az index végén az az automatikus világítás kapcsolója? de jó hogy jelölve van :) akkor lehet hogy mégse az izzócsere miatt nem kapcsol fel szürkületben... én meg már azt hittem valamit elrontottam :)
Mert láttam olyan 2003-as C3-ast, aminek a "kilóméterórája" mutatta, de valaki azt írta a középső tudja :)
Amúgy nekem is rádióvezérlős az ablaktörlőkar, egyáltalán van olyan kar amiben ezek a funkciók maradnak, és mellé még az egyéb kijelzés vezérlése is megy?
Az indexkar végén van egy gombom, amivel egyedül az automata világítást tudom ki-be kapcsolni.
azon gondolkodom, hogy nekem miért nem jelzi ki a műszerfalon az átlag fogyasztást ha másnak igen?! 2003-as C3 1.4 HDi 16V Exclusive. Lehet csak én nem tudom előcsalogatni, vagy egyáltalán nem is mutatja?
továbbá jelez a motor hiba visszajelző ikon és nem működik a központi zár távirányítóval + az elektromos ablak 1-2 másodpercig működik = összefügg a kett (három) vagy egymástól független?
Nekem van egy csomagtérajtós szállítóm, a márkája nem rémlik, 1 hét múlva leszek otthon akkor meg tudom mondani.
Gyárilag elvileg nem támogatott ez a módszer, de márkakereskedőtől kapott infó alapján 50 kilóig kibírja a hátsó ajtó (és üveg, amin támaszkodik).
Hátránya, hogy a hátsó lökhárítót szépen benyomja a két vas amivel rátámaszkodik, ha az autód esztétikailag 100%-os, nem ajánlom, az enyémnek már mindegy ;)
2db 26-os bringát cipeltem rajta kb. 3000km-t, eddig fent maradt.
Ha esetleg jártok bontóban, vagy tudtok valahonnan ezüst metál első lökhárítót, jobb első sárvédőt és tetődíszléceket (lehet fekete is), akkor légyszi szóljatok. Vadászok már régóta, de sajnos sikertelenül... email: tocinu@gmail.com
Azóta máshol is utána érdeklődtem az áraknak, és kaptam 80.000.- os ajánlatot is! Kompletten! Az már jobban hangzik! Sztem a jövő héten megcsináltatom, s majd utána beszámolok az eredményről! :)
Viszont ez egy márkaszerviz, lehet, hogy gyárit akarnak beletenni ennyiért. Az utángyártott Valeo készlet (tehát nem csak szerkezet, hanem tárcsa és csapágy is. Remélem együtt cserélik az egészet!!) most is kb. 57e ft.
A kiemelőmotor már más történet, mert az tényleg 150e. Az is lehet, hogy ők meg annak a cseréjére gondoltak. Nem tudom, nem voltam ott, csak találgatok. :-(
Pontosítani kell velük, hogy konkrétan mit és mennyiért cserélnek.
Sajnos lehet, hogy a kuplungkiemelő motor vacakol. A kuplung készletet meg ilyenkor "alapból" cserélik, mert az úgyis sz*r már ilyenkor, ill. lehet, hogy a kemény kuplung miatt kezd el vacakolni a kiemelőmotor.
Sziasztok. Most azt az infót kaptam a márkaszervizből, hogy kuplungszerkezet cserét kell megejteni az autón! A jelenség a szokásos a SensoDrive váltók körében: megjelenik a hópehely , motor check lámpa világít, durván váltó automatika. Kapásból rámondták, hogy kuplung csere! 150.000.- az alkatrész + a munkadíj! A típusom különben 1.6 Pluriel. Ja és 83.000 km.
Nem ér semmit az olajcsere, de ha úgy is lent van a váltó, ártani nem fog ;)
A szoftverfrissítés sem ért sokat, pár esetben segített, vagy elodázta a hibát.
Amúgy nem tudom valami hőmérséklet szenzor van-e a váltóban, mert anno egy üres parkolóban próbálgattam mennyit bír, és 10 perc össze vissza váltogatás után letiltott egy kis pihenőre, de lehet valamelyik motor fáradt meg akkor :)
Nálam eddig 2x volt a fokozatváltó cserélve, azon semmi más sem segített. A kuplungmozgató még az eredeti, de tippre lassan ő is menni fog így 12 év után.
Érdekes felvetés, de furcsállnám, ha így lenne. A Sensodrive váltó 1 sima mechanikus váltó, aminél a kapcsolgatást motorok végzik. Ha túlmelegedne benne az olaj, akkor az a szoftvertől függetlenül lenne.
Lenne egy kérdésem a központi zárral kapcsolatban: szerintetek ha menet közben magamra zárom az ajtót, akkor baleset (mondjuk a légzsákok kinyílása) esetén ez kiold, vagy adott esetben csak a tűzoltók fognak csak kivágni?
5 év és kb 100ezer km után tört el tavaly decemberben a következő adag az M3-as kivezetőn :)
Tippre inkább attól függ, mennyire rossz utakon is jársz, mekkora terhelést kap. Felénk aknamező van (Csomád-Őrbottyán szakasz pl.), így nem lepődöm meg.