Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 300
Köszi az infót! Még soha nem vettem a fáradságot, hogy egyszer végigolvassam.
Előzmény: ckerti (299)
ckerti Creative Commons License 2010.02.17 0 0 299

Jogos az aggodalom, különösen úgy, hogy már megjártad, de a defekt miatti ingyenes kivonulás nevesítetten benne van az Assistance szolgáltatások között.

 

Inkább arra kell figyelni, hogy ne egy vízmosásba hívjuk ki a szerelőt, mert azt "nem rendeltetésszerű használat"-nak minősíthetik, legalább egy földútig vergődjünk el a defektes keréken (bár ezzel kukára ítéljük a gumit, tudom).

 

A terepjárózásban amugyis az aszép, hogy olyan helyen akadhat el az ember, ahova normális honpolgár nem megy kocsival :-))

Előzmény: kisszumi (298)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 298
Ne ezzel vigyázunk! Legutolsó információm alapján csak akkor jönnek ki térítés nélkül, ha műszaki okok miatt vált mozgásképtelené a kocsi. Egyébként kőkeményen fizetned kell. És véleményem szerint egy defekt nem műszaki eredetű hiba.

Lásd a tavalyi példámat:
Csomagtartózár mikrokapcsolója ment tönkre és az egész autót meghülyítette (riasztó, világítás, stb.) kértem a segítséget, de díjmentesen nem akartak kijönni. Annyit javasolták, hogy vegyem ki az akkut vagy ha nem, és lemerül akkor reggel kijönnek és beindítják. Persze azt már díjmentesen.

Szóval érted, nehogy már megelőzzük a nagyobb problémát és csirájában kezeljük a hibát. Á'dehogy majd ha szarba vagy megoldjuk. Persze saját felelősségemre akarták kivetetni az akkumulátort (itt felsorolta az esetlege hibákat ami saját pénztárcám bánt volna) amit nem vállaltam, mivel másnap időre kellett mennem így kénytelen voltam egy órával hamarabb felkelni, hogy esetleg időre mozgásképessé tegyük a kocsit.
Előzmény: ckerti (292)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 297
Esetleg egy két fotó?
Előzmény: oca (294)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 296

Igen, négy csavart kell kitekerni, stekker le, új egység a helyére, stekker, csavarok vssza és kész.

Esetleg a Vag-COM szervizkomputerrel egy programozás, de ez nem mindig kell.

Előzmény: oca (295)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 295
Nem rossz!
Utólag is beépíthető?
Előzmény: ckerti (293)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 294
defekt szettel vettem..
Előzmény: ckerti (292)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 293
Ez egy kicsit több, mint egy sima navi :-)
Előzmény: oca (291)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 292

Az Assistance ingyenes, épp ez a lényege.

Aki valóban arra használja a kocsiját, amire a kinézete alapján való, az vegye pótkerékkel, a bicaj úgyis a tetőn vagy a vonóhorgos tartón, esetleg (két személy esetén) az utastéri tartóban utazik, nem az a 10 centi szintkülönnbség fogja zavarni.

Nekem elég lenne a defektszett, engem zavarna a nem sík padló a csomagtérben.

Előzmény: kisszumi (288)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 291
szia!

Még nem gondolkodtam rajta, utánanézek!:)
Most egy PDA-t használok ilyen célokra...
Előzmény: ckerti (283)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 290
Az önsúlya csak 1300kg körül van, kb 1850 kg a max. összsúlya!
Nekem eddig ez a legdinamikusabb autóm!:))
A Roomsterem 86 LE-s motorjához képest dinamikusabb, különösen ha belép a turbó!
Előzmény: kisszumi (282)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 289
Én is csak félévente azért veszem elő a pótkereket, hogy a levegőnyomást leellenőrizzem. Szerencsére nekem sem volt még útszéli defektem, eddig kétszer cseréltem az elmúlt 10 évben kereket azt is mindig a ház előtt, mákomra!
Előzmény: ckerti (287)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 288
Ha jó tudom ilyenkor a segítség pénzes és nem is kevés. És gondolod, hogy felmennek utánad a hegyekbe is? Feltéve ha van térerő! Statisztikák meg vevői felmérések alapján tényleg városi illetve közúti használatra kerülnek a kocsik. De akkor sem kellene elfelejteni azt a szűk kis vásárlói réteget aki tényleg ilyen célokra keres kocsit. Rengeteg olyan szabadtéri sport van ahol valóban ki kell menni a keményebb közegbe: pl: hegymászók, hegyi kerékpárosok, stb.
Előzmény: ckerti (287)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 287

Kihívja a Skoda Assistance-t :-)

 

Egy ilyen túlélő csomag érdekes lehetne, de nem sokan használják ezeket a SUV-okat valódi terepen, az országúton pedig elég a defektszett, lassan 20 éve autózom, talán 2 defektünk volt, az is ilyen szettel javítható lett volna.

Igaz nem járok terepezni.

Előzmény: kisszumi (285)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 286
Nagyon ráérsz mostanság, ha ilyeneken gondolkodsz :-))
Előzmény: NeomatiK (284)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 285
Első perctől kezdve nagyon "bejött" a kocsi. Belülről sokkal nagyobbnak tűnik mint a külső alapján az ember gondolná. Nekem egyetlen bajon van vele, hogy kicsinek találom a csomagtartót. Vagyis lehet választani: mankókerék és még kisebb az űrtartalom plusz ugrott a sík padlójú bővíthetőség vagy elfelejtem és maradok a defekt szettnél, ami szerintem sz@rt sem ér.
Szerintem jópofa lett volna a japán SUV-hoz hasonlóan egy balra nyíló hátsó ajtó és rajta egy teljes értékű kerék. Azt is elképzelhetőnek tartatnám, hogy érdemes lenne csinálni egy "szafari edisont" egy kicsit offroad formában.

Tényleg egy aktív kirándulónak, akinek a semmi közepén egy éles szikla szétvágja a gumiját az mi a fenét tud csinálni?

NeomatiK Creative Commons License 2010.02.16 0 0 284
Azon gondolkoztam, ha a Jedi-t dzsedáj-nak ejtik, akkor a Yeti-t Jetáj-nak? :D
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 283

Oca!

Nem érdekel a Columbus navi?

Találtam egy Columbus beszerzési forrást 12 hónap garival, 180 eFt-ért a legfrisebb V6 térképpel, antennával, természetesen aktiváló kóddal.

 

Másik forrásból 160 eFt gari és antenna nélkül, de kóddal.

 

Itthon a legolcsóbb forrás (igaz az állítólag új készülék) 210 eFt.

Arra nem tudom, hogyan van garancia, mert nem a márkaszervizről beszélek :-)

 

kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 282
Ezt a másfél tonna feletti tömeghez elég ez a kis motor? Nekem így láthatatlanban is komoly fentartásaim vannak vele szemben.
Előzmény: oca (263)
ckerti Creative Commons License 2010.02.12 0 0 281

Ekkor jön Fábry vicce:

Mi az a 3 mondat, ami a leggyakrabban elhangzik egy kocsmai verekedés előtt?

.

.

.

.

.

.

Mi van? Mi van? Mi van?

 

:-)

Előzmény: _Brazil_ (280)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.12 0 0 280
Nagyon nem lehet más, 1.6 BFQ, ugyanilyen van O2-ben is. Az ilyen 3-4 km-es utak télen valóban nem tesznek jót a fogyasztásnak, na és akkor meg mi van, kell és kész, ti is használjátok, én is használom, más is használja, mert szükség van rá.
Meg egyébként is hagy szóljak már be ;)
Előzmény: ckerti (279)
ckerti Creative Commons License 2010.02.12 0 0 279

Nem tudom, az OI mennyiben más, mint az OII fogyasztás tekintetében, feltételezem, valóban minimális az eltérés.

 

Csak arra utaltam, hogy -bár nem taposom neki eszetlenül-, ez a fajta a használat a legrosszabb, ami autóval történhet.

Eltekintve a hardcore terepezéstől, de szerintem az arra épített autók azt élvezik :-))

Előzmény: _Brazil_ (276)
joemaster Creative Commons License 2010.02.12 0 0 278
Mindezt úgy, hogy hamar felváltok, 3000 fölé nem is pörgetem, hiszen hideg a motor.
Előzmény: joemaster (277)
joemaster Creative Commons License 2010.02.12 0 0 277
Természetesen lehet 8 literrel járni O2-vel városban. Én pl. ha megyek 5 km-t, simán lemegy addigra az indulástól megtett útra vonatkozó átlagfogyasztásom és ha mennék még vele 10-15 km-t, akkor biztosan a valóságban is megállna 8-nál.

Csakhogy nem megyek annyit.
Előzmény: _Brazil_ (276)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.12 0 0 276
Nem hitetlenkedek, elhiszem, hogy meg tudsz vele eletetni ennyit. :) Csak azt mondtam, hogy ugyanezzel a motorral városi körülmények kötött is el lehet járni, viszonlag rövid utakon 8 literrel, igaz O1-ről és nem O2-ről van szó, de ez nagyjából elhanyagolható különbség.

Ha a papírforma igaz a kis 1.2TSI-vel, akkor az nem mozog rosszabbul, csak talán valamennyivel jobban mint az 1.6MPI Octavia, az nagyjából normális embernek normális közlekedésre elég. Ahogy nézem lassan 4 alá is bekerül egy-egy nagyon keveset futott autó, nem kell sokat várni...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/yeti/skoda_yeti_1.2_tsi_active_tesztauto-3574289
Előzmény: ckerti (275)
ckerti Creative Commons License 2010.02.11 0 0 275

Annyira hitetlenkedsz, hogy most már kénytelen leszek megmérni a fogyit pedig nem szoktam.

Tankolok ah kell és használom amikor szükségem van rá.

Nem tiprom, de szeretek dinamikusan haladni, utálom a tötymörgőket.

Persze nem a városi 3-4 kilométereken akarok csúcsokat döntenmi, enem ezek a gyorsasági szakaszaim, arra ott vannak az anyóshoz tett utazások.

 

Néha elszabadulok egyedül a Szarvaskő-Eger közti útra, ott lehet kanyarogni és az még az MPI-vel is élvezetes.

Előzmény: _Brazil_ (273)
joemaster Creative Commons License 2010.02.11 0 0 274
Hidd el, már lassan elfelejti az autó, hogy 3000 felett is tud pörögni...
A 7végén kiviszem az autópálya elkerülőre (itt nem havazik, csak 10 órája szakad az eső) és megyek pár kört.
Előzmény: _Brazil_ (273)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.02.10 0 0 273
Azért ti elég jól nyomjátok annak a szegény MPI-nek :)))
Nekem most 6.7-et bírt megkajálni az éhes disznó, igaz most többet városozok. Ilyenkor azért örülök, hogy mégis a korszerűtlen PDTDI-t vettem a TSI helyett. (az Octaviánkban az átlag 5.6 a számítógép szerint, de az hosszabb utakon jár most mint az S2, viszont olajos DSG ami némileg még növeli is az étvágyat, de ez az átlagérték nagyon kellemes)
Előzmény: joemaster (272)
joemaster Creative Commons License 2010.02.10 0 0 272
Nekem is 11 körül fogyaszt...
Előzmény: _Brazil_ (267)
ckerti Creative Commons License 2010.02.08 0 0 271

Csak viccnek írtam, valójában nem taposom, hiszen hosszú időre kell nekem ez a kocsi.

 

Lehet, hogy a fogyasztásom sem éri el a 10 litert (a 11-et csak néha), de az biztos, hogy büntetés ez a fajta a használat a kocsinak és a gazdának is.

A motorozás viszont a párom szerint veszélyes és ebben szövetségesre lelt az apámmal, a nagymamával, de szerintem a szomszéd is megverne, ha motort vennék :-)))

Előzmény: _Brazil_ (270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!