be leginkább.

 

Van ilyen jó a '92-es 626-os? Az accordból kb 100 KHuf ráfordítással kb 180 lovast lehet varázsolni. Sztem jobban megy, mint a 626-os.

Vagy mégse?

Pigmy, vagy Aati? vélemény

Előzmény: Törölt nick (27676)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27678

jólvan, jólvan, igazatok van, ezt benéztem :-P

Előzmény: Törölt nick (27677)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27677
De hát írják ott a klímát. Egyébként nem volt GT-kból klíma nélküli, szinte biztos. Hacsak a Finneknél nem :)
Előzmény: Medve_V6 (27675)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27676

Van benne manuális klíma!

 

Egyébként olyan elven keresek most autót, hogy olcsó legyen, és én rakom rendbe.

 

Kipróbáltam múlt héten egy honda accord cupét, occsón meg lehet venni, 2,2-es 150 lovas motorja van. Az kasztni szempontjából kell helyrerakni, műszakilag rendbe van. Motor erős, mint állat, belső gyönyörű, futómű álom. Kettős kersztlengőkarok elől-hátul.

Az nagyon megfogott. Mielőtt végleg feltenném a pontot néztem ma a hasnyálautóra, reménykedve hátha befut egy mazda. Ez lenne, ami szóba jöhet...

 

De talán az accord jobban megy az egyéniségemhez, az cupé, lapos, széles, kényelmes, sportos. A 626 is szép, csak egy haverom szerint a 2,5-ös motorokat szépen leharcolják ilyen korukra. Az accordé tuti rendben va, egy szem kartergáz nincs, szépen felfut a fordulat akár 7000 fölé is.

 

Ma döntenem kell, mert az accordnál ma vár a kasztnis ismerősöm.

 

Ja és mit elehet az accordból kihozni:

Így néz ki mostIlyen is lehet:)Akár ilyen is, de akkor már túl sok pénz kell rá
Előzmény: Medve_V6 (27675)
Medve_V6 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27675

én nem ismerem, de az furi azért, hogy 2.5 motor mellé nem adtak klímát gyárilag? Lehet, hogy volt ilyen felszereltségű is, ezt majd Pigmy vagy Aati, esetleg más :)  jól megmondja...

 

de nekem azért furi.

 

arra azért számíts, hogy akárhogy is, ha megveszed, 2-3 kilót tuti rá kell rakni, hogy rendben legyen...

Előzmény: Törölt nick (27674)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27674

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1315181&command=ugras&screenwidth=1024

 

Ezt nem ismeri valaki?

 

Mielőtt vennék egy honda accordot? :)

Krinyo Creative Commons License 2007.06.20 0 0 27673
Kozben lecsekkoltam, utobbi volt a baj, egy kis jatekot kovetoen megjavult, dol a hideg a szellozobol. :)
Előzmény: Krinyo (27672)
Krinyo Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27672
Nekem is pont ez a bajom, most lett toltve a klima es hideg helyett langyi levego jon belole. De nekem az is gyanus, mintha maga a szellozesallitas nem allitana at a szellozot rendesen... jol megmagyaraztam...
StationW Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27671
Én vasárnap óta 1300 km-t tettem meg ebben az országnak csúfolt fazékban. A kocsi jól bírja,én kevésbé. Ez az ékszíjas dolog nálam is jelentkezett, bár nem gagyi, de a helyzet sem vészes. Ami viszont kicsit jobban izgat az az üzemanyagkipárolgás. Lehet hogy csak ráparáztam, meg gutánütöttek, de szinte látom, ahogy potyognak a tankfedelem alól a százasok...:)

Nembaj, holnap megyek MX-5 tesztelni délelőtt, megnédzzük milyen a huzat:)))
Előzmény: kaktuszklón (27670)
kaktuszklón Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27670
Nálam az ékszíjak visítanak. Utángyártott darabok, valószínűleg most a szokásosnál joban felmelegednek, és puhábbak lesznek. Néhány megtett km után elcsitulnak.

Ami nem akar elhallgatni, az valszeg a hátsó lengéscsillapítóm. Nyekereg rendesen. De az is lehet, hogy valamelyik szilent a bűnös.
Előzmény: Krisz1977 (27669)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27669

Na ja, a -11 az durva, de télleg annyi volt, persze nem a szellőző előtt, hanem bedugták rajta a mérőfejet.

 

A hétvégén magától felkapcsolódott a helyzetjelzőm, annyira meleg volt a kocsiban, hogy gondolom a hőtágulástól elmozdulhatott a kormánykapcsoló érintkezője.

Aztán éjszaka visszaállt. :)))

Előzmény: kaktuszklón (27668)
kaktuszklón Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27668
Ugyanis amikor 6 fok körüli hőmérsékletet mérsz a szellőzőknél, akkor a hőcserélő kb 1 fok körül van. Nos, ha -11 fokot fúj, akkor a radiátor rég eljegesedett, és nem tudja átfújni a levegőt. Egyébként ekkora hőmérsékletnél már rég működésbe kell lépnie a termosztátnak. Szerintem....


De jó jegesedésről beszélni :) Ma szétfőtt a hátsóm a napon hagyott autóban. Most jó lett volna az a -11 fok:) Legalább gyorsabban lehült volna az utastér.
Előzmény: Krisz1977 (27666)
kaktuszklón Creative Commons License 2007.06.19 0 0 27667
-11????? Hmmmmm...
Az kissé fura. Tudtommal 6-7 fokot nyom egy normális klíma....
Előzmény: Krisz1977 (27666)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!