Keresés

Részletes keresés

xantia99 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 828
Ebben 7.5-ös fuvóka van,szerintem ez a megfelelő ennek a turbónak. A 0.55-öst felejsd el. Ha dobsz egy mailt,akkor küldök egy 4.5-öst,és majd megisszuk!!!
Előzmény: kikik (825)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 827
Airbus-ék hozzám járnak tanácsot kérni müszerfal ügyben...:-)))

Az az igazság hogy nincs kedvem cicomázni,igy is rengeteg időm elmegy rá. Meg ugyis át kell pakolni mindent a gokartra ha egyszer elkészül.De lehet hogy nem is gokart lesz,hanem cabrio kispolák...
Előzmény: xplod (824)
][CE Creative Commons License 2009.05.20 0 0 826
Nincs mit. Nekem elég az is, ha teszel ide föl képeket a masináról, esetleg videót is szívesen megnéznék róla, mégis, hogy megy, milyen a hangja. A műszer faladon jót nevettem, az 5-6-7-es fokozatok melletti kis halálfejtől majdnem hanyatestem. :DDD
A fokozatokkal tulajdonképpen mit is állítasz? Egy csapot? Vagy, hogy van megoldva a "gáz" ráadása?
Előzmény: xantia99 (823)
kikik Creative Commons License 2009.05.20 0 0 825
szia nem semmi a szerkezet. én sajnos még mindig szivok kicsi a fuvokám .de már van javulás, 10-15 mp tud menni önáloan szép lassan leál. nagyobb fuvoka kell, 0,55 volt benne . szereztem 0,66 -ost. még ez is karcsu . uj tüzteret csináltam neki most már nincs láng leszakadásom.
Előzmény: xantia99 (823)
xplod Creative Commons License 2009.05.20 0 0 824

A müszerfal majdnem olyan mint az AIR BUS A 300 as é! :DDDDD

De fasza.

Előzmény: xantia99 (823)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 823
Sziasztok!

Lepróbáltam az új olajzást,gondoltam megosztom veletek!
A szivattyú Citroen BX hidraulikapumpa,a motor egy Opel hűtőmotor.Ékszíj hajtás,egy a héthez áttéttel.Az olajtartályba 8 liter fér,de csak 5 van benne.A képek előtt járt egy fél órát,hogy az olaj átmelegedjen.Hidegen a nyomás 5 bar,melegen,amikor már kézzel érintve forró,úgy 2. A képeken alapon jár a masina,igy 0.4 bar a tüztérnyomás.Ez az 1-es fokozat,még van 6 ! Eddig csak 4-esen ment,mert nem merem tovább:-( A hangja az BORZASZTÓ!!!


][CE! Köszi a tippet a szivattyúról! Majd meghálálom!!!
kikik Creative Commons License 2009.05.19 0 0 822
szia ugy szabályzom mint a legtöbb dizel motornál, nem a levegöt szabályzom hanem az üzem anyagot (gázt adok) .
xplod Creative Commons License 2009.05.18 0 0 821
Hogy szabályzod az adagoloval?
Előzmény: kikik (820)
kikik Creative Commons License 2009.05.18 0 0 820
most meg probálom az adagoloval szabályozni az üzem anyag be vitelt, elméletileg sikerül.
kikik Creative Commons License 2009.05.18 0 0 819
szia azért gondolkozok ezen a meg oldáson, még mindig szivat, a rendszer ki csapodik az üzem anyag a tüzteremre ezért van láng leszakadásom. nagyobb fuvokával probáltam sajnos ugyan az :( . most szereztem 50-es mtz fuvokát , az meg persze keresztül lövi a cumot ( nem tudom milyen szögben fuja a cumot, de nem nagyon jo) danfoss rsn 60 , bármit álitok rajta a turboban ál meg a cumo, + fél litert tol , 10 mp alatt . ez nem nagyon jo.ki alszik az égés. csak füst semmi más.
Előzmény: xplod (818)
xplod Creative Commons License 2009.05.18 0 0 818

Mi célod van azzal hogy egybekötöd a 4 csövet?

 

Nem adodik össze a nyomás.Ugyanis mindig csak az egyik ágban van nyomás ,mindig annál a dugatyunál amihez éppen a cumonak mennie kell.

De egy adagolo önmagában is elég nagy nyomást képes előállítani .

Előzmény: kikik (817)
kikik Creative Commons License 2009.05.17 0 0 817
sziasztok szereztem mtz adagolot meg probálom , a 4 nyomocsövet 1 be ki hozni. meg látom mi lessz.
xplod Creative Commons License 2009.05.16 0 0 816

Tényleg az apjára hasonlít!!!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: xantia99 (815)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 815
Azt mondta a fiam,hogy ugy néz ki,mint a mosógép dobja!:-))))

xantia99 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 814
Szia!

Mi az a képen? Valami barkács fúrógép? :-))))))

Jól néz ki!
xplod Creative Commons License 2009.05.15 0 0 813

Na, ha nem vigyázok lehet elkészül?!:DDD

Még össze kell fúrni és 3 csatlakozót megcsinálni ,és a tengely .

 

 

kikik Creative Commons License 2009.05.11 0 0 812
szia xantia 99 , hát meg probálom , eszt a variáciot is. remélem ha nem is indul be , de lessz egy kicsi változás(remény). köszi a segitséget szia
Előzmény: xantia99 (811)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 811
Szia KIKIK!

Bocsi a késésért,de vendégeim voltak,akik nagyon szeretik a szilvapálinkát...

Tanácsot tudok adni,nem kell rám hallgatni,mert ez minden tudományos alapot nélkülöz...

Én, az első tiz centin,az összes furatot elforgatnám ugy,ahogy az első sort.
A tűzcsövet légmentesen behegeszteném az alaplaphoz.(a fúvóka körül,a tüzcsövet,kivülről)
A következő 5 centit kifúrnám 8-as fúróval,a maradékot pedig 10-essel.

Aztán,ha igy sem indulna el,akkor elmennék,az ingyen felkínált tűztérért!

De elindul...sok sikert!
Előzmény: kikik (808)
xplod Creative Commons License 2009.05.10 0 0 810
Természetesen nem olyan mint a turbóknál de ott is van egy vékony filmréteg.
Előzmény: xantia99 (806)
xplod Creative Commons License 2009.05.10 0 0 809

Megérdeklődöm milyen vastag az olajfilm a turbóknál,

Az autók főtengelyénél is siklócsapágy van mégsem lóg és nem lehet mozgatni!

 

Előzmény: xantia99 (806)
kikik Creative Commons License 2009.05.10 0 0 808

szia ok.

 

Előzmény: xantia99 (807)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 807
OK! Egy kis türelmedet kérném...
Előzmény: kikik (805)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 806
Azért hagynak ekkora hézagot,hogy nagy mennyiségü olaj tudjon átfolyni a csapágyakon.Egyrészt,mert hűteni kell a dolgokat,másrészt,a kiegyensúlyozási hibákat akarják ezzel kompenzálni.A nulla kiegyensulyozás lehetetlen,mindig marad egy kis ütése a forgórésznek,ezeket az ütéseket az olajfilmnek kell felvennie.

Ha kézzel megmozgatsz egy nagyobb turbónak a tengelyét,olyan érzés,mintha ki akarna esni.Lóg,mint biró seggében a ....
Előzmény: xplod (803)
kikik Creative Commons License 2009.05.10 0 0 805
szia elöbb nem jol irtam a turbonál a szivo rész : 59 mm  , 5,9 cm . ehhez a mérethez számoltam mindent
Előzmény: kikik (804)
kikik Creative Commons License 2009.05.10 0 0 804
szia majdem, ahogy turboba be menne a láng ott kb:1 cm maradt . csak a furatokon tud menni be a levegö.
Előzmény: xantia99 (802)
xplod Creative Commons License 2009.05.10 0 0 803

0.5-1mm s illesztésnél baromi nagy lehet a résveszteség.

 

Persze több féle csapágyazású turbo van ,de nem tudom elképzelni hogy ennyit kotyogna .De utána nézek én is a turbósoknál!

Előzmény: xantia99 (799)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 802
A tüzcső végig éri a béléscsövet? Úgy értem,hogy levegő tud-e a furatokon kivül máshol is belépni a tüzcsőbe?
Előzmény: kikik (801)
kikik Creative Commons License 2009.05.10 0 0 801
szia xantia99  . be tettem az uj fuvokát ugyan az a vége amit le irtam elözöleg:(  . a turbom  belépöjének a átmárölye, 52 mm (5,2 cm) . a belsö csö átméröje 76 mm , tüzterem hossza 22,7 cm , külsö csö átmáröje 123 mm ,70  lyuk van a tüzteren ,  leg elsönek 5 mm , es lyukak voltak rajta de nem volt jo,  a fuvoka környékén 8mm re bövitettem furo szárral  el forgattam amedig lehetett.
Előzmény: xantia99 (800)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 800
Szia KIKIK!

Gondoltam megvárom hogy mi lett az eredménye a nagyobb fúvókának,de ha már itt ülök,akkor leírom amit gondolok,mert délután nem érek rá.
Remélem beindult a masina,de az általad leírtak alapján,szerintem nem.
Az amit leírtál,az tipikus lángleszakadás,azért van,mert ahol az égésnek kéne történnie,a fúvóka előtt,ott túl nagy sebességgel érkezik be a levegő,és egyszerűen elfújja a lángot.Ahogy pörög fel a turbó,nő a belépő levegő sebessége,és amint eléri az égési sebességet,kialszik a láng.

Légyszi,mérd meg nekem a turbó sűrítőjének a belépő átmérőjét,és kéne még nekem a tüzcsövön található furatok átmérője,és száma.Amennyire tőlem telik,megpróbálok segiteni,de reméljük nincs igazam,és már megy a masina!
Előzmény: kikik (797)
xantia99 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 799
Csuszó,vagy úszó perselyes, sikló-csapágyról van szó.Az egyik verziónál a tengely forog a perselyben,ott 0.2-0.3 tized az illesztés.A másik verziónál,amit úszó-perselyesnek hívnak,ott a persely is forog a házban,meg a tengely is.Ott az illesztési hézag dupla,de tipustól függően 0.4-0.6 tized.Aztán van a kvázi-uszóperselyes megoldás,ahol a perselyt elfordulás ellen rögzitik egy stiftel,de olaj veszi körül,hézaggal teszik a házba.Van görgős,golyóscsapágyas is,persze itt lényegesen kissebbek az illesztési hézagok.

Ezek a radiális játékok.

A tengelyirányú elmozdulás 1-2 tized lehet,ez a veszélyesebb.

Ezek a gyári adatok,amiket zsir új,vagy felujított turbókra adnak meg.
KIKIK a szemétből szedte ki az övét,vagyis ki volt dobva.Nem mondhatom neki azt, hogy ha 6 tizedtől nagyobbat kottyan,akkor dobd ki...
Én is "szemét" turbókat kaptam,amiket felujítottam,új persely van benne,de szerintem simán lóg egy milit.

Egy akkora méretű turbó ,ami neki van, több száz ezerbe kerül,a felújitott is legalább két kiló.Ha nincs látható sérülés a lapátokon,és nem érnek bele a házba,akkor hagy használja,legfeljebb inditáskor füstölni fog,mert okádja az olajat orrán-szályán.Ha a lapátokon szemmel látható sérülés van,akkor persze már az ő felelőssége hogy mit csinál.

Vagy nincs igazam?
Előzmény: xplod (798)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!