Én ez alapján a videó alapján a csomagtértől indulva a hátsó kapaszkodókig leszedtem, az kb fél órás művelet, max 1, ha nagyon figyel az ember. Torx 25-27-30 ha minden igaz + 16os és talán 17es kulcs kellett. Meglepően könnyű volt mindent kipattintani, leszedni.
A videó alapján a beltéri világítás a trükkösebb. Leírom, ha eljutottam odáig 😀 videót érdemes végignézni a művelet előtt, mert a srác is hibázik itt-ott.
Oldalt futnak a légzsákok, nem értek hozzá de mintha a patron is ott lenne, annak környékén gondolom ésszel kell feszegetni 😀
De ha bárki tud ezzel foglalkozó szakit bárhol, írja meg pls 😀
Szia! Nekem a motor meg az első panel működik. Reccsent egyet, úgy adta meg magát. Majd a tetőkárpit leszedésről kérlek oszd meg a tapasztalataidat, főként, hogy mennyi időbe tellett és hol lehet tönkretenni valamit. A műanyag pöcköt vagy 3D nyomtatom, vagy bontó, csak egyelőre nekiállni sincs kedvem.
Szia! Neked teljesen beszorult, vagy recsegve ropogva mozgott valamennyit? Nekem meg sem mozdul, de nincs hangja, nem is volt. Nem tudom, hogy ez tört el, vagy a motor adta meg magát. Kapcsolót kimértem, az jónak tűnik.
Félig már lebontottam a tetőkárpitot de szerintem leszedem teljesen és ránézek.
Hehe. Én is hasonlóval küzdök. Gyorsítás közben rángatások jelentkeznek és néha nekem ilyenkor légzsák hibát dob fel. Egyenletes sebességnél nincs gond. Gyertákat vettem, még nem volt időm (meg szerszámom) cserélni. Én is autót cserélnék, ráadásul nekem egy koccanás nyomait is javítani kellene. Lassan a 2 garnitúra prémium gumi-felnivel többet ér mint az autó....én lehet nem sz@rozok, leadom a bontóba. Sajnálni fogom, mert első autó volt 210E km-t nyomtunk le együtt.
Sziaztok van egy 1.6HDI 9Hx motorkodu 307 em 2005 a kérdésem az lenne gáz elvételkor illetve hirtelen gyorsitáskor van egy koppano gyenge hang olyan mintha bebillenne a motor.Mi lehet ez féltengely vagy esetleg motortartó(váltókaron nem érződik) kettős tömegű nincs benne.
Pontosan tudja ő, hogy melyik hengerben nincsen gyújtás (függetlenül az okától) ilyenkor elveszi a befecskendezést is, hogy ne tegye tönkre a katalizátort. Ezért megy utána fixen 3 hengerrel rángatás helyett, és ezért is indul el mind a 4 henger azonnal ha leállítod és újra elindítod.
Bocsi, tegnap már kicsit fáradt voltam. Most fogom fel, mi a probléma. Természetesen nem tilt le semmit. 3 hengerezik és kész. Mivel a befecskendező elektromos gondja miatt, így amiatt, hogy az a henger nem kap üzemanyagot.
Ilyet még nem hallottam, hogy letiltja valamelyik hengert. Vagy nincs szikra vagy befecskendezési gond lehet, de nem letiltás. Miért tiltana le, mert nincs vagy rossz az égés? Az égést csak a kipufogógáz minőségével tudja érzékelni ( lambda szonda).
....ha az 1.6 16v -ről van szó akkor azt mondanám hogy ez még nem volt képes arra hogy lekapcsoljon akár egy hengert is ...inkább arról van szó hogy 1-2 ütemre nincs gyújtás vagy üzemanyag , ezért nem tökéletes az égés ami által aktiválva lesz a MIL lámpa...
..én először átnézném az összes negatív kábel csatlakozást mert a rossz kontakt tud meglepő dolgokat művelni ....aztán ha szükség van rá van injektorom meg kábelkötegem hozzá ....
Igen, letiltja a hengert, és sajnos a tisztitás nem oldotta meg a problémát, csak ideiglenesen éppen nem jelentkezett.
Érdemes lenne diaggal megnézetned, hogy mit ír. Lehet, hogy nálad teljesen más hibakódot ad majd és máshol kell keresned a problémát.
Nálam a következő lépés az injektor csere. Viszont, ha emiatt a hiba miatt egyszerre kell mind a négyet cserélni, akkor elgondolkodok, hogy inkább előrébb hozzuk az autóvásárlást és erre nem költök 150e-et már. Azt gondolom jelenleg max 300e az autó értéke. Nem feltétlenül éri meg rákölteni a forgalmi érték 50%-át, ha ősszel úgyis lecseréljük.
Sziasztok 2007-es gyártású 307 1.6 16V NFU a beteg.
Jelenleg antipollution Faulty a hiba jelensége nem rángat nem dadog de sajnos a hibakód nem törölhető amit a diagnosztika kiír az P0341 hengerszenzor referencia áramkör. Ilyen esteben merre kell kezdjem a vizsgálódást a szerelőm szerint a motor kicsit "siet".
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Baszki! Pont nagyon hasonlóval szopok. Első sorban autópályán pár apró rángatás után közli, hogy Catalytic converter fault majd le is tiltja az egyik hengert, az utat folytatva jön az antipollution fault, majd az ESP/ASR fault hibák. Az autót leállítva és újra elindítva megy tovább, mintha mi sem történt volna. Tavaly már egyszer előfordult, akkor gyertya csere segített, eddig (de a gyertyákon akkor sem látszott semmi, tehát ez biztosan csak elfedte a problémát). Neked csak az antipollution fault-ot dobta? Más nem történt? Hengerlekapcsolás? Köszi az infót.
A képen látható "klíma cső" a tartókapcsok leszakadása miatt beleért a klímakompresszor tárcsájába, és a piros nyíllal jelölt helyen kilyukasztotta. Van valakinek ilyen bontott csöve, esetleg tudtok valakit, aki tudja javítani? Úgy tűnik, hogy csak egyben cserélhető az egész, de láttam már olyan videót, amiben préselnek új csatlakozást hasonló csőre, és akkor csak azt a 20 centis gumicső darabot kéne cserélni. Minden megoldás érdekel.
A legszebb, hogy 2 hete lett feltöltve a klíma nem kevés pénzért. :(
Szombaton hazafelé kiírta a szokásos antipollution-t és csak 3 henger ment. Egy obd olvasóval a P0204-es hibakódot dobta.
A külföldi fórumokon a 4. henger injektor elektromos ellátás hibát írták és azt, hogy a vezetéket kell végigkövetni. Próbáltam a kábelköteget mozgatni az injektorok környékén, de akkor nem jelentkezett a hiba. Azóta csak olyan jelentkezett, hogy berángat menet közben az autó 1-2 másodpercre.
Nagyon szeretném kérni a segítségeteket a következő problémámra. ( autó adatai: 2011-es Peugeot 308CC, 1.6 THP Benzin 156LE , Motorkód: 5FV )
Folyamatosan ( ami azt jelenti, hogy PERCENKÉNT!!!! ) kidobja azt az üzenetet, hogy az Akku-t azonnal fel kell tölteni mert nincs töltése! Bemérettük a generátort, több helyen is, mindenki azt mondta, hogy a generátor tökéletesen működik. Több autóelektronikai szakembernél járt már az autó, senki sem talált semmit, hogy mi okozhatná. Vettünk bele új akkumulátort, nem oldotta meg a problémát ez sem.
Amúgy a hibajelzésen kívül nem okoz problémát, legalább is nem vettem észre semmit. Viszont nagyon - nagyon - nagyon!! idegesítő, hogy tényleg percenként sípol, a kijelzőn megjelenik a figyelmeztetés, és a km-óra alatt pedig egy nagy STOP felirat.
Az olajfogyasztás pedig borzalmasan sok, ha csak kisebb távokon használjuk akkor kb 1000km-enként mindig olajat kér, ha hosszabb útra megyünk vele ( ami már 100km ) akkor 500 km után újra olajat kér!
...na már most felmerül a kérdés , hogy végül is mit keresel valójában ...? a légtömeg mérőt vagy a MAP szenzort , mert mind kettő van benne ...az utóbbi a fojtószelep előtt a léghőmérséklet szenzor társaságában...