Ebben 7.5-ös fuvóka van,szerintem ez a megfelelő ennek a turbónak. A 0.55-öst felejsd el. Ha dobsz egy mailt,akkor küldök egy 4.5-öst,és majd megisszuk!!!
Az az igazság hogy nincs kedvem cicomázni,igy is rengeteg időm elmegy rá. Meg ugyis át kell pakolni mindent a gokartra ha egyszer elkészül.De lehet hogy nem is gokart lesz,hanem cabrio kispolák...
Nincs mit. Nekem elég az is, ha teszel ide föl képeket a masináról, esetleg videót is szívesen megnéznék róla, mégis, hogy megy, milyen a hangja. A műszer faladon jót nevettem, az 5-6-7-es fokozatok melletti kis halálfejtől majdnem hanyatestem. :DDD A fokozatokkal tulajdonképpen mit is állítasz? Egy csapot? Vagy, hogy van megoldva a "gáz" ráadása?
szia nem semmi a szerkezet. én sajnos még mindig szivok kicsi a fuvokám .de már van javulás, 10-15 mp tud menni önáloan szép lassan leál. nagyobb fuvoka kell, 0,55 volt benne . szereztem 0,66 -ost. még ez is karcsu . uj tüzteret csináltam neki most már nincs láng leszakadásom.
Lepróbáltam az új olajzást,gondoltam megosztom veletek! A szivattyú Citroen BX hidraulikapumpa,a motor egy Opel hűtőmotor.Ékszíj hajtás,egy a héthez áttéttel.Az olajtartályba 8 liter fér,de csak 5 van benne.A képek előtt járt egy fél órát,hogy az olaj átmelegedjen.Hidegen a nyomás 5 bar,melegen,amikor már kézzel érintve forró,úgy 2. A képeken alapon jár a masina,igy 0.4 bar a tüztérnyomás.Ez az 1-es fokozat,még van 6 ! Eddig csak 4-esen ment,mert nem merem tovább:-( A hangja az BORZASZTÓ!!!
][CE! Köszi a tippet a szivattyúról! Majd meghálálom!!!
szia azért gondolkozok ezen a meg oldáson, még mindig szivat, a rendszer ki csapodik az üzem anyag a tüzteremre ezért van láng leszakadásom. nagyobb fuvokával probáltam sajnos ugyan az :( . most szereztem 50-es mtz fuvokát , az meg persze keresztül lövi a cumot ( nem tudom milyen szögben fuja a cumot, de nem nagyon jo) danfoss rsn 60 , bármit álitok rajta a turboban ál meg a cumo, + fél litert tol , 10 mp alatt . ez nem nagyon jo.ki alszik az égés. csak füst semmi más.
Bocsi a késésért,de vendégeim voltak,akik nagyon szeretik a szilvapálinkát...
Tanácsot tudok adni,nem kell rám hallgatni,mert ez minden tudományos alapot nélkülöz...
Én, az első tiz centin,az összes furatot elforgatnám ugy,ahogy az első sort. A tűzcsövet légmentesen behegeszteném az alaplaphoz.(a fúvóka körül,a tüzcsövet,kivülről) A következő 5 centit kifúrnám 8-as fúróval,a maradékot pedig 10-essel.
Aztán,ha igy sem indulna el,akkor elmennék,az ingyen felkínált tűztérért!
Azért hagynak ekkora hézagot,hogy nagy mennyiségü olaj tudjon átfolyni a csapágyakon.Egyrészt,mert hűteni kell a dolgokat,másrészt,a kiegyensúlyozási hibákat akarják ezzel kompenzálni.A nulla kiegyensulyozás lehetetlen,mindig marad egy kis ütése a forgórésznek,ezeket az ütéseket az olajfilmnek kell felvennie.
Ha kézzel megmozgatsz egy nagyobb turbónak a tengelyét,olyan érzés,mintha ki akarna esni.Lóg,mint biró seggében a ....
szia xantia99 . be tettem az uj fuvokát ugyan az a vége amit le irtam elözöleg:( . a turbom belépöjének a átmárölye, 52 mm (5,2 cm) . a belsö csö átméröje 76 mm , tüzterem hossza 22,7 cm , külsö csö átmáröje 123 mm ,70 lyuk van a tüzteren , leg elsönek 5 mm , es lyukak voltak rajta de nem volt jo, a fuvoka környékén 8mm re bövitettem furo szárral el forgattam amedig lehetett.
Gondoltam megvárom hogy mi lett az eredménye a nagyobb fúvókának,de ha már itt ülök,akkor leírom amit gondolok,mert délután nem érek rá. Remélem beindult a masina,de az általad leírtak alapján,szerintem nem. Az amit leírtál,az tipikus lángleszakadás,azért van,mert ahol az égésnek kéne történnie,a fúvóka előtt,ott túl nagy sebességgel érkezik be a levegő,és egyszerűen elfújja a lángot.Ahogy pörög fel a turbó,nő a belépő levegő sebessége,és amint eléri az égési sebességet,kialszik a láng.
Légyszi,mérd meg nekem a turbó sűrítőjének a belépő átmérőjét,és kéne még nekem a tüzcsövön található furatok átmérője,és száma.Amennyire tőlem telik,megpróbálok segiteni,de reméljük nincs igazam,és már megy a masina!
Csuszó,vagy úszó perselyes, sikló-csapágyról van szó.Az egyik verziónál a tengely forog a perselyben,ott 0.2-0.3 tized az illesztés.A másik verziónál,amit úszó-perselyesnek hívnak,ott a persely is forog a házban,meg a tengely is.Ott az illesztési hézag dupla,de tipustól függően 0.4-0.6 tized.Aztán van a kvázi-uszóperselyes megoldás,ahol a perselyt elfordulás ellen rögzitik egy stiftel,de olaj veszi körül,hézaggal teszik a házba.Van görgős,golyóscsapágyas is,persze itt lényegesen kissebbek az illesztési hézagok.
Ezek a radiális játékok.
A tengelyirányú elmozdulás 1-2 tized lehet,ez a veszélyesebb.
Ezek a gyári adatok,amiket zsir új,vagy felujított turbókra adnak meg. KIKIK a szemétből szedte ki az övét,vagyis ki volt dobva.Nem mondhatom neki azt, hogy ha 6 tizedtől nagyobbat kottyan,akkor dobd ki... Én is "szemét" turbókat kaptam,amiket felujítottam,új persely van benne,de szerintem simán lóg egy milit.
Egy akkora méretű turbó ,ami neki van, több száz ezerbe kerül,a felújitott is legalább két kiló.Ha nincs látható sérülés a lapátokon,és nem érnek bele a házba,akkor hagy használja,legfeljebb inditáskor füstölni fog,mert okádja az olajat orrán-szályán.Ha a lapátokon szemmel látható sérülés van,akkor persze már az ő felelőssége hogy mit csinál.