Ha összekötőként a sínpapucsra gondolsz, akkor igen azt külön kell hozzá megvenni. Nem tudom, hol nézted, de általában darabárat szoktak megadni ezekre.
Üdv! Lehet hülye kérdés, de a piko flexibilis sínhez csak az összekötőt meggveni plusszban, valamint az adott ár az darabjára vonatkozik vagy ugyan úgy 6 drab 1 dobozban?
Köszi az elsőt már néztem korábban, írtam is bele, de egy hónap alatt sem jött reakció, szóval ez nekem eléggé döglöttnek tűnik, meg itt is olyan a felépítése, hogy van egy teljesen konkrét kérdés, arra jönnek válaszok, és vége.
Egy izzós jelzőnél valóban némileg késleltetve gyullad ki és alszik el a fény, de két jelzésképet valóban nem fogsz ilyen sokáig egymás hátán látni. Sőt, az izzószálak csak működési hőmérséklet-tartományának tetején bocsájtanak ki fényt, ebbe a tartományba pedig lassan jutnak el, viszont hamar kilépnek belőle, ezért váltáskor hamarabb hűl ki a világító fény izzója, mint ahogy a felgyulladóé bemelegedne:
Más kérdés, ha LED-es jelzőkről van szó, amelyeknél nincs hidegellenőrzés, emiatt csak akkor lehet meggyőződni a működésükről, amikor világítanak. Ezeknél valóban a bizber előbb kirakja a megengedőbb jelzésképhez tartozó fényeket (esetleg csak felvillantja őket), majd ha a visszaellenőrzés szerint az működőképes, lekapcsolja a szigorúbb jelzésképhez tartozó fényt (pl. egy M!->40km/h esetén előbb megjelenik az alsó sárga, majd ha az működik, akkor elalszik a vörös, és megjelenik a felső sárga).
Esetleg a váltásra gondol, de szerintem nem kábel bekötés, hanem programozás. Tudtommal egyidőben nem lehet a jelzőn két ellentétes jelzési kép, előbb ki kell aludnia az előzőnek, csak utána jelenhet meg az új. Nálad a vörös már megjelenik a sárgák mellett. Ugyanez helyzet a zöldről vörösre váltásnál is.
Bár róbertkénél sose lehet tudni mire gondol. :-) És ugye csak bedob valamit, ahelyett, hogy kifejtené. :-)
Valóban jóbarát a google, mert tegnap este youtube ihlet merítő videózás közben, látva a használt festékek cikkszámát, talán még egy perc sem kellett a festékek megtalálásához. Még nem döntöttem el melyikeket fogom használni, és a kérdésesek között van air és model color is. Amit nem tudtam, és ezért kérdeztem, hogy a higítás miatt mennyit vegyek. Ez pedig azért fontos, mert csak tavasztól őszig, minden második hétvégén férek az asztalomhoz, és ha szombat este elfogy a festék, az több mint bosszantó.
Én a Vallejo Model Color-t használom az OFFtopik 1/72-es harcjárművek festésére. Ezt a flakon összenyomásával lehet csepegtetni a kis csücsörkén keresztül. Elég gyorsan szárad, egy műanyag kupakba cseppentek pár cseppet, ha elfogy/száradni kezd, jön a következő adag. Nagyon szépen terül ecsettel festve is, teljesen sima felületet ad. Mondjuk ezeken a maketteken aránylag kis felületek vannak, egy nagyobb felületen lehet, hogy más eredményt ad. És a színválaszték is a harci témának megfelelő.
Egy perc Guglizás. Az Air-t kifejezetten légecsetekhez ajánlják. A leírás szerint higítás nélkül is lehet fújni, de lehet higítani is. Ebből én azt a következtetést vonom le, hogy tanácsos egy kicsit higítani. Legalábbis elég kellemetlen érzés, amikor elkezdenél fújni, de nem jön ki semmi, mert túl sűrű maradt a festék. Az ökölszabály az, hogyha simán folyik, nem viszkózusan, akkor fújni is lehet. De engem már ért meglepetés: szemre tökéletesen híg volt a festék, mégsem jött ki.
17ml tényleg nem sok, én nekikezdenék eggyel és attól fuggően, hogy hol fogy ki, venném a továbbiakat.
A Vallejo weboldal szerint van nekik legalább 6-féle festékük. A Model Colort inkább ecseteléshez ajánlják.
Aminek nincs a flakonján, hogy Air, azt egy picit jobban szoktam hígítani, mert picit sűrűbb. Az Air-t ha simán beleöntöm a légecsetbe akkor is viszonylag szépen fújhatóak. A 17ml az szerintem ennyire, mint ami neked van nem lesz elég, én 3x ennyit fújtam el a kb. 20 méter látható pályámra.