Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2018.07.22 0 0 560

1db usb kábel

1db gps antenna

A fehér csatlakozós kábelen kivül nincs semmi amivel össze lehetne kötni a kormányvezérlést. Valószínüleg kell az adapter amit irtál. Majd körülnézek a neten.

Lenne még egy kérdésem ,hátha tudsz segíteni. Ezeket a Kínai fejegységeket lehet valami módon frissíteni? Ennek még neve sincs,hogy rá tudnák keresni a neten.

 

Előzmény: stefi001 (559)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 559

Látnom kellene a rádióhoz adott minden kábelköteg/kiegészítő készült képet (hangszóró és táp kivételével), az adapter csatlakozó aljazatáról, a funkciókábelről, hogy egyáltalán tudjak valamit mondani.

 

Nem tudom mi van a készülék gépkönyvében az installálással kapcsolatban írva, de a távirányítóval bíró készülékek kormányvezérléséhez az is alkalmazandó (alkalmazható).

A képen látottakon kívül más vezetékköteg nem járt a fejegységhez?  

Előzmény: Espace4 2.0 dci (558)
Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2018.07.22 0 0 558

Köszönöm a videót.Igen,a sárga a kocsiban lévő csatlakozó dugó. Arra a kis dobozra én azt gondoltam hogy egy erősítő a rádióhoz. Ez az univerzális távirányító hogy csatlakozik össze a fejegységgel? Bluetooth-on ? 

Előzmény: stefi001 (557)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 557

 

Tehát, ha jól értem, a sárga a kocsiban levő csatlakozó dugó.  A fejegység képei között levő adapter pedig hiányzik.

Erre gondoltam:

 

 

 

 

 

Ez esetben az eredeti vezérlőgombok használata csak egy beszerzendő adapter használatával (amit korábban küldött képen is jelelöltem) oldható meg. Anélkül nem fog működni, vagy egy kormányra rögzíthető változattal oldható meg. Ez utóbbi esetben az eredeti lényegében nincs bekötve, de az univerzális működését nem befolyásolja.

Így néz ki a bekötése:

 

 

Az em-mail címre küldök egy rövid videót a beállításról.

Előzmény: Espace4 2.0 dci (556)
Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2018.07.22 0 0 556

 

Szia.

Nem az Espace-hoz rendeltem a fejegységet. Távvezérlő egység nincs hozzá,a saját kormány vezérlőjét szeretném rákötni. A kormányvezérlés végén egy sárga színű mini ISO csatlakozó van. Az a három kábel jött hozzá ami a képen is van. 2 ISO és az a fehér . A fehér csatlakozón van 3 szál ami a kormányvezérléshez tartozik. Minden működik rendesen ,csak a kormányvezérlés nem. Lehetséges,hogy kell még egy átalakító kábel a kettő közé? Próbáltam simán összekötni,és rátanítani,de akkor folyamatosan nyomva tartotta azt a gombot.

Köszönöm szépen a segítséget.

Előzmény: stefi001 (554)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 555

Előzmény: stefi001 (553)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 554

 

Időközben végignéztem a fejegység képeit.

 

Kérdés: kimondottan az adott Renault Espace 4-hez lett rendelve a fejegység vagy sem? A kormányvezérléshez kapcsolódó képen mintha távvezérlő egységet is látnék…?! Amennyiben a gépkocsihoz lett rendelve, akkor csupán beállítási probléma lehet.

 

Másik változat: univerzális, tanítható távvezérlő egység, amelyet a beszerelést követően a leírás szerint „össze kell lőni” a kocsival.

 

Látatlanban ennél többet nem tudok mondani.     

Előzmény: Espace4 2.0 dci (552)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 553

 

Kevés az információ. Hogyan, mivel van bekötve a rádió? Csupán ISO, hangszóró és táp-kábelköteg van hozzá? Ebben az esetben a gyári kormánytávirányító nem működik, csak abban az esetben, ha egy gépkocsi/modell specifikus kormánytávvezérlő is közbe van iktatva.

 

Feltehetően ez lehet a probléma, bár az adott információ alapján egyértelműen nem állapítható meg.

Áttekintettem a lehetőségeket. Sajnos a jelzett modellhez/évjárathoz hazai viszonylatban nem találtam megfelelő kormánytávirányító adaptert. A legközelebbi változat az alábbi linken látható (évjárat nem megfelelő):

https://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-ESPACE-2-3-Master-2-Trafic-2-Car-Radio-Adapter-Steering-Wheel-Connection/192565140139?epid=1137798500&hash=item2cd5c6daab:g:evkAAOSwUuFWz2Eb

 

Javasolni tudom viszont, hogy a következő forgalmazóknál célszerű lenne érdeklődni, mert elképzelhető, hogy tudnának rendelni:

 

http://www.autohifi-city.hu

http://www.autodvd.hu/autoradio-keretek-csatlakozok

https://www.paradoxautohifi.hu/autohifi-kiegeszito

https://wattvill.hu/

 

Amennyiben mégsem lehetne beszerezni a kütyüt, akkor van lehetőség ú. n. univerzális – kormányra rögzíthető – távirányítóval kiváltani az eredetit, de azért javaslom, valamiképpen beszerezni az autóhoz szükséges adaptert.      

Előzmény: Espace4 2.0 dci (552)
Espace4 2.0 dci Creative Commons License 2018.07.21 0 0 552

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni. Vásároltam egy kínai android fejegységet. Szeretném rákötni a kormányvezérlést,de nem tudom hogy kell. Minden más működik rendesen. Erről a fejegységről lenne szó. https://www.wish.com/product/59ff412623b41551f2ecb460  Espace4 2008-as évjáratú az autó.

Előre is köszönöm a segitséget.

peter1124 Creative Commons License 2018.07.20 0 0 551

Megoldódott. Ki kellett a PIN kódot kapcsolni és tökéletesen működik! :)

peter1124 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 550

Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a multimédiámhoz kaptam egy olyan csatlakozót, aminek a végébe SIM kártyát lehet tenni. Viszont sehogy sem sikerül aktiválnom a multimédiára. Telóba kipróbáltam, működik. T- home-s a kártyám. Valamiért a multimédia nem akarja lementeni a t-homos beállításokat.

 

 

stefi001 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 549

Android vagy Windows operációs rendszerű legyen-e a készülék? Általában nehezen megválaszolható kérdés, vagy adott esetben fel sem merül.

Természetesen, ízlések és pofonok különböznek! Egyesek a Windows-os, mások az Androidos rendszert kedvelik.

Ennek oka ugyanúgy lehet az elköteleződés, mint a megszokás, vagy a várható alkalmazások kezelésének kérdése. 

 

Az Androidos rendszert lehet a legjobban és legegyszerűbben személyre szabni, ugyanis rengeteg applikáció található, amelyekkel módosítható a megjelenésük. Lényegében egy egyszerűen kezelhető operációs rendszerről beszélhetünk, amelyik nem nehezíti meg fölöslegesen a felhasználók dolgát.

 

A Windows operációs rendszer sem szűkíti le a használók mozgásterét, ugyanakkor szintén megbízható rendszer, és az applikációk választéka is elég széles skálán mozog.

 

A választani kívánt készülék Windows (CE6.0) rendszerű, amelyek sok esetben lényegesen olcsóbbak az Androidos operációs rendszerű készülékeknél.

 

A magam részéről – mindent egybevetve – inkább egy Adroidos fejegységet céloznék meg, már csak azért is, mert volt/van szerencsém mindkét rendszerhez, s a tetszésemet egyértelműen az utóbbi nyerte el. Talán érdemes lenne megnézni az alábbi fejegységet, annak ellenére, hogy a jelzettnél többe kerül:

 

https://fr.aliexpress.com/item/4g-android-8-0-IPS-android-7-1-LECTEUR-DVD-de-VOITURE-Pour-VW-POLO-PASSAT/32849791669.html?spm=a2g0w.10010108.1000013.1.44f32826jPTuOM&scm=1007.13339.99728.0&scm_id=1007.13339.99728.0&scm-url=1007.13339.99728.0&pvid=5d1e6947-9c71-49af-a3c9-1d9ce64f992c&_t=pvid%3A5d1e6947-9c71-49af-a3c9-1d9ce64f992c%2Cscm-url%3A1007.13339.99728.0

 

Megjegyzés: ráadásul IPS kijelzővel rendelkezik.

 

Bizonyára vannak Windows hívők is, akik viszont arra rendszerre esküsznek, azok természetesen olyat vegyenek!

 

A másik kérdésre pedig – bár már volt róla szó –, saját tapasztalatból azt tudom válaszolni, hogy előírás szerinti bekötés esetén, nem jelentkezik a kérdésben szereplő probléma.

 

Előzmény: Levente Benk (548)
Levente Benk Creative Commons License 2018.07.14 0 0 548

Heló,

 

Egy passat b6 új tulajdonosa vagyok, és annyira nem vagyok megelégedve a rádióval, szeretnék tolató kamerát, meg egyéb jóságokat, de az rcd 510-em nem támogatja ezeket. Pár emebrtől hallottam már, illetve itt pár oldalt olvasva is ezt látom, hogy az utángyártott rádiók viszont eszik az aksikat. Egy ilyen rádiót: https://www.banggood.com/Junsun-7-Inch-2-Din-Car-DVD-GPS-Radio-Player-for-VW-Golf-5-6-Touran-Passat-B6-Sharan-Jetta-Polo-p-1138330.html?rmmds=search&stayold=1&cur_warehouse=CN nézek, ami tetszik, de vajon megöli-e az akksit, vagy ez "csak" bekötés kérdése? ha CAN rész jól van bekötve akkor nem fordul ilyen elő pár év múlva sem?

 

Üdv,

 

Levente

négyévszakos Creative Commons License 2018.07.12 0 0 547

Rendszámtartós kamerát vettem én is, hamarabb nálam volt mint a fejegység, majd egyszer bekerül az is az autóba. Amúgy ezt vettem https://www.banggood.com/Car-HD-170-Degree-4-LED-Reverse-RearView-Backup-Camera-License-Plate-Parking-Night-p-996155.html?rmmds=search&cur_warehouse=UK

 

A videón látható fej teljesen úgy néz ki külsőre mint az enyém, annyi pici különbség van, hogy az enyémben 4GB ram van. Az rds-t megtaláltam és beállítottam, köszi. Picit csökkenteni is kellett az fm érzékenységet, mert volt olyan adó, amit nem talált. De így már ok ez is. Viszont a mikrofon dolgot továbbra se tudom állítani. Mert nem bt mikrofon van, hanem van egy beépítve a készülék felső sarkában és adtak hozzá vezetékes külső mikrofont. Egyből be is kötöttem ezt, és most ez az aktív. Szeretném kipróbálni hogy a gyári beépített milyen minőséget tudna, de nem tudok köztük váltani.

Előzmény: stefi001 (546)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 546

 

Még egy kiegészítés a rádió beállításához:

 

A TA, AF és PTY megnyomásával ki és bekapcsolható a szolgáltatás.

 

A PTY egymást követő megnyomásával választható a kívánalom szerinti információ (Info, News, Drama, Pop, Sport stb.).  

Előzmény: stefi001 (545)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 545

Itt egy video a készülék szolgáltatásairól, ami a beállítással kapcsolatos kérdésre is választ ad:

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=VFK2wYBnExw

 

Előzmény: négyévszakos (543)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.11 0 0 544

 

Ha még nem dőlt el a kamera dolog, vagy nincs megvéve, lenne egy javaslatom, ami esetemben bevált, jól funkcionál. Sima tolatókamera helyett, lehetőség van rendszámtáblakeretbe épített kamerát is kapni, sőt, olyat is, amelybe a függőlegesen állítható kamera mellett még két radar is van. Annak idején az utóbbi mellett döntöttem, végül is nem bántam meg.

 

Csak egy ötlet!

 

Előzmény: négyévszakos (543)
négyévszakos Creative Commons License 2018.07.10 0 0 543

Igen, meglepően egyszerű volt a beszerelés. A legmacerásabb a műszerfal keret lebogarászása volt. Kapott kábelköteg teljesen azonos volt az autó gyári csatlakozójával. Eddig fel se tűnt hogy a rádió alatti menüsáv elcsúsztatható :) Holnap megnézem ezt is és a mikrofont is. Köszönöm szépen :)

Előzmény: stefi001 (541)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 542

Kettő kimaradt!

 

 

Előzmény: stefi001 (541)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 541

Tehát minden rendben a beszerelést illetően?!

 

RDS-ről:

http://hu.fmuser.net/content/?850.html

 

Nem ismerem a készülék menüjét, de a FUNROVER esetében a bekapcsolás a „Rádió” üzem megnyitását követően alul jobbra görgetve, a jobb szélen található „fogaskerék”-re kattintva jelennek meg a beállítás lehetőségei. Bekapcsolás esetén látható lesz pl. az adó megnevezése is.

A mikrofon beállítása a „Car Settings” piktogram rejtett menüben található. A Bluetooth MIC Type bekapcsolva választható ki.

 

Kipróbálandó, hogy valóban a kívánalom szerint működik-e.

Csatolok néhány képet.

Előzmény: négyévszakos (540)
négyévszakos Creative Commons License 2018.07.10 0 0 540

Végre bekerült az autóba a joying fej. Egyszerű volt, a kapott nissan kábelköteg tökéletes subaruhoz is. A tolatókamerára most nem volt idő, az egy hosszabb művelet lesz. 2 dolgot kérdeznék, ami nem világos számomra. Rádió csak a frekvenciát mutatja, pedig a honlap szerint RDS támogatott. Van valami rejtett beállítás erre,a mivel elő lehet csalni? És a másik, hogy kaptam hozzá külső mikrofont, amit be is kötöttünk, de fogalmam sincs hogy melyik van aktiválva, a beépített vagy a külső. Lehet ezt valahol ellenőrizni?

Ati 80 Creative Commons License 2018.07.02 0 0 539

Más út nincs ugyhogy kutakodas marad😥

Előzmény: stefi001 (538)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.02 0 0 538

Nem tudni, hogy miként van a bekötve a készülék. Meg kellene nézni! Csak arra tudok gondolni, hogy a ACC (piros) és + (sárga) vezeték össze van kötve, és úgy kapják együttesen a + 12V-t (a gyújtáskulcs 0 állásában is). Ha nem így lenne, akkor tovább kell kutakodni!

Előzmény: Ati 80 (537)
Ati 80 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 537

Igen tudom az akksi uj par honapja vettem ezért erdeklődtem itt a navi bekötés miatt mert ha a navi be van kötve na akkor 600mA a fogyasztas. A riasztos szolt hogy a navi bekotes nem jo mert azt hittem a riaszto a rossz. Es ugye ott ilyennel nem foglalkoznak. Ifrego a navi tipusa. Ha ez mond valamit.

Előzmény: stefi001 (536)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 536

Ha csupán 80 mA a nyugalmi áramfelvétel, akkor egy normális állapotú AKKU-nak nem szabad olyan rövid idő alatt lemerülnie.

Előzmény: Ati 80 (535)
Ati 80 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 535

Szia! Nekem pl van benne riaszto muholdas 80mA ugy a fevétel de nem is ez a baj hisz ez termesztes de nekem 2 nap alatt merul le total😞mert mivel van olyan hogy 2 vagy 5 nap se megyek vele mert masik autot hasznalok es persze most azt csinalom hogy saru le saru fel de ez nem igazan jo neki nembeszelve hogy ilyenkor a riaszto kuldi az smseket feleslegbe meg hivja a telefont az akku basztatas miatt.

Előzmény: stefi001 (534)
stefi001 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 534

 

Csak a saját gyakorlatban tapasztaltak alapján tudok nyilatkozni. Előre bocsátom, hogy az egyik kocsimban már több éve EinCar típusú fejegység van, de – a normálison felül – semmi fogyasztásnövekedést nem észleltem. (ACC vezeték a gyújtáskapcsoló 1-es állásában kap tápot.) Egyébként a kocsi teljes nyugalmi áramfelvétele (rádióval egyetemben), nem haladja meg a 10-11 mA-t.

 

Jelenleg egy FUNROVER típust tesztelek (asztalon van!). Az említett probléma kapcsán, s (képek készítése érdekében) ismét lemértem a különböző állapotú áramfelvételét:

 

(1) Kikapcsolt helyzetben, úgy hogy az ACC vezeték tápellátása is meg van szakítva (1. sz. kép): 1,27 mA.

(2) Abban az esetben, amikor a készülék kikapcsolt állapotban van, de az ACC táp nincs megszakítva, vagyis a piros és sárga vezeték össze van kötve (3. sz. kép): 0,510 mA. Ilyen esetben bizony hamar lemerülhet az AKKU.    

(3) Üzem közbeni minimális (3a. sz. kép): 0,943 mA.

 

Úgy vélem, érzékelhető a fejegység különböző állapotokra jellemző áramfelvétele.

 

Remélem, beszerelést követően a korábbihoz hasonlóan, kedvező lesz a véleményem?!

 

Egy, az átlagos élettartam felénél járó akkumulátor esetén elfogadható, ha három hét alatt lemerül, feltételezve, hogy van benne például riasztó, rádió, ami gyújtás nélkül is vesz fel áramot, igaz keveset. A normál áramfelvétel (főként beépített riasztó esetén) elérheti a 80 mA-t is. Vagyis ilyen áramfelvétel, figyelemmel az akkumulátor önkisülésére is, 1,5-2 hét alatt lemerítheti az AKKU-t.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: hzx0 (532)
Ati 80 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 533

Sziasztok! Én is hasonló problemaval küzdök! VW scirocco vettem bele navit jó jó igen kínai de ez van most szóval fojton huzza az akksit. Kimértük ha nincs rajta akkor normális az áram de ha rajta van a navi akkor aztan van baj. Nekem is az a baj hogy a can bus allandoan megy vagy alvo allapotban van nem ertem de valami ilyesmi nyüg van vele. Az az erdrkes hogy gyujtaskaocsolon olyan mintha nem lenne kotes mert külön kell a rádiot kikapcsolni ha kiveszem a kulcsot. Az is érdekes hogy ha leveszem a sarut majd visszateszem egybol szol a rádio. Total allando fogyaszto a cucc szóval ha netan volt mar valakinek ilyen az irja mar meg hogy lehet ezt orvosolni. 

hzx0 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 532

Sziasztok! 

 

Már egy ideje van egy Xtrons PG75M203A fejegységem Mercedes W203 ba. Szinte a kezdetektől küzdök az akku merülésel. Ha áll a kocsi 4 nap alatt csutkára merül. Ha kiveszem a radió biztit akkor nem merül. Kimértem a nyugalmi fogyasztást rádió nélkül elöször 0.30A 15 mp. múlva 0.07A ha a rádió kikapcsolodik 0.55A és nem is megy lejjebb. Simán csak a fejegység felvétele biztosítékot mérve 0.20A. Ugy tünik nem megy az autó rendszere készenlétbe. Külön acc re kötöttem a can-bus dobozt de ez sem hozott eredményt. Esetleg valakinek nincs valami ötlete?

stefi001 Creative Commons License 2018.06.30 0 0 531

Kiegészítés.

 

A csatlakozódugók érintkező kiosztásának megfelelőségéhez nem tudok hozzászólni, mert nem ismerem az autó ez irányú kapcsolását.

 

Előzmény: stefi001 (530)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!