Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wfeco3 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 3921

itt mindenkinek ilyenje van.ha mégegyszer vennék kocsit ugyanezt venném.nincs alternatívája ugyanezt venném.318tds.

Előzmény: tony69 (3920)
tony69 Creative Commons License 2009.07.06 0 0 3920
Hali bmw-sek. Mennyi biztonságos, megbízható a bmw dízeljei, különösen a 318 és 325ösök, valamint e34 25ösei? Mit gondoltok? Főként olyanok írjanak akiknek ilyen gépei vannak. Mit gondolnak a saját kocsijukról. Jó, nem jó? Megéri ilyet venni v sem?
wfeco3 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3919
mestre nem tudod az unix számát az adagoló tengelyén lévő szimeringnek?
Előzmény: 525tédé (3918)
525tédé Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3918
Polip
Naná :)
Előzmény: Törölt nick (3915)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3917
Nem dobsz be 1 képet a TDS-edről, lehet felkelti az érdeklődő vágyát is?!
Előzmény: 525tédé (3916)
525tédé Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3916
Lassú??katasztrófa.Közeli rokona a Boschnak,csak F-el írja :))))))))))))
Megint variálnak valamit
Előzmény: Törölt nick (3915)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3915

Találgatok, 1 Hepu biztos beleszaladt:)

Nálatok is ilyen qra lassú a fórum?

Előzmény: 525tédé (3913)
525tédé Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3914
blackbird
Köszi Gabi :)
Előzmény: blackbird00 (3912)
525tédé Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3913
Nekem lesz egy eladó 525tds-em 1héten belül.(várok még 2 gumibakot a kipu felfogatáshoz)Rá lehet fogni,hogy egyben van az autó.
Ha gondolod leírom mi lett rajta megcsinálva,cserélve.
És persze lényeges,mennyit akarsz kiadni egy autóra..
Mert mindig ez befolyásolja legjobban a lehetőségeket.
blackbird00 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3912
Hejiti!

Nehéz dolgod lesz, mert az itthoni kollekció nem áll a helyzet magaslatán.
Egyébként meg a motorok nem rosszak, csak nem a magyaroknak való. Ha vigyáznak rá, és gondozzák rendesen, nincs velük baj, és több 100k km ert is kibírnak minden gond nélkül.
Sajna itthon nagyon mellé fogsz nyúlni, ez előre borítékolható, hacsak nem kérsz és kapsz innen segítséget.

Ha jót akarsz, keresd meg 525tédé kollégát, Ő a Te embered.
Előzmény: Törölt nick (3909)
blackbird00 Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3911
Hejiti!

Nehéz dolgod lesz, mert az itthoni kollekció nem áll a helyzet magaslatán.
Egyébként meg a motorok nem rosszak, csak nem a magyaroknak való. Ha vigyáznak rá, és gondozzák rendesen, nincs velük baj, és több 100k km ert is kibírnak minden gond nélkül.
Sajna itthon nagyon mellé fogsz nyúlni, ez előre borítékolható, hacsak nem kérsz és kapsz innen segítséget.

Ha jót akarsz, keresd meg 525tédé kollégát, Ő a Te embered.
Előzmény: Törölt nick (3909)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3910
Szia
Azért 1km alatt nem lesz hf-es kell ahhoz 10km is:) Viccet félre téve
Egyaltalán nem rossz motor, ha pár dolorgra figyelsz:
1 hűtés legyen rendben, ne eresszen sehol a hűtés-fűtés kör, ne melegedjen hegyre fel v. nagyobb terhelésnél sem (fagyálló 2évente csere)
2 motorolajcserékről nem megfeledkezni (szerintem 8000km-nél érdemes lecserélni, mondjuk ez használattól is függ, városi sok indításos vs. pálya)
3 hidegen nem küldöd ill. hajtás után hagyod pár percet
alapjáraton kvartyogni leállítás elött.
A vásárlásnál az adagolóra is érdemes figyelni, próbáld ki,
miután mentetek vele és melegen leállítottátok ugy 20-30 perc múlva
próbálj índitani, 2-3 fordulatra be kell indulnia, ha nehezebben indul
jó esély van a nagynyomású elem (fej) cseréjére (ez csak anyagárban 120e-150e FT)

A jeladós csúcsra is nézz rá porszáraznak kell lennie.

A tömítettséget esetleg az adagolónál is átnézheted (ezt hideg motornál kéne)

Ezen felül a szokásos legyen stabil alapjárat, húzzon mint barom:), ne torpanjon stb.
Egy kiolvasást is megér, ha már 1 vételre való darabot találsz.


Előzmény: Törölt nick (3909)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.05 0 0 3909
Sziasztok!

nem szeretnék végigolvasni 134 oldalt. (ugyhogy bocs ha már máshol le van irva amire rákérdezek)

Szeretnék BMW-t venni nyár végén, de mindenképpen diselt. 318ast vagy 525öst. ez a két lehetőség van. Na én annyi rosszat hallottam ezekről.. (1k kilóméter után hengerfejes, 2 évente mindenben olajat kell cserélni gondolok itt a váltóra a diffire stb)

Szóval nekem nem sportra, nem driftre kell.. Vigyáznék rá amennyire tudok. Akkor is jelentkeznének ezek és még más hibák és marha sokat kéne rá költenem?

Nem hiszem el hogy egy disel motor ennyire nem lehet megbízható...

Írjátok le a tapasztalataitokat. köszönöm.
wfeco3 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3908
majd vojnó megcsinálja jól,senkire nem merem bizni magam meg nem tudom megcsinálni.viszont lenne egy kérdésem.amit belinkeltél cikkszám unix azt vettem de csak a 2 felső tömítést használtam el belőle.a többi is jó kis tds be?és mégegy help a szimering unix vagy bosch számát nem tudod?a tengely végén ami van.mert azt is megvenném és akkor indulok vele vojnóhoz.
Előzmény: 525tédé (3899)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3907
HEPU, ha jól rémik van Unixban, ugye?
Előzmény: Törölt nick (3906)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3906
A MB-be jártam így megvettem a gyárit drágán és SKF volt, 3ad annyiért +vehettem volna SKFként + szar volt, de sikerált visszaadnom.
Előzmény: 525tédé (3905)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3905
Hepu a kedvenc.Szerintem a gyárival nincs baj.Bár tudj isten mit kapsz manapság "gyárinak".A ruville-t sokan szidják,az műanyaglapátos.
Pl itt egy gyári. (made in italy)
http://www.vatera.hu/bmw_vizpumpa_uj_525_os_e39_149283273.html
Jó az alábbi tipusokba:
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11510032679&showus=on&showeur=on
Előzmény: Törölt nick (3903)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3904
Mármint az a lustaság, h a gyáriért szinte nem kell mozdulnom sem :)
Előzmény: Törölt nick (3903)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3903
Most a HEPU v a Kolben a kedvenced? Óbudán, csak lustaságból + érdekelne, h a gyári téleg olyan e mint a híre itt a fórumon.
Előzmény: 525tédé (3901)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3902
Hol vagy helyileg?
Előzmény: Törölt nick (3900)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3901
Polip
Nyugodtan vehetsz HEPU-t is.Szereltem már pár fajtát de nekem ez a non-plus-ultra.Fémlapátos,viszont nem öntvény turbinás mint a többi.A szállítási mennyisége magasan a többi fölött,és ez kis fordulatszámon jelentkezik igazán.Ez pedig nagyon fontos tényező,főleg egy dieselnél.
Előzmény: Törölt nick (3898)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3900
A gyári műanyagos tényleg annyira gáz? Mert az volna nekem itt a közelben.
Előzmény: 525tédé (3897)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3899
wfeco
Lesz ott mit állítgatni még,melegen kell neki 2-3 fordulat,akkor van jó helyen.Nem jár kicsit "keményen" a motor?Lehet láncnyúlás is az oka,hogy nem állnak rendesen a jelnél
Előzmény: wfeco3 (3883)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3898
Köcce:)
Előzmény: 525tédé (3896)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3897
Hát persze...hisz TDS :)
Előzmény: blackbird00 (3889)
525tédé Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3896
Polip
Fémlapátos RLZ :)
Szakáll-Metál.Ritkán van nekik.Elkapkodják mindig..

Előzmény: Törölt nick (3895)
Törölt nick Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3895

Tudna segíteni valaki, Kolbenschmidt vízpumpát merre kapok?

KEKEtds Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3894
Akkor az nem is Blackbird, hanem Firebird :D
Előzmény: blackbird00 (3893)
blackbird00 Creative Commons License 2009.07.04 0 0 3893
Ez egy bordó SR-71:))))))))
Előzmény: KEKEtds (3891)
wfeco3 Creative Commons License 2009.07.03 0 0 3892
mikor cserélsz tömítés szettet az adaglómon és mennyért?
Előzmény: Vojnó (3887)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!