Hű, 3 Komár?! :O Azta! :D Remélem összejön az üzlet! :D Mondjuk nekem a Mustangon az egyik gumi még "Made In Yugoslavia" feliratú Trayal, szóval így legalább van egy jó állapotú Barum szettem! :P A 350-eshez gratulálok! :D Imádom a jellegzetes "nagy jaffa" hangot! :P Nincs hozzáfogható! :D Néha szoktam olvasgatni a Jawa 350 topicot, dehát én egyelőre jól megvagyok 50 ccmben is! :D
A lista a sorozatszámokról irtó jó ötlet volt! :D Szépen nyomon lehet követni a számokat, és nézegetni, hogy na, mikor gyártották kábé a többihez viszonylag! :D
Sajnos csak a Vaterát tudom ajánlani, esetleg börzéket, hengert úgy vegyél, ha használt, hogy számolj rá 3500-at fúrás gyanánt. Április 10.-én Szigetszentmiklós börze! :)
Takarítsd ki a hengert, a kipufogót, nézd meg a tömítéseket, állítsd be a gyújtást. Lehet, hogy tömítés, vagy szimmering gond lesz. Anno nekem is ezt csinálta a Simsonom, sz*r volt a tömítés mindenhol, amúgy nem rossz a 300 Ft-os tömítéskészlet, hogyha megtanulsz vele bánni. Persze gyújtás, az fix, hogy ott valami nem okés.
Papa nekem anno valami legendás svéd gyertyáról beszélt, amit a TSZ főnöke szerzett neki régen sunyiban, na azzal miden beindult akárhogy volt! :D Nem tudtok valami svéd gyertya márkát? :D
Sziasztok. Ma szétszedésre került az örökölt mustangom blokkja:S Meglepett a látvány, hiányzott a dugattyúja csak a hajtókar volt benn meg csomó széna nem tudom hogy került bele :D Sajnos a henger járatának fala nagyon oda van, lehet furatni. Viszont a hűtőbordák nagyon töröttek a hengerfejnél is. Megpróbáljak használtat beszerezni ezekből? Hengert az tudok szerezni újat , de a hengerfejet újjonan lehet kapni? neten ezt találtam de ez úgy tudom hengerfej nélküli. Kérlek ötletekkel segítsetek köszönöm
Na, úgy néz ki, hogy holnap reggel úgyis megyek mamáék "parasztkodni", szóval elhozom egyúttal az alkatrészeket, vagy legalábbis amennyi belefér a táskámba, és készítek leltért, meg fotózok.
Én az összes motort szeretem. A Verhovina, a Riga és a Komár(meg akkor Romet is :) :) is jó motor, feltéve, hogy karba van tartva, és tudod az utolsó csavarig, hogy mi van benne. Akkor nincs félni való! :D Legalábbis ez az én tapasztalatom! :D
A Jawak simán vannak olyan jók, mint a Simsonok. Szerintem egy Mustangból is ki lehet hozni olyan teljesítményt, mint egy Simsonból, csak nem annyira elterjedt szóval nincs hozzá annyi alkatrész, ezért előbb utóbb nagy részüket össze gányolták, úgy meg nem csoda, ha nem megy szerencsétlen motor.
A Delta pedig egy kicsi továbbfejlesztéssel gyönyörű motor lenne! :D Így is nagyon szép, és még viszonylag megfelel az akkori keleti blokk számára, azonban továbbfejlesztéssel ma nem semmi motort lehetne kihozni belőle! :D
Én holnaputánra tervezek letárgyalni 3 komárt, nagymamám barátnőjénél van, ott porosodnak már évtizedek óta a sufniban egy rakat pannonia és csepel cucc társaságában. 2 évvel ezelőtt 15000-et mondott rá a néni, de most meg azt mondta hogy a fiával kll beszélni, akinek nem tudta megadni a számát, de kaptam egy nevet, meg hogy "a csepel autógyárban fővezető, ott mindenki ismerni fogja...."
...meg azt is mondta hogy húsvétra lejönnek Kunszentre (hozzá), akkor tudok vele bizniszelni. :)
Gratulálok a cuccokhoz, vigyázz rájuk! A pneumant gumi nagy kincs, azok hamar koptak, Barumból még nem láttam olyat, ami elkopott volna annyira, hogy ne nézzen ki újnak. :) (Olyat is láttam, ami 3 simsont is túlélt 2 hülyegyerek alatt, akik egész áló nap csak füstöltették, meg gyilkolták a motorjaikat...)
/OFF Kénytelen vagyok hozzátok fordulni, minden illetékes fórumban b@sznak rám. A haveromnak van egy S51N-es Simsonja. A karburátort apám belőtte ma neki (ebben nagyon profi). Na most egyszer indul-egyszer nem. Fúrás után jó volt, egyszer festés után elkezdte hogy nem jól pörög fel, melegen csak tolásra indul, nagyon kormolja a gyertyát, stb. Na most ezeken a gépeken hogyan lehet beállítani a gyújtást? Mexás a gép, mexa, kondi, gyújtótrafó, gyertyakábel, gyertapipa, gyertya, komplett kábelezés cserélve lett. Próbáltuk N15Y-os Brisk-el, 225-ös bakonnyal, a schwalbém gyári ddr-es 260-as isolator-jával meg még egy csomó lim-lom gyertyával./ON
Jogos,osztom véleményed,szegényről megfeledkeztem! Párját ritkító darab az fix...bár én a váltós gépeket részesítem előnyben...nem zavarnám ki a garázsból:)) Főleg az uccsó szériák a jók,amelyik ismeretőjele h az elsőtelón kívül van a rugó...ezeknek ugyanis a bele erősített,kiforrott konstrukció...
Ennek a lentebbi géposztálynak van egy tagja ami kicsit kilóg szerintem.
A 210-es babettára gondolok. Ha rendben van a váltója akkor a lefojtott S50-es Simsonokat lehagyja és nem kell váltani sem,meg csendes eléggé és kényelmes is a nagy üléssel.És az aztán végleg egyszerű.
Nem rég volt szerencsém kipróbálni,elég jó motornak tűnt.
Jó kis motorok...sajna úgy mint a Mustang,nem terjedt el...igazán...A Simson,Riga Verho ezek mindenkinek ismerősek...hovatovább Babetta...a Mustang meg a Komar legfeljebb sokaknak csak ismerősen csengő név... Pedig a Komar minőségben nem is olyan szar!A Simson és a Riga közt van vhol... Az 1-es Komart még angol meg svájci exportra is vitték.
Mellesleg tököm kivan a Simsonos srácok hőzöngésével h hűdepöpec meg h ez ami ér vmit a szoc blokkból... LÓÓÓÓÓFAAAAAASZT!!!!! Aláírom,nem rosz...de ugyanazt tudja egy Mustang is,más kérdés h az elsőteló gyenge... De: megcáfolom h a Mustang csúnya...nekem pl tetszik...tehát már nem lehet csúnya:)))---no és a Simson olyan hűde szép???(a mai robogókról no comment) A Mustang váltó meg a blokk is egy guszta vmi...a Simson váltó egy kusza agyrém. A Tabletták,Komarok pedig egy kategóriával lentebbiek,ezzel tisztában kell lenni...de ott simán megállják helyüket! (A Riga,Verho,Delta Kárpáti...no ezek tényleg csak hobbinak jók...sajna az anyagminőség és megmunkálás miatt igencsak kicsi a jól sikerült alkatrészek aránya...bőszen szelektálni kell... Hozzáteszem,h míg a Rigák váza talán a legfosabb minden szocmotor közt,addigra utódjuk a Delta váza még a Simsonénál is frankóbb lett!!! Tehát nincs Simson egyeduralom korántsem...csak hőzöngő idióták...
Pont ma gondoltam, hogy csinálok egy listát a számomra felesleges cuccokból, szóval írok nemsokára listát és fényképeket is mellékelek. :D Ha minden "jól" megy szerintem vasárnap, jéé, azaz holnap lesz lista! :D Fényképek is lesznek, mert az a biztos! :D
A Komar cuccról küldesz egy listát?Az új kormányváltókar érdekelne! Páromnak van egy full felújított Komar 3-asa,arra kéne. Cserébe van esetleg Mustang cuccom...sokminden.
Na, ma megint szétnéztem papánál. Korábban már találtam nulla kilométeres iszonyat régi szőrös Pneumat gumit, na ma mit találtam? :D Barum gumit, iszonyat régi, és alig volt használva! :D Néhol szőrös, és nem repedezett! :D
De találtam még Babetta fényszóródobozokat három színben (sárga, szürke, fekete), valami fekete műanyag oldaldeklit, gondolom Babetta. Találtam még olyan komplett dobféket, ami nem hogy nem volt használva, de még motorba se volt szerintem berakva! :D Van még, Komár váltókar, ez se volt soha az életben használva. Találtam még Babetta hengerfejet, meg dugattyút. Simson berúgókart. Valami elég furcsa PAL gyújtógyertyát, sose használt Jawa bovdeneket!!! Mustangra is jó például hátsó fék bovden, ami soha nem volt motorra se felrakva! Minimum 20 darab bovdent, amiből kb. 10 soha nem volt használva! :D Zsiguli dísztárcsát, illetve 4 kilincset, ezek se voltak még használva! :D Meg még ezer és ezer cuccot! :D Hopsz, Bakony kerékpár hátsó lámpát, eredeti dobozban használati utasítással! :D
A legviccesebb ezután jött, na átmentem a hátsó kertbe, hogy felásom, hát a kert szélén megláttam valami furcsa, mohás vasdarabot, ami oldaldeklinek nézett ki, hát mi volt? :D Komár oldaldekli! :D
Szóval ma is bővült a gyűjteményem! :D A legbüszkébb az alig használt gumikra vagyok! :D Amúgy amit találtam egytől egyik minimum 20 évesek és alig voltak használva, vagy egyáltalán nem voltak használva! :P
Ez még számomra sem tiszta, de én is csak 20 wattos alaplapokat láttam eddig, de az se lehet, hogy lusták voltak új öntőmintát csinálni, mert (képen láttam, hogy) egy 1976-os Super-en 30 wattos volt. A tekercseket nem lehet nagyobbra tekerni, mert már így is épphogy beférnek a blokkba, szóval ezt nem értem, még utánaművelődöm, a lényeg az, hogy rohadtul nem látni semmit este vele. Az ebay-es matrica házi gyártmány.
Én nem tartom magamat zs***nak, bár elég sokan tartják rólam. :)
1-1 furat/fül
Nekem sincs gyári macskaszemem.
A sűrűmenetes persely alumínium.
Nemrossz az összkép, leld további örömöd benne! :)
Kösz a linkeket, angol alkatrészkatalógusom még nem volt, a másikat ismertem. A vicc az, hogy Vágbeszterce egy nem túl nagy város, ez az egy gigantikus épület van a város kellős közepén. :)
szevasztok! kicsit fotóztam! ne várjatok polír gépet! Van egy 64 megás 2 perces videóm is. akit érdekel msn-en elküldöm csak vegyen fel. a cím ugyan az mint az e-mailom. Az alapjáratomra szeretnék véleményeket.
Ja és Tyer! Csak pici észrevétel a kluboldalhoz...a tipusváltozatoknál ahol írsz 77-78-as dolgokról...a régi villa zárócsavar s sűrűmenetes persely nem alu hanem acél,(és amit régebben beszéltünk a berúgótengely ívének tövén a kis távtartó szintén acél...)