Keresés

Részletes keresés

bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 775

Gyújtás milyen van fent?Megszakítós vagy tirisztoros?

Előzmény: Lki1 (772)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 774

Eleinte nekem is kifröcsögött,de egy tűszelep csere és egy pontos üzemanyagszint álítás után hibátlanúl működik már kb.3 hónapja rendszeres használat alatt.Fogyasztása meg nevetséges.

Előzmény: Lki1 (772)
Lki1 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 773

Az jól jönne nekem is!

Előzmény: bigyusz3 (771)
Lki1 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 772

Én is megjártam ezt az utat, de nem estem hanyatt. Mikor egy kicsit megrázta a motor a karbit rögtön pancsolta ki a benzint...  Azonnal szanáltam. Loadbeta Trabant karbit is feltette, de vette is le azzal a lendülettel!

 

 

Variációk egy témára:

 

Előzmény: bigyusz3 (765)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 771

Nincs valakinek t-012 eredeti felnicsavar feleslegben?1-2 darab jól jönne!

bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 770

Nem kell azt a motort kicserélni,csak a gázrugót akaszd a regulátorkar legfelső furatába közelebb a tengelyéhez!

Előzmény: Marik Öcsi (725)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 769

Tirisztoros gyújtás????

 

Előzmény: BGELL (732)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 768

Egyszerű probléma!Eredeti MEGSZAKÍTÓS mágnesgyújtás és egy új karbi.

Előzmény: ajkarendek (740)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 767

Sima golyós a számát ne kérdezd,de nem speciális az tuti.

Előzmény: kokesz74 (756)
Lki1 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 766

Szia!

 

Írj egy levelet privátban, és küldöm a profilokat amit ki kell vágni minimum 6mm vastag lemezből.

(pont a mai napon rajzoltam ki, fúrtam, és vékony koronggal daraboltam ki egy párat)

Szükséged lesz egy patentívre, aminek a belsje 28mm. Ez kerül 180ft-ba.

Aztán pozícióban összeforrasztani, vagy hegeszteni, és az utókezelés után lehet feltenni a motorra a karbit!

 

 

Ha minden rendben van, akkor megy mint a fergeteg, nem durrog a motor, és ilyen a gyertya:

 

 

Előzmény: ajkarendek (764)
bigyusz3 Creative Commons License 2013.11.02 0 0 765

Szia!

Én pontosan így jártam!Kicsetréltem a gyújtástól kezdve mindent.Mire rájöttem,hogy a vezérlés egy foggal el van rakva és kel rá egy 250-es mz karbi.Nagyon könyen rátehető ráadásul finomhangolható és azóta a gyertyát nem is láttam.Biztos vagyok benne,hogy a tiéd is karbihibás.Ac-t és légszűrőt ne cseréld le.Főleg ha az eredeti olajtükrös légszűrő van rajta.Egyébként ha új alkatrészre van szükséged írj nyugodtan,nekem már ilyen gondom nincs.

 

Előzmény: ajkarendek (764)
ajkarendek Creative Commons License 2013.11.02 0 0 764

Szia !

 

Köszönöm az okos tanácsokat és eldöntöttem, hogy a télen 

megoldom az üzemeléssel kapcsolatos fenntartásaimat. Ha

jól értelmezem akkor az első feladat a karburátor csere. Va-

lószinüleg a környéken tudok venni használtat, de ha nem

nagy az árkülönbség áldoznék ujra is. Én nem vagyok mű-

szakilag képzett ezért mindennel máshoz kell mennem.

Ha a karburátort cserélem akkor mi a helyzet a benzinpum-

pával és a hozzá tartozó légszűrővel? Tényleg olyan egysze-

szerű az egész mint ahogy irjátok? Hol lehet ujat kapni olcsón?

Előzmény: BGELL (757)
Lki1 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 763

Örülök, hogy neked is megoldást jelentett a karbi csere!

Ne nekem/nekünk köszönd, hanem ennek a videónak a feltöltőjének:

 

https://www.youtube.com/watch?v=SZE5Y61vtUU

 

Egerben lakik, és nagy buherátor a tag. Ő tanácsára fabrikáltam fel az első karbit, ami meglepően jó eredményt hozott!

Azóta pedig se szeri, se száma...   :)

Előzmény: kokesz74 (762)
kokesz74 Creative Commons License 2013.11.01 0 0 762

Sziasztok!Hála nektek nekem is sikerült a *polákkarbi*prodzsekt.A tegnapi nap folyamán sikerült letesztelni szántásnál a kicsit.Hát mit mondjak,,,,,ég és a föld,hála nektek.Azindítás probléma mentes,a gázadás az egyenesen remek,ahogy az megvan írva.Az lpg-vel még van egy kis gondom ,mert idő hiányában szenvedek.De sebaj itt a hétvége a nyakunkon.Mindenkinek sikeres -polákkarbi-cserét kívánok.

Lki1 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 761

Szia!

Most láttam meg, hogy megszólítottál!

Állítólag le is tud égni a trafó, de még ilyent nem tapasztaltam. Olyan volt, hogy alig állta a kezem, de ugyanúgy működött később is. 

Előzmény: ajkarendek (754)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.30 0 0 760

Volt is halálfélelem!  :)

Előzmény: BGELL (758)
BGELL Creative Commons License 2013.10.29 0 0 759

Kokesz74 küldj egy levelet a gellert.bekes@gmail.com-ra és átküldöm a robbantott ábrákat. abban mindent megtalálsz.

 

Előzmény: kokesz74 (756)
BGELL Creative Commons License 2013.10.29 0 0 758

Imádja ezt a fordulatszám tartományt ami a videón van :DDDD

 

Előzmény: Lki1 (744)
BGELL Creative Commons License 2013.10.29 0 0 757

Szia!

 

 

A melegindítási probléma nálam is adott volt. Én lecseréltem a karbit kispókra akkor sokat javult a helyzet. Most csak akkor csinálja ha nyári 30 fokban órákig hajtom. A megoldáshoz nekem először annyi elég volt, hogy kinyitottam a gépháztetőt. Aztán meguntam, hogy 30 fokban rám is dől a meleg ezért az oldalából kivágtam a bordázatot és így már elég neki a hűtés. Én eléggé feszegetem ennek a teljesítmény határait és sajnos az a tapasztalat, hogy hosszan tartó nagy igénybevételnél hajlamos túlmelegedni.

Előzmény: ajkarendek (740)
kokesz74 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 756

Valaki tudna nekem bővebb infót adni a lendkerék oldali főtengely csapágyról!Azt hiszem,hogy az egyém  löttyen egy pindurit!Sikló vagy sima golyós csapágy??

kokesz74 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 755

Fölösleges túlvariálni a reduktor fűtését,mert annyira kevés gázt igényel a motor,hogy ennyi fűtés is tőkéletesen felfűti a reduktort a legnagyobb hidegben is !!

Előzmény: Lki1 (752)
ajkarendek Creative Commons License 2013.10.29 0 0 754

Szia!

 

Kösz az információkat. Ma előkerültem és azonnal kipróbáltam

az új trafóval. A kb 10-15 perc alatt semmi hüppögés nem volt.

Mennyire öli a trafót, ha álló motornál rajta marad a gyújtás?

Előzmény: Lki1 (744)
t010traktor Creative Commons License 2013.10.29 0 0 753

Víztérből levegőt ???

Milyen víztér az ?

Ja levegős ! :-)

Lki1 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 752

Érdekes a reduktor fűtésed!

Én úgy gondoltam, hogy rommá fúrom a vízteret, és oda leheltetem a langyos levegőt.

Előzmény: kokesz74 (750)
önindítópersely Creative Commons License 2013.10.27 0 0 751

Sziasztok! 

Van egy Zim 350 quadom, keresek hozzà hidraulika hajtó kardànt, meg műszaki leíràst. Esetleg nem tudja valaki, hol lehetne beszerezi hozzà dolgokat? Perselyek, szilentek stb. Köszi előre is!

Üdv

kokesz74 Creative Commons License 2013.10.27 0 0 750
kokesz74 Creative Commons License 2013.10.27 0 0 749

Egy kis csemegézni való!

Lki1 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 748

Itt tudsz csemegézni:

 

http://indafoto.hu/lki/t010_traki

Előzmény: kokesz74 (747)
kokesz74 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 747

Szia! Örülök,hogy rámismertél ,igen velem beszéltél a múlt héten privátba.A beszerzésen már túl vagyok /méhtelep 1500 magyar forint,és meglepően jó állapot/,a csonk gyártása folyamatban, amit tőled kaptam mailba fotó alapján!A beállításokra lettem volna kíváncsi,de ezek szerint semmeféle módosítást nem igényel csak kisseb finomítást és irány a kertek szántása!!A gázosításról pedig teszek fel fotókat ahogy az időm engedi,de előbb szántogatok egy kicsit ha nem haragszotok meg!!

Lki1 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 746

Szia! Csak előkerültél? :D

 

Ha újat veszel, semmit nem kell tenned vele, csak fel kell cuppantani a helyére, és kész. Bgell tudja, honnan lehet jutányos áron újat venni.

Ha használt, akkor beállítás, tömítések, pillangótengely ellenőrzése, és lehet felkonstruálni a helyére.

 

Az LPG-s témában pedig foglak zaklatni, és egy képsorozatnak is örülnénk...

 

Előzmény: kokesz74 (745)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!