Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
A Wilson lámpasoros Focusáért sokat kutakodtunk Zoli,de hála neked megvan.
Tudom sokaknak csak egy "sunstar",de nekem a kedvenceim közé tartozik.
A 07-es S12-re rá sem akarok nézni,teljesen fölösleges,esélytelen minden téren.
A lancer WRC mint tudjátok a legnagyobb kedvencem.Valóban horror ára lett,de azt nem adom fel.....addig gyönyörködöm a hófehér verzióban,és ha netalán egyszer lenne egy Spici/MML verzió,az nekem mindentől többet jelentene.
A C4 lámpás is megvan,és mellé még kettő variáns,de valszeg itt nincs vége,hiszen jön majd a Norev az utolsó verzióból.
Nekem elsősorban a burkolt, hasalós rakéták a favoritok, de a naked-ek közt is sok szép van, pl. amit mutatsz, hát no comment..... :-)) Igazi nagy mozdony, kimegy a világból, és a csajost sem kell otthon hagyni. Egy ilyennel simán be lehet iktatni egy hoszabb túrát, és nem fogod szétülni a hátsód, és az utasod sem fog morogni.
Nekem még ezek nagy kedvenceim, igazi retro-naked-ek. Norton 961 Commando, és Kawasaki ZRX1200. Ez utóbbit már nem gyártják.
Mind nagyon szép gép. A Sunstar is simán éri az árát. Ez ez Impreza S12 meg nagy szívfájdalmam. Sajnos ez a büdös életbe nem lesz meg úgy eltűnt. A Lancer WRC nagon szép ás aprólékos, de gyári színekben pokoli lett az ára, a C4 lámpasorra pedig érthetetlenül olcsón van ( volt ) néhány helyen.
Nézegettem az új STi utcai verzióját,milyen lehetett volna basszus ebből a WRC és nem ezekből a kis dugókból :(
Nem vagyok újságolvasó típus, úgyhogy motoros újságokat sem járatok. Motorok közül nekem a nakedbike-ok a kedvenceim, így ez az "ördög" is elvileg bejönne...
Igen, sajnos a régebbi versenygépeket mintázó modellek kerekei nem mindig korrektek, de szerintem az 1/22-es Protar-nál, vagy a Starline-nál egész jól összehozták, persze az sem hibátlan. De szerintem mind a ketten elnézegetnénk ezt a Paul Smart Dukit, a hibájával együtt.
Igen, valóban hosszú a Diavel tengelytávja, meg a hátsó egykaros felfüggesztés eleme is hosszabb az átlagosnál, de nekem ez méginkább bejön, mert az átépített drag Hayabusákra, meg a ZX11-esekre emlékeztet. :-) Olyan jó bitang kiállása van a gépnek. A blokk? Hát tényleg elég penge.... A Ducati 1098-as sportgép szíve van benne, de egy kicsit puhább, túrázósabb verzióban, azonban még így is 160 lovas. És érdekes, de a váltó fokozatainak áttételezése olyan, hogy leveri gyorsulásra a 183 lovas sport 1098-ast. :-) Szóval megy ez. Olyan igazi brutál gép, feltenni rá egy nyitott Termignoni rendszert,( már biztos faragják ) aztán lehet brummogtatni. :-)
Egyébként te járatsz, vagy szoktál vásárolni valamilyen motoros magazint? Én ezeket:
Régebben vettem még a Wild-et, eleinte jó drag gépek voltak benne, de aztán már teljesen Harley-s újság lett, azokból pedig hamar megárt nekem a sok. :-)
Nézegettem ezeket a képeket és jót mosolyogtam, mert ennél a WRC-s csoport képnél teljesen olyan érzésem vot, mintha egy honi lakótelepen fotózták volna :)
Aránytalannak tűnik. Nagyon "kilógnak" a kerekei, meg nekem jobban tetszenek a hosszú/hosszabb kipufogók. A színösszeállítás viszont jó, meg gondolom a blokk is penge.
Nincs, de tényleg jól néz ki. A régi gépeknél csak azt sajnálom, hogy a küllő problémát nem tudják megoldani. Olyan vastagok a küllők, mint egy golyóstoll. Köszönő viszonyban sincs az eredeti arányokkal a kerék. Gondolom nincs más megoldás, mint a felni anyagából kiönteni, de akkor is zavaró.
Látod érdekes, mert én a nagyon futurisztikus dolgokért nem rajongok. De ennek a gépnek az összképe nagyon tetszik. Tényleg olyan mint egy ördög. ( Diavel )