Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Voyage_1 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 314

Az üvegtető már nem fért volna bele a keretbe, de ha őszinte lehetek számomra annyira nem is fontos, habár nagy divat most. Nem is tudom a tető terhelhetőségét mennyire befolyásolja az üvegtető?

 

Előzmény: ckerti (313)
ckerti Creative Commons License 2010.03.04 0 0 313

Üvegtető?

A vonóhorog nekem is kellene, bár csak évente 2x, de horgos kocsim még nem volt :-)

Persze terepjáróm sem :-(

Ja és céges kocsim sem :-((

Viszont a reményt nem adom fel!

 

"Lesz maga juszt is az enyém, csak az enyém, csak az enyém..."

Előzmény: Voyage_1 (312)
Voyage_1 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 312

Köszönöm! Csinálok majd napsütéses képet is! :-)

 

A konfiguráció: Experience kivitel + extrák: pótkerék, guminyomás ellenőrző és levehető vonófej. A vásárlás a porsche-nál volt, listaár extrákkal 7 mio, de céges beszerzés és a flottakedvezmény mértékét nem tudom.

 

A kocsi szerintem elég tágas és minden irányban jól kilátni belőle, úgyértem előzéskor remekül belátni a holttérbe.

 

Motorról természetesen lesz majd bejáratás után infó. 

Előzmény: ckerti (311)
ckerti Creative Commons License 2010.03.04 0 0 311

Na, megint lesz kire irigykedni :-)))

 

Yeti int he Sunshine képeket is kérünk ám!

Pontos konfiguráció, árak, alku mértéke, vásárlás helye, mennyiért adod át 1 hónapra nekem, stb., stb. :-)))

 

A motorjáról is kérünk infókat, tapasztalatokat.

Nyugodtan lehet bő lére eresztve is.

 

Ja, gratulálok!

Előzmény: Voyage_1 (310)
Voyage_1 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 310

Sziasztok!

 

Kemény 3 hónapos várakozás után megjött a Yeti...1,8TSI.

 

Első benyomás, hogy sokan megnézik a kocsit, ezért felemelő és elegáns érzés azt vezetni. :-) Mindenkinek csak ajánlani tudom!

 

Íme,

 

Yeti by night

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 309

De a VW központban tudnak Téged is befolyásolni!!

 

"Pont annyira, amennyire nekik egészséges..."

Előzmény: kisszumi (308)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 308
Ez igaz, de én választok.
Előzmény: Törölt nick (307)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.23 0 0 307

"Én a VW központba nagyon aggódnék."

 

Felesleges aggódni, hiszen a lapokat ők osztják..:-)

Előzmény: kisszumi (306)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.23 0 0 306
Én a VW központba nagyon aggódnék. Lehet, hogy ez a "mostoha gyerek" mármint a Skoda rövid időn belül lekörözi a nagyokat. Csak oldják meg a pótkerék kérdést!
Igazi sikert a gyártás felfutása után a különböző limitált szériák megjelenésével érhet el.
Előzmény: ckerti (305)
ckerti Creative Commons License 2010.02.23 0 0 305

...és a kapa meg a agereblye is belefér és kalapban is lehet vezetni!

Nekem egyre jobban tetszik :-))

Előzmény: joemaster (304)
joemaster Creative Commons License 2010.02.23 0 0 304
oca Creative Commons License 2010.02.19 0 0 303
Köszi!
Előzmény: kisszumi (302)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.19 0 0 302
Gratula, őszintén nagyon szép gép, a színe is klassz!
Előzmény: oca (301)
oca Creative Commons License 2010.02.18 0 0 301
lásd 203. hozzászólás a topikban..
Előzmény: kisszumi (297)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 300
Köszi az infót! Még soha nem vettem a fáradságot, hogy egyszer végigolvassam.
Előzmény: ckerti (299)
ckerti Creative Commons License 2010.02.17 0 0 299

Jogos az aggodalom, különösen úgy, hogy már megjártad, de a defekt miatti ingyenes kivonulás nevesítetten benne van az Assistance szolgáltatások között.

 

Inkább arra kell figyelni, hogy ne egy vízmosásba hívjuk ki a szerelőt, mert azt "nem rendeltetésszerű használat"-nak minősíthetik, legalább egy földútig vergődjünk el a defektes keréken (bár ezzel kukára ítéljük a gumit, tudom).

 

A terepjárózásban amugyis az aszép, hogy olyan helyen akadhat el az ember, ahova normális honpolgár nem megy kocsival :-))

Előzmény: kisszumi (298)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 298
Ne ezzel vigyázunk! Legutolsó információm alapján csak akkor jönnek ki térítés nélkül, ha műszaki okok miatt vált mozgásképtelené a kocsi. Egyébként kőkeményen fizetned kell. És véleményem szerint egy defekt nem műszaki eredetű hiba.

Lásd a tavalyi példámat:
Csomagtartózár mikrokapcsolója ment tönkre és az egész autót meghülyítette (riasztó, világítás, stb.) kértem a segítséget, de díjmentesen nem akartak kijönni. Annyit javasolták, hogy vegyem ki az akkut vagy ha nem, és lemerül akkor reggel kijönnek és beindítják. Persze azt már díjmentesen.

Szóval érted, nehogy már megelőzzük a nagyobb problémát és csirájában kezeljük a hibát. Á'dehogy majd ha szarba vagy megoldjuk. Persze saját felelősségemre akarták kivetetni az akkumulátort (itt felsorolta az esetlege hibákat ami saját pénztárcám bánt volna) amit nem vállaltam, mivel másnap időre kellett mennem így kénytelen voltam egy órával hamarabb felkelni, hogy esetleg időre mozgásképessé tegyük a kocsit.
Előzmény: ckerti (292)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.17 0 0 297
Esetleg egy két fotó?
Előzmény: oca (294)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 296

Igen, négy csavart kell kitekerni, stekker le, új egység a helyére, stekker, csavarok vssza és kész.

Esetleg a Vag-COM szervizkomputerrel egy programozás, de ez nem mindig kell.

Előzmény: oca (295)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 295
Nem rossz!
Utólag is beépíthető?
Előzmény: ckerti (293)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 294
defekt szettel vettem..
Előzmény: ckerti (292)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 293
Ez egy kicsit több, mint egy sima navi :-)
Előzmény: oca (291)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 292

Az Assistance ingyenes, épp ez a lényege.

Aki valóban arra használja a kocsiját, amire a kinézete alapján való, az vegye pótkerékkel, a bicaj úgyis a tetőn vagy a vonóhorgos tartón, esetleg (két személy esetén) az utastéri tartóban utazik, nem az a 10 centi szintkülönnbség fogja zavarni.

Nekem elég lenne a defektszett, engem zavarna a nem sík padló a csomagtérben.

Előzmény: kisszumi (288)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 291
szia!

Még nem gondolkodtam rajta, utánanézek!:)
Most egy PDA-t használok ilyen célokra...
Előzmény: ckerti (283)
oca Creative Commons License 2010.02.16 0 0 290
Az önsúlya csak 1300kg körül van, kb 1850 kg a max. összsúlya!
Nekem eddig ez a legdinamikusabb autóm!:))
A Roomsterem 86 LE-s motorjához képest dinamikusabb, különösen ha belép a turbó!
Előzmény: kisszumi (282)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 289
Én is csak félévente azért veszem elő a pótkereket, hogy a levegőnyomást leellenőrizzem. Szerencsére nekem sem volt még útszéli defektem, eddig kétszer cseréltem az elmúlt 10 évben kereket azt is mindig a ház előtt, mákomra!
Előzmény: ckerti (287)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 288
Ha jó tudom ilyenkor a segítség pénzes és nem is kevés. És gondolod, hogy felmennek utánad a hegyekbe is? Feltéve ha van térerő! Statisztikák meg vevői felmérések alapján tényleg városi illetve közúti használatra kerülnek a kocsik. De akkor sem kellene elfelejteni azt a szűk kis vásárlói réteget aki tényleg ilyen célokra keres kocsit. Rengeteg olyan szabadtéri sport van ahol valóban ki kell menni a keményebb közegbe: pl: hegymászók, hegyi kerékpárosok, stb.
Előzmény: ckerti (287)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 287

Kihívja a Skoda Assistance-t :-)

 

Egy ilyen túlélő csomag érdekes lehetne, de nem sokan használják ezeket a SUV-okat valódi terepen, az országúton pedig elég a defektszett, lassan 20 éve autózom, talán 2 defektünk volt, az is ilyen szettel javítható lett volna.

Igaz nem járok terepezni.

Előzmény: kisszumi (285)
ckerti Creative Commons License 2010.02.16 0 0 286
Nagyon ráérsz mostanság, ha ilyeneken gondolkodsz :-))
Előzmény: NeomatiK (284)
kisszumi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 285
Első perctől kezdve nagyon "bejött" a kocsi. Belülről sokkal nagyobbnak tűnik mint a külső alapján az ember gondolná. Nekem egyetlen bajon van vele, hogy kicsinek találom a csomagtartót. Vagyis lehet választani: mankókerék és még kisebb az űrtartalom plusz ugrott a sík padlójú bővíthetőség vagy elfelejtem és maradok a defekt szettnél, ami szerintem sz@rt sem ér.
Szerintem jópofa lett volna a japán SUV-hoz hasonlóan egy balra nyíló hátsó ajtó és rajta egy teljes értékű kerék. Azt is elképzelhetőnek tartatnám, hogy érdemes lenne csinálni egy "szafari edisont" egy kicsit offroad formában.

Tényleg egy aktív kirándulónak, akinek a semmi közepén egy éles szikla szétvágja a gumiját az mi a fenét tud csinálni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!