szia! 1. a kondit azért kötöttem kintre, mert nekem melegen megállt! Főleg nyáron mentem, és egyszer csak BÁÁÁÁÁÁ....... utána, az istennek nem indult újra(NO szikra) vártam még kihűlt, vagy , gyors kondicsere... de ez oldotta meg véglegesen a problémát, meg minek kell szerencsétlen kondit kitenni a nagy hőhatásnak:) A melegen indulás az nálam is probléma. van hogy csak 6-7rúgásra startol újra. Állítólag Riga K60-as karbival(ez pont passzol rá) nem csinálja, de ezt még nem próbáltam, igazából nem nagyon akarom lecserélni a gyárit. Jó ez így :) megszoktam.
2. a légyszűrőt Kistarcsán az NV Motoros boltban vettem kb. 2éve kb. 1900Ft-ért. Ha jól emlékszem 28mm-es. A reszelt súber miatt inkább ilyet tettem rá, és nem gyárit. :)
A ledeket 30 Ft /db áron vettem, a nyomtatott áramkört magamnak csináltam, de lehet valami hőálló műanyag lemezre összedrótozva is felszerelni. A foglalat egy Ba15-ös izzóból származik, egy nyák lemezt felforrasztottam a foglalatra, ezen van 3 lyuk, egy középen a vezetéknek, kettő szélen, ide megy M3x25-ös csavar távtartóval. Ha úgy veszem, gyakorlatilag csak a ledek kerültek nekem pénzbe, minden más volt itthon. A 24 darab sárga led, meg a 15 piros, amit a féklámpához vettem össz-vissz volt 1100 Ft + 400 posta (vatera).
Én csak a vázat,a két kereket,a blokkot,a tankot hagytam meg :D Nem tudom hány kilós lehet a masina,majd ha lesz kedvem lemérem körülbelülre egy személymérlegen.
Hát szerintem kb. ezeket lehet leszedni ilyen célból:
első lámpa: kb. 1.5kg hátsó lámpa kb. 0.5kg sárvédők: kb. 4kg tank (kisebb,1-2 literes felszerelésével): kb. 4kg kipufogó (szimplán könyökkel még nem próbáltam, de lehet, hogy menne simán úgy is): kb. 4kg valami kisebb üléssel még 1-2 kg minusz. láncvédő: 0.5kg A hátsó teleszkópok is elég nehezek, ezek helyére valami zártszelvényt betéve még minusz 1-2 kg szerintem
Ha helyesen saccolom, akkor kb. 17-18 kiló. Ez azért majdnem a motor gyári súlyának a harmada. Ha még az ember koplal is egy-két hétig, jelentősen lehet növelni a teljesítmény-tömeg arányt :-)))
hát nem tudom mit értesz az alatt,hogy elzárt légszűrő. az a nagyon barom megszívatás mit takar? szerintem a karbidon van egy kis pecek amit lenyomsz és akkor elzárja a karbinak a torkát és jóformán csak benzint szív. erre gondolsz a légszűrő elzárás alatt?nem ismerem ezt a típust azé kérdem. és az a 4-5 átfordulás után leáll akkor nem adsz gázt és úgy áll le?ha igen akkor ilyenkor kicsit megszívja magát. aztán ahogy adsz gázt és rúgod be akkor kezd jobb lenni a keveréked aztán kidolgozza a benya többletet és akkor jár úgy ahogy.szegényesen... szerintem jól van be lőve a karbid ha ilyen időben keveset kap az nem baj majd nyáron fain lesz... meg így láthatatlanban nehéz sokszor megmondani mi a baja a motornak mert mint te aki nem ért annyira hozzá sokszor férre vezeti az embert:) ne haragudj ha megsértettelek.
Én Vee Rubber-t vettem, ha jól emlékszem, 2500 körül volt darabja, Heidenau 4-5000 körül van. Szerintem amennyit megy az ember egy kismotorral, arra bármilyen jó.