Hali bmw-sek. Mennyi biztonságos, megbízható a bmw dízeljei, különösen a 318 és 325ösök, valamint e34 25ösei? Mit gondoltok? Főként olyanok írjanak akiknek ilyen gépei vannak. Mit gondolnak a saját kocsijukról. Jó, nem jó? Megéri ilyet venni v sem?
Nekem lesz egy eladó 525tds-em 1héten belül.(várok még 2 gumibakot a kipu felfogatáshoz)Rá lehet fogni,hogy egyben van az autó. Ha gondolod leírom mi lett rajta megcsinálva,cserélve. És persze lényeges,mennyit akarsz kiadni egy autóra.. Mert mindig ez befolyásolja legjobban a lehetőségeket.
Nehéz dolgod lesz, mert az itthoni kollekció nem áll a helyzet magaslatán. Egyébként meg a motorok nem rosszak, csak nem a magyaroknak való. Ha vigyáznak rá, és gondozzák rendesen, nincs velük baj, és több 100k km ert is kibírnak minden gond nélkül. Sajna itthon nagyon mellé fogsz nyúlni, ez előre borítékolható, hacsak nem kérsz és kapsz innen segítséget.
Ha jót akarsz, keresd meg 525tédé kollégát, Ő a Te embered.
Nehéz dolgod lesz, mert az itthoni kollekció nem áll a helyzet magaslatán. Egyébként meg a motorok nem rosszak, csak nem a magyaroknak való. Ha vigyáznak rá, és gondozzák rendesen, nincs velük baj, és több 100k km ert is kibírnak minden gond nélkül. Sajna itthon nagyon mellé fogsz nyúlni, ez előre borítékolható, hacsak nem kérsz és kapsz innen segítséget.
Ha jót akarsz, keresd meg 525tédé kollégát, Ő a Te embered.
Szia Azért 1km alatt nem lesz hf-es kell ahhoz 10km is:) Viccet félre téve Egyaltalán nem rossz motor, ha pár dolorgra figyelsz: 1 hűtés legyen rendben, ne eresszen sehol a hűtés-fűtés kör, ne melegedjen hegyre fel v. nagyobb terhelésnél sem (fagyálló 2évente csere) 2 motorolajcserékről nem megfeledkezni (szerintem 8000km-nél érdemes lecserélni, mondjuk ez használattól is függ, városi sok indításos vs. pálya) 3 hidegen nem küldöd ill. hajtás után hagyod pár percet alapjáraton kvartyogni leállítás elött. A vásárlásnál az adagolóra is érdemes figyelni, próbáld ki, miután mentetek vele és melegen leállítottátok ugy 20-30 perc múlva próbálj índitani, 2-3 fordulatra be kell indulnia, ha nehezebben indul jó esély van a nagynyomású elem (fej) cseréjére (ez csak anyagárban 120e-150e FT)
A jeladós csúcsra is nézz rá porszáraznak kell lennie.
A tömítettséget esetleg az adagolónál is átnézheted (ezt hideg motornál kéne)
Ezen felül a szokásos legyen stabil alapjárat, húzzon mint barom:), ne torpanjon stb. Egy kiolvasást is megér, ha már 1 vételre való darabot találsz.
nem szeretnék végigolvasni 134 oldalt. (ugyhogy bocs ha már máshol le van irva amire rákérdezek)
Szeretnék BMW-t venni nyár végén, de mindenképpen diselt. 318ast vagy 525öst. ez a két lehetőség van. Na én annyi rosszat hallottam ezekről.. (1k kilóméter után hengerfejes, 2 évente mindenben olajat kell cserélni gondolok itt a váltóra a diffire stb)
Szóval nekem nem sportra, nem driftre kell.. Vigyáznék rá amennyire tudok. Akkor is jelentkeznének ezek és még más hibák és marha sokat kéne rá költenem?
Nem hiszem el hogy egy disel motor ennyire nem lehet megbízható...
majd vojnó megcsinálja jól,senkire nem merem bizni magam meg nem tudom megcsinálni.viszont lenne egy kérdésem.amit belinkeltél cikkszám unix azt vettem de csak a 2 felső tömítést használtam el belőle.a többi is jó kis tds be?és mégegy help a szimering unix vagy bosch számát nem tudod?a tengely végén ami van.mert azt is megvenném és akkor indulok vele vojnóhoz.
Hepu a kedvenc.Szerintem a gyárival nincs baj.Bár tudj isten mit kapsz manapság "gyárinak".A ruville-t sokan szidják,az műanyaglapátos. Pl itt egy gyári. (made in italy) http://www.vatera.hu/bmw_vizpumpa_uj_525_os_e39_149283273.html Jó az alábbi tipusokba: http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11510032679&showus=on&showeur=on
Polip Nyugodtan vehetsz HEPU-t is.Szereltem már pár fajtát de nekem ez a non-plus-ultra.Fémlapátos,viszont nem öntvény turbinás mint a többi.A szállítási mennyisége magasan a többi fölött,és ez kis fordulatszámon jelentkezik igazán.Ez pedig nagyon fontos tényező,főleg egy dieselnél.
wfeco Lesz ott mit állítgatni még,melegen kell neki 2-3 fordulat,akkor van jó helyen.Nem jár kicsit "keményen" a motor?Lehet láncnyúlás is az oka,hogy nem állnak rendesen a jelnél