Szerinted mit mondok?:) Az 626V6 gyari gyorsulasa 8.5, 164LE. Szivora chip rarak 10%-ot, jo esetben. Ha kipurendszert is csinalsz, az meg talan tobbet er mint a chip. A legjobb a 2 egyutt. Az enyem kanyarban is stabil, most kulonosen, sot felemetesen.;)
Hát, őszintén? A kupé jobban teccik... :))))) (Valyon miért nem csodálkozom ezen ..... ? :))
De ha arra kerülne a sor hogy megveszed, csak úgy lehetne róla szó, ha minden mazdatalálkozóra elhozod és nem pártolsz át a hondásokhoz!!!! :)))))))))))
Hát, a 626 egy családi autó, az Accord meg egy sportos coupé. Futóműve tényleg jobb egyébként a Hondának, egy haveromnak volt ilyen, érezhetően stabilabb volt. A 100ezres tuning nem tudom, hogy mi lehet, chiptuning? Mert a 2.5-ösből meg 190 lovat lehet gyártani állítólag, átprogramozással.
elöl Mcpherson, háromszög lengőkarral (+ toronymerevítő alul(!)-felül a V6-ban), kanyarstabilizátorral
hátul duplakaros független lengőkar, stabilizátorral.
a kettős keresztlengőkar a 90-es évek közepén jött be, az X6, meg a 626 még 90-es évek elején fejlesztett típus, akkor még elég drága dolog volt a kettős keresztlengőkar, nem is építették be mindenhova). viszont ha igaz, sokkal fullosabb úttartást biztosít
Azt azért tudni kell, hogy jó pörgősek a honda motorok, de alul sokkal nyomatékszegényebbek, mint egy V6 motor. Legjobb tudomásom szerint a V6 egyenletesebben adja le a nyomatékát (alul azért az is gyengébb), igaz, a hondánál pont ezért brutálisabb lehet az érzés, amikor megjön az ereje.
szerintem nem jobb, vagy rosszabb a Honda vagy Mazda motorja, hanem inkább más... persze mindezt látatlanban okoskodom :D
nem is tudtam, hogy az accordban már elöl hátul kettős keresztlengőkar van. Az azért jobb úttartást biztosít, mint a McPherson (bár nem tudnám konkrétumokkal alátámasztani, hogy miért) illetve a Mazda akkori hátsó futóműve (független, dupla lengőkaros)
Egyébként olyan elven keresek most autót, hogy olcsó legyen, és én rakom rendbe.
Kipróbáltam múlt héten egy honda accord cupét, occsón meg lehet venni, 2,2-es 150 lovas motorja van. Az kasztni szempontjából kell helyrerakni, műszakilag rendbe van. Motor erős, mint állat, belső gyönyörű, futómű álom. Kettős kersztlengőkarok elől-hátul.
Az nagyon megfogott. Mielőtt végleg feltenném a pontot néztem ma a hasnyálautóra, reménykedve hátha befut egy mazda. Ez lenne, ami szóba jöhet...
De talán az accord jobban megy az egyéniségemhez, az cupé, lapos, széles, kényelmes, sportos. A 626 is szép, csak egy haverom szerint a 2,5-ös motorokat szépen leharcolják ilyen korukra. Az accordé tuti rendben va, egy szem kartergáz nincs, szépen felfut a fordulat akár 7000 fölé is.
Ma döntenem kell, mert az accordnál ma vár a kasztnis ismerősöm.
én nem ismerem, de az furi azért, hogy 2.5 motor mellé nem adtak klímát gyárilag? Lehet, hogy volt ilyen felszereltségű is, ezt majd Pigmy vagy Aati, esetleg más :) jól megmondja...
de nekem azért furi.
arra azért számíts, hogy akárhogy is, ha megveszed, 2-3 kilót tuti rá kell rakni, hogy rendben legyen...
Nekem is pont ez a bajom, most lett toltve a klima es hideg helyett langyi levego jon belole. De nekem az is gyanus, mintha maga a szellozesallitas nem allitana at a szellozot rendesen... jol megmagyaraztam...
Én vasárnap óta 1300 km-t tettem meg ebben az országnak csúfolt fazékban. A kocsi jól bírja,én kevésbé. Ez az ékszíjas dolog nálam is jelentkezett, bár nem gagyi, de a helyzet sem vészes. Ami viszont kicsit jobban izgat az az üzemanyagkipárolgás. Lehet hogy csak ráparáztam, meg gutánütöttek, de szinte látom, ahogy potyognak a tankfedelem alól a százasok...:)
Nembaj, holnap megyek MX-5 tesztelni délelőtt, megnédzzük milyen a huzat:)))
Nálam az ékszíjak visítanak. Utángyártott darabok, valószínűleg most a szokásosnál joban felmelegednek, és puhábbak lesznek. Néhány megtett km után elcsitulnak.
Ami nem akar elhallgatni, az valszeg a hátsó lengéscsillapítóm. Nyekereg rendesen. De az is lehet, hogy valamelyik szilent a bűnös.
Na ja, a -11 az durva, de télleg annyi volt, persze nem a szellőző előtt, hanem bedugták rajta a mérőfejet.
A hétvégén magától felkapcsolódott a helyzetjelzőm, annyira meleg volt a kocsiban, hogy gondolom a hőtágulástól elmozdulhatott a kormánykapcsoló érintkezője.
Ugyanis amikor 6 fok körüli hőmérsékletet mérsz a szellőzőknél, akkor a hőcserélő kb 1 fok körül van. Nos, ha -11 fokot fúj, akkor a radiátor rég eljegesedett, és nem tudja átfújni a levegőt. Egyébként ekkora hőmérsékletnél már rég működésbe kell lépnie a termosztátnak. Szerintem....
De jó jegesedésről beszélni :) Ma szétfőtt a hátsóm a napon hagyott autóban. Most jó lett volna az a -11 fok:) Legalább gyorsabban lehült volna az utastér.