Keresés

Részletes keresés

jázminapja Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1581
Az 50-es pót! Kár, hogy anno nem lehetett klónozni, és akkor ez az átépített változat is megmaradt volna...
Előzmény: FAV 20 (1577)
jázminapja Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1580
Az 50-es pót! Kár, hogy nem lehetett anno klónozni, és ezt az átépített válozatot is restaurálni...
Előzmény: FAV 20 (1577)
jázminapja Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1579
Nem bántás képpen, de ezzel az orvos azért simán kiírna...:)
Előzmény: FAV 20 (1576)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1578
Nagyon jó képek!
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1577
1977 12.28. 11óra 10 perc. Sajnos nem tudom,hogy hol bontották szét a fogaskerekű járműveit. Aki tud erről valamit írja meg.
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1576
Nem fogod elhinni! Vot papír és ceruza. Így felírtam. Mindent írtam ezért mindig nállam volt az íróeszköz. Minden villamoson ha utazok felírom a számát és az időpontot. Szinte minden járművön utaztam,de még így is van amin nem.
Előzmény: jázminapja (1575)
jázminapja Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1575
Honnan tudod ilyen pontosan az időpontokat? Minden egyes képed lejegyezted, vagy már akkor is volt a Smena 8M-eden dátum funkció?:)
Előzmény: FAV 20 (1572)
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1574
1977. 12. 28. 11óra 10 perc. A régi járművek ekkor még üzem kész állapotban voltak. Sok év telt el mig  ráraktak egy fekete  nejlont,de a szél lefújta rövid időn belül.
mk4047 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1573
Lehet, hogy kacsa, de én olvastam valahol, hogy egy darabig még a 33+43-as is megmaradt muzeális célból, de nem sokkal később a "rossz állapota" miatt ócskavas lett...
Előzmény: HáBé (1569)
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1572
1977.12 28 11 óra10 perc.  A régi megmaradt járművek a szabad ég alatt.
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1571
1977.12. 28. 10 óra 05 perc. És olyan retur jegyet adtak,hogy mind a két felén lehetett jukasztani. 2 forint 50 fillérbe kerűlt.
FAV 20 Creative Commons License 2008.03.01 0 0 1570
1977.12. 18. 10 óra 30 perc. amikor még a járműnek új szaga volt.
HáBé Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1569

Pálinkásat!

 

Sajnos csak a 30, 40, 50(*)-es pályaszámú sárgák maradtak meg, valamint a 72, 75, 77-es lórék. Közülük a 77-est valamikor a 80-as években tüntették el.

 

(*)= a ma közismert 2-es pályaszámú pótkocsi.

 

HB

Előzmény: FAV 20 (1568)
FAV 20 Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1568
Csak az Osztrákról amikor átadták. A kocsiszinben meg a rohadó egy járműről. A többi nem tudom hova tünt. Talán a helyszinen szétvágták. Van videóm is.
Előzmény: jázminapja (1567)
jázminapja Creative Commons License 2008.02.29 0 0 1567
Akkor te még csinálhattál képeket a forgalmi sárga fogasról!
Előzmény: FAV 20 (1566)
FAV 20 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 1566
Sziasztok. Új tag vagyok,de a 70-es évektől fotózom a tömegközlekedési járműveket. Pár hónapja ment a sprektrum TV-ben a vonatozás Svájcban címú műsor. Abban láttam 3 másodpercre feltünni egy régi szerelvényt ami megegyezzik a 30 40 -es pályaszámú szerelvénnyel. Lehet,hogy még használják Svájcban? Ki tud róla többet?
mk4047 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1565
Hungaroplan Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1564
OFF, de hozzátartozik a hegyi közlekedéshez:
a paraméterkönyv szerint a 21->21A, a 90->21 és a 21GY->121 lesz.
Hungaroplan Creative Commons License 2008.02.24 0 0 1563
Ugye ezt nem gépelték félre?
szv Creative Commons License 2008.02.19 0 0 1562
Ezt most találtam.
Innsbruck, Nordkettenbahn:
HáBé Creative Commons License 2008.01.27 0 0 1561

Pálinkásat!

 

Hiába működik egy rendszer (kivételesen), ha a motiváció hibádzik...

Előzmény: Hungaroplan (1560)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.01.27 0 0 1560
Minek szerelték fel a hangszórókat a megállókban, ha soha nem használják? Ma pl. délelőtt negyed kilencig nem közlekedett a fogaskerekű kidőlt fa miatt, de ilyenkor miért nem tudják ezt bemondani a hangosbemondón keresztül??
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1559
Miért, ha nincs baleset akkor még milyen busz szokott arra közlekedni? (Vagy inkább, csak a Svvábh1 és Normafa köz5t közlekedtek a buszok.)
Előzmény: Hungaroplan (1558)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.01.18 0 0 1558
Ma is beigazolódott, hogy szükség van a fogasra. Reggel baleset miatt csak a 21, 90-es buszok közlekedtek Svábhegy és Normafa, ill. Svábhegy és Csillebérc között. Természetesen a buszozóknak nem volt más lehetőségük, mint hogy a fogast használják. Szerencsére a fogason tájékoztatta az utasokat a kialakult helyzetről a járművezető, a buszmegállókban (a Svábhegyen kívül) annál kevésbé voltak informálva az utasok. Ekkora forgalom reggel völgymenetben a fogason szerintem még nem volt ezelőtt.
Peti817172M Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1557
Az Orgonásos meg az Erdei suli, ami közúton nem elérhető, a többit meg érinti a 21-es, kivéve a Svábhegy fölötti szakaszt.
Előzmény: MUV 3404 (1555)
HáBé Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1556

Pálinkásat!

 

"Sajnos bárrmi megtörténhet, már semmi nem egyszerű és világos"

 

Rongyosra püfölhetem én a billentyűzetemet, ha a tájékozatlanság és a depressziv sápítozás legyőzi az erőfeszítéseket.

 

Leírjam mégegyszer?

Leírom:

Szó sincs a Fogas megszüntetéséről, szó sincs egy, a pályáját lefedő aszfaltcsíkon történő buszközlekedésről. Ezt valamikor a 60-as, 70-es években agyalta ki valami őrült, azóta néhány akkortájt szocializálódott szak(?)ember előveszi és fertőzi ezzel az őrültséggel az elméket.

 

Aztán valahogy mindig talál értő fület a hülyeségekre... :-(

Előzmény: MUV 3404 (1555)
MUV 3404 Creative Commons License 2008.01.17 0 0 1555
természetesen nem úgy! a 21 nem érinti mindegyik megállót közvetlenül! ha jól tudom van olyan megálló amit közúton nemigen lehet megközelíteni (nem tudom meik ezért nem írom) de ha megszüntetnék nyilván csinálnának olyan járatot ami az összes megállót érinti amit közúton meg lehet közelíteni! Sajnos bárrmi megtörténhet, már semmi nem egyszerű és világos
Előzmény: Peti817172M (1551)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1554
Nem tudom, mikor említettem azt, hogy egy árva indításjelző csengő sem szól az 57-esen, de még a mai napig sem működik.
HáBé Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1553

Pálinkásat!

 

Hááát... gyakorlatban felfele 5-6 perc, lefele 3-4 perc volt a menetidő. Fogassal mindez 3-3 perc.

 

21F ...

őrület, hogy egyáltalán ötletként felmerülhet egyesekben. Aki egy picit is ismeri a vonalvezetést, tudhatja, hogy max. 1 nyomvonallal, kitérőkkel lenne megoldható a közlekedése. Mondd, hogy ragadhat le valaki a 70-es évek elejének szemléleténél 2008-ban????

 

Emélktábla:

volt szerencsém részt venni az avatásán. Somodi Laci Vezérigazgató-helyettes Úr beszéde után nagyon tartalmas, izgalmas és érdekes beszélgetés vette kezdetét a konferenciateremben, amely témavezetője Gróh László, volt Üzemvezető Úr vala. Megrendítő volt újra átélnem szavai által a 87-es esztendő januárját...

 

HB

Előzmény: Hungaroplan (1552)
Hungaroplan Creative Commons License 2008.01.15 0 0 1552
Pótlás ideje alatt sokkal gyorsabban megtette a távot a busz Széchenyi-hegy és Svábhegy között és ráadásul ott tesz le, ahol a 21-es is megáll, tehát kényelmesebb az átszállás.
Előzmény: Peti817172M (1551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!