Na jó,de ha már rá szavaztam,hát ápolhat nem?:) Fejlett demokrácia...nos igen...az árak nyugatiak,de a bérek a béka segge alatt... Én max egy szar dísz kínai bukót tudok venni...úgyis kell most,aktuális...előre örülök az újabb kiadásnak...egy fritz meg csak azon agyal h melyiket is válassza...fasza.
Mellesleg megjegyzem,h ami nálunk van annak nem sok köze van a demokráciához,.. Jorgoszéknál anno volt különbség! Mi csak azt halljuk h mindenki egyenlő,meg h demokrácia=népuralom...suliból gondolom ismerősen cseng. Csakhogy:Jorgoszék különbséget tettek ember és féreg közt. A démosz volt a nép,ez idáig stimm...volt szavazati jog,beleszólás,stb...ezt tanítják...csak ami utána jő,azt elhallgatja minden öltönymajom: Valamit elfelejtettünk átvenni és emiatt nem életképes a régi modell... Vot még 2 réteg a démoszon kívül (és most az ombudsmanok mehetnek a picsába!) Poméros v ponéros=csőcselék...nincs szavazati joguk!!! Volt még 1 megnevezés,az nem jut eszembe...de nem is a név a lényeg... Ma is van csőcselék...aki szavazati jogát eladja egy felesért...akit le lehet kenyerezni ingyen krumpli osztással(ismerős?...) Amíg nem szűrjük ki a primitív,nem kívánatos söpredéket a nép közül,addig nem is lesz demokrácia.
Nekem nem lehet kocsim,nem tudom fenntartani...mégis túélem...majd egyszer talán...de lehet h sose...ki tudja... Nem is izgat a dolog.Van biciklim,bérletem,Mustangom:)) Ezek együtt nem kerülnek annyiba mint egy fos fenntartása. Különben is szemétség az autós egyeduralom,kicsit oda kéne már b*szni nekik...azt hiszik a az út csak nekik lett csinálva...holott más kategóriák is vannak...több kismotort,több kerékpárt!!! Nem lenne annyi dugó se...pl India...ott aztán haladnak!Még lámpa se kell...mégis kevesebb a baleset mint pl nálunk...
Minap olvastam MaSZoP-os plakátot...az egyik seggfewjük büszkén dicsekszik h mennyit tettek a közlehkedési kulturáért...hahaha...parkolóházakkal...b*szd meg a parkolóházadat...gondoltam. Ez semmit nem old meg! Még több hely,bravó...akkor lehet még több kocsi...és lesz is!Tehát még több hely kelll...és ez így megy tovább...primitv agyszülemény...primitív egyedre valll....az is!
Az igazi megoldás: a gépkocsik számának limitálása egy adott terület lakóinak,területének számát figyelembe véve...ha tetszik,ha nem! Szeretne az újgazdag köcsög egy másik kocsit is póznak a másik mellé a hangárjába?Hát nem lehet! Törjön le a kedve,lázadjon,kit érdekel? Nem tetszik neki,el lehet menni:))V járjon busszal:))
Jogos,de ezt mindenki döntse el maga...pl ezért szemétség h emiatt vkit birságolnak...olyan baromság mint a bizt.öv...szuverén joga mindenkinek hogyan ,mi módon döglik meg. Ne akarjon már állam bácsi vigyázni rám... Mivel: ha vki fékhibás verdával megy mondjuk,.az simán köz veszélyezteteése...de egy öv v sisak... ezek nélkül közlekedve másnak em okozok kárt,sérülést,csak magam szenvedhetem el...tehát semmi másra nem jó a kényszer,csak h még jobban utáljuk állambácsit!!! Más dolog h ha olyan kisgyerek,kiskorú van velem aki még nem tartozik felnőtt kategóriába...nos azért én felelek,oda nyugodtan kivethetnek bírságot,mert veszélyeztettem...mivel még nem biztos h van veszélyérzete,stb...
Nagyon helyes, hogy viselni kell sisakot, még kerékpáron is. Nem azért mert az ő teljesítménye ezt indokolná, sokkal inkább mert részt vesz a közlekedésben.
Rengeteg vétlen kerékpáros, motoros esik áldozatául más járművek által. A sisak tudom, nem glória csak egy esély!
Bizonyára láttál már olyan görkorist, sielőt aki büszkén viselte a fejfedőjét.
Anno a DDR-ben nem volt kötelező a sisak viselése lakott területen belül, hát tudnék mesélni.
Tehát így h kismotor kategóriába sorolják ezek a faszok,egy kalap alá véve a Mustanggal pl,,,ez jókora baromság...és amíg nem lesznek ésszerű,reális kedvezmények rájuk,életképtelenek idehaza.
Úgyhogy nem szar csak nem a városi szíváshoz való... Nekem volt egy 4 ütemű kis 50-es hondám...Belgából hozott,amigo v mifene... Egy borzalom volt h nyélgázon kellett mindig üzemeltetni...és még akkor se ment többet 25--30nál...ez nagypapiknak való meg kissrácoknak tanulni... Egyetlen előnye h minimál az étvágy...de semmi jót nem láttam bennük... Akárhova mentem vele,unottan egyik könyökömre támaszkodva egykedvűen húzva a gázt szundikáltam:))
Nem akarok senkit bántani,nem ez a szándékom... Sajna olyan a világ h megköveteli a forgalom a tempót. Belgium,Hollandia...ott vannak ilyen 25-re kényszerített mofa kategóriák... Asszem a szlovákoknál is a Babesz félék... Ezekre vicc a bukósisak,mi a francnak.Ha már ilyenje van az embernek, ne kényszerítsék már ilyen farokságok viselésére. Ezek biciklik.És ugye biciklire se kötelező a tökhéj.Nyomiság is lenne. Mivel bicajjal is lehet bőven 25-tel menni(többel is) akkor nem értem h mi a véres tajtéknak kell pl 207-es Tablettára sisak? Miért ?,mert ez jó biznisz a segg trotyiknak akik a törvényeket hozzák,nem rugalmasak cseppet se valamit ezen államnak perverz élvezetet nyújt ha szivathatja a parasztot. Tehát szerintem ha vki nem 2 falu közt akar közlekedni v nem akar Kamaz matrica lenni,akkor Simson v Mustang...(kategória) Simán átvenném északi szomszédunktól h babesz félékre nem kell rendszám,bicaj kategória...és bukó se kell...a smkp mustangok meg mehetnek városban 40-nel,de lakot területen kívül 60!!!hogy tudjon is haladni...persze rendszámosan...de 2 személyt vihet!!! A mi törvényhozó gyökér bandánk jócskán le van maradva...kb neandervölgyi...csak legalább akkor már halna ki:))
A legrosszabb az egészben mégis az, hogy a srác nem akar újabb motort. Az a motor amúgy annyit csak megér ha olyan jó állapotban van! A Vape gyújtás az szerintem magában ér annyit mint nekem a Simsonom.
Na majd egyszer! :D Hátha sikerülne venni egyet papirok nélkül, és mire lenne Akorl jogsim rendbe is tudnám tenni, mondjuk majd nyáron! :D De hát az még mikor lesz! De addigra lenne egy szép Jawa 350-esem! :D
A srác beleölt 450 000-et minimum, úgy, hogy a blokkban csak léptetővillákat, meg hengereket cserélt, vett vape gyújtást, gyári jawa tárcsafékrendszert, fényezés, krómozás, ez-az, új karbi, és most 190 000-ért úgy néz ki holnap eladja, mert elege lett belőle (minimális kerregés jön a blokkból, szerintem kuplung, szerinte főtengely ciripel, és hogy javíthatatlan, nem is akar helyette más motort...) :( Két baja van annak a motornak, az egyik a kuplung beállítása, mert nem emel ki rendesen, a másik hogy nem az enyém. Egyszer próbáld ki a 350-es feelinget, azután nyugodt szívvel röhögve nézhetsz rá minden mz-sre :)
Hogy az mekkora egy retek... :) A simson fűnyíróban is ugyanaz a blokk van, haveromnak van egy, tyű, mondom azzal élvezetes lehet füvet nyírni, keveredik a friss fűillat a frissen elégetett 2t olaj illatával... :)
Az élvezetről jut eszembe, ma mentem egy TS 350-el. Apám... ha nem hallanék annyi rosszat a főtengelyéről, esküszöm vennék egyet a csepptankos helyett... :)