Keresés

Részletes keresés

gbeatle Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37719

A 37684. számú hozzászólást tessék párszor elolvasni (addig, amíg sikerül a megértése).

Talán leesik majd a tantusz, hogy miért tartja sok vasútbarát (én is) demagógnak azt, amikor az adófizetők pénzét féltik itt egyesek a HÉV-ek miatt.

GYK.: az ráadásul csak egy kiragadott példa ebből a túlbonyolított, pénznyelő marhaságból.

De érzem, hogy hamar meg fogom bánni megint, hogy megszólaltam... :-(

D55 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37718

Az én értelmezésemben vasútbarát az, aki a vasútvonalak megmentését, felújítását szeretné elérni.

Még akkor is, ha semmi értelme nincs (pl. Kisszénás-Kondoros)? Ezek szerint aki vasútbarát, az alapból nem is gondolkodhat értelmesen? Szerintem nem így van...

Előzmény: Lovrin (37717)
Lovrin Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37717

Az én értelmezésemben vasútbarát az, aki a vasútvonalak megmentését, felújítását szeretné elérni. Aki tízmillió emberrel takarózva tapsikol a bezárásukért az valami más...

Előzmény: vrobee (37710)
akóR Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37716

Bocsánat.., de Lóf&@st a pulitikusnak !!!

Vannak páran ottan, akiknek ez Vona a dolguk, s ezért kapnak fizetést !!

/ a dolguk nem az újra indítást takarja, hanem a lehetőségek tisztázását.., de pl. Kk. örzésért, már 16 hónapja fizetnek havi több millát !!!  S több fórumon, több nagyqtya, másfél éve, csak himel - hámol ! /.

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37715)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37715

Tudom hogyan gondoltad. Tanyasi aszfaltutak rozzant buszokkal számtalan helyen vannak az országban, MÁV kisvasút viszont csak ez a kettő, tehát rá kéne szánni azt a 486 Ft-ot. Nyilván nem kiküldeni mindenkinek egy sárga csekket hanem valami kerekítési százalékként hozzácsapni a beszedett adóhoz, észre sem vennék. Na jó, legyen 500 és akkor a fejenként 14 Ft lehet a vasutak újraindítását elintéző politikusé:)

Előzmény: erdőszéli (37714)
erdőszéli Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37714

nem épp így gondoltam, de a válasz frappáns.

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37713)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37713

Akkor ez csakis Ikarus 30, 601, 66 lehet.

486 Ft?

Hol kell fizetni?

Simán!:-)

Előzmény: erdőszéli (37712)
erdőszéli Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37712

tegyük fel, hogy tőled 300 km-re van egy aszfaltút, ami pár tanyát érint, és ezen az úton egy ötven éves rozzant busz jár, úgy, hogy közben minden falut el lehet érni gyorsabban, kényelmesebben vonattal is.

 

ennek a buszközlekedésnek a fenntartása évente 486.- forintodba kerülne. adnád szívesen? :-)

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37711)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37711

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=109901809&t=9076357

 

Ezek szerint ha 10 millió emberre vetítem akkor 170 Ft/fő/év. Sok? Nem sok.

 

Ha 3,5 millió adófizetőre számolom akkor 486 Ft/fő/év. Sok? Nem sok.

 

Akkor én valami más vagyok, de nem a fiúkat szeretem:-)

Előzmény: vrobee (37710)
vrobee Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37710

Az én értelmezésemben vasútbarát az, akinek hobbija a vasút. Aki elvárja másik tízmillió embertől, hogy ezt finanszírozza, az valami más...

Előzmény: Lovrin (37706)
Lovrin Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37709

Nekem a pénztárcámban a fizetésem van, amivel én rendelkezem. Az adóm az állam bácsi pénztárcájában van és ő rendelkezik vele, tehát az ő pénze.

 

Vagy neked több pénzed van hogy be lett zárva a KK/NyK/ ?

Előzmény: kivi000 (37707)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37708

És kevesebb lett az adód azért mert nem jár a két vasút? Nem hiszem. Zsitvica leírta az árát, a költségvetés igen piciny morzsája, járjon csak!

Előzmény: kivi000 (37707)
kivi000 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37707

Igen, csak adónak álcázzák.

Előzmény: Lovrin (37705)
Lovrin Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37706

Ebbe a topikba olyan vasútbarátok járnak, hogy a vasútnak már ellenségre sincs szüksége mellettük :)

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37701)
Lovrin Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37705

Nocsak, kényszerítettek rá hogy kisvasúti jegyet vegyél a fizetésedből?

Előzmény: kivi000 (37704)
kivi000 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37704

A pénztárcám...

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37703)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37703

Nem szabad? Ki tiltja?

Előzmény: manhattani (37702)
manhattani Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37702

Nem, a véleményemben nyoma sem volt érzelemnek. Azt mondtam, hogy ennyi utasért nem szabad fenntartani vasútvonalat, főleg nem annyiért, amennyiért a MÁV teszi. Attól még szeretem a kisvasutakat :-)

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (37701)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37701

Kisvasút: szeressük! :-)

 

Ha jól emlékszem amikor a nyíri és kecskeméti kisvasutak újraindítását szorgalmaztam teljesen a 2009 dec előtti formában, akkor te is a nem szeretők között voltál. De lehet hogy tévedek akkor bocs.

Előzmény: manhattani (37697)
Kököjszi-Bobojsza Creative Commons License 2011.05.31 0 0 37700

Mondasz valamit, talán lehetne forgalomnövelő egy ilyen csoportos kedvezmény. Persze csak akkor ha mondjuk reklámoznák, tudnának róla az utasok. Persze nem elég mindjárt előjön a normális menetrend kérdése is.

Előzmény: v_peti (37699)
v_peti Creative Commons License 2011.05.30 0 0 37699

Ha egész nap egy 500-asért utazhatsz, akkor majd lesz rajtuk akkora forgalom... :)

 

Bocs, ezt le kellett csapni.

 

Amúgy itt is lehetne olyan, mint a Schönes Wochenende vagy az Einfach Raus!

 

Magyar árakra átkalkulálva 3000 forint körül kéne adni egy napijegyet. Személy és sebesvonatra lenne érvényes, és egy országrészben vagy régióban. (2-3 megye)

Persze csak hétvégén, és itt is 5 személyre lehetne érvényes. (A gyerek lehet fél személynek is számíthat.)

 

 

Előzmény: C50 (37698)
C50 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 37698

Kipróbáltam a "mű" vicinálist. Nagyon jó! Minden megállásnál más tájegységbe lehet jutni, így a Skanzen olyan mintha az országban utazgatnál közöttük. A vonatjegy 500 Ft, ezért egész nap bármennyit lehet vonatozni.

Nem lenne baj ha az igazi vicinálisokon is ekkora lenne a kihasználtság.

manhattani Creative Commons License 2011.05.28 0 0 37697

Fővonal: ma a vasút.

Mellékvonal: van az is...

Kisvasút: szeressük! :-)

Előzmény: Felek Ferenc (37695)
GA0425 Creative Commons License 2011.05.25 0 0 37696

Tatabánya és a Bokodi elágazás között az előbb említett dácsiás favonat jár heti háromszor, a vonal túlsó végén pedig Pápáról mennek ki Franciavágásra, oda is fát visznek.

Előzmény: laszlovecsei (37693)
Felek Ferenc Creative Commons License 2011.05.25 -1 0 37695

"Kisvasutak-történelem

Mellékvonal-küzdelem

Fővonal-lényegtelen..."

Vumurt89 Creative Commons License 2011.05.25 0 0 37694

Tatabányáról még járnak ki a Bokodi erőműhőz viszonylag rendszeresen, olykor dupla remot M47-el.

Előzmény: laszlovecsei (37693)
laszlovecsei Creative Commons License 2011.05.25 0 0 37693

Sziasztok!

 

A 13-as Tatabánya-Pápa vasútvonalon van még valami forgalom? Esetleg tolatós teher?

Slijepac Most Creative Commons License 2011.05.19 0 0 37692
bodrostomi Creative Commons License 2011.05.10 0 0 37691

Amerre a madár sem jár:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=110022300&t=9193560 (84)

 

A fedebrői fa vajon mióta van ott?

hkv Creative Commons License 2011.05.10 0 0 37690

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!