wfeco3 én hozok neked gyári behr tds viszkót zsir ujat 25 ezerért.nekem is melegedett.gondoltam már mindenre nem találtam hubát vettem zsir uj viszkót azóta baba nem melegszik!!!
Köszi! Egy pár kört még futok (akár tesztképpen fixálom az egyik viszkómat), azután ha megjön a fizu és tényleg ez a gond akkor megkérnélek. Te soproni vagy ugye?
POLIP Vízhőfok mérés, gépre tenni MODIC v. BOSCH is látja a hőfokot.
A másik, hűtő? Azt hiszem te írtad, h cserénél valszin el lett mosva, de hiszed v biztos?
Ill. az öregebb hűtőknél nem bizti,h elég a külső mosás egyik haverom pont most csinálta a sajátját (előtte cserélt termosztát, vízpumpa, kínlódott a viscoval)
ő szétszedte a hűtőt és jó kosz volt benne + két cső teljesen el volt dugulva benne.
Nem tudom hogy ki volt-e mosva, de azt tudom hogy eleve nem öreg a hűtő. Szerintem max. 20e-ret futott. Nem gondolom hogy el lenne tömődve akkor sem, ha nem mosták ki. Végső esetben ez is játszik.
A gépre tenni dolog nem olyan egyszerű, mert nem ismerek egyetlen embert sem akinek lenne megfelelő eszköze hozzá.
Győr - Pápa -Zirc - Mór - Tata - Komárom körzetben tudsz valakit? (csak hogy azért ne kelljen 200km-t autózni érte...)
Olyat is hallottam, hogy rossz adogolóbeállítás miatt is melegedhet. Hülyeség?
Apropó mi kell hozzá hogy én is ki tudjam olvasni? Valami interfész, gondolom 2 ic, össze lehet forrasztani. + egy program Ez is gondolom megszerezhető/akár vehető is? Vagy ettől bonyolultabb?
Bocsi, tegnap nem voltam netközelben hogy válaszoljak.
525tédé Több ok lehet még mindig. Hűtősapka Valamelyik bilincs alatt ereszt Levegős még mindig a rendszer Ventilátor keret megléte Nem megfelelő,vagy hibás viszkó Hűtő tetejéből kijövő vékony cső eldugult
OK. Akkor jön a következő logikus dolog: hogyan ellenőrizzem?
Hűtősapka - van egy másik otthon, kicserélem. Milyennek kellene lenni? Ha melegen letekerem sziszeg és jön belőle a víz. Ez így volt az előző motorral is.
Valamelyik bilincs alatt ereszt - passz. Víz egyáltalán nem fogy.
Levegős még mindig a rendszer - ez már volt téma és nekem még mindig nem világos hogyan lehetne levegős? Hol kellene légteleníteni?
Ventilátor keret megléte - van Nem megfelelő,vagy hibás viszkó - utánnaolvastam, újságpapír-teszt lesz
Hűtő tetejéből kijövő vékony cső eldugult - mégegyszer ellenőrzöm, de szerintem jó
én hozok neked gyári behr tds viszkót zsir ujat 25 ezerért.nekem is melegedett.gondoltam már mindenre nem találtam hubát vettem zsir uj viszkót azóta baba nem melegszik!!!
Szóltam előre, hogy ne cserélj viszkót:)))))) Főleg nem bontottra. Egy vadiga újjal kéne próbálkozni. Meg kéne nézni, hogy a hűtő nincs e eldugulva valahol.
az hogy a realoem nem ismeri a 11.52-2 245 195 cikkszámot még nem nagy csoda amúgy tds-be való visco:) és a második pedig a behr cikkszám de mivel bontott visco nem esnék pánikba, szerintem a viscod szar, aztán ha mégsem akkor elkezdeném átnézni a csöveket:) állítólag a viscot úgy tudod ellenőrizni, hogy amikor meleg a motor, akkor nem tudod elforgatni könnyen a lapátot, mivel összezár rendesen ahogy kell(ja ezt persze álló motornál) ha tévedtem, akkor javítsanak a hozzáértők
Vízhőfok mérés, gépre tenni MODIC v. BOSCH is látja a hőfokot.
A másik, hűtő? Azt hiszem te írtad, h cserénél valszin el lett mosva, de hiszed v biztos?
Ill. az öregebb hűtőknél nem bizti,h elég a külső mosás egyik haverom pont most csinálta a sajátját (előtte cserélt termosztát, vízpumpa, kínlódott a viscoval)
ő szétszedte a hűtőt és jó kosz volt benne + két cső teljesen el volt dugulva benne.
jmos Több ok lehet még mindig. Hűtősapka Valamelyik bilincs alatt ereszt Levegős még mindig a rendszer Ventilátor keret megléte Nem megfelelő,vagy hibás viszkó Hűtő tetejéből kijövő vékony cső eldugult stb Holnap átforgatom a cikkszámot más gyártókéra
Sajnos úgy tűnik nem nyert hangszórót a viszkó csere: továbbra is melegszik a vizem. Jelenleg két feltételezésem van:
Az egyik hogy az eredeti viszkó benzinesé volt. Taníícccsatok, hogy van ez? Ezek a számok voltak rajta: 11.52-2 245 195 Ha jól sejtem ez az a cikkszám ami a Realoemben is van. Az enyémbe és a tds-be is eszerint valami 498 végű kell ha jól rémlik. EZ tuti nem. 65.355.00.000 Na ezt a számot nem tudom mi. Ez a Bosch sorszám? Vagy Hella/Behr vagy mi...
A másik tippem hogy rossz az óra. Ki fogom próbálni a sajátjával. Ki tudja, talán két évvel később kicsit más volt a szabvány ellenállás. Vagy ez hülyeség? Hol/hogy lehetne korrekt módon mérni a hőmérsékletet?
A harmadik tippem az új vízpumpa. Lehet hogy a vadi új és nem épp olcsó vízpumpám kaka?
Ezt támasztja alá, hogy a melegedés egyébként CSAK emelkedőn jön elő. Sík úton minden ok. Olyankor sem vészes, csak egy hajszálnyit megy túl a mutató. De tudom, ez nem normális.
Viszont helyette lehet vizsgálni a sötétben, hogyan izzít a gyertya. :D De persze én ilyeneket nem szeretnék, csak beülni a bal1-be, nagyritkán teletankolni és autózni kényelmesen. :) Egyébként próbálom magamba szívni a tudást dizli ügyileg is, de elég, ha csak elméletben tudom, ne kelljen a gyakorlatban is alkalmazni. :)
Biztos megnézi neked szivesen, de tényleg el van havazva. Voltam nála a múlt héten motyókért, hát kb 2 teljes mondatot tudtunk beszélni, főleg hogy full egyedül vitte a céget. A szabit sajna nem említette, bár a fontosabb cuccokat el tudtam hozni. Valamelyik termosztátom elkezdett lustálkodni. Kell vagy 15km, mire eléri az üzemet. A kísérletezgetések elkerülésére és a tapasztaltabbak tanácsára szerdán kap gyári újat mind2ből, hogy ne legyen meglepi. :)
Nagyon nagyon köszönöm a gyors választ gergelynek már mult hétfőn irtam nem ér ő most rá ilyenre.Tulajdonképpen csak fedél tömítés kellene onnan gyöngyözik a gázolaj nyilván az állitgatásoknak köszönhetően.Lejjebb már vojnó ur rakott be képet róla de nem tudom leolvasni a cikkszámát illetve sehol sem találom neten a cikkszámát.Meg ugye kis tds re kell nem nagyra nem tudom ez számít e.Mit jelent az hogy bárhol?Unix van bárdi van.Már nem nagyon van:(
wfeco A héten nem éred el Gergelyt,szabin van.Este majd beírom a bosch cikkszámát ide,(hacsak Vojnó meg nem előz)és akkor meg tudod rendelni bárhol.nem egy nagy összeg.
Gondolatbetyár: Úgy volt ahogy mondtad: egy 32-es villáskulccsal simán megindult a balmenet és pár perc alatt kicserélődött a viszkó.
Teszt a közeljövőben.
Ami érdekes, hogy ez a ventillátor sokkal kisebb mint az ami benne volt. A cikkszáma is teljesen más. Az agy és a ventillátor kapcsolata is teljesen más.
Lehet hogy nem is volt rossz az csak nem tádéba való? Egy benzines azért simán 10-20 fokkal magasabb hőmérsékleten jár...
Van külön viszkó dízelhez és benzineshez?
(végülis ennek a váltója is 325-ös benzinesé volt...)
kárászon van egy bmw bontós srác, arra jártam, beugrottam és megkérdeztem a jeladós porlasztócsúcsot neki nincs, de 25-ért tud szerezni jót és postázza is azt nem mondta, hogy kitől szerzi, de telefonon megkérdezte valakitől, talán a faddi brigádtól:) ha kell még, akkor szólj, és adok telefonszámot