Köszi. Elvittem a riasztóshoz, kiiktattuk az immobiliser-t. De az autó továbbra is leáll. Annyit figyeltem meg, hogy az első 20-30 percet bírja. Aztán leáll. Mintha elfogyna a benzin. Újraindítani 1-2 percig nem lehet, mert csak kerepel. Aztán ha picit hűlt, megint tudok vele menni 15-20 percet.
Szörnyű. (Passat TSI 2.0, 1998) Vezérléscsere most volt. Pont emiatt a jelenség miatt hoztam előre. Nemtom. A szerelő szerint kizárt dolog, hogy a benzinszivattyú ilyet csináljon. Pedig szerintem ha valami miatt szorul, erőlködik, hasonló jelenséget kell, hogy produkáljon.
Sziasztok!Van egy Passat B7-esem! Van benne start stop rendszer! Hogyan lehetne kiiktatni hogy ne keljen állandóan kapcsolgatnom! Ki lehet azt kapcsolni számítógép segítségével? És még olyan kérdésem lenne hogy a GPS-t hogyan tudnám nem túl drágán frissíteni illetve magyarosítani?! 2012-es évjáratú SD kártyás és merev lemezes! És van benne DVD lejátszó! Azzal lehet valamit csinálni hogy menet közben is nézni lehessen ne csak hang legyen? Előre is köszönöm a segítségeteket! És keresek a Passathoz 17 vagy 18-as szép könnyűfém felniket gumival együtt használat ami nem csillagászati áron van!
És még egy hiba jött elő mostanában,hogy leállítás után megy a hűtő ventillátor folyamatosan,és csak ha újra beindítom és hagyom járni egy percet utána áll le! nem tudom mi lehet a hiba! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Gabesz
Mostanában néha leáll. (aztán újraindítom, és semmi baja) Komputer szerint "-- üzemanyag szivattyú, zárt áramkör"... illetve: "-- üzemanyagnyomás szabályozó".
Ezt csinálja már két hete. De nagyon hektikus. Néha napokig nincs hiba. Kérdésem, hogy a szivattyú képes ilyen hosszan haldoklani? És mintha csak hosszabb út alatt csinálná. (vagy nagy melegben)
Vagy inkább a riasztóshoz menjek előbb, merthogy "okos" riasztó van, ami megszakítja a szivattyú áramkörét, és ki tudja, hogy nem melegszik-e ott valami relé. El akarom kerülni, hogy a két fél között pattogjak. Ha azt mondjátok, hogy a szivattyú csak egyszer hal meg, akkor ez inkább riasztó hiba lesz.
Ez nagyon sok körülménytől függ, például a beépített alkatrész minősége az nagyon befolyásolja, meg az, hogy kaptál-e számlát (és persze garanciát), te vitted-e az alkatrészt, stb...
...de nem találom kirívóan magasnak, pláne ha nem olcsó alkatrészt építettek be, számlával, garisan.
(csak az csapágy kisker ára, ha elfogadható közép kategóriás alkatrészről beszélünk, már legalább 30-35 ezer Ft! a beépítés, ha nincs berohadva semmi akkor kb 1 óra)
Sziasztok! Passat 2008-as B6 1.9 PDTDI: jobb első kerékcsapágyat cseréltek és 45 eFt-t fizettem. Nem lehet, hogy átb...tak? Most így utólag sokallom egy kicsit, fizetéskor meg hülye fejjel nem kérdeztem rá. Nem szakszerviz, maszek. Üdv
3-as, nyélgáz, kigyorsít, 6500-7200 között ráhúztam a 4-be, a váltókaron már éreztem, hogy nem OK, kuplungot ráengedtem, valami fogaskerekek némileg összeértek, mert hallatszott a grrrrr... bepara, hogy sötétben ottmaradok az út szélén, 5-be simán ment, 6-ba simán ment, vissza 4-be megint ment...
Az a kütyü, ami leosztja a fokozatokat, ahogy a váltókarral birkózok, az tud ilyet csinálni, hogy összekuszálja a dolgokat és "sehova" se vált?
Gondolom ilyenkor váltó le, szétkap és ami nem olyan, mint amilyennek kéne lenne, az a csere. Valójában nem a 4-es hiánya aggaszt, hanem az, hogy behal az egész, és akkor lesz a baj...
Sziasztok! Néztem egy 2015-ös b8 passátot 1.6 88kw-os dizel motorral,170.000km van benne minden rendben van az autóval viszont elég nagy a kartergáz ,az olajbeöntönél és a nivónál is jön a fehér füst elég jól! Lehet ez esetleg a kartergázszürö dugulásától? Van egy 1.9 pdtdi passátom is de ott jóval kisebb a kartergáz x ennyi km-nél!
Sziasztok!Van egy Passat B7-esem! Van benne start stop rendszer! Hogyan lehetne kiiktatni hogy ne keljen állandóan kapcsolgatnom! Ki lehet azt kapcsolni számítógép segítségével? És még olyan kérdésem lenne hogy a GPS-t hogyan tudnám nem túl drágán frissíteni illetve magyarosítani?! 2012-es évjáratú SD kártyás és merev lemezes! És van benne DVD lejátszó! Azzal lehet valamit csinálni hogy menet közben is nézni lehessen ne csak hang legyen? Előre is köszönöm a segítségeteket! És keresek a Passathoz 17 vagy 18-as szép könnyűfém felniket gumival együtt használat ami nem csillagászati áron van!
Nekem skoda octavia 2.0pdtdi BKD motorkóddal. Tudtommal ebbe nem a hatlapszögű konstrukció van. Viszont az én esetem pont a fordítottja a tiédnek... Meleg időben nem indul elsőre. Van,hogy csak 3.-ra de nem minden esetben. Van amikor semmi baja és pöccröff.Ac zúg,teker,el is kezd döcögni,de ahogy leveszem a kulcsról a kezem ledadog. Egyenlőre ötlet sincs. Ha beindul akkor a ford.szám is beáll tökéletesre,tehát nem döcög meg semmi. Hát franc se tudja..valamikor gépre kene dugni hátha...
Addig, ameddig jol megy tole a motor, es tartosan sem karosodik, tok mindegy mit adnak el uzemanyag cimen. Nyilvan vannak szabvanyok, amiket teljesitenek a forgalmazott uzemanyog. Engem leginkabb a belejuk kevert ado zavar a legjobban.
Ez nagyon igaz! ...bár mostanában sokfelé látok munkálatokat, bosszankodok is miatta, mert nagyon kevés helyen lehet haladni és ezt mindenütt bele kell kalkulálni mostanság. Legutóbb az Abony-Cegléd 4 sávost terelték át az egyik 2 sávra és onnan egészen a 405-M5-ig nem is nagyon lehet előzni, de ha készen lesz egyszer akkor az nagyot fog segíteni a 4-es forgalmának!
(mindig eldurran a fejem, ha eszembe jut, hogy az M4 ellen az volt a legerősebb érv, hogy nem elég nagy a forgalom... na aki ilyet mondott azt vasvillával kergetném keresztben oda-vissza egy hétig és amikor meg kell állnia akkor kapna a valagába egyet a villával!)
...azért ez az ország nyugati felén nem egészen így van, pláne a prémium üzemanyagok tekintetében, és a kutak nem kevernek bele semmit, az adalékolást is a kamion töltésekor intézik a bázistelepeken, vagy a finomítókban.
(nem tudom, hogy Százhalombatta üzemel-e már, de már egy ideje a dízel az Ploiestiből jött/jön és Szajolban töltik)
Az ország nyugati felén vannak olyan kutak amiket az anyacég lát el és nem a MOL! ...és van olyan márka aminek a prémium üzemanyagai országosan az anyacégtől jönnek!
...adalékot, pláne részecskeszűrős autóba nem javaslok senkinek! Örök igazság, hogy üzemanyagba, olajba, fagyállóba nem öntünk semmit! (...én még régen használtam Spuri adalékot ami mérések szerint csökkentette a füstölést, sokat nem jelentett, talán kicsit halkabban járt a motor de az még a dpf előtti időkben volt!)