Csak megnézéssel lehet biztosat megállapítani.Így fényképről pár dolgot lehet csak. Nem gyáriak a kormány,tükör,kezelőszervek.Ha megvannak a gyári cuccok az jó pont mert a drága cucc nem pofáraesés miatt van rajta.
Továbbá nem eredeti a hátsó teleszkóp sem.Mondjuk ez jó hír mert puhácska a gyári és a benne lévő daytonáé meg nem rossz darab de jó lenne ebből is a gyári.
Kérdés hogy mért kívül veették el az első fékcsövet a gyári belső elvezetés helyett.
Eladó ez a Triumph hosszított derekú női motoros dzseki. Váll- és könyökprotektorral, kivehető téli béléssel, alsóhoz zipzározható betéttel. Mérete: 160-165 cm. közötti magasságra, 50-60 kg. közötti súlyra. Fekete, szürke betéttel, derék, csípő és karszélesség méretváltoztatóval. Vadonatúj! Érdeklődés: etoilekukacindexponthu
A legjobb az lenne ha elmennél a Triumph-ba ha itt lesz a nyílt napok ideje és mész a tigrissel. Tavaly kipróbáltam az XC-t, 2személyel nagyon jó cucc. Bírja a terepet is és nagyon könnyen irányítható, alapról megy mint a V2 és úgy pörög mint a sor4 nem rángat nem csapkodja a láncot, bármilyen alacsony is a fordulat. És a szélvédelme is jó én 176cm vagyok 150nél egyenesen ültem rajta és nemvolt gond. Bár nem mentem vele sokat de nekem nagyon tetszett. Szerintem ez a legjobb a kategóriában.
Szia! Ha sok cucc akkor inkább Tigrist nézz. A tanktáska jó, a hengertáskát nem fogod tudni biztonságosan lekötni a triple-ön, mert nincs csomagkampó hátul, valamerre mindíg csúszkálni fog. Vagy oldaltáska, vagy egy utángyártott fém rendszámtartó konzol, amin az indexeknek isvan fül, mert az stabil.
Ha leteszem a foldre mindkettot cserelni kell.
A titax arabol inkabb veszek egy szett gumit.
Ezek csak azert kerultek fel mert a kuplung murvaragta lett a fek meg egy gixxerre lett beszabva pedig R1 brembol.Igy hogy az idomtol elferjen szetfaragtak.
Ezektol csak szebbek.
Es egy tizesbe kerultek.