Néhány napja észrevettem hogy a váltások között magas marad a fordulat,valahogy nem esik viszább a gáz.furcsán hallani h búg a motor,amikor meg megkapja a küvetkező fokozatot,rángat egyet.valami tuti nem okés.ha esetleg valaki találkozott már ilyennel annak megköszönném a segítséget.Üdv pali
Mar egy parszor irtam forumra a trafic kanyarodasaval kapcsoladban. Kerdeztem mar alkatreszesektol hogy mi lehet a hiba. Miert kell elvenni a gazt kanyarba es rangatni a kormanyt mert nem marad iven a kocsi.
A valasz az volt hogy kormanykardant kell kicserelni.
Valakinek volt mar ilyen hibaja?
Ezzel megoldodott? Nagy munka ezt kicserelni a szerelonek?
Koszi szepen a valaszod vegul ra jottem hogy a vakum pompa nem huzta be a turbot kicsereltem az ego elaludt huz is csak nagyon nehezen kapja fel fordulatot alapjaratbol de utana mar megy jol eleg idegesito de csak majd otthon mennek szerelohoz ha nem muszaly mert itt Nemetorszagba megkerik az arat foleg ha nem ide valo vagy...ha esetleg ehez lenne valami otleted??? Udv mindenkinek
Volna egy kérdésem, hátha valamelyikőtök már találkozott a problémámmal.
2005-ös Vivaróm van, eddig különösebb gondom nem volt vele. Kb. egy hónappal ezelőtt kezdte, hogy néha nem indult. Semmi törvényszerűséget nem tudok felfedezni abban, hogy mikor hajlandó beindulni és mikor nem. Van amikor reggel hidegen pöcre indul, de olyan is előfordul, hogy hosszú út után leállítom és 1 óra állás után már -a még meleg motor- nem indul be. Máskor egy hétig semmi baja utána megint kezdi. Ha nem indul be és utána egy óra mulva újra megpróbálom van amikor pöcre indul. Ha az önindítóvan nem sikerül beindítani, behúzásra egyből beindul. Viszont ha beindul minden rendbe van vele, nem áll le, jól húz. Szóval teljesen kiszámíthatatlan, és a szerelő sem tud mit kezdeni vele.
Az aksicserén és az izzítógyertyák cseréjén már túl vagyok, de a probléma továbbra is fenn áll.
Ma azt mondta a szerelő, hogy a légmennyiség mérőt cseréljük ki mert lehet hogy az okozza, de arra a kérdésemre, hogy ettől biztos hogy megszűnik a probléma, csak a vállát vonogatta.
A légmennyiség mérő egyébként kb. 2 éve volt cserélve.
Sziasztok!2004es vivarom van (benzines).Az történt hogy beesett a kuplung pedál.az olajtartály tele.olajfolyás sehol.kitekertem a légtelenitő csavarját lent a váltónál és száraz nincs benne olaj.azt nem tudom felső vagy alsó munkahenger szált e el.járt már igy valaki.előre is köszönöm.szép estét
Sziasztok! Téves vásárlás miatt eladó 4db sárvédő toldat, eredeti gyári alkatrész, nem utángyártott! 2014-es évjáratig jó az összes trafic,vivaro,primastarra. Ára: 20.000.-+posta
Szia, lehet későn írom, húzd le a légmennyiség mérő stekkerét, így 2000 ford felett megy a gép, de alatta gyenge lesz, lehet ez a megoldás, próbáld meg.
S.O.S nemetorszagba vagyok es ki gyult a vivaromnak a izzogyertya jelzo elment az ereje nem huz mi a teendom szerviz vagy probalkozzam valamivek segitsen aki tud ...elore kosz UDV MINDENKINEK
A 2.5 dti motor tartósabb, megbízhatóbb, mint az 1.9 dti? (most nem arra gondolok, hogy a nagy nem erőlködik, hanem hogy konstrukciósan jobb-e)
Igen, én is nézem, hogy Tournak írnak sokmindent, ami nem az.
Írtad az isofixet. Igen, az a két kb. 5-ös köracél az az ülőlap és a támla között. Ehhez lehet rögzíteni a gyerekülést és a hordozó isofix talpát. Ez az isofix rögzítési pont vajon alap vagy opció volt 2005-2007 környékén a soküléses (de nem tour/passenger) kivitelekben? Próbáltam előtúrni valami régi árlistát és találtam is egyet, de egy szóval nem említi az isofixet....
Nem írtam, hogy a 2,5 hasonló az 1,9-hez. Hanem hogy Opelnél 2007-ig a dti és cdti ugyan azt a motort takarja. Volt 1,9-ben dti és cdti is, ahogy a 2,5-ből is. Van egy V6-os Omegám, ahol hozzászoktam, hogy nem lehet Astra áron üzemben tartani. Pláne autómániás vagyok, így nem szokott fájni, ha az autóra kell költeni.
Csomagtartó tényleg nem óriási. De gyorsan előre dönthető a hátsó üléssor. Így már befér egy talicska :D Ha jól néztem, 2007-től lehetett kérni hosszú kivitelben is a Tourt. A hirdető oldalakon sok autót hirdetnek Tour/Pasenger kivitelként, pedig nem azok, legfeljebb csak tetőklíma van bennük.
Most már üzemmeleg motornál is kattog csak ritkábban. Pedig akkor már a kályha áll legalábbis lehajolva nem hallom hogy működne. Mintha jobb alulról a lökhárító mögül jönne a hang.
Egy jelenségre szeretnék magyarázatot. Üzemmeleg hőfok elérése előtt indítás után a motor aljából-elejéből valami kattogó relé szerű hangot hallok nem ütemszerűen.Próbáltam beazonosítani a hangforrást de nem lelem. Összefügghet ez a kiegészítő fűtéssel alul a kályhával. Nyáron ez a kattogás nem volt meg.