Képről meg leírásból ez nem derül ki,gyakorlatilag én nem ismerem ezek felépítését csak az elvét ismerem.Amit találtam valamikori hírdetésben ott írták 8 aksi 48 volt és akkor az 8x245 a/h.
Én is Franciaországban vettem a Ligiert, egy kereskedőtől, egy halom papírt küldtek a kocsival, aminek a felét nem is kérte az NKH. A forgalmiból én megkaptam az eredetit, azt természetesen elvették.
Az érintésvédelmi vizsgálatra én is rákérdeztem, még a forgalombahelyezés előtt, mert vannak vizsgabázisok, ahol kérik, de itt Debrecenben nem kellett. A vizsgán a legnagyobb probléma az volt, hogy nem találták a villanymotoron a motorszámot, ami a francia forgalmiban sem volt benne. Végül találtak egy adattáblát a motoron, amin volt motorszám, de akkor meg a gravírozást hiányolták. Telefonos segítségkérés után végül is elfogadták az adattáblát is. Ligier BeSun-ból is csak ez az egy van az országban, de csak kb. fél órát kellett várni, amíg felvették a törzsbe. Ami furcsa volt, hogy lassulásmérést nem csináltak, csak ki kellett mennem a csarnok mellé, fel kellett gyorsítanom, aztán nyomnom kellett egy satu féket, a vizsgabiztos meg nézte az ajtóból. Anno az Aixam 500.4-et szétcincálták a vizsgán, ahhoz képest most nagyon lazák voltak.
A zöld rendszám ügyében kértem egy állásfoglalást a közlekedési hatóságtól, előbb-utóbb majd kapok valami választ. Lehet a veszélyhelyzet miatt a határidőket nem kell betartaniuk. Szerinem esélyes, hogy be kell vinni egy szemlére, az viszont nagy kérdés, hogy mikor fognak zöld mopedrendszámot gyártani...
találtam bocimobilt, rossz akkust, hollanduséknál, 2 nap alatt eladták másnak, a cseheknél is volt 1 bemutató darab, nem voltak hajlandók képeket küldeni h utalással megveszem, mert már eladták, nehéz, nagyon-nehéz, én ezt vakon vettem meg kb 8 fénykép alapján és 3 hónap után láttam meg úgy h itthon volt és a kezemet rá tehettem :)
Csapkodni csapkodnák :) ha találnák,egyenlőre bőszen keresek és érdeklődöm. Nemszeretnék csöcsre futni,és azt sem hogy a hús és a lé története nálam is megjelenjen .
Bocsánat!!! senkit sem akarok eltántorítani, ha Valaki úgy érzi h ez kell neki, gondoljon bele h meg éri v nem, nekem ez a munkába járó, már kb 2700km van benne, mióta használom idén tavasz óta, ez villanyos tehát más a költségvetése, itt a környéken is 1-re több van ilyen- olyan gyártóé, ( az enyém mire minden szaros papírja meg lett érintés védelmitől a többiig) .........azóta ősz a hajam :) nem tudtam h itthon ez az első és ezért minden szart megnéztek lefotóztak h honosítási szabványt tudjanak gyártani
bocsánat, az enyém full villany sajna külön kategória, de biztos h minden papír kell hozzá a legjobb ha minden papírja megvan a verdának és német-magyar adás-vételi van kitöltve hozzá,
Tehát kell egy eredeti vagy másolat a forgalmiról,kell egy kétnyelvű adásvételi.És ha az autó Pl francia a kereskedő német a vevő magyar? Akkor ez azaz adásvételi történet ami csak nálunk lehetséges?
Bocsi, h megint zargatlak, a mopedes elektromos verdán van már Valakinek" ződ" rendszáma? ( abból az 1-2-ből) mert a héten beugrottam a kormány hivatalának bürokratikus útvesztőjébe és közölték h olyan nincs és nem is lesz mert ha lenne már tudnának róla és lenne nekik is mintának olyan rendszám, de különben is minek az nekem? összehúztam magam és elsunnyogtam a járólap alatt szégyenemben mert én honnan vettem h idén augusztusban változott a törvény szigora és lett ilyen kategória és rendszám is, ha tudok mutatni ilyen kiadott rendszámot akkor utána néznek és majd eldöntik h jogos -eee, holott elismerik a forgalmiból h másképp nem megy a szekér :) se quad, se roller nem létezhet szerintük,
Általában valami kommersz autós ablakemelő kapcsoló van benne, én metromanból vagy homasitából vettem fillérért. Googlizz rá, és figyeld a lábkiosztást.