Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pappal02 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 8871

Sziasztok

Néhány napja észrevettem hogy a váltások között magas marad a fordulat,valahogy nem esik viszább a gáz.furcsán hallani h búg a motor,amikor meg megkapja a küvetkező fokozatot,rángat egyet.valami tuti nem okés.ha esetleg valaki találkozott már ilyennel annak megköszönném a segítséget.Üdv pali

crln Creative Commons License 2015.11.18 0 0 8870

valami talpas gömbfej... vagy ilyesmi cseréltem...

 

Előzmény: CARLOSZ (8869)
CARLOSZ Creative Commons License 2015.11.18 0 0 8869

Hello bello mindenkinek!

Mar egy parszor irtam forumra a trafic kanyarodasaval kapcsoladban. Kerdeztem mar alkatreszesektol hogy mi lehet a hiba. Miert kell elvenni a gazt kanyarba es rangatni a kormanyt mert nem marad iven a kocsi.

A valasz az volt hogy kormanykardant kell kicserelni.

Valakinek volt mar ilyen hibaja?

Ezzel megoldodott? Nagy munka ezt kicserelni a szerelonek?

Valaszokat elore is koszonom.

Erigone Creative Commons License 2015.11.18 0 0 8868

Szerintem azért, mert ki van iktatva a részecskeszűrő.

Előzmény: korimv6 (8841)
szurke vivaro Creative Commons License 2015.11.17 0 0 8867

Koszi szepen a valaszod vegul ra jottem hogy a vakum pompa nem huzta be a turbot kicsereltem az ego elaludt huz is csak nagyon nehezen kapja fel fordulatot alapjaratbol de utana mar megy jol eleg idegesito de csak majd otthon mennek szerelohoz ha nem muszaly mert itt Nemetorszagba megkerik az arat foleg ha nem ide valo vagy...ha esetleg ehez lenne valami otleted??? Udv mindenkinek

Előzmény: llaller (8857)
pesztro Creative Commons License 2015.11.17 0 0 8866

Sziasztok!

Volna egy kérdésem, hátha valamelyikőtök már találkozott a problémámmal.

2005-ös Vivaróm van, eddig különösebb gondom nem volt vele. Kb. egy hónappal ezelőtt kezdte, hogy néha nem indult. Semmi törvényszerűséget nem tudok felfedezni abban, hogy mikor hajlandó beindulni és mikor nem. Van amikor reggel hidegen pöcre indul, de olyan is előfordul, hogy hosszú út után leállítom és 1 óra állás után már -a még meleg motor- nem indul be. Máskor egy hétig semmi baja utána megint kezdi. Ha nem indul be és utána egy óra mulva újra megpróbálom van amikor pöcre indul. Ha az önindítóvan nem sikerül beindítani, behúzásra egyből beindul. Viszont ha beindul minden rendbe van vele, nem áll le, jól húz. Szóval teljesen kiszámíthatatlan, és a szerelő sem tud mit kezdeni vele. 

Az aksicserén és az izzítógyertyák cseréjén már túl vagyok, de a probléma továbbra is fenn áll. 

Ma azt mondta a szerelő, hogy a légmennyiség mérőt cseréljük ki mert lehet hogy az okozza, de arra a kérdésemre, hogy ettől biztos hogy megszűnik a probléma, csak a vállát vonogatta. 

A légmennyiség mérő egyébként kb. 2 éve volt cserélve.

Ha valaki tudd kérem segítsen.

 

Köszi szépen

Bozont95 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 8865

Szóval az utastérben leszedem a váltó burkolatot és ott találom meg?

Előzmény: vargamunka (8863)
vargamunka Creative Commons License 2015.11.17 0 0 8864

szép napot 

javaslatom a felső cseréje (gyorsabb és egy óra alatt kész )valamint  lényegesen olcsóbb is .

ha mégsem akkor szükség is lesz rá az alsó cserénél 

üdv vargamunka

Előzmény: bode6 (8862)
vargamunka Creative Commons License 2015.11.17 0 0 8863

szép napot 

a váltó tetején található nem igényel szerelő aknát a csere   

üdv vargamunka

Előzmény: Bozont95 (8860)
bode6 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 8862

Sziasztok!2004es vivarom van (benzines).Az történt hogy beesett a kuplung pedál.az olajtartály  tele.olajfolyás sehol.kitekertem a légtelenitő csavarját lent a váltónál és száraz nincs benne olaj.azt nem tudom felső vagy alsó munkahenger szált e el.járt már igy valaki.előre is köszönöm.szép estét

T_H Creative Commons License 2015.11.15 0 0 8861

Felújítás nem játszik?

Előzmény: sky777 (8859)
Bozont95 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 8860

Sziasztok!

Az lenne a kérésem ,hogy a 2001-es Renault Traficban, merre található a tolatólámpa kapcsolója?

És hogy kell-e hozzá szerelőakna a cseréjéhez?

sky777 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 8859

Üdv mindenkinek.

 

Elszállt a generátorom ezért keresek bontottat.Ha van valakinek egy tartalékba normál állapotú ne tartsa magában,szívesen átvenném ha megegyezünk.

specifikációk:Trafic 1.9 dci 100  2003.07  760-as motorkód.Amit most kiszedtem belőle az Valeo volt 125A-os.

 

Köszi előre is.Üdv:Gábor

Vinior Creative Commons License 2015.11.12 0 0 8858

Sziasztok! Téves vásárlás miatt eladó 4db sárvédő toldat, eredeti gyári alkatrész, nem utángyártott! 2014-es évjáratig jó az összes trafic,vivaro,primastarra. Ára: 20.000.-+posta

llaller Creative Commons License 2015.11.12 0 0 8857

Szia, lehet későn írom, húzd le a légmennyiség mérő stekkerét, így 2000 ford felett megy a gép, de alatta gyenge lesz, lehet ez a megoldás, próbáld meg.

Előzmény: szurke vivaro (8855)
llaller Creative Commons License 2015.11.11 0 0 8856

Szevasztok 1,9 dci vezérműszíj feszesség, házilagos beállítása című dalhoz tudtok valami trükköt, hogy körülbelül milyen feszes legyen?

szurke vivaro Creative Commons License 2015.11.09 0 0 8855

S.O.S nemetorszagba vagyok es ki gyult a vivaromnak a izzogyertya jelzo elment az ereje nem huz mi a teendom szerviz vagy probalkozzam valamivek segitsen aki tud ...elore kosz UDV MINDENKINEK

manshood Creative Commons License 2015.11.09 0 0 8854

Szervusztok!

 

Segítséget, ill. infót kérnék.

Rövid Trafikhoz keresek tetőléceket "csomagtartót" (2-3db-ot).

Tudtok e ajánlani gyártót esetleg eladót akit még nem érintett meg a kapzsiság szele?

 

Üdv felétek: O'Ross A

riel Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8853

Bocs akkor félreértettem. 

A 2.5 dti motor tartósabb, megbízhatóbb, mint az 1.9 dti? (most nem arra gondolok, hogy a nagy nem erőlködik, hanem hogy konstrukciósan jobb-e)

Igen, én is nézem, hogy Tournak írnak sokmindent, ami nem az.

Írtad az isofixet. Igen, az a két kb. 5-ös köracél az az ülőlap és a támla között. Ehhez lehet rögzíteni a gyerekülést és a hordozó isofix talpát. Ez az isofix rögzítési pont vajon alap vagy opció volt 2005-2007 környékén a soküléses (de nem tour/passenger) kivitelekben? Próbáltam előtúrni valami régi árlistát és találtam is egyet, de egy szóval nem említi az isofixet....

Előzmény: korimv6 (8847)
jampika2 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8852

Köszi a tippet holnap cserélik a főtengely jeladot,remélem csak ennyi baja lesz.

Előzmény: T_H (8846)
csumpala Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8851

Köszönöm a választ.Télen nem csúszik,ritkán szoktam terhelni..

Előzmény: Mano.66 (8850)
Mano.66 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8850

Michelin Agilis Alpin 215/65R16C. Ez van fenn nyáron is,így megyek vele 120-130 ezer km-t egy garnitúrával.Ennek 90%-át 0,8-1,2 t-val terhelve.

Előzmény: csumpala (8844)
Mano.66 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8849

A kiegészítő fűtés csinálja.+10 fok alatt automatikusan indul,kikapcsolni nem lehet.

Előzmény: fehértour (8842)
korimv6 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8848

d

 

Örülök, hogy ismét egy gyári hiba, amit nem javítottak visszahívással.

korimv6 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8847

Nem írtam, hogy a 2,5 hasonló az 1,9-hez. Hanem hogy Opelnél 2007-ig a dti és cdti ugyan azt a motort takarja. Volt 1,9-ben dti és cdti is, ahogy a 2,5-ből is. Van egy V6-os Omegám, ahol hozzászoktam, hogy nem lehet Astra áron üzemben tartani. Pláne autómániás vagyok, így nem szokott fájni, ha az autóra kell költeni.

Csomagtartó tényleg nem óriási. De gyorsan előre dönthető a hátsó üléssor. Így már befér egy talicska :D Ha jól néztem, 2007-től lehetett kérni hosszú kivitelben is a Tourt. A hirdető oldalakon sok autót hirdetnek Tour/Pasenger kivitelként, pedig nem azok, legfeljebb csak tetőklíma van bennük.

Előzmény: riel (8845)
T_H Creative Commons License 2015.11.08 0 0 8846

A gép biztos segít.

 

Ilyen jelenség szokott lenni diesel és benzines motorok esetén is, mikor a felső vagy főtengely jeladó döglődik.

Előzmény: jampika2 (8834)
riel Creative Commons License 2015.11.07 0 0 8845

Az említett személyszállító változatokból csak rövidek vannak, igaz?

Annak nem kicsi a "csomagtartója"?

Persze relatív, hogy mekkorának tűnik annak függvényében, hogy milyen autó volt előtte.

Mivel azt írtad, hogy a 2.5 dti hasonló az 1.9 dti-hez, nem tartasz tőle, hogy küzdelmes lesz a fenntartása?

Előzmény: korimv6 (8840)
csumpala Creative Commons License 2015.11.07 0 0 8844

Üdv mindenkinek.Rég írtam,de mindig olvasom.Téli gumi vásárlás elé áltam.Ki milyet használ?Addig is egy kis csepegtető...

fehértour Creative Commons License 2015.11.07 0 0 8843

Sziasztok !

Most már üzemmeleg motornál is kattog csak ritkábban. Pedig akkor már a kályha áll legalábbis lehajolva nem hallom hogy működne. Mintha jobb alulról a lökhárító mögül jönne a hang.

Üdv !

fehértour Creative Commons License 2015.11.06 0 0 8842

Sziasztok !

Egy jelenségre szeretnék magyarázatot. Üzemmeleg hőfok elérése előtt indítás után a motor aljából-elejéből valami kattogó relé szerű hangot hallok nem ütemszerűen.Próbáltam beazonosítani a hangforrást de nem lelem. Összefügghet ez a kiegészítő fűtéssel alul a kályhával. Nyáron ez a kattogás nem volt meg.

Köszönöm.

Üdv !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!