Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
435-ből ahogy látom most sok a vsz. Nem hinném hogy dögsorba állítanának ennyi kocsit, vagy ezek így egyben képezik a következő felújítandó adagot? Összesen msot 23 db áll -8 a roncs, egy 15 kocsis tendert lazán kilehetne írni...
Egy hajóban, evezünk, egyetértünk mindenben... Délután, ha visszajöttem Hév-pótló és hídnéző turámról, ha lesz kedvem, kiszámolom a többi garázs kocsiszámát/kocsikiadását is... Azért a leállítottak száma is érdekes, melyik garázsban mennyi van...
1. állandóan viszik el a jobbnál jobb autóinkat (12-75, 13-00), ott szépen lepusztítják őket ahogy kell.
2. mért nem onnan visznek kocsit, ahonnan nem lenne olyan nagy baj? Most már gyakorlatilag 100%-s kiadhatóságnak megfelelő 280 sincs, nemhogy még tartalék is legyen...
Összkiadás terén (szeptemberi kiadást tekintve) 83,85%. A gond az, hogy 9,93% áll. A maradék 6,22% a tartalék. Mondom, a szeptemberi kiadást figyelembe véve. Ha jól számoltam, akkor 24 kocsi volt ideiglenesen alvállalkozós. (3 13-113-113A, 6 38-138 - csuki, 3 40E-188E, 3 71-179, 1 88, 4 152, 4 172E). Ez +1,75%-ot jelent kiadás, és minusz ugyanennyit tartalék szintjén.
Össz-szinten 84% elfogadható lenne, ha nem állna legalább 6-7% nagyon tartósan (vizsgásokat nem számolva)...
Na de figyelj, ez akkor is több a soknál. Mindig minden kocsiátvitelt mi szopunk meg. Érdekes mód most ment a 04-73, a valamennyire kipofozott 00-28 és a 11-71 is, amit mondjuk nem ismertem.
Nem feltétlenül ettől, hanem attól van herótom, hogy minden jó kocsink elfogy lassan. Következő a 08-42, 17-23 lesz, attól félek...