Hazahoztam a gépet. Fantasztikus élmény újra BMW-ben ülni a sok sportos Audizás és kispolgári Suzukizás után. Nem mondom.
Első nap csak ízlelgettem, nagyon érdekes. A motor nagyságrendekkel finomabb mint a régi. Az elektromos adagoló minden körülmények között tartja az alapjáratot (fixen!), a kuplung olyan mintha csak egy kapcsoló lenne: bármikor rá lehet dobni, az autó selymesen korrigál. A fogyasztásmérő szépen mutatja mit nyomok a gázon, országúton nem ritkán 2-3-4 liter mutat. Az egész olyan bársonyos érzés. Más világ mint eddig, no.
DE
Tegnap kipróbáltam kicsit keményebben is és annyira ez viszont nem tetszett. Ha odalépek neki nem tudom mit fog reagálni. Nehéz ezt pontosan megfogalmazni mit és mit nem csinál. Végülis megy, csak olyan nagyon nem úgy mint ahogy megszoktam.
Eddig ha odaléptem kicsit várt aztán nagy füst és keményen belelendült. Ez most nem egész így van. Azt a hátbavágó erőt pl. egyáltalán nem érzem. Próbáltam pörgetni is, de semmi különös. Végülis megy, nem is gyenge, de valahogy olyan furcsa.
Még soha nem vezettem elektromos gázpedálos autót, ez normális? Az igaz, hogy még nincs benne tűlöketjeladó. Lehet hogy csak ez a baj? Vagy nincs is semmi baj, ez így normálisan más mint a mechanikus?
Készülök első féktárcsa és betét cserére 325tds-ben, csak nemigazán tudom mit vegyek láttam "német " után gyártottat kompletten 16900ft vagy Bosch kompletten 32500ft melyiket javasoljátok. Köszi a segítséget.
Üdv mindenkinek. Látom megy a képküldés.A közeljövőben cserélek láncot,Ha volna oly kedves márkatárs aki küld kaloda ill adagoló kerék leszedőt méretezve, az nagy királyság lenne. Köszönöm. foka05@freemail.hu
Ja, meg rá lett kötve a vas különböző diagnosztikás kütyükre, de nem akart kommunikálni semmivel. Végülis lesz indikátor óra az adagolóba, remélem sikerül vele belőni a régi szintre!
Hát, megnéztem a belinkelt 325 touringot! Erre kifejezetten érvényes, hogy nem minden arany ami fénylik, vagy semmi sem az, aminek látszik! Na mindegy, legalább kirándultunk egy nagyot!
Nna Urak, visszakaptam az ótót! Nem is lenne rossz de! Ahogy melegen indul, az kritikán aluli! 8-9mp-t kell tekertetni, aztán egy nagy koromfelhő kíséretében hajlandó beindulni...kivéve, ha leállítás után rögtön újra start, mert akkor a fele idő is elég!
Azt kellene tudnom, h. be lehet-e állítani, fel kell javítani, vagy kuka? Modiccal mit lehet rajta lőni? Ez így marha rossz! Help!