Bihi!
Én elhiszem, hogy itt nem csak hülyék vannak, de amikor valaki belőlem próbál hülyét csinálni, ráadásul úgy hogy agyament baromságokat írkál ide, akkor megesik, hogy elborul az agyam. A másik autójával kapcsolatban egy másik fórumban leírtam már ezt:
"Olyan a munkaköröm, hogy gyakorlatilag minden autót (a ferrarikon és egyéb ritkaságokon kívül) vezettem már hosszabb rövidebb utakon és ez alapján nyílvánítok véleményt nem úgy hogy megveszek egy kocsit és azt magasztalom az egekig!"
Nézd, abban igazad van, hogy egy nagyobb ívű kanyart a tapadási határon lehet a leggyorsabban bevenni. De:
1. Elhiszed azt, hogy itt nem csak hülye emberek vannak? :)))
2. Visszaolvastad már néhány hozzászólásod? Az ismerőseiddel élőszóban is így szoktál beszélni?
A személyeskedés csak egy dolog, de amit mindenki utál, az az, ha leszarozzák a neki kedves autómárkát (persze sajnos ezt rajtad kívül mások is csinálják, de attól még nem általános viselkedés). Pláne, ha érvek nélkül teszik ezt.
3. Olyanokon gondolkodtál már, hogy nem minden embernek ugyanaz a jó, mint neked?
Előbb olvass jó sokat, mert minden témában kiokosodhatsz itt, ezt is elhiheted :)))
kivi!
Megint te viszed a prímet, gratulálok! Nem versenyzel, de ha valaki esetleg véletlenül rádhúzza az már készítheti a kék sárgát és ha megpördül az a kocsi és beleforog egy terhes nőkkel teli villamos vagy buszmegállóba???
Bravó! Inkább gondolkodj mielőtt állást próbálsz foglalni valamelyik oldalon!
tudatlanságommal?? egy elsőkerekes kocsinál egyáltalán nem biztos, hogy keresztben gyorsabb vagy!
Ideális ív kicsit sodor, nagyon... messze nagyobb tempó???? Ezt ugye nem gondoltad komolyan, mert, ha igen akkor bizony baj van.
A lent említett két gumit meg nem is értem miért akarod összehasonlítani???? Ez olyan mintha egy epedás ágyat akarnál egy fapadhoz hasonlítani...
ha meg mindenképpen azt akarod bebizonyítani, hogy te nyernél, hát legyen te vagy a jobb, ha iddg nem sikerültmegértened, hogy miről szól ez a dolog akkor kár tovább fáradoznom.
Én azt az elvet vallom, hogy ha van legalább 2/3 kocsi előnye akkor azt be kell (illik engedni) mert, ha egy versenyen csinálod és rosszul sül el akkor ki is eshetsz akkor meg mindketten buktátok.
Én meg azt az elvet vallom, hogy nem versenyzek, és csak azt engedem be, aki indexel, és van egy autóhossz + 1 méter helye.
Ha ez nincs meg, és ennek ellenére furakszik, akkor már keresheti elő a kék-sárgát.
ezekbol az utolso 3 mar erosen igenybeveszi a gumit, de messze nagyobb tempot jelentenek.
azoknak az autoknak, amik a kozutakra keszulnek, sokkal alacsonyabb a kanyarveteli sebesseguk, ezert az idealis iv csak az elso lepcso a gyorsabb fordulashoz.
es meg itt is oriasi kulonbsegek vannak egy 175/70x13 es egy 205/50x15 kozott, az utobbi javara.
ha tegyuk fel, mindketten nagyol jol vezetunk, akkor is az en autom az, aminek a karakterisztikaja sokkal nagyobb hatarokban enged mozogni.
elhiszem, hogy jol vezetsz, hosszu evek ota, de neha mosolyt csalsz az arcomra a tudatlansagoddal:)))
"Aztán 6.-ban??? Mi történt lenyomta a typeR-t a Celica? Én mentem Integrával, sajnos 4-ben már nem tudtam leforgatni :-(), de addig meggyőző volt!"
Már ötödikben elhúzott (mivel az ITR-ben hosszabb az 5.) és 6.-ban is megtartotta az előnyét. Ettől függetlenül a Celica egy rakás szar: a futóműve egy rossz vicc, a fékei gyengék, a kasznija zajosabb mint az ITR-é (pedig az se csendes) és 9 millió Ft. Az Integra ára 6,3 millió volt... A gyorsulásuktól egyáltalán nem voltam hanyattesve, 180 fölött már szinte semmi nem történik (percekig is eltarthat, amíg meg van a 235 kmh)
Ha nem figyeltél oda az szar ügy. Egy haverom is kapot egy kis festéket egy kispolszkistól... (nem verseny volt csak simán ment) Én azt az elvet vallom, hogy ha van legalább 2/3 kocsi előnye akkor azt be kell (illik engedni) mert, ha egy versenyen csinálod és rosszul sül el akkor ki is eshetsz akkor meg mindketten buktátok... Ha mellettem húzza rá azt rosszul teszi.
Biztos vagy benne, hogy fékezni fogok? He-he a múltkor is ezt hitte egy. Sajnos az ajtaja bánta persze csak egy kicsit, annyira amennyit az én nem színre fújt lökhárítóm is kibirt nem akartam a Kicsikét összetörni. A helyzet az, hogy nem akartam kiszorítani, hanem én is át akartam érni a lámpán és a kis ügyeskedôre nem is figyeltem, persze amikor rámhúzta akkor már csak azért sem fékeztem akkorát. Csávó ki is ugrott a kocsiból, hogy majd ad a számnak, de aztán csak a kocsimat kezdte el vizsgálgatni lett-e valami baja.:))))
Biztos vagy benne, hogy fékezni fogok? He-he a múltkor is ezt hitte egy. Sajnos az ajtaja bánta persze csak egy kicsit, annyira amennyit az én nem színre fújt lökhárítóm is kibirt nem akartam a Kicsikét összetörni. A helyzet az, hogy nem ki akartam szorítani, hanem én is át akartam érni a lámpán és a kis ügyeskedôre nem is figyeltem, persze amikor rámhúzta akkor már csak azért sem fékeztem akkorát. Csávó ki is ugrott a kocsiból, hogy majd ad a számnak, de aztán csak a kocsimat kezdte el vizsgálgatni lett-e valami baja.:))))
nekem ez a hozzászólás a legszimpatikusabb az egész topikban, és SAJNOS magamra is igaznak érzem, és egyetértek teljesen.
ez a versenyzéses-büntetéses játék mások épségével (akár az utasodéval is!) egyszerüen egy rossz tulajdonság. amit az ember nem reklámoz, és nem hirdeti, és nem keres további követőket.
sajnos ez a rossz versenyzős büntetős majdénmegmutatom tulajdonságom nekem is megvan. lehet hogy az autóm vagy a magam erejét bizonyítandó kényszerből. nemtudom.
DE: azzal a különbséggel, hogy nem kersem szántszándékkal a helyzeteket. és hogy idézzem, nem "éltetem" ezt a hülyeséget. Én annak örülök ha normál 7o-8oas tempóban mehetek hazáig. Dehát mindig provokál valaki :) SAJNOS.
nem kell ennek a hülyeségnek még több követőt toborozni a neten. esetleg olyanokat, akik majd az első kanyarban ki is csusznak.
több barátom is töretett már össze autot ugy, hogy a mögötte jövő egyszerűen megijedt a manőverétől, és négy álló kerékkel oszlopnak csúszott, autóját TK-ra törve. Mert ugye odáig tiszta sor, hogy egy BMW-vel egy ladát le lehet nyomni. Az is, hogy kanyarban is jobb. Kérdés hogy aki a kormánynál ül, az alkalmas-e erre.
Aki azt hiszi magáról, hogy tudja hogy nem szabad állóra fékezni a kerekeket kanyarban, az - ujra mondom - induljon amatör versenyen. más a "tudom" és más a reflex. szintén sajnos.
z
capri-3!
Egy GTI-R-be szívesen beleülnék, de ahhoz, hogy kintről hozhassak egy szépet mindkét kocsimat el kéne adjam, úgyhogy jelen pill nem megy. Szétversenyzésről szó nincs, csak ha van partner vagy az idő szorít, a gumi meg a benzin nem egy kategória utcai versenyzésnél azért nem rakom keresztbe, mert a jelen tudásommal íven gyorsabb vagyok (egy kicsit kíméletesebb a gumikkal is), a téli szettet azért próbálom megóvni, hogy két szezont el tudjak menni vele! A keresztberakást inkább játék és gyakorlás jelleggel űzöm, viszont, ha leesik a hó (ha leesik) akkor jön el az én időm, olyankor 12-13 at is fogyasztott már a kocsi :-)))
oldskool.
nem szivesen offolok topicot, ha capri-krol erdeklodsz, a FORD-ban kerdezz.
skyline.
tenyleg nem kotekedesbol, de ha annyira sporolsz a gumin, hogy tobbnyire csak vizen csusztatod, meg ilyenek, akkor mire ez a nagy "szetversenyzemazagyamejjelnappal" duma???
ha a benzinre nem sajnalod, akkor a gumira se tedd, kulonben mirol beszelgetunk?
amugy meg ulj egy GTi-R-be:))
Néha jó lenne, ha egy hózzászólásomnál többet is elolvasnál... Én is szoktam 'extrém sportolni' és a lényeg az, hogy nagyon élvezem is, DE ezt józan ésszel hagy ne kelljen már éltetnem is, ok? Csak ennyi erről az én véleményem temmettünk már elég embert a vezetéstechnikai tudatlansága miatt.
te megjátszod magad? Ha valakinél gyorsabb vagyok az nem azt jelenti, hogy két kilóval megyünk a körúton és a taxis 199-cel nem akar beengedni és ráhúzom, hanem gyorsabban érkezek mondjuk egy olyan helyre ahol elfogy a sávom és a másik sávban haladó félti az elsőségét és gyorsít, hogy ne férjek be érted, rád is rádhúznám és hidd el a fékre lépnél (én is rálépek ha fordítva történik tudod ez ösztönös) és nekem is jól jönne egy lap...
De nem tudom minek magyarázkodom neked, mert persze te tökéletes vagy azon meg ugye már nem lehet javítani...
>de ha valakinél gyorsabb vagyok és szándékosan gyorsít, hogy ne férjek (taxis szokás)be arra könyörtelenül ráhúzom!
Mi az, hogy valakinel gyorsabb vagy? Azt hiszed?
Azert az 1.4-es Sunnynal van nehany gyorsabb auto. (meg Taxis is)
Amugy ram nyugodtan huzhatnad, en nem mozdulnek az tuti.
Legalabb a biztosito fizetne a mar esedekes ujrafenyezest. :)
"Neked igen, de mogotted meg senki sem szeret lenni, mert nem lat semmit. Nem fair! :)"
Hát ez már csak így van :)
Egyébként az együttérzés is azt diktálja ezek szerint, hogy minél jobban elhúzzak autóstársaimtól, hogy ne zavarjam őket a kilátásban és ezáltal a biztonságos vezetésben.
sziasztok
szoval az vesse az első követ aki még nem versenyzett. hisz a kekeckedésnek kevesen állnak ellen. sajnos a "büntetés"nek is nehéz. de szándékosan keresni az ilyen helyzeteket...
Skyline: a szlalomban nem a gumi a legdrágább.. kell egy (akár használt) készlet gumi hozzá, és verseny előtt cseréled. ezt én a vadiuj utcai gumim árán tanultam meg egy életre. de: futomüalkatrészek gyakoribb cseréje, felfüggesztés erősítése, na és a motor persze sosem elég erős... de még emellett is sokkal jobb (és egész más), mint utcán.
Off: capri-3! én capri-bolond vagyok, bár sosem volt. csak 1 granadám. de mindig caprit akartam. Leginkább egy MkI-est szeretnék 2.8-as motorral, az injektor helyett 3 álló weber-rel. hogy (és miért) voltál képes egy escortba ülni át? (most komolyan kérdezem)
Tegnap remek utcai versenyt nyomtunk Budaörs környékén. Antforce hozott egy kölcsön Toyota Celica-t (190Le ?) Manu meg a szokásos Type R-t (195 Le). 180 kmh-ig a Hondanak volt előnye, de Toyota 5. gangja rövidebb 15-20%-kal, úgyhogy onnan már elhúzott (aztán 6.-ban...:). Kellemes élmény volt, nem veszélyeztettünk senkit és elfüstöltünk 20 liter 98-cast (aminek az adótartalmából a töketlenek számára is épülnek utak...)
A rövidebb fokozatokkal (amikben igazad van, 1 tonnával megpakolva sem változik jelentősen a menetteljesítmény) 0-100: 12 sec (stopperes méréssel 0-110 [az óra csalásának kiküszöbölésére], 3 próbálkozás legjobbja, üres csomagtérrel, tehát a hátsó kerék szanszét pörgött).
Kicsit sokat írtatok egyszerre alig tudtam magam utólérni kezdem!
tonygreg!
A sulinetes kifejezésen jót röhögtünk még a téma, elején köszi befejezheted.
A felsorolást köszönöm asszem kérdésem nincs, újat nem írtál a 10. popnttal viszont jól levédted magad gratulálok!
Rendőrök elől való menekülésről szó nem volt...
capri-3!
Igazad van elborult kicsit az agyam, de ki nem állhatom, ha értetlen emberek buta kérdéseibe ütközöm (akinek nem inge...) Nincs harag bár a rendszámot nem kellett volna lehúzni, de a matricára és a rendszámkeretre majd igyekszem odafigyelni! :-)))
oldskool!
a szlalom nem drága??? egy utcai (nem erre a célra épített) autóban több kárt tudsz tenni mint gondolnád! Én általában csak esős időben teszem keresztbe, mert ugye kisebb súrlódás kisebb gumikopás kisebb igénybevétel...(a szlalom ált száraz aszfalt tele kanyarokkal ahol koppig tekered a kormányt, a közúton azért mások az ívek...)
A pályán én is szoktam előzni jobbrol amikor nem húzódnak le... (ez a közlekedési morál sajnos rálényszerít, eccerűen leszarják, hogy gyorsabb vagy)
Sietségről szó nem volt. Én mint mondtam el tudom venni a gázt, de ha valakinél gyorsabb vagyok és szándékosan gyorsít, hogy ne férjek (taxis szokás)be arra könyörtelenül ráhúzom!
QuadCam!
Én csak akkor menekülök amikor utánamfordulnak akkor vissza kettő parketta, de azt is csak addig amig esetleg nem érnek utól, hogy belém ne köthessenek! :-))
QC igazad van! A hetvegen szlalomrallyet tartottam, hogy ne igazoltassanak. Mindig az utolso pillanatban kanyarodtam el jobbra, amikor meg akartak elozni. Meg igy is 2-nek sikerult megallitania azzal a gurulo ronccsal amit kolcsonkaptam (nincs eleje :)