Én a sajátomon kívül e34-et nem tudok a közelben! :)
De az enyém: tehát diamschw. metallic, limo, kisvese, füstszínű első index, körbe sötétítve, shadow line, tds, de felirat már nincs rajta. (Néha füstfelhő utána :)) Ja és 16" e39 felnik asszem type 82 A többi gyári. I-s rendszám.
Ja, és néha Győrben is látható. Amúgy dudari lakos lennék, szóval ott talán picit sűrűbben látni.
hát tolómérővel is lehet, csak messze nem lesz olyan pontos, de legalább kb-ra pontos ;o)
Amúgy meg a jelek érdekesek.
1. a lendkerékben lévő tüske nem véletlenül célszerszám mert az alakja/felfekvése is számit. 2. az első szíjtárcsán van egy készítéskori vágás ami szintén a felső hp-t jelenti.
DE EZEK MIUTÁN CSAVARKÖTÉSSEL rögzülnek az illesztések szerelhetőség miatt hagynak játékot, ami érthető, nem is hiba.
Én láttam olyat, hogy az első tárcsán volt a gyári jel után egy beütött jel is (kb 4cm-rel) és mivel lent volt a hengerfej, indikátor órával megnéztük és vóban az a beütés volt az első dugattyú felső holtpontja. Mondanom sem kell, hogy a tüske sem ment be akkor ;o)
A vezérmű tengelyt meg nem a bütykökhöz kell nézni hanem a fogaskerék mögött van egy lapolás a tengelyen amit a kaloda fog meg és ez a lapolás a szelepfedél felfekvési síkjához képest derékszöget zár be! De ekkor az első bütyök felfelé néző síkja van talán vízszintesen. kb. ahogy a képen:
Attól még, hogy megmérte lehet rossz, mert elég, ha csak egy kicsit tér el a megadott értéktől, vagy csak néha rossz, és már hibát jelez. Az ABS cuccok a motorvezérlő mellett vannak, uabban a dobozban, ha jól emléxem.
KEKEtds Zircen át szoktál utazni? Milyen színű a kocsid? Ha egy diamantschwarzmetallic e34-et látsz arrafelé, villogtass ám! :)
Minden nap. De általában egy robogónak látszó fekete 125-ös Hondával. Néha Audi felnis szürke Wagonerrel vagy egy youngtimer Audi Coupéval. A BMW pedig: Azt onnan lehet megismerni, hogy delfinszürke lökösök vannak rajta (nem feltűnő, illik hozzá, mondhatni direkt jó).
Persze gyakran akár 3-4 fekete E34-et is látok, szóval ha azt akarod hogy megismerjelek, valami közelebbi leírás nem ártana... :-)
blackbird00 Az ABS hibát otthon is ki lehet mérni, legalább is jeladó szinten. Csak egy multiméter kell hozzá, meg egy kis idő. Cserélni is ki lehet simán.
A jeladók jók! Tuti, kimérte aki átépítette az autót. Ezért kértem a kapcsirajzot, mert valami más nem stimmel! Testet és áramot is kap a comp, de nem megy.
Vannak állítólag ABS relék, meg computer ami rossz lehet. Ezek hol vannak? Az ülés alatt vagy elöl?
köszi mindenkinek a segitséget sikerült ma reggel beszereznem a tömítéseket.2200 ért kaptam egy nagy BOSCH zacsit kb 30 tömítésel!KÖSZÖNÖK MINDENT MINDENKINEK!Kicseréltem a két felsőt a nagyokat hát ég és föld a régiek marha szarok voltak az újak nagyon jók.Összeraktam.Rendes mérőóra nélkül tolómérővel sikerült belőnöm az előtöltést kb 0,9 körülre.Közben érdekes dolgokat láttam pl.a gyári jelek nem hiszem hogy jó helyen vannak pl amikor a lendkerékbe belemegy a tüske a veztengely nem áll tökéletesen vizszintes állapotban nincsenek felül a bütykök.Most forró motornál 30 perc után is pöcc röff eddig ez 10 másodpercbe került.Mostmárcsak a fedéllel bajlódom az istennek sem tudom beállítani hogy menjen rendesen.Erre megkérem majd valamelyik bmw szakit pl.bognár kapuvár vagy vojnó aki ráérne erre.
Hát, a "hivatalos szerviz" és a "hozzáértés" fogalmak az én fejemben igen távol állnak egymástól :-((
Valószínű Csorna lesz a vége, vagy ajánlottak még Győrött egy srácot, csak nem tudom neki milyen a cucca. Ha jól emlékszem Borsodi Péternek hívják, ha valaki esetleg hallott róla.
KEKEtds Nekem Zircen próbáltak meg olvasni egyéb programokkal, de nem ment! Tédé írta a múltkor, h. összesen ~2 féle programmal beszélget, abból az egyik a MoDic!
Úgyhogy én úgy döntöttem, h. majd inkább felnézek Vojnó kartácshoz, az a tuti.
Pedig Zirc kifejezetten jó lett volna. Ezzel az a baj, hogy szabira kell mennem miatta. Komáromban ajánlottak még egy csapatot, de nekik nincs gépük, az ABS-t is csak cserélgetéssel javítanák. Az adagoló pedig: nos nekik mindenkinek mechanikus van.
Viszont itt írtak valakit Győr mellett, nemtom, talán neki lehet felszerelése...
Jó hogy mondod, én egészen el voltam tájolva. Úgy gondoltam Csorna az valahol Sárvár-Körmend vonal. Jé, ez egész közel van.
Felétek nincs egy olyan szervíz vagy adagolós ahol legalább a Bosch progit futtatják, az nem lát annyit mint a MOdic, de a hőmérsékletet tudja + az előtöltést is.
Sajna pesti vagyok, így nem tudok arrafelé. Adagoló beállítástól elvileg tud, de ahhoz már elég el kell legyen rakva. Nálam már volt pár féle beállítás, de a hőmérséklet nem változott.
Nekem Zircen próbáltak meg olvasni egyéb programokkal, de nem ment! Tédé írta a múltkor, h. összesen ~2 féle programmal beszélget, abból az egyik a MoDic!
Úgyhogy én úgy döntöttem, h. majd inkább felnézek Vojnó kartácshoz, az a tuti.
Viszont itt írtak valakit Győr mellett, nemtom, talán neki lehet felszerelése...
És igen, a tds általában zöld cimkés. (Enyém tuti :))
Közben árulom az off autómat, és időről időre beesik valaki aki elgondolkozik rajta. Ezért én meg azon töröm a fejem, HA véletlenül valaki elvinné mi is legyen helyette.
A külső alapján úgy tűnik mindenképpen egy E30 lenne a megfelelő választás, DE második autóként jó pont lenne ha nem lenne gazdaságtalan. Tehát dízel. Mert szerintem az 1.6 is többet eszik akármit csinálok.
Két lehetőség van: 1. 324d vagy td részletkérdés. Ezek mennyire jó autók? Ha kapna egy hosszabb diffit elmenne vajon 5l alatt (1 személy, országút, 80-as tempó)?
vagy: 2. Venni egy nagyobb benyást és átépíteni a kis tds-el. OK, szar négyhengeres hang, de talán jóval takarékosabb lenne. Valakinek volt itt kis tds. Egy E30-asban hosszú áttétellel takarékosan mit kajálhat? Azért 4 körül szerintem meg kellene állnia...
Az első ellen szól a sárga matrica. Nem járok éppen minden héten Pestre, de ha mégis? Vagy szerintetek megvétózzák azt a hülye rendeletet addig? (ugye a tds zöld?)
wfeco Tipikus droidok... Akkor lehetséges még Stardiesel 31.542 szett. Láng-nál egy napon belül elérhetőnek írja A stardieselt valami független be tudja szerezni.(kocsisimi az importőr)