Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rf944 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11189

üdv! elkelt!!!

rf944 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11188
Giczi Attila Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11187

Valaki tudna küldeni magyar nyelvű linket hogy tudom a menübe beállítani a dolgokat? nincs benne magyar sajnos.

VW Passat b6 2010.

Előre is köszi

accessnorbi Creative Commons License 2018.05.26 0 0 11186

Köszi. Elvittem a riasztóshoz, kiiktattuk az immobiliser-t. De az autó továbbra is leáll. Annyit figyeltem meg, hogy az első 20-30 percet bírja. Aztán leáll. Mintha elfogyna a benzin. Újraindítani 1-2 percig nem lehet, mert csak kerepel. Aztán ha picit hűlt, megint tudok vele menni 15-20 percet.

 Szörnyű. (Passat TSI 2.0, 1998) Vezérléscsere most volt. Pont emiatt a jelenség miatt hoztam előre. Nemtom. A szerelő szerint kizárt dolog, hogy a benzinszivattyú ilyet csináljon. Pedig szerintem ha valami miatt szorul, erőlködik, hasonló jelenséget kell, hogy produkáljon.

Előzmény: Octi19 (11183)
kurdigabor Creative Commons License 2018.05.25 0 0 11185

Sziasztok!Van egy Passat B7-esem! Van benne start stop rendszer! Hogyan lehetne  kiiktatni hogy ne keljen állandóan kapcsolgatnom! Ki lehet azt kapcsolni számítógép segítségével? És még olyan kérdésem lenne hogy a GPS-t hogyan tudnám nem túl drágán frissíteni illetve magyarosítani?! 2012-es évjáratú SD kártyás és merev lemezes! És van benne DVD lejátszó! Azzal lehet valamit csinálni hogy menet közben is nézni lehessen ne csak hang legyen? Előre is köszönöm a segítségeteket! És keresek a Passathoz 17 vagy 18-as szép könnyűfém felniket gumival együtt használat ami nem csillagászati áron van! 

 És még egy hiba jött elő mostanában,hogy leállítás után megy a hűtő ventillátor folyamatosan,és csak ha újra beindítom és hagyom járni egy percet utána áll le! nem tudom mi lehet a hiba! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Gabesz

gunfan Creative Commons License 2018.05.25 0 0 11184

Köszönöm a kerékcsapággyal kapcsolatos hozzászólásokat urak! Üdv!

Octi19 Creative Commons License 2018.05.24 0 1 11183

első körben a riogatóra tippelnék...

Előzmény: accessnorbi (11180)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 11182

Bárdi webshop (a linkedről mentem oda) SKF első kerékcsapágy 2008-as 1.9 TDI Passat (B6): 41402Ft

 

(beszúrnám a print screen-t is de nem engedi...)

Spanos Creative Commons License 2018.05.24 0 0 11181

www.bardi.hu én simán onnan írtam be az árát. És ebből jön(ne) még le a kedvezmény.

Előzmény: Octi19 (11179)
accessnorbi Creative Commons License 2018.05.24 0 0 11180

Ide is, mert szorít az idő:

van egy B6 Passatom (2008), benzines, TSI 2.0

Mostanában néha leáll. (aztán újraindítom, és semmi baja) Komputer szerint "-- üzemanyag szivattyú, zárt áramkör"... illetve: "-- üzemanyagnyomás szabályozó".


Ezt csinálja már két hete. De nagyon hektikus. Néha napokig nincs hiba.  Kérdésem, hogy a szivattyú képes ilyen hosszan haldoklani? És mintha csak hosszabb út alatt csinálná. (vagy nagy melegben)

Vagy inkább a riasztóshoz menjek előbb, merthogy "okos" riasztó van, ami megszakítja a szivattyú áramkörét, és ki tudja, hogy nem melegszik-e ott valami relé. El akarom kerülni, hogy a két fél között pattogjak. Ha azt mondjátok, hogy a szivattyú csak egyszer hal meg, akkor ez inkább riasztó hiba lesz.

Octi19 Creative Commons License 2018.05.24 0 0 11179

SKF ennyiért hivatalos kiskerárban? (értsd: nem kedvezménnyel, ismerősön keresztül stb...)

Unixnál például most akciósan 42.

Előzmény: Spanos (11178)
Spanos Creative Commons License 2018.05.24 0 0 11178

Az SKF van 30-35eFt között, vagyis a 45eFt nem kirívó.

Előzmény: Octi19 (11177)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.23 0 0 11177

Ez nagyon sok körülménytől függ, például a beépített alkatrész minősége az nagyon befolyásolja, meg az, hogy kaptál-e számlát (és persze garanciát), te vitted-e az alkatrészt, stb...

...de nem találom kirívóan magasnak, pláne ha nem olcsó alkatrészt építettek be, számlával, garisan.

(csak az csapágy kisker ára, ha elfogadható közép kategóriás alkatrészről beszélünk, már legalább 30-35 ezer Ft! a beépítés, ha nincs berohadva semmi akkor kb 1 óra)

Előzmény: gunfan (11175)
mica-r Creative Commons License 2018.05.23 0 1 11176

Kb stimmel

Előzmény: gunfan (11175)
gunfan Creative Commons License 2018.05.23 0 0 11175

Sziasztok! Passat 2008-as B6 1.9 PDTDI: jobb első kerékcsapágyat cseréltek és 45 eFt-t fizettem. Nem lehet, hogy átb...tak? Most így utólag sokallom egy kicsit, fizetéskor meg hülye fejjel nem kérdeztem rá. Nem szakszerviz, maszek. Üdv

mica-r Creative Commons License 2018.05.21 0 0 11174

Vagy rosszul kezeled a váltót, pl nagyon hirtelen rántod, vagy rossz a szinkron, vagy kapcsolóvilla, vagy kuplung? 

Otthagyni valószínűleg nem fog az út szélén egy fokozatkapcsolási hiba miatt a kocsi. 

Előzmény: Spanos (11173)
Spanos Creative Commons License 2018.05.20 0 0 11173

Na, srácok, tegnap este megint előjött a hiba.

 

3-as, nyélgáz, kigyorsít, 6500-7200 között ráhúztam a 4-be, a váltókaron már éreztem, hogy nem OK, kuplungot ráengedtem, valami fogaskerekek némileg összeértek, mert hallatszott a grrrrr... bepara, hogy sötétben ottmaradok az út szélén, 5-be simán ment, 6-ba simán ment, vissza 4-be megint ment...

 

Az a kütyü, ami leosztja a fokozatokat, ahogy a váltókarral birkózok, az tud ilyet csinálni, hogy összekuszálja a dolgokat és "sehova" se vált?

 

Gondolom ilyenkor váltó le, szétkap és ami nem olyan, mint amilyennek kéne lenne, az a csere. Valójában nem a 4-es hiánya aggaszt, hanem az, hogy behal az egész, és akkor lesz a baj...

 

 

:(

Előzmény: Spanos (11103)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.20 0 0 11172

Sziasztok! Néztem egy 2015-ös b8 passátot 1.6 88kw-os dizel motorral,170.000km van benne minden rendben van az autóval viszont elég nagy a kartergáz ,az olajbeöntönél és a nivónál is jön a fehér füst elég jól! Lehet ez esetleg a kartergázszürö dugulásától? Van egy 1.9 pdtdi passátom is de ott jóval kisebb a kartergáz x ennyi km-nél!

kurdigabor Creative Commons License 2018.05.18 0 0 11171

Sziasztok!Van egy Passat B7-esem! Van benne start stop rendszer! Hogyan lehetne  kiiktatni hogy ne keljen állandóan kapcsolgatnom! Ki lehet azt kapcsolni számítógép segítségével? És még olyan kérdésem lenne hogy a GPS-t hogyan tudnám nem túl drágán frissíteni illetve magyarosítani?! 2012-es évjáratú SD kártyás és merev lemezes! És van benne DVD lejátszó! Azzal lehet valamit csinálni hogy menet közben is nézni lehessen ne csak hang legyen? Előre is köszönöm a segítségeteket! És keresek a Passathoz 17 vagy 18-as szép könnyűfém felniket gumival együtt használat ami nem csillagászati áron van! 

 

Nagyi17 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 11170

Nekem skoda octavia 2.0pdtdi BKD motorkóddal. Tudtommal ebbe nem a hatlapszögű konstrukció van. Viszont az én esetem pont a fordítottja a tiédnek... Meleg időben nem indul elsőre. Van,hogy csak 3.-ra de nem minden esetben. Van amikor semmi baja és pöccröff.Ac zúg,teker,el is kezd döcögni,de ahogy leveszem a kulcsról a kezem ledadog. Egyenlőre ötlet sincs. Ha beindul akkor a ford.szám is beáll tökéletesre,tehát nem döcög meg semmi. Hát franc se tudja..valamikor gépre kene dugni hátha...

Előzmény: nickd1977 (11152)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.05.17 0 0 11169

Addig, ameddig jol megy tole a motor, es tartosan sem karosodik, tok mindegy mit adnak el uzemanyag cimen.
Nyilvan vannak szabvanyok, amiket teljesitenek a forgalmazott uzemanyog. Engem leginkabb a belejuk kevert ado zavar a legjobban. 

Előzmény: busz54 (11167)
andreas19 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 11168

"Örök igazság, hogy üzemanyagba, olajba, fagyállóba nem öntünk semmit!"

 

... és a jó borba sem!

:)

Előzmény: Octi19 (11163)
busz54 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 11167

Már nem olyanok az üzemanyagok mint régen

10-15 fajta 95ös is van összetételtöl függöen 

szintén dizel is vagy 10 féle

 

szinte minden honapban más és más anyag érkezik a kutakra.amiröl a vásárlo mit sem tud

néha több benne az etanol v kevesebb ...a dizelben meg a növényi olaj v más.

ezt a kutatok tudják hogy meddig mehetnek el azért fizetik öket :) .Persze nem utolso sorban igy gazdaságos a cégeknek és az állam is jol jár.

csak mi kicsik szivunk ha szervibe kell menni.

ezért jo ha adalékkal egy kicsit javitasz a helyzeten.

Persze a köv honapban már eltérö lehet a mért adat. ez mind teszt kérdése csak

dizel

szép sárga szinü. 3 nap elteltével benéztem a tankba és szinte sötétkék volt.

azt olvastam hogy max 6honapra javasolják az üzemanyagok  felhasználását. hol volt ez régen?

 

ezek mind saját tapasztalatok..nem akarok semmilyen vitát okoskodást elindítani.

csak észrevételeimet közöltem.

 

Előzmény: saválló (11166)
saválló Creative Commons License 2018.05.15 0 0 11166

Évtizedek óta (éves szinten nem keveset) autózok, még soha nem használtam üzemanyag adalékot, de még prémium ( csoda) dieselt sem.

 

Mindezektől függetlenül soha nem volt üzemanyagellátásból eredő hibám, télen kőkemény mínuszokban is indultak az autóim prémium diesel nélkül is.

 

Szerintem a csoda (prémium) üzemanyagban, és a  csodát tevő adalékokban csak hinni kell......mert ezek csakis akkor érnek, használnak  valamit is. :)

Előzmény: busz54 (11162)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 11165

Ez nagyon igaz! ...bár mostanában sokfelé látok munkálatokat, bosszankodok is miatta, mert nagyon kevés helyen lehet haladni és ezt mindenütt bele kell kalkulálni mostanság. Legutóbb az Abony-Cegléd 4 sávost terelték át az egyik 2 sávra és onnan egészen a 405-M5-ig nem is nagyon lehet előzni, de ha készen lesz egyszer akkor az nagyot fog segíteni a 4-es forgalmának!

 

(mindig eldurran a fejem, ha eszembe jut, hogy az M4 ellen az volt a legerősebb érv, hogy nem elég nagy a forgalom... na aki ilyet mondott azt vasvillával kergetném keresztben oda-vissza egy hétig és amikor meg kell állnia akkor kapna a valagába egyet a villával!)

Előzmény: Rőth Sándor (11164)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.05.15 0 0 11164

Inkabb az utakkal van baj itthon,  nem az uzemanyagokkal. Nem a motorok pusztulnak, hanem a futomuvek, gumik, felnik.

Előzmény: Octi19 (11163)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 11163

...azért ez az ország nyugati felén nem egészen így van, pláne a prémium üzemanyagok tekintetében, és a kutak nem kevernek bele semmit, az adalékolást is a kamion töltésekor intézik a bázistelepeken, vagy a finomítókban.

(nem tudom, hogy Százhalombatta üzemel-e már, de már egy ideje a dízel az Ploiestiből jött/jön és Szajolban töltik)

Az ország nyugati felén vannak olyan kutak amiket az anyacég lát el és nem a MOL! ...és van olyan márka aminek a prémium üzemanyagai országosan az anyacégtől jönnek!

 

...adalékot, pláne részecskeszűrős autóba nem javaslok senkinek! Örök igazság, hogy üzemanyagba, olajba, fagyállóba nem öntünk semmit! (...én még régen használtam Spuri adalékot ami mérések szerint csökkentette a füstölést, sokat nem jelentett, talán kicsit halkabban járt a motor de az még a dpf előtti időkben volt!) 

Előzmény: busz54 (11162)
busz54 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 11162

HY

 

Csak MOL üzemanyag van az országban(olvass utánna)

A többi kut csak adalékot keverhet bele .(elég sok shell és omw kamiont látnánk szaladgálni ha igy lenne)

 

Javaslom neked hogy használj disel adalékot 

én Wynn's Supremium Diesel 250ml  használok

https://akcio-shop.hu/termek/wynns-teljesitmenynovelo-supremium-diesel-250ml/

 

 

eddig semmilyen problémám nem volt a géppel

 

2012 passat cc 2.0cr

Előzmény: nickd1977 (11158)
Gábor95 Creative Commons License 2018.05.12 0 0 11161

Sziasztok!

 

Szerintetek ezt a hangot mi okozhatja? Linkelem a videót: https://youtu.be/yxRAAzGCAEY

 

A segítséget előre is köszönöm!

 

Üdv.: Gábor

passatcc87 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 11160

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!