Keresés

Részletes keresés

ARC187V Creative Commons License 2018.12.27 0 0 11045

Amugy a DKV igazgatója a esti közelképben CITAROt mondot a csuklós buszokra remélem a C2G jönnek majd.mert szerintem jobb a CITARO mint a CONECTO.

Előzmény: Econell99 (11044)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.27 0 0 11044

Szerintem az lenne a legjobb, ha Connectokat végszerelnének vagy gyártanának, vagy fogjanak neki egy LF városi buszcsalád fejlesztésének. Legyen benne egy ~9m-es midi (elsősorban 39-es lenne a terepe), 12 és/vagy 12,7m-es szóló, 15m-es hosszított szóló(ilyenre is nagy szükség lenne), és 18 és/vagy 18,75 méteres csuklós.

Előzmény: ARC187V (11043)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.25 0 2 11043

Pedig az ITK elvárja majd hogy saját gyártásu buszt helyezenek üzembe it helybe.ammi gyártmány az a REFORM500 LE.lesz mert a MERCEDES nem hiném hogy engednék a ITK.nak LF.buszok gyártását.a lényeg majd az idő eldönti mi fogja majd az ALFA buszokat váltani.am jövő decembere ha minden igaz 6. REFORM 500LE fog futni helyiben.

Előzmény: hajdubus (11041)
torqmatic Creative Commons License 2018.12.25 0 2 11042

A jelenlegi cégvezetés annak se örült, hogy annak idején ők vették át a teljes debreceni buszközlekedést, aztán mégis így lett, szóval az ő véleményük (sajnos) nem igazán oszt vagy szoroz.

Előzmény: hajdubus (11041)
hajdubus Creative Commons License 2018.12.25 0 2 11041

Nem tudom kitől származik ez a "Reform 500 buszok fogják váltani a jelenlegi Alfákat Debrecenben" pletyka, de tuti hogy egy nagy kacsa, szóval ebben  nem kell gondolkodni. A jelenlegi cégvezetés ennek az egynek a közlekedtetésének sem örül, de mint tudjuk "muszáj".

Econell99 Creative Commons License 2018.12.24 -1 2 11040

Bár nem biztos, hogy csak Debrecen fog (kényszerből) Reformot venni. Haveri cég az ITK.

Előzmény: ARC187V (11038)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.24 0 1 11039

Egyetértek.

Előzmény: ARC187V (11038)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.24 0 2 11038

Amugy én a EVOBUS GMBH.val megbeszélném hogy a magyarországra kerülő CONECTO.kat it szerelyék őssze és ha a EVOBUS ugy látja majd hogy minőségileg megtudjuk csinálni a CONECTOkat akkor ránk bizhatnák a középeuropába készülő CONECTO ősszeszerelését.mert az biztos hogy a REFORM 500.csak debrecenben fog járni.

Előzmény: Econell99 (11037)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.24 0 0 11037

Azért az elég gáz, hogy ha kell, akkor szétb*sszák Debrecen buszközlekedését egy üzleti kapcsolatolért. (ITK)

Előzmény: ARC187V (11036)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11036

Lehet de szerintem a volánbusz park az ECONELLT részesiti majd elönybe majd.de ez a jövő titka hogy az ITK. Hova fog tudni eladni REFORM.ot.egyedül jelenleg debrecen a stabil üzemeltető város.

Előzmény: Econell99 (11034)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11035

Szerintem egyértelműen azzal járna mindenki a legjobban (az utasok különösen), ha megegyeznek a Mercivel, hogy ők is gyártanának Connectot (esetleg minmális módosítással), és azzal szórnák meg Debrecent. Azzal még máshol is lenne esélyük.

Előzmény: Econell99 (11033)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 1 11034

A helyköziből szerintem fognak eladni bőven.

Előzmény: ARC187V (11031)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 1 11033

Azért Tatabánya és Debrecen nem említhető egy lapon.

 

Példaként el tudom képzelni milyen lenne, ha a reggel 10 percenként járó (nagyrészt szóló) Alfával kiadott 25(Y) később csak Reformmal lenne kiadva. Lennének problémák a busz felénél lévő lépcsőkkel, valamint az utaslemaradással, mivel elég szűkös az utastér, a hátsó rész pedig álló utazásra gyakorlatilag alkalmatlan.

Lenne nem kevés kurvaanyázás az utasok részéről (Jogosan!)

Egy-két kisforgalmú vagy eldugott vonal kivételével nem tudom elképzelni máshol.

 

Csak magamat és Omnibuszt tudom ismételni: A busz maga rendben van, de nem városba, és nem Debrecennek. Helyközinek viszont kiváló. 

 

Egyébként az Econell City még annyiban talán jobb, hogy ott nincs ilyen magasan a hátsó rész.

Előzmény: ARC187V (11032)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11032

A volánbuszpark is alacsony padlos buszokat vesz a DAKK/KMKK számára helyi járatra.le.s buszt TATABÁNYA és tán PÉCSEN szolgálnak.

Előzmény: ARC187V (11031)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11031

Amugy szerintem senki nem venné a REFORM.ot mert a ECONELL CITY olcsob és igy csak a debreci ALFA buszok leváltása lesz a REFORM 500.feladata.a helyközi REFORM is max a ÉMKK belkein bellül képzelem el.és a városok is igyekeznek alacsony padlos buszokat venni.

Előzmény: Econell99 (11030)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11030

Remélem, hogy nem arra gondolt. A korábbi 40-es buszos tájékoztató után sose tudni. :D

Ha mégis, akkor R.I.P csúcsidei buszozás.

Előzmény: ARC187V (11029)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11029

A szerelésű az 1000% hogy REFORM 500 lesz

Előzmény: Econell99 (11028)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11028

Remélem, hogy Connecto lesz a "debreceni szerelésű" Mercedes.

Előzmény: ARC187V (11025)
Econell99 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11027

De igen.

Előzmény: ARC187V (11026)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 1 11026

Remélem a leálitandó ALFAKAT nem akarják a BKV.ra erőszakolni

Előzmény: ARC187V (11025)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11025

Am magam részéröl szerintem jobban járnánk ithon ősszeszerelt CONECTO.val mint a REFORMal szerintem

marky-511 Creative Commons License 2018.12.23 0 2 11024

És 5 csuklóst is, cserébe 3 szóló távozik (Pestre?).

 

http://www.dehir.hu/debrecen/jovore-tiz-uj-mercedes-buszt-allit-forgalomba-debrecen-utcain-a-dkv/2018/12/22/

 

Ebben azért nem lennék annyira biztos:

 

"mostanában már kevesebb baleset éri a 2-es villamost, az autóvezetők kezdik megszokni a járatot"

Előzmény: ARC187V (11023)
ARC187V Creative Commons License 2018.12.23 0 0 11023

Jövöre újabb 5db reformot akarnak üzembe állitani majd 

norbertos Creative Commons License 2018.12.17 -1 9 11022

Haha micsoda mem-re bukkantam :D

Econell99 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11021

Szerintem is Connenctokat fognak itt szerelni Debrecennek.

Előzmény: marky-511 (11020)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11020

Költői kérdéps volt persze :D

Ha már itt lesz a gyár, nyilván nem engedhetik meg maguknak, hogy ne ezeket a buszokat állítsák forgalomba. De elnézve az utasteret, a kapacitása kisebb lehet a mostani szólókéknál, ha még mindig 40 csuklóssal számolnak csak, bajban lesznek.

Előzmény: torqmatic (11019)
torqmatic Creative Commons License 2018.12.16 0 1 11019

Hát hogy most már miért nem elvárás, arra szerintem rövid gondolkodás után magadtól is rájössz, de ha nem, akkor segítek. Csuklós pedig ebből nem lesz, mert a Mercedesnek nincs olyan alváza. Arra a Conecto G valószínű, esetlegesen helyi végszereléssel.

Előzmény: marky-511 (11018)
marky-511 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11018

A régire is kíváncsi lettem volna, és hogy most már miért nem elvárás a 100% alacsonypadló. Ha ilyen buszokkal tervezik a helyi közlekedést, akkor csuklós változattal is elő kell állni.

Előzmény: torqmatic (11015)
ron89 Creative Commons License 2018.12.16 0 3 11017

A Derke fb-oldala szerint ma a Vincellér utcán lesz a busz. Hogy holnap merre jár az valószínűleg államtitok, ezért nem közli velünk a DKV.

Ha már ennyire reklámozzák, nem értem miért nem lehet ezt közzétenni, akár a pontos (tervezett) menetrendjével együtt.

Előzmény: volanb (11016)
volanb Creative Commons License 2018.12.16 0 0 11016

Üdv! Tudna valaki segíteni hogy ma és a holnapi nap a reform mely járaton lesz megtalálható, fordát tud e valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!