Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Lehet, hogy divatba jön. Mindenesetre erről a gyártóról még nem hallottam. A fene tudja, hogy milyen az anyaga. A 225MPH gyakori leírása még nem garancia :-))
Szerintem csak akkor latsz ilyent ha veszel, nem hinnem hogy sok szaladgal az utakon. Jövöre az F1ben szines gumik lesznek, akkor majd divatba jön biztos. http://www.vezess.hu/forma1/f1_szines_gumik_jonnek/13688/
http://cgi.ebay.de/180-55ZR17-120-70ZR17-COLOR-TIRES-Farbige-Reifen_W0QQitemZ110239447886QQihZ001QQcategoryZ21666QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Hogy tetszik emberek?
Szia Fani! Üdv a brigadban:)))))))) Par napja volt pont erröl egy poszt a Totalbike oldalan. Keress vissza ra. Nem mindig a magas plexi a megfejtes. Ha jo a sisakod akkor nem kell föle terelni a levegöt, a lenyeg hogy a fej ne pont a turbulencia utjaban legyen,lehet megoldas a lejjebb eresztett szelvedö is.
Üdv mindenkinek ! Végre vettél egy motort(mondták a mocishaverok)eddig ugyanis csak chopperjaim voltak most viszont egy fjr nyergében feszítek.Az elmult napokban léptem át vele az 1000km-ert,tehát e kategóriában nincs valami nagy tapasztalatom.(a baráti társaságban sincs ilyen moci)Ami nagyon érdekelne az az,hogy érdemes e a gyári plexit túra plexire cserélni(még nem láttam túra plexit a márkakereskedő kínált egyet de azt mondta,hogy nem nagyobb a gyárinál csak a teteje más) engem az zavar,hogy a sisak tetejét éri a szél és ez nagyon zajos.Gondolom egy magasabb plexi(kb4-5cm magasabb kellene)jobban terelné a levegőt és csendesebb volna.?Vagy nem?Ha van tapasztalatotok (hiszen nem most kezdtétek a túramocizást)és egy kis időtök lássatok el egy pár jótanáccsal.Előre is köszi Fani (ide is írhat aki akar: apapi@citromail.hu )
D vagyok, nekem is FJR-em van. Olvastam az indexes FJR fórumon, hogy elhagytad a topcase-edet.
Nos, ez nekem is megtörtént, rossz minőségű, rázós úton, ahogy a TC népítéletben is megírtam.
Most éppen azt a gagyi kis műanyag platni alumíniumból való legyártásán (öntésén) töröm a fejem. Gondolkodtam rajta, hogy valahogy a fogyasztóvédelem útján kellene „érvényesíteni a jogainkat”, mivel üzemszerű használat mellett történt az eset (nem kis baleseti és anyagi kockázatot okozva) de valszeg sansztalan. Kérlek, oszd meg a többiekkel is a fórumban ezt a típushibát, figyeljék, meg, ha megjelenik egy kis kifehéredés a platni sarkában, és onnantól ne tegyék fel rá a dobozt. Ha van valami megoldásod a problémára (új műanyag szar vásárlása helyett), kérlek, írd meg nekem és azt is, hogy sikerült-e az útkezelővel kifizettetni a kárt.
Válaszodat várva, üdv:
D
Tiszaújváros
A nevét én írtam át D-re. Remélem hamarosan regisztrál itt, ha másért nem is, ezért az egy topicért :-)
Szóval nekem, amikor elhagyott a dobozom Miskolc kellős közepében nem sikerült kivernem senkiből a cuccot. Pedig ügyvéd, levelezés orba-szájba, meg minden volt. Nem részletezem, ugyanaz a nyomorúságos bürokrácia, amelyben annyira jó ez az ország. Nekem fogyott el az időm hamarabb.
Ha lenne valamilyen jó, megbízható, stabil platni, nem gondolkodnék rajta, rögtön rátenném.
Már nem azé', de ez nem valami Suzuki-kereskedés? Biztos jó motor, csak nincs belőle méret. A múltkor is bementem a kereskedésbe, végignéztem - csupa "S"-es volt, se M, se L vagy akár XL. Mi a túrót akar egy ilyen cég szervezni nekem a 110 kilómmal, ha minden motorjára "S" van írva?
I. FULL-GAS TÚRA - Április 5. 2008. március 29. Pisztrángleső túra Szilvásváradra Kedves Motoros Barátunk!
A Full-Gas Budapest szervezésében motoros túrát szervezünk 2008. április 5-én az Északi Középhegységbe, Szilvásváradra. Célunk egy jó kis csoportos motorozás pisztrángkóstolás közbeiktatásával. Ha valaki nem szereti a halat, annak jut majd más falat. Útitervünk: a hármason leugrunk Gyöngyösre, majd jól átszeljük a Mátrát s ha minden jól megy Parádsasvár és Sirok érintésével Egerben landolunk. Onnan egy élvezetes, kanyargós útszakaszt meglovagolva jutunk el Szilvásváradra. Letáborozunk 1-2 órára – pisztráng, rántott hús, jégkrém, nasi, vattacukor, erdei kisvonatozás - és újra nyeregbe pattanunk. Változatlan útszakaszon jutunk vissza Egerbe, majd a Mátra alján - Verpeléten és Abasáron át – egy kanyargós útszakaszról térünk be Gyöngyösre. Onnan pedig a hármason visszamotorozunk Budapestre.
Időpont: 2008. április 5.
9:00 Gyülekező a Full-Gas parkolóban. Teletankolt motorral! Cím: 1112 Bp. Budaörsi út 160. - motorellenőrzés, lánckenés, kisebb simítások a motoron, szükség esetén FullGas szerelőinek segítségével - egyeztetés a túravezetővel
10:00 Indulás!
A túra alatt az alábbi szabályok betartására feltétlenül számítunk: - a túravezetőt nem előzzük meg, de nincs előzés a csoporton belül sem, csak rendkívüli esetben - zipzárszerű haladás - maximális meghatározott tempó betartása - mindenki figyel a mögötte haladó járműre - 2 motornyi követési távolság betartása - parkolásnál mindenki ügyel saját motorja tökéletes kitámasztására (nem szeretnénk motorokkal dominózni :) ) - a pihenőkre fix időpont lesz kiszabva, amit maradéktalanul betartunk - tankolásoknál teletank - tempósabb haladást szeretnénk diktálni - persze nem őrült lábtartókoptatós módon - ezt kérjük vegyétek figyelembe
Az indulás előtti eligazításon mindenről szót ejtünk még egyszer.
Szilvásváradon egy előre leegyeztetett étteremben fogunk ebédelni a’la carte. A résztvevők számára kedvezményt is intéztünk.
Országos eső esetén a túrát elhalasztjuk, későbbi időpontot tűzünk ki.
Kérünk benneteket, hogy amennyiben érdekel a túra és velünk tartotok jelezzetek vissza a dezzo@fullgas.hu e-mailre. A visszajelzésben pontosan írjátok le, hogy hányan és milyen mocival jöttök továbbá a résztvevők nevét!
A visszajelzéseket mihamarabb, de legkésőbb péntek délig (2008. április 4.) adjátok le
Hi Zozo! En közben kajcsiztam, bocsi:))))))))) Kihoztam az FJR-t magammal, szombaton viszem TÜV-re utana hozzuk ki a rendszamot, mert igy csak 1x kell menni a Zulassungstelle-re. de mar ugy megyek haza hogy az is lesz rajt:)))) este raraktam a carbon raptorokat csak ugy ahogy a csö adta magat (azt meg adaptalni kell), mert mar nagyon kivancsi voltam a soundra:))) Tetszetös mondhatom. Picit melyebb, icipicit erösebb, eleg jelegzetes lesz de nem hivalkodo.
Szevasz! Épp egy órája néztem, hogy senki nincs egy ideje:( Az enyém valóban elkopott:)))))) Kellemes időnk volt ma melózni...ha vitorláznánk ugye...jó szelünk volt:))))) De egy 60-s torony tetején ez nem annyira pozitív dolog, pláne ha némi jégeső is jut mellé:((( De inkább arról írj, van-e már rendszámod? Mikor gurulunk?
Sziasztok! Na megint itt egy kicsit, aztán húzok szülinapot ünnepelni!:) Viki lányom ma 9 esztendős:))) Utána pakolás..hajnalban irány Pusztaszabolcs:(((( Holnap ott tornázunk egy 60-as tornyon. Jim bátyó majd átképez bennünket! Ha dokik nem is leszünk, de legalább minden nyelven tudunk majd táncolni:)) Hisz inni már most is:)))))))
Felvétel nem nagyon van, meg elég szar is másnaposnak lenni, ne irigyelj:-) Basszus, hülye telefon ahányszor szolgáltatót váltott, megkérdezte, állítsa-e automatikusan az időt. Már nem tudom, mit nyomtam erre legutóbb, de visszaállt 1 órával. És én arra ébredek. Zúgó fejjel döbbentem rá, hogy már 10 óra van, mikor felébredtem. Szerencsére nem lett baj belőle, végül is 2500-an vagyunk itt:-)
Morning! Én tegnap éjjel estem haza Füredről... Klassz a Balcsi ilyenkor, nincs tömeg:)))) Mondjuk a víz még elég hűs:) Szóval meló hegyek, de azért reggel itt kezdtem, hogy lássam mik a hírek. Jim! Javaslom a Svájciakat, a Törökkel vigyázz, pláne ha nem nő:))))) Még a végén benne leszel a tv-ben, ha csatolnak a háremükhöz:)))))))))) Butter! Nagyon ráérsz:) Olyan tuti lett a mocim, hogy nahát:) Most lépek, mert mára elvben nincs meló, de közben meg rengeteg akad, hogy holnap tudjunk menni másik helyszínre. Majd még jövök! Szevasztok!
Vazze, Rodoszon kell lennem éppen. Innen nem tudok írni, mert pl. most este is be kellett rúgnom - ami sikerült. Most jöttem fel a szobámba - itt mindjárt 3 óra. fél üveg bor, 1 korsó sör, 7vodka-tonik. Táncoltam törökkel, szerbbel, némettel, svájcival ésnemtomkivel. Asszm a svájci kivételével mind lány volt:-))) Céges továbbképzés van.
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés